|
|
Bobby1972
|
|
|
We aan het vanzelf meemaken........misschien heeft hij toch nog verborgen talenten die wij nog niet gezien hebben..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij heeft hele duidelijke talenten. Met het gezicht naar de goal in de 16 is Siggie een dodelijke spits. Probleem is dat een Ajax spits ook veel buiten de 16 met het gezicht naar eigen goal voetbalt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 13:48 schreef Eide het volgende:Hij heeft hele duidelijke talenten. Met het gezicht naar de goal in de 16 is Siggie een dodelijke spits. Probleem is dat een Ajax spits ook veel buiten de 16 met het gezicht naar eigen goal voetbalt.... Sorry, Eide maar dat hij dodelijk is met zijn gezicht naar de goal in de 16 heb ik al een mooi poosje niet meer gezien.. Komt nooit meer voor zijn man bij de eerste paal en schiet ook gewoon in balbezit zelden tot nooi op de goal..
Ook in de 16 op dit moment geen enkele meerwaarde, en hij heeft ook niets laten zien in de laatste maanden waardoor hij deze plek boven de vorige week 2 keer scorende Millik verdient.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gaan om rendement in de gehele wedstrijd. En dat ik nu al een aantal wedstrijden achter elkaar bedroevend laag. De kans dat dat ineens hoger zal zijn is niet groot. Wanneer het beter wordt, kan hij er niet meer omheen om hem niet op te stellen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Siggy schopt er 3 in, daarna kan hij naar Feijenoord, die zoeken nog een spits ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 13:52 schreef Bobby1972 het volgende:Het gaan om rendement in de gehele wedstrijd. En dat ik nu al een aantal wedstrijden achter elkaar bedroevend laag. De kans dat dat ineens hoger zal zijn is niet groot. Wanneer het beter wordt, kan hij er niet meer omheen om hem niet op te stellen! Het enige rendement dat telt voor een 9 zijn goals en betrokken zijn bij goals door balvast te zijn met een goede voortzetting of door goede loopacties. En dat hoeft absoluut geen 90 minuten lang te zijn.. Maar hij heeft geen van allen en is voor ons gewoon een waardeloze spits gebleken, die ons af en toe belangrijke goals heeft bezorgt waar ik uiteraard erg blij mee ben.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alleen al het opkomen op het veld geeft een spektakel. Dat beloofd veel, denk ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Het enige rendement dat telt voor een 9 zijn goals en betrokken zijn bij goals door balvast te zijn met een goede voortzetting of door goede loopacties. En dat hoeft absoluut geen 90 minuten lang te zijn.. Maar hij heeft geen van allen en is voor ons gewoon een waardeloze spits gebleken, die ons af en toe belangrijke goals heeft bezorgt waar ik uiteraard erg blij mee ben.. Zo is het maar net!!! Sorry, dat ik opeens weer kom binnenvallen, maar ik ben serieus bloednerveus. Ook wil ik bij dezen IEDEREEN (!) die ik in maart beledigd heb en/of teleurgesteld heb mijn OPRECHTE (!) excuses aanbieden. Het was pertinent niet mijn bedoeling en ik heb er erg veel spijt van. Ik had het allemaal niet mogen zeggen (schrijven). Sorry, sorry, sorry. En dat Ajax maar moge winnen strakjes. Ajacieden, veel succes! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Tering, alleen al die bal op de lat. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 14:29 schreef Pietje het volgende:[..] Zo is het maar net!!! Sorry, dat ik opeens weer kom binnenvallen, maar ik ben serieus bloednerveus. Ook wil ik bij dezen IEDEREEN (!) die ik in maart beledigd heb en/of teleurgesteld heb mijn OPRECHTE (!) excuses aanbieden. Het was pertinent niet mijn bedoeling en ik heb er erg veel spijt van. Ik had het allemaal niet mogen zeggen (schrijven). Sorry, sorry, sorry. En dat Ajax maar moge winnen strakjes. Ajacieden, veel succes! Pietje! Hoe is het kerel? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Goed, maar bloednerveus.... Met jou? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Feyenoord 2x op de lat, en Ajax te nerveus. Maar dat het nu 0-1 is, is prachtig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Prima prima. maar jezus. alweer de 2de bal op de lat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Mijn stream loopt achter haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. De mijne loopt voor: 0-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Oef... het zit Ajax niet tegen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Die Cillissen, die is ( nog steeds ) te nerveus in deze kraker. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Klaassen speelt verstoppertje vraag die bal een x man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pfff.. Dit gaat zo 1-1 worden hoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We hebben maar 39% balbezit.. Niet wat we gewend zijn.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, die Milik had ik ook wel willen zien. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Echt geen enkele bal komt aan.. Dramatisch. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De tussenstand verbloemt erg veel. Feyenoord is veel fanatieker in de duels om de bal. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Feyenoord zet goed druk en de 4 achterin rammen elke bal maar voorruit |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax verliest bijna alle belangrijke duels en spelen met weinig passie en drive... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Daardoor zit Ajax niet lekker in zijn vel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer zal vast in de 2e helft een aanpassing doorgeven... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De Boer MOET ingrijpen, want Ajax wordt overlopen op het middenveld. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Als Ajax maar de 0-1 rust haalt, dan is dat even minder stress voor ze. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Hij is al met zijn gedachten bezig, denk ik. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Als we dat maar halen. Dan moet de 2de helft voor ons worden. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Opnieuw heeft Sigthorsson een waardeloos rendement. Bij bijna alle balcontacten verloor Ajax de bal. Je kunt net zo goed met 10 man gaan spelen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit is kunst en vliegwerk voetbal! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik hoop dat Milik erin komt. Klaassen en Sigthornson, die zijn niks vandaag. Meteen in de rust wisselen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hey Pietje, welkom terug en een lekkere come back op deze manier ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Man man man, wat een slechte eerste helft.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De eerste helft, meteen vergeten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Van Rhijn heeft de schoenen van Schöne aangetrokken..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 15:12 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik hoop dat Milik erin komt. Klaassen en Sigthornson, die zijn niks vandaag. Meteen in de rust wisselen. Leuk dat je deze twee noemt maar onze aanvoerder wint geen duel. Wat een slappe miet is die Moisander. Hoorn er maar in. Niet zo gepolijst maar kleunt er tenminste in. Tsja Siggi is al twee jaar bekend dat hij er niks van kan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat kun je wel stellen. Met kunst- en vliegwerk. Geen duel werd gewonnen. Ajax-onwaardig. Weinig balbezit, opgejaagd worden door Feyenoord (de RB Salzburg-tactiek?) veel balverlies, te slordig, overlopen worden op het middenveld en een spits die zichtbaar ongelukkig is. Waar gaat dit eindigen??? Je kunt wachten op de gelijkmaker en zelfs meer. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax speelt mat en met totaal geen durf. Het gemak waarmee Feyenoord de duels wint. Wordt een donderspeech van de Boer in de Rust. Ik hoop dat hij met een aanpassing de boel weer op de rails krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh... we mogen niet bepaald klagen zeg. Feyenoord is een stuk beter.
We verliezen de slag op het middenveld. Elke bal op Klaassen, Serero en Andersen is meteen inleveren. Feyenoord is daar feller in de duels en weet zelf wel steeds de vrije man te vinden. Daar moet Ajax echt iets op gaan vinden want als het middenveld niet gaat voetballen gaat dit absoluut mis.
Lekkere vrije trap van Van Rhijn maar hij leek mij niet hard, zag Vermeer die laat of zo?
Wat mij betreft Siggie eraf, Milik erbij en Kishna erbij voor Serero of Andersen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het laten uitrazen van Feyenoord duurt nu wel heel erg lang.. Evenals het slechte spel van Moisander en Boilesen, en ook Serero grossiert weer in slecht spel. Overigens is Feyenoord op ieder deel van het veld ( eigenlijk alleen onze helft) de baas over Ajax..
Overigens wel grappig, Ajax schiet 2 keer op de goal tussen de palen. Feyenoord nog niet 1 keer tussen de palen..
ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Feyenoord het felle spel vol zal houden, al zal een goal daar wel extra aan bij helpen..
Was die goal een deal tussen Vermeer en Ajax??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 14:29 schreef Pietje het volgende:[..] Zo is het maar net!!! Sorry, dat ik opeens weer kom binnenvallen, maar ik ben serieus bloednerveus. Ook wil ik bij dezen IEDEREEN (!) die ik in maart beledigd heb en/of teleurgesteld heb mijn OPRECHTE (!) excuses aanbieden. Het was pertinent niet mijn bedoeling en ik heb er erg veel spijt van. Ik had het allemaal niet mogen zeggen (schrijven). Sorry, sorry, sorry. En dat Ajax maar moge winnen strakjes. Ajacieden, veel succes! Hey Piettekke tof dat je er weer bent.....gewoon weer posten ouwe, we zeggen allemaal wel eens iets wat soms verkeerd valt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je wel, Ron. Maar ik ben niet gerust op de einduitslag... Wat een mak zooitje spelers bij Ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 15:19 schreef Pietje het volgende:[..] Dat kun je wel stellen. Met kunst- en vliegwerk. Geen duel werd gewonnen. Ajax-onwaardig. Weinig balbezit, opgejaagd worden door Feyenoord (de RB Salzburg-tactiek?) veel balverlies, te slordig, overlopen worden op het middenveld en een spits die zichtbaar ongelukkig is. Waar gaat dit eindigen??? Je kunt wachten op de gelijkmaker en zelfs meer. Er is op dit moment niemand die het balletje eroverheen kan leggen want er ligt mij toch een partij ruimte achter de verdediging van f'noord. Slappe hap met Moisander voorop |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|