BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Vermeer moet oprotten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 september 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Zelfde verhaal, andere sympathie.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 22 september 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Hihihi Hahaha hij stond er bij en hij keek er naar..........ik vond het geen Muldertje maar een Timmertje. Ik zeg niet dat het een makkelijke bal was maar ik houd niet van keepers die niet reageren op zo'n bal. Verder is Vermeer een verademing, vooral met zijn spelhervattingen. Er staat nu iemand!
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 22 september 2014 - 15:56   quote  deeplink  
.....and Lex will come back with a vengeance, Kazim wordt zijn nieuwe aangever..........
Felbm
 Felbm - maandag 22 september 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Zaadballen topic... Sommige mensen zeiken werkelijk overal over! Volgens mij moet je wel een enorm kut leven hebben als je niks beters kunt bedenken dan alles afzeiken. Enorm slot erop wat mij betreft!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Kritiek is prima. Maar even serieus heeft Kenneth het tot nu toe beter gedaan dan Mulder..(?)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 22 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Maakt me niet uit wie er moet oprotten... Ben die stomme verlies partijen zat. Ga nou eens winnen verdomme!
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 september 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:
Kritiek is prima. Maar even serieus heeft Kenneth het tot nu toe beter gedaan dan Mulder..(?)
Ja meer uitstraling, voetbalt mee snelle en goede uittrappen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 19:05   quote  deeplink  
599420_616970894983821_1178612556_n.jpg?oh=f3eb5769d775dbea6c4de4275085567c&oe=548C5CAD&__gda__=1418943321_28f15d99c088b4e966fd8fe22763785c
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja meer uitstraling, voetbalt mee snelle en goede uittrappen.
Dat ben ik met je eens, maar qua reddingen blijft ie ook nogal genageld aan de grond staan..
ar
 ar - maandag 22 september 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar qua reddingen blijft ie ook nogal genageld aan de grond staan..
Die bal was wel hard en zuiver hoor,maar wel van een meter of 30 dus ja....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld maar tegen Sevilla zat er ook maar weinig beweging bij die goals..
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 22 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
En nu wacht ik nog op de reactie van jumper dat het niks te maken heeft met het feit dat ie eerst bij 020 speelde. Yeah right..
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 september 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Toornstra heeft ons nog geen punten gekost
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 september 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 23:21 schreef ViezeFurr het volgende:
En nu wacht ik nog op de reactie van jumper dat het niks te maken heeft met het feit dat ie eerst bij 020 speelde. Yeah right..
Heeft het ook niet maar feit is dat ie daar ook nooit in de basis stond
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 22 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Toornstra staat ook niet op een positie waarop dat kan. Kazim had moeten scoren zondag. En te Vrede ook. Of telt dat niet als punten kosten?

Als je iets een feit noemt, zorg dan ook dat het een feit is. Heeft daar zeker 2 jaar in de basis gestaan.
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 14:59 schreef hotjumper het volgende:
hoezo stemming makerij, 3 wedstrijden gekeept, 3x verloren waarbij zeker 3 houdbare waren.
Haha wat een onzin. Zonder Vermeer verlies je met 5-0 bij Sevilla. Tegen Willem II falen de verdedigers.

Grappig hoor, net als Lunatic en FRFC alleen maar haten op Vermeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 september 2014 door MMM --
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Het is maar wat je grappig vindt...

.....meest trieste topic so far.
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 10:36   quote  deeplink  
True. Zo bedoel ik het ook Barabas.
Els
 Els - dinsdag 23 september 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 09:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha wat een onzin. Zonder Vermeer verlies je met 5-0 bij Sevilla. Tegen Willem II falen de verdedigers.

Grappig hoor, net als Lunatic en FRFC alleen maar haten op Vermeer.
Dat is interessant. Hoe weet jij dat we zonder Vermeer met 5-0 verliezen? Of is dit misschien toch onzin?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 september 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 09:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha wat een onzin. Zonder Vermeer verlies je met 5-0 bij Sevilla. Tegen Willem II falen de verdedigers.

Grappig hoor, net als Lunatic en FRFC alleen maar haten op Vermeer.
Zal je altijd blijven houden , supporters met een 020 haat ipv dat het over voetbal gaat. Zo heb je supporters die liever een keeper in de goal zien die heel vaak punten heeft gekost dan eentje uit 020 of met een 020 verleden ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 18:28 schreef FR-Elmo het volgende:
Maakt me niet uit wie er moet oprotten... Ben die stomme verlies partijen zat. Ga nou eens winnen verdomme!
Veel beter !!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 11:42 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is interessant. Hoe weet jij dat we zonder Vermeer met 5-0 verliezen? Of is dit misschien toch onzin?
Als Mulder had gekeept? 100% zeker dat er meer in het mandje had gelegen .....
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 23 september 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 11:42 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is interessant. Hoe weet jij dat we zonder Vermeer met 5-0 verliezen? Of is dit misschien toch onzin?
Hey, Els heeft de gekleurde bril weer op vandaag.. ;)
Michel1
 Michel1 - dinsdag 23 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Ik heb genoten van het spel, Ajax is overklast, er "onderuit voetballen" lukte niet, het was genieten. Uiteraard hadden we 4-1 willen winnen en het ook verdiend, alhoewel na een 1-1 Ajax weer was gaan spelen en Feyenoord wellicht iets gas terug had genomen. Ook eerste helft tegen Sevilla was buiten de 2 doelpunten niet slecht. Ik zie verbeteringen, laten we als legioen achter onze club blijven staan. We hebben allemaal baat bij een succesvolle Rutten, uitblinkende Vermeer en een lekker vrij spelend elftal. Ik kreeg kippevel van het verdiende applaus achteraf. Laten we trots zijn!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Mooie eerste post, welkom Michel..
VVout
 VVout - dinsdag 23 september 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Hoi Michel welkom,

genoten misschien niet het juiste woord want ik ben nog steeds aan het revalideren van die pot, maar het zag er voor de toekomst hoopgevend uit. Nou moet ik gelijk wel weer een weinig schrik krijgen, want wat had FR ook al weer gezegd na de wedstrijd tegen die Duitsers? Maar hopen dus dat het niet weer 3 stappen terug gaat.

Psies positief benaderen, hebben geen keus.
MMM
 MMM - dinsdag 23 september 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 11:42 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is interessant. Hoe weet jij dat we zonder Vermeer met 5-0 verliezen? Of is dit misschien toch onzin?
Laat ik het zo stellen: Met Mulder was het geen 2-0 gebleven. Vermeer heeft goed staan keepen.
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 15:37   quote  deeplink  
volgens mij gaat er n ander oprotten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Het is Joris het is Joris..
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Ik denk nog twee
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Er stond toch gaat in je post das immers enkelvoud..
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Er win maar een ploeg natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Dan zijn de punten voor ons niet Ver Meer..
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Wat zal die Martijn nog eens achter zijn oren Krabben dan.
van geil
 van geil - dinsdag 23 september 2014 - 17:51   quote  deeplink  
:)
Els
 Els - dinsdag 23 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 11:46 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Hey, Els heeft de gekleurde bril weer op vandaag.. ;)
Helemaal geen gekleurde bril. Ik vind alleen dat er aan alle kanten onzin wordt verkondigd alsof het de waarheid is.
Ik heb inmiddels van wat 'kenners' gelezen dat de verdediging zo slecht was omdat Mulder op het doel stond. En toch ging de verdediging pas beter spelen toen de samenstelling van de verdedigers gewijzigd werd en niet door de keeperswissel.
Ik lees dat we zeker met 5-0 zouden hebben verloren met Mulder, of dat er '100%' meer ingevlogen waren.
Ik vind het nogal kinderlijk om het falen van deze selectie tot nu toe op te hangen aan één persoon. Zeker omdat het probleem in mijn ogen wel wat groter is. En daar lijkt het ook sterk op, want hoe je het ook wendt of keert, sinds de keeperswissel hebben we niet meer punten gepakt.
Door dit soort vooringenomen standpunten kom je nooit tot een zinvolle discussie, er wordt eigenlijk alleen maar gekeken of er nog iets stuitenders, harders, afzeikerigs of grofs gepost kan worden.
En dat vind ik jammer.
Els
 Els - dinsdag 23 september 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 15:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: Met Mulder was het geen 2-0 gebleven. Vermeer heeft goed staan keepen.
Dan vraag ik weer, hoe weet je dat? Hoe onderbouw je die stelling? Kun je niet beter je aan objectief waarneembare conclusies wagen? Ik zie bijvoorbeeld dat Vermeer, net als Mulder overigens, aan de grond genageld bleef staan bij een redelijk tot goede vrije trap. Wat ik wel met genoegen waarneem, is dat Vermeer zijn verdediging beter coacht en nadrukkelijk communiceert met zijn verdedigers. Dit in tegenstelling tot Mulder, die daarin tekort schoot. Ook lijkt hij nadrukkelijker aanwezig in de 16. Of dat uiteindelijk reddingen en punten op gaat leveren, moeten we nog afwachten, maar ik hoop het snel te zien.
Ik vind het gewoon niet zo nodig om positief te zijn over de een, door de ander te kleineren. Laat Vermeer het op eigen kracht verdienen, daar lijkt hij persoonlijkheid genoeg voor te hebben.
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 september 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Zzzzzzlotje erop?
theezakje
 theezakje - dinsdag 23 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 13:51 schreef Michel1 het volgende:
Ik heb genoten van het spel, Ajax is overklast, er "onderuit voetballen" lukte niet, het was genieten. Uiteraard hadden we 4-1 willen winnen en het ook verdiend, alhoewel na een 1-1 Ajax weer was gaan spelen en Feyenoord wellicht iets gas terug had genomen. Ook eerste helft tegen Sevilla was buiten de 2 doelpunten niet slecht. Ik zie verbeteringen, laten we als legioen achter onze club blijven staan. We hebben allemaal baat bij een succesvolle Rutten, uitblinkende Vermeer en een lekker vrij spelend elftal. Ik kreeg kippevel van het verdiende applaus achteraf. Laten we trots zijn!!!
Volledig mee eens
g.massop
 g.massop - dinsdag 23 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
ipv van een spits een keeper den mist haha
el triste
 el triste - dinsdag 23 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:
Ieder zijn mening. Feit is dat t met Vermeer qua resultaten niets beter is vooralsnog.
Hadden die spitsen met Mulder op goal wel gescoord?.".."....

Wat een onzin! Iedereen die ogen heeft ziet dat Vermeer niet 1 maar 3 klassen beter is dan Mulder
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 september 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Vermeer heeft dat wat wij allemaal bij Mulder missen en dat is uitstraling en zelfverzekerdheid..
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 03:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 00:45 schreef RenatoBos het volgende:
Vermeer heeft dat wat wij allemaal bij Mulder missen en dat is uitstraling en zelfverzekerdheid..
Snelle en vaak goede spelhervattingen ,coaching.
en gaat veel meer ballen pakken, zelfs ballen die eigenlijk niet eens opvallen.
kritiek mag uiteraard, maar dan moeten er wel redenen zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 september 2014 - 04:56   quote  deeplink  
Ik heb 'officieel' ff uit de topictitel gehaald, dat zorgt voor verwarring.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 23:02 schreef el triste het volgende:

[..]

Hadden die spitsen met Mulder op goal wel gescoord?.".."....

Wat een onzin! Iedereen die ogen heeft ziet dat Vermeer niet 1 maar 3 klassen beter is dan Mulder
Je kan niet zo goed begrijpend lezen.
G-child
 G-child - woensdag 24 september 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Gelukkig staan de beste stuurlui aan wal anders hadden we geen spelers en leiding meer over.
Td, coach, Vermeer, enz enz oprotten? Hahn op goal? Hahaha, gelukkig lijkt Rutten het langzaam maar zeker het te snappen.
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 - 19:36 schreef Els het volgende:

[..]

Dan vraag ik weer, hoe weet je dat? Hoe onderbouw je die stelling? Kun je niet beter je aan objectief waarneembare conclusies wagen? Ik zie bijvoorbeeld dat Vermeer, net als Mulder overigens, aan de grond genageld bleef staan bij een redelijk tot goede vrije trap. Wat ik wel met genoegen waarneem, is dat Vermeer zijn verdediging beter coacht en nadrukkelijk communiceert met zijn verdedigers. Dit in tegenstelling tot Mulder, die daarin tekort schoot. Ook lijkt hij nadrukkelijker aanwezig in de 16. Of dat uiteindelijk reddingen en punten op gaat leveren, moeten we nog afwachten, maar ik hoop het snel te zien.
Ik vind het gewoon niet zo nodig om positief te zijn over de een, door de ander te kleineren. Laat Vermeer het op eigen kracht verdienen, daar lijkt hij persoonlijkheid genoeg voor te hebben.
Omdat Vermeer een veel betere keeper is dan Mulder? Hij pakt ballen die Mulder niet zou pakken. Vrije trap weet ik niet, muur had daar misschien niet moeten staan ja.

En Vermeer brengt extra voetbal in de ploeg, in plaats van dat lulletje dat eerst een uur met zijn armen staat te wapperen voordat hij schiet. Heerlijke die Vermeer, bal pakken en meteen het spel hervatten, genieten.
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 04:56 schreef Boudewijn het volgende:
Ik heb 'officieel' ff uit de topictitel gehaald, dat zorgt voor verwarring.
Gewoon een slot erop.
Els
 Els - woensdag 24 september 2014 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat Vermeer een veel betere keeper is dan Mulder? Hij pakt ballen die Mulder niet zou pakken. Vrije trap weet ik niet, muur had daar misschien niet moeten staan ja.

En Vermeer brengt extra voetbal in de ploeg, in plaats van dat lulletje dat eerst een uur met zijn armen staat te wapperen voordat hij schiet. Heerlijke die Vermeer, bal pakken en meteen het spel hervatten, genieten.
Tja, zou kunnen. Tot nu toe heeft het ons geen punten opgeleverd, maar het zou best waar kunnen zijn wat je nu allemaal beweerd. Wat ik een beetje sneu vind, is dat jij iemand naar beneden moet halen om een ander groot te maken. En bij dat soort taktieken trek ik de beweringen toch ernstig in twijfel. Als iemand echt veel beter is, heb je dat namelijk niet nodig.
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Gewoon een slot erop.
Id, fuck die topictitel. Kom Bandewijn hang de diktator eens uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Vermeer moet oprotten topic









0.0065710