|
|
Stylzz
|
|
|
Wilkshire had die bal moeten laten gaan. Was t buitenspel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon weer terug bij af. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
wat een bout wedstrijd is het toch weer, zou nog effe wachten rutte |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als Clasie m raakt is het rood. Te Vrede had al lang er in gemoeten. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
immers eruit,is gvd een van de weinige die wat doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Leverde ondanks zijn beperkingen n WANPRESTATIE. je kunt n's slecht spelen, maar dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Enige voor in die t snapt, en voor de kans gaat. Blij dat HIJ m maakt. verdiend hij. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
hoppa 3 maal scheepsrecht,kom op feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Savke
|
|
|
Ik snap het niet, waarom loopt iedereen uit te glijden. Die mat moeten ze onderhand toch wel een beetje kennen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nelom puntje er bij. en vermeer ook. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewonnen, ........ happy. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. Geniet Stylzz, zo lang geleden dit. we krijgen nog wedstrijden genoeg om te huilen. geloof me. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. idemdito, ben wel blij met de 3 punten. Maar wat is feyenoord angstig nadat ze een voorsprong hebben met een marge van 1. Leuk hoor dat Clasie en El ahmadi 10 x overpassen maar doe het dan vooruit... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
- Miquel Nelom created six chances against Standard Liège, four more than any other player on the field. Value.
Nu nog verdedigen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. Ik heb er ook mijn ??? bij, maar puntjes zijn in ieder geval binnen. Nu gewoon hopen op de stijgende lijn en meer punten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. Het spel was inderdaad meestal niet best. Maar zo'n wedstrijd winnend afsluiten heb je als internationaal beginneling nodig om te kunnen groeien. Om zelfvertrouwen te tanken. Ik ben dus wel blij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je had t jezelf veel makkelijker kunnen maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:- Miquel Nelom created six chances against Standard Liège, four more than any other player on the field. Value. Nu nog verdedigen t is meer de slaapmomentjes. daarentegen is hij soms "geniaal" qua passing. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Het probleem blijft inderdaad de grote wissevalligheid in een wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En passing plus aannames zijn zo slecht soms. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
lekkah lekkah lekkah en verdiend!maar het moet nog wel beter uiteraard!
niks is sterker dan dat ene woord!feyenoord!ons feyenoord! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Enof lekker .. morgen ga ik wel kritisch naar de verbeterpunten kijken, maar vandaag is het gewoon vol gieten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een matige wedstrijd. El Ahmadi toch wel weer goed hoor. Wilkshire 1e helft okee. Nelom stap voor stap beter. Kazim gaat het zo niet worden. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
kijk dat is pas keepen vermeer bij die laatste bal.met je hele hebben en houden erin om te willen winnen!klasse daar kan muldertje nog wat van leren!
come on feyenoord! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:27 schreef Fart het volgende:Enof lekker .. morgen ga ik wel kritisch naar de verbeterpunten kijken, maar vandaag is het gewoon vol gieten. precies! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zou een brief sturen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Enorm blij met de overwinning, heerlijke sfeer in de Kuip en ontlading bij de goals. Achterlijke kut Belgen die de hekken doorbraken, idioot gedrag.
Had een feller Feyenoord vanaf het begin verwacht, was me af en toe iets te afwachtend. Maar als je puur naar de kansen kijk, hebben we er wel aardig wat gecreëerd. Alleen Manu had er al 3 bij kunnen maken..
Belangrijke overwinning, nu zondag weer vlammen Feyenoord! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:56 schreef Stylzz het volgende:Ik ben niet blij. Resultaat is mooi. Maar kapot geërgerd aan t feit dat we na de 1-0 dramatisch inzakten. Je had m zo kunnen verliezen. Ben ik mee eens, wordt uit bij NK Rijeka als ze zo voetballen heel moeilijk maar a.s. zondag Groningen thuis 3 punten halen |
|
|
|