|
|
the fox27
|
|
|
Dit topic is voor alle azijnzijkers, mekkeraars enz enz respect voor t rood/wit van rotterdam |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Zeker respect ze hebben goed gespeeld |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: precies, maar helaas weer niet kunnen winnen. kheb wel het idee dat dit het beste basisteam is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Alleen nog de juiste trainer ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ie dit team handhaaft en niet weer gaat goochelen...Doorgaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 16:35 schreef sevillana het volgende:[..] precies, maar helaas weer niet kunnen winnen. kheb wel het idee dat dit het beste basisteam is. Mee eens hoop dat Rutte het ook ziet |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Die valt vanzelf een keer uit de boom.
Zo TROTS op Feyenoord! Maar vind de weinige goals 4 uit 6 klein beetje zorgenlijk |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Geweldig Feyenoord gezien vandaag! Klote dat een vrije trap ons de das omdoet. Maar deze basis aanhoden... evanals de inzet en dan zijn we moeilijk te verslaan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu vasthouden. Ploeg die voor 100% moet blijven gaan. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een goedkoop doelpunt, natuurlijk weer uit zo'n fokking dood spelmoment. Daarna hebben ze alle hoeken van het veld gezien en was een aanfluiting voor hunnie. Meest onverdiend dat ik ooit een ploeg heb zien winnen. Geloof ook niet dat er 1 echte voetballiefhebber is die dit die dit een terechte winnaar vond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 17:07 schreef tomson het volgende:Een goedkoop doelpunt, natuurlijk weer uit zo'n fokking dood spelmoment. Daarna hebben ze alle hoeken van het veld gezien en was een aanfluiting voor hunnie. Meest onverdiend dat ik ooit een ploeg heb zien winnen. Geloof ook niet dat er 1 echte voetballiefhebber is die dit die dit een terechte winnaar vond. Blinde, eencellige 020-ers wel. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 17:07 schreef tomson het volgende:Een goedkoop doelpunt, natuurlijk weer uit zo'n fokking dood spelmoment. Daarna hebben ze alle hoeken van het veld gezien en was een aanfluiting voor hunnie. Meest onverdiend dat ik ooit een ploeg heb zien winnen. Geloof ook niet dat er 1 echte voetballiefhebber is die dit die dit een terechte winnaar vond. Eens en Nenam ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flikker op met je respect, complimenten en mededogen. Dat is allemaal nog veel erger. Niets is erger dan onterecht verliezen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: En wat koop je ervoor? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 17:07 schreef tomson het volgende:Een goedkoop doelpunt, natuurlijk weer uit zo'n fokking dood spelmoment. Daarna hebben ze alle hoeken van het veld gezien en was een aanfluiting voor hunnie. Meest onverdiend dat ik ooit een ploeg heb zien winnen. Geloof ook niet dat er 1 echte voetballiefhebber is die dit die dit een terechte winnaar vond. Nee zkr niet helemaal eens maar wat hebben we hier aan? Helemaal geen kk. en woensdag krijgen we weer om de oren bij Go ahead.Typisch Feyenoord |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Waarom valt het geluk altijd DIE kant op... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hoop voor de toekomst. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die hoop kregen we ook tegen Twente, de eerstvolgende wedstrijd daarop was ruk en die daarop ook. Een ezel enz enz Ik wacht woensdag maar eerst af en kijk hoe ze tegen een (op papier) makkelijkere ploeg spelen voor ik enthousiast word. |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Alleen nog schaken eruit voor manu |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:Flikker op met je respect, complimenten en mededogen. Dat is allemaal nog veel erger. Niets is erger dan onterecht verliezen. Dolksteek in je rug die schouderklopjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 17:07 schreef tomson het volgende:Een goedkoop doelpunt, natuurlijk weer uit zo'n fokking dood spelmoment. Daarna hebben ze alle hoeken van het veld gezien en was een aanfluiting voor hunnie. Meest onverdiend dat ik ooit een ploeg heb zien winnen. Geloof ook niet dat er 1 echte voetballiefhebber is die dit die dit een terechte winnaar vond. Achteraf geeft het me ergens nog een lekker gevoel dat wij allemaal,weten dat die snavels weten dat wij de betere zijn.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achteraf geeft het me ergens nog een lekker gevoel dat wij allemaal,weten dat die snavels weten dat wij de betere zijn.. En wat krijg je morgen op het werk te horen denk je? Pis over die lui heen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat ga ik morgen ook over ze doen..die gasten moeten gewoon hun muil houden want ze hebben totaal geen recht van spreken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 19:54 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat ga ik morgen ook over ze doen..die gasten moeten gewoon hun muil houden want ze hebben totaal geen recht van spreken.. Drie punten. Daar gaat t uiteindelijk om |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:Flikker op met je respect, complimenten en mededogen. Dat is allemaal nog veel erger. Niets is erger dan onterecht verliezen. In dit geval is het (niet eerder) vertoonde spel voor mij voldoende om hogere verwachtingen te hebben. Telt mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t spel was niet goed. het druk zetten wel, maar dat zie ik zonder die ambiance geen speler volhouden. alles ging met enorme wilskracht en energie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het spel is goed genoeg voor deze competitie. De rest is glazen bol. |
|
|
|
|
wzawzdb
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Al eens aan zelfdoding gedacht? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 21:00 schreef van geil het volgende:t spel was niet goed. het druk zetten wel, maar dat zie ik zonder die ambiance geen speler volhouden. alles ging met enorme wilskracht en energie. mwa, het eerste seizoen onder Koeman speelden we op een vergelijkbare manier. Het koppel Clasie en El Ahmadi kan het denk ik wel opbrengen, net als 3 jaar terug. |
|
|
|