|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Boudewijn is zoals hij is....grote mond, maar achter de schermen een steun, en zeker voor mijn vrouwtje, een brave heart. Ik een moderator ??.....hahahaha hij doekt nog liever HL op...en wees eerlijk, zie jij dat zitten ? Of ik het zie zitten dat jij een mod wordt? Lijkt me wel lachen ouwe, maar je houdt het nog geen dag vol! Dan ga jij uit je plaat omdat iemand je uit de tent lokt! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik scheld ook wel eens op Boudewijn...heb ik een aversie tegen hem, nee. Zoveel mensen op HL en zoveel mafkezen...ga er maar aan staan.
Zowel op het Ajax sectie en het Feijenoord sectie....kijk eens wat een randdebielen er posten....Twente en PSV zijn dode forums.
Ik heb heel veel aan HL te danken...mijn relatie en vrienden, dus slijmbal nee...blij ja |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 23:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Of ik het zie zitten dat jij een mod wordt? Lijkt me wel lachen ouwe, maar je houdt het nog geen dag vol! Dan ga jij uit je plaat omdat iemand je uit de tent lokt! ;-) Er is er maar 1 die dat probeert te doen en dat ben jij ouwe....gaat je nooit lukken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Individuele leden kunnen me vragen of het post-verbod op de 'andere' sectie opgeheven mag worden, met natuurlijk de onderbouwing dat ze zich dit keer niet laten gaan/uitlokken of provoceren.
Ik kijk dan op individuele basis of ik het toesta of niet. Maar let er wel op dat alleen al een Ajax gerelateerde avatar, hoe onschuldig ook, voor onrust kan zorgen hier of daar. Het is dan ook niet de bedoeling om meteen in het andere forum vol mee te lullen want dat zorgt zowiezo voor provocatie, hoe goedbedoeld je intenties om in een discussie mee te doen ook zijn. Er zullen altijd andere forumleden zijn die minder geneigd zijn om de tegenstander te willen zien posten op hun eigen forum en ik kan ze dan geen ongelijk geven. Een post verbod zal dan ook weer snel kunnen gelden en is er verder wat mij betreft niets aan de hand. Mocht je echt met elkaar willen discussieren, start dan gewoon een topic in het algemene voetbal forum, dat zorgt voor veel minder frustratie voor menig medeforumlid die minder welwillend tegenover de tegenstander staat.
Let wel: aankomende week zal er door de klassieker zowiezo geen post-verbod opgeheven worden. Daarna kun je me een PM sturen mocht je perse willen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 03:50 schreef Boudewijn het volgende:Individuele leden kunnen me vragen of het post-verbod op de 'andere' sectie opgeheven mag worden, met natuurlijk de onderbouwing dat ze zich dit keer niet laten gaan/uitlokken of provoceren. Ik kijk dan op individuele basis of ik het toesta of niet. Maar let er wel op dat alleen al een Ajax gerelateerde avatar, hoe onschuldig ook, voor onrust kan zorgen hier of daar. Het is dan ook niet de bedoeling om meteen in het andere forum vol mee te lullen want dat zorgt zowiezo voor provocatie, hoe goedbedoeld je intenties om in een discussie mee te doen ook zijn. Er zullen altijd andere forumleden zijn die minder geneigd zijn om de tegenstander te willen zien posten op hun eigen forum en ik kan ze dan geen ongelijk geven. Een post verbod zal dan ook weer snel kunnen gelden en is er verder wat mij betreft niets aan de hand. Mocht je echt met elkaar willen discussieren, start dan gewoon een topic in het algemene voetbal forum, dat zorgt voor veel minder frustratie voor menig medeforumlid die minder welwillend tegenover de tegenstander staat. Let wel: aankomende week zal er door de klassieker zowiezo geen post-verbod opgeheven worden. Daarna kun je me een PM sturen mocht je perse willen... Ik had al een pb gehad van jou een tijd terug....
Mijn avatar is te aanstootgevend,belachelijke en trieste constatering....Jari Litmanen is hartstikke lief ouwe en een wereld gozer, kijkt hartstikke lief op mijn avatar maar mag niet posten op het Feijenoord forum, omdat het een Ajacied is, de inhoud van mijn post (die altijd lief is) doet er niet toe...dit neigt naar discriminatie, een uitsluiting om het uiterlijk.
Ik ga dit aankaarten bij de organisatie internationale rechten van de mens....bovendien schrijf ik een brief aan Vladimeer (je weet wel), die zal jou wel ff leren.... Ik wilde je sparen, maar ook jij kan te ver gaan.
MVG Nenam |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo, jij hebt je zegje gedaan! Maar als je idd een ban krijgt vanwege je avatar, is dat de wereld op zijn kop en wat mij betreft te belachelijk voor woorden! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 09:32 schreef Ronald 1960 het volgende:Zo, jij hebt je zegje gedaan! Maar als je idd een ban krijgt vanwege je avatar, is dat de wereld op zijn kop en wat mij betreft te belachelijk voor woorden! Je moet niet alles geloven wat Nenam zegt! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat ik hem geloof, maar ALS je idd een ban krijgt voor je avatar is dat idd te belachelijk voor woorden.
Dus eigenlijk een kwestie van GOED lezen Boudewijn.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nu komt Boudewijn wel aardig in je straatje he ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Te veel pb's, over de 10.000....ga het niet terug zoeken, en uit principe maak ik pb's nooit openbaar, maar het staat er weldegelijk BeeJee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De volgende gefrituurde meeuw met remoulade saus ;-) |
|
|
|