|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Boudewijn,
Zou je middels PB's eens willen kijken naar de ban's die je ooit aan velen hebt uitgedeeld?
Tijden veranderen en mensen ook.
Ikzelf heb een ban op het feyenoord forum, het is niet zo dat ik daar dagelijks ben, maar zoals met deze Europese wedstrijden is het wel fijn als ik zo nu en dan mijn mening kwijt kan.
Hopelijk kan je eens kijken naar alle ban's en mogelijk ook (sommige) opheffen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boudewijn, Zou je middels PB's eens willen kijken naar de ban's die je ooit aan velen hebt uitgedeeld? Tijden veranderen en mensen ook. Ikzelf heb een ban op het feyenoord forum, het is niet zo dat ik daar dagelijks ben, maar zoals met deze Europese wedstrijden is het wel fijn als ik zo nu en dan mijn mening kwijt kan. Hopelijk kan je eens kijken naar alle ban's en mogelijk ook (sommige) opheffen. Hahahahaha....kan je wel vergeten Wout, hij heeft het bij mij 3 dagen volgehouden, mijn avatar vind hij te aanstoot gevend |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ook maar gaat zeker niet gebeuren.....en al helemaal niet voor zondag |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoeft ook niet perse voor zondag. Gewoon zero tollerance, bij overtreden meteen ban voor een jaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hoeft ook niet perse voor zondag. Gewoon zero tollerance, bij overtreden meteen ban voor een jaar. Ach ik vind het best hoor, maar Boudewijn piekert er niet over |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zou wel netjes zijn, hoe meer mensen ol t forum, hoe meer posts en dus goed voor de site. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik begrijp wel wat je bedoeld Wout, ik post ook anders dan 2 jaar terug....ik ken ook een aantal jongens daar, maar ik zie het niet gebeuren. Ik denk ook niet dat ze daar erop zitten te wachten dat wij kunnen posten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als ik al zie hoeveel aggro ik daar trek... en ik ben bij hun toch altijd uitermate correct. Reden voor geen uitpubliek in het klein. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 23:28 schreef Eide het volgende:Als ik al zie hoeveel aggro ik daar trek... en ik ben bij hun toch altijd uitermate correct. Reden voor geen uitpubliek in het klein. Dat kan ik beamen geen onvertogen woord van jou....maar je avatar roept dat op, net als die van mij. Hashkop zat daar vanavond ook maar zijn avatar heeft geen associatie met Ajax, dus die accepteren ze eerder |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat kan ik beamen geen onvertogen woord van jou....maar je avatar roept dat op, net als die van mij. Hashkop zat daar vanavond ook maar zijn avatar heeft geen associatie met Ajax, dus die accepteren ze eerder Dat was voor mij ook de reden om een niet-Ajax-gerelateerde avatar te nemen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb 1 keer een sarcastische opmerking gemaakt ( ik vond hem persoonlijk erg leuk toen) en toen had ik direct een ban. Ach ja, je mist ook niet veel. Ik kijk wel eens bij Feyenoord wanneer er een wedstrijd gespeeld wordt. Met alle respect het niveau en intellect is niet bijzonder hoog daar. Het taalgebruik en kortzichtigheid is daar ronduit slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 01:49 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb 1 keer een sarcastische opmerking gemaakt ( ik vond hem persoonlijk erg leuk toen) en toen had ik direct een ban. Ach ja, je mist ook niet veel. Ik kijk wel eens bij Feyenoord wanneer er een wedstrijd gespeeld wordt. Met alle respect het niveau en intellect is niet bijzonder hoog daar. Het taalgebruik en kortzichtigheid is daar ronduit slecht. Wat had je dan verwacht? Ik kom daar nooit alleen die meeuw die hier post is wel grappig |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het maakt me niet uit. ik wilde ff plaagstootje uitdelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heeft ie al gereageerd???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie ik...allang ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe jij reageert altijd! Je bent net een h..r |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee is een dwang neurose, ben al onder behandeling....en de psychiater zei maak het cafe af en je bent genezen ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 18:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee is een dwang neurose, ben al onder behandeling....en de psychiater zei maak het cafe af en je bent genezen ;-) Ik heb die psychiater van jouw ook gesproken en hij vertelde mij dat hij je goed nieuws wilde geven en dat daarom had gezegd. Eerlijk vertelde hij mij dat je niet te redden bent en zelfs blijft komen als je missie in het CAFE is afgemaakt! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb die psychiater van jouw ook gesproken en hij vertelde mij dat hij je goed nieuws wilde geven en dat daarom had gezegd. Eerlijk vertelde hij mij dat je niet te redden bent en zelfs blijft komen als je missie in het CAFE is afgemaakt! ;-) Hahaha...ik kwam Renato nog tegen in de wachtkamer, die vertelde me dat hij niet meer te redden is, voor mij is er nog hoop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 18:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahaha...ik kwam Renato nog tegen in de wachtkamer, die vertelde me dat hij niet meer te redden is, voor mij is er nog hoop Die meeuw is inderdaad afgeschreven, maar dan alleen al omdat het een kakkerlak is! ;-)
Jouw wilde hij nog een kans geven, maar dan moet je wel je aversie tegen kakkies uitspreken anders ben ook jij niet meer te redden! Whahahaha ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tsja dan houd het voor mij ook op, want ik heb geen aversie tegen kakkies.....sommige mag ik zelfs heel graag, en met 1 hoop ik het eind van mijn leven mee te halen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:Tsja dan houd het voor mij ook op, want ik heb geen aversie tegen kakkies.....sommige mag ik zelfs heel graag, en met 1 hoop ik het eind van mijn leven mee te halen Hehehehehehe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:Tsja dan houd het voor mij ook op, want ik heb geen aversie tegen kakkies.....sommige mag ik zelfs heel graag, en met 1 hoop ik het eind van mijn leven mee te halen Dat klinkt wel erg lief van je ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zelfs ik heb een goeie kant Ronald....moet je mij met mijn dochter zien ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar heb ik nooit aan getwijfeld ouwe ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb jij trouwens een ban ??...kan me niet voorstellen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik weet van niks, maar laat me graag verrassen.....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kom je zo achter vriend..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wachten duurt wel lang hoor..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waar wacht je dan op ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: waar ik achter moet komen zoals jij zegt ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je krijgt een pb van Boudewijn waneer je een ban krijgt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik heb wel eens een pb van hem gekregen, maar dat was geen ban.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik kan het me ook niet voorstellen dat jij een ban heb....goedzak ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar ik heb ook m'n grenzen hoor en geloof me, dan ben ik niet zo'n goedzak meer...;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Boudewijn heeft t nog niet gelezen denk ik, er moet een keer zijn dat er over nagedacht word. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 22:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boudewijn heeft t nog niet gelezen denk ik, er moet een keer zijn dat er over nagedacht word. Die reageert niet APIK....weet je toch |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 22:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Boudewijn heeft t nog niet gelezen denk ik, er moet een keer zijn dat er over nagedacht word. ....of boudewijn kan niet lezen..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bandewijn heeft gewoon poep in zijn ogen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bandewijn heeft gewoon poep in zijn ogen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dubbel.....maar hij heeft dan ook 2 ogen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarom ouwe! En dan snapt hij het eindelijk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Boudewijn is een aardige gozer, met een hart in zijn donder....punt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: ow, dacht een hart in zijn poep! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen ervaring mee...maar Boudewijn is oke...wauw dat reimt ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Slijmbal! Jij wil echt een mod worden he? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Boudewijn is zoals hij is....grote mond, maar achter de schermen een steun, en zeker voor mijn vrouwtje, een brave heart.
Ik een moderator ??.....hahahaha hij doekt nog liever HL op...en wees eerlijk, zie jij dat zitten ? |
|
|
|