BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Duistere plannen

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 12 februari 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Duistere plannen

Hans heeft Bas, de dokter van de boksbond, meegenomen en Huub stapt meteen op de man af. "Hoe slecht is slaapgebrek voor een gevecht?", vraagt Huub met een verraderlijke grijns op zijn gezicht. "Dat zal niet bevorderlijk zijn...", antwoordt de expert. De Oldenzaler heeft een plan om Brian de nachten voor de wedstrijd wakker te houden en hij vraagt dokter Bas om raad. "Als ik weinig slaap voor een honkbalwedstrijd, dan zijn mijn reflexen namelijk beter", twijfelt Huub aan het effect van slaapgebrek. Maar eerst staat er voor Brian een loodzware training op het programma, dus voorlopig wordt er helemaal niet geslapen!

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 12 februari 2008 - 15:33   quote  deeplink  
wat een oetlul, dit heeft toch niet met het spel te maken.
Ik lees dat hij zelf aan honkbal doet, zeker als "knuppel"
mezelf
 mezelf - dinsdag 12 februari 2008 - 17:11   quote  deeplink  
ik snap niet dat jij nog kijkt Tino
ilse
 ilse - dinsdag 12 februari 2008 - 17:56   quote  deeplink  
hahahahaha mezelf ik ook niet...alleen maar negatief,jammer hoor..
kijk eens hoe goed soerabaja en dgkjaapio reageren,die reageren wel leuk;-)
ilse
 ilse - dinsdag 12 februari 2008 - 17:58   quote  deeplink  
zo kan het dus ook tino,is ook iets leuker om te lezen dan alleen maar negatief snap je...
tino
 tino - woensdag 13 februari 2008 - 10:03   quote  deeplink  
wat is er positief aan de kabouter, wie kan me dat vertellen
tino
 tino - woensdag 13 februari 2008 - 10:08   quote  deeplink  
bovendien kijk ik geen stream zoals ik al eerder uitgelegd heb, alleen tv af en toe en headliner, en je kunt me toch niet vertellen dat er erg positief over huub wordt geschreven en op film laten zien. Het enige wat er in het algemeen uit komt zijn scheldwoorden en is hij altijd van plan zo veel mogelijk ruzie te maken dan kan hij zijn frustraties kwijt door te blijven schelden en schreeuwen.
Ik ben, nogmaals, voor niemand en zie met mijn eigen ogen wat er gebeurt en dan kan ik Huub alleen maar als de grote ruziemaker zien, die dan ook altijd ontiegelijk grof wordt. Als jullie (Ilse en mezelf) het anders zien dan zien jullie hoogstwaarschijnlijk meer een Huub die aardig is (zonder bijbedoelingen).
ilse
 ilse - woensdag 13 februari 2008 - 11:58   quote  deeplink  
vandaar al die negativiteit tino....op de streams zie je het namelijk allemaal anders...de tv is pure knip en plak werk...Wij zien idd een huub die vaker aardig is dan op tv..op tv zie je de schunnige huub,op de streams zie je zelfs een huub die samen met amanda gezellig lopen te keuvelen ofzo..die momenten zijn er vaak...Op de streams zie je duidelijk wanneer er weer tv gemaakt moet worden,ineens laait de boel zich dan weer op,en is er bekvechten of ruzie..maar er zijn momenten die heel rustig verlopen en waar iedereen gewoon normaal en goed mt elkaar overweg kunnen hoor,en dan zie je ja het is puur spel en ze willen allemaal winnen....Maar zoals op tv nope wereld van verschil met streams,op streams zie je ook nog weleens normaal ook huub hahaha...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2008 door ilse --
ilse
 ilse - woensdag 13 februari 2008 - 12:07   quote  deeplink  
de goudenkooi is 1 enal spel en misschien is de winnaar allang bekend,dat weten wij niet,en vliegt die kabouter zoals jij dat noemt er eerdaags wel ineens uit,maar misschien hebben ze het wel zo gemaakt dat niemand de telefoonverkoper kan overwinnen...je weet het niet,het rond zich af wanneer de kijkcijfers verdwijnen,en zolang ze met huub geld kunnen verdienen,vliegt hij er niet uit...lieke mog er eigenlijk ook niet uit,maar zij ging gewoon,want er werd tegen lieke gezegt dat ze niet mog gaan...zo eerlijk gaat het daar allemaal niet..wat ik wel kan zeggen is diegene die op huub stemmen meerendeels bestaat uit streamers,die zien vaak ook een andere kant van hem..
maar rtl gaat het ook alleen maar om geld,valt er geld te verdienen aan die of die dan blijven ze zitten...
tino
 tino - woensdag 13 februari 2008 - 14:52   quote  deeplink  
wat ik lees in de kranten dan zal DGK binnenkort wel stoppen en krijgt iedere "speler" wat mee. Ik denk, gezien het bovenstaande en sommige reacties van andere op dit forum die ook geen stream kijken, dat veel mensen de grootste moeite met Huub zullen hebben als hij uit de Kooi komt. Ik zou hem in ieder geval niet in dienst nemen als verkoper ! En Ilse bedankt voor deze reactie, ik hoop dat je nu begrijpt hoe ik over de kabouter denk.
ilse
 ilse - woensdag 13 februari 2008 - 17:15   quote  deeplink  
ja tino ik begrijp je helemaal,jammer dat hij idd zometeen echt niet weet wat en hoe er buiten de kooi op hem gereageerd wordt zoals hij op tv wordt neergezet,wij als streamers zien overgangen,soms verlult hij zich namelijk en weet de regie niet hoe snel ze camera weg moeten draaien..ook huub heeft soms moeite met de opdrachten,of niet eens,maar hun wordt op een smerige manier geld geboden,en dat flappen ze er soms uit,net als lieke die zei dat ze niet weg mocht van de regie,en weg was de camera,en dat bedoel ik en probeer ik uit te leggen. uit te leggen .Als streamer kom je velen malen meer achter de waarheid als tv.En ja tino ik denk ook dat idd of iedere speler iets mee,maar ja waar het eigenlijk om ging was wie krijgt die 1,2miljoen en het huis??hahaha.
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 10:24   quote  deeplink  
Ilse uit jouw reactie is te lezen dat Huub, en de andere spelers in mindere mate, inderdaad alles doen voor geld. Dan nog vind ik Huub karakterloos en respectloos ook naar zichzelf toe, want wie doet zulke dingen voor half Nederland, het grootste gedeelte van de kijkers is tv-kijker, zichzelf aan.....alleen voor geld. Als je body hebt laat je je niet verlagen tot zulke uitspattingen voor EEN PAAR EURO's.
Denk ook eens aan je relaties en eventuele kinderen later (als hij die krijgt) !!Ik zie het al voor me : Hallo Huub jr., was jouw vader niet die onbeschofte viezerik uit de Gouden Kooi ???? Er zijn immers altijd mensen die deze "TV" opnemen !!
Nou het zal je vader maar zijn !!
Conclusie : Huub gaat en doet alles voor geld, in en indirekt buiten de kooi !!
Hallo Huub jr.m
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 17:51   quote  deeplink  
dat klopt helemaal tino is ook zo...
maar ja zo denken wij en daarom zitten wij hier achter de pc en niet in de goudenkooi....
die mensen hebben daar zelf voor gekozen huub brain amanda jaap claire en al die andere die er waren...ze wisten allemaal waar ze aan begonnen...huub kunnen ze zover krijgen om dit soort tv te maken..maar huub ziet alleen maar 1,2miljoen en een huis...tja het is echter zijn keus..maar daarentegen ze mankeren allemaal wel iets,want wie gaat er nou in zo'n huis??duizenden mensen zien je en iedereen heeft een andere mening,zou wel uitkijken zeg;-)
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 17:54   quote  deeplink  
huub liet laatst vallen en toen was het meteen streamlock...dat huub 2500euro kreeg voor een opdracht tegen lieke....
het is smeriger als dan je denkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2008 door ilse --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Duistere plannen

0.0061831