|
|
hotjumper
|
|
|
leuke gimmick, nu oprotten.,, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Meestal kom je als 1 van de laatsten binnen toch ? Ik weet niet of je een beetje op Mulder gelet hebt Jumper maar die lijkt me momenteel even niet echt aanspreekbaar. Ach ja gooi m er maar terug in, waarom nie :) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
bullshit dit!nooit maar dan ook nooit geen muur meer neerzetten!dat zeg ik al duizend keer.waar was onze ster op het logo eigenlijk?zelfs de enige ster hebben ze van ons gejat die neuzenmedia!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had nooit geen muur neer gezet moeten worden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Huilie huilie topic, Vermeer staat er en blijft er staan, gaan we nog geld aan vedienen. Acceptatie is hier een woord wat past. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ook nog iemand die gaat beweren dat we wel hadden gewonnen met Immers erin? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nu je het zegt!dan had hij juist wel gescoord...uhum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje was natuurlijk een kei in deze situaties. Die keek ze naast. Soms |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Maar Vermeer dus ook niet Voorlopig fout nr 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t geen fout. Ieder zijn mening. Overigens vind ik die goals van Sevilla ook niet op zijn conto. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:Ik vond t geen fout. Ieder zijn mening. Overigens vind ik die goals van Sevilla ook niet op zijn conto. Klopt helemaal. Waren geen fouten, maar we weten allemaal dat er een groep zieke geesten die zich ook supporter noemen graag zien dat deze keeper, die 2 klassen beter is dan de vorige, vertrekt, verongelukt of sterft....
Topkeeper! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Balletje krulde flink weg dus geen abc'tje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n verademing als je hem naast Mulder zet tot nu toe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verkeerde trein gezeten Jumper? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Tegen Sevilla eerste moest hij zeker wel komen rand 5 meter Moet voor de keeper zijn En deze was van dertig meter en niet erg hoog Zelfde fouten als Mulder zelfde beoordeling Overigens wens ik hem niets dan het beste dus beetje rare reactie |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
We gaan weer zeve zeike achteraf! We hebben goed gespeeld,we hadden alleen weer geen geluk dat ie er niet in ging..., that s it! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Waar gaat dit nou weer over..Schei nou toch uit man met je kut topic. Als we met 4-1 winnen dan is iedereen tevreden. Blowtje te veel op zeker? |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Vermeer gewoon een top keeper, snap deze topic eigenlijk niet Vermeer heeft ons 2e helft nog gered op 0-2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nah, laten we ook niet overdrijven. Die vrije trap vanmiddag leek mij ook wel houdbaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 21:15 schreef koekie het volgende:Waar gaat dit nou weer over..Schei nou toch uit man met je kut topic. Als we met 4-1 winnen dan is iedereen tevreden. Blowtje te veel op zeker? Nee, hij is structureel ontevreden. Beseft zich niet dat je daar enge ziektes van krijgt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ??????? Technisch gezien is elk schot houdbaar, maar tja ik heb het net doorgekeken en volgens mij stond die muur niet helemaal goed. Gewoon geen muur meer neerzetten. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote: Leek mij ook vanaf de zijkant maar als je vanaf de plek van van Rijn bekijkt is hij onhoudbaar. Je zou alleen de bedenkingen van een muurtje kunnen betwisten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die muur was idioot groot en overbodig ja. Maar gekke was dat Vermeer die bal vanaf die muur zag komen en aarzelde. Geen blunder, maar wel weifeling. Vreemd. |
|
|
|
|
wzawzdb
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pedo-alert! Benzine aanrukken! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Is this for fun 😛 Of ben je hersendood 👓 |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Als je niet scoort Ga je niet winnen Zoiets!?!!!!???⚽️📈📉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had ook die indruk. Wou het geen echte fout noemen, maar zo'n bal mag er eigenlijk niet in. Nou was ie wel heel goed ingeschoten, maar toch. Dat zijn wel de ballen waar hij zich moet gaan onderscheiden. We zullen zien of hij punten gaat pakken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nog geen punt gepakt!
Beter hadden we Hahn gehouden. |
|
|
|
|
henk de jong
|
|
|
kijk voor het eerst naar headliner forum wat een taal gebruik als het word nazi wordt gebruik ben je niet normaal en zeker geen feyenoord fan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Treurig topic. Maarja, je bent niet objectief over Vermeer. Jij hebt liever die slappe Mulder, één van de redenen waarom we geen kampioen werden de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja die zag er ook goed uit bij de 1-0 van AZ vanmiddag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Zielig, Vermeer kon weinig doen aan al die goals die hij tegen heeft gekregen.. Hij is gewoon goed bezig hoor, beter dan die Mulder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 23:15 schreef dennis het volgende:Zielig, Vermeer kon weinig doen aan al die goals die hij tegen heeft gekregen.. Hij is gewoon goed bezig hoor, beter dan die Mulder. Vandaag had ie maar 1 bal tegen moeten houden en die laat ie lopen. De boer en overmars lachen zich de tering |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Magnetisch 'veld' zat Feyenoord in de weg. |
|
|
|
|
loos1964
|
|
|
bullshit topic. Vermeer is gewoon 10 klasses beter als mulder. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit is stemming maken. Nergens voor nodig, hij keept heel behoorlijk tot nu toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoezo stemming makerij, 3 wedstrijden gekeept, 3x verloren waarbij zeker 3 houdbare waren. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
hotjumper wordt onze nieuwe Lijdensweg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ieder zijn mening. Feit is dat t met Vermeer qua resultaten niets beter is vooralsnog. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Met Toornstra ook niet. Lexie er dan maar weer in, of is dat weer iets anders? |
|
|
|