BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Vermeer moet oprotten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 08:47   quote  deeplink  
Ik kijk naar de feiten, het maakt mij niet uit of de keeper uit Amsterdam komt of uit schubbekutteveen.

- Feit is dat de punten die dit seizoen gepakt zijn, gepakt zijn met een andere keeper op doel
- Feit is dat die andere keeper diezelfde matige verdediging voor zich had staan
- Feit is dat de huidige keeper, zelfs met de goede verdediging voor zich, een bal door liet die in posts over die andere keeper als simpel houdbaar was afgedaan. Waardoor de beste wedstrijd die Feyenoord dit seizoen speelde verloren ging.
- Feit is dat de huidige keeper dezelfde fouten maakt met het neerzetten van een muurtje als de vorige.
- Feit is dat we met de vorige keeper op doel zelf meer doelpunten gemaakt hebben.
- Feit is
- Feit is dat het gross hier alleen maar leest wat men wil lezen en zodra ze op hun eigen kortzichtige manier van repliek worden gediend de wereld te klein is....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door hotjumper --
G-child
 G-child - woensdag 24 september 2014 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:28 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, zou kunnen. Tot nu toe heeft het ons geen punten opgeleverd, maar het zou best waar kunnen zijn wat je nu allemaal beweerd. Wat ik een beetje sneu vind, is dat jij iemand naar beneden moet halen om een ander groot te maken. En bij dat soort taktieken trek ik de beweringen toch ernstig in twijfel. Als iemand echt veel beter is, heb je dat namelijk niet nodig.
Heb je in het geval van concurrentie niet altijd een referentiekader?
G-child
 G-child - woensdag 24 september 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:47 schreef hotjumper het volgende:
Ik kijk naar de feiten, het maakt mij niet uit of de keeper uit Amsterdam komt of uit schubbekutteveen.

- Feit is dat de punten die dit seizoen gepakt zijn, gepakt zijn met een andere keeper op doel
- Feit is dat die andere keeper diezelfde matige verdediging voor zich had staan
- Feit is dat de huidige keeper, zelfs met de goede verdediging voor zich, een bal door liet die in posts over die andere keeper als simpel houdbaar was afgedaan. Waardoor de beste wedstrijd die Feyenoord dit seizoen speelde verloren ging.
- Feit is dat de huidige keeper dezelfde fouten maakt met het neerzetten van een muurtje als de vorige.
- Feit is dat we met de vorige keeper op doel zelf meer doelpunten gemaakt hebben.
- Feit is
- Feit is dat het gross hier alleen maar leest wat men wil lezen en zodra ze op hun eigen kortzichtige manier van repliek worden gediend de wereld te klein is....
Zijn statistieken die je zelf in een vorm hebt gegoten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:47 schreef hotjumper het volgende:
Ik kijk naar de feiten, het maakt mij niet uit of de keeper uit Amsterdam komt of uit schubbekutteveen.

- Feit is dat de punten die dit seizoen gepakt zijn, gepakt zijn met een andere keeper op doel
- Feit is dat die andere keeper diezelfde matige verdediging voor zich had staan
- Feit is dat de huidige keeper, zelfs met de goede verdediging voor zich, een bal door liet die in posts over die andere keeper als simpel houdbaar was afgedaan. Waardoor de beste wedstrijd die Feyenoord dit seizoen speelde verloren ging.
- Feit is dat de huidige keeper dezelfde fouten maakt met het neerzetten van een muurtje als de vorige.
- Feit is dat we met de vorige keeper op doel zelf meer doelpunten gemaakt hebben.
- Feit is
- Feit is dat het gross hier alleen maar leest wat men wil lezen en zodra ze op hun eigen kortzichtige manier van repliek worden gediend de wereld te klein is....
Op alle punten eens behalve t derde, ja die bal was misschien houdbaar (zeker zonder muur) maar hij heeft er ook een paar goed gepakt of onderschept. Hij is medeschuldig, maar de afronding faalde het meest.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 september 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Op alle punten eens behalve t derde, ja die bal was misschien houdbaar (zeker zonder muur) maar hij heeft er ook een paar goed gepakt of onderschept. Hij is medeschuldig, maar de afronding faalde het meest.
Ook hierin verschilt hij dus niks van Mulder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 september 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ook hierin verschilt hij dus niks van Mulder.
Klopt, maar er zijn wel heel veel andere verschillen, maar de belangrijkste overeenkomst is t resultaat.
MMM
 MMM - woensdag 24 september 2014 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 08:28 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, zou kunnen. Tot nu toe heeft het ons geen punten opgeleverd, maar het zou best waar kunnen zijn wat je nu allemaal beweerd. Wat ik een beetje sneu vind, is dat jij iemand naar beneden moet halen om een ander groot te maken. En bij dat soort taktieken trek ik de beweringen toch ernstig in twijfel. Als iemand echt veel beter is, heb je dat namelijk niet nodig.
Ik haal niemand naar beneden? Mulder is gewoon een hele matige keeper, misschien een leuke keeper voor een club als Heracles.

Iedereen kan toch zien dat Vermeer een betere keeper is, Els?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door MMM --
Els
 Els - woensdag 24 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 10:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik haal niemand naar beneden? Mulder is gewoon een hele matige keeper, misschien een leuke keeper voor een club als Heracles.

Iedereen kan toch zien dat Vermeer een betere keeper is, Els?
Nou ja, als jij iemand een lulletje noemt, schaar ik dat eerlijk gezegd toch wel onder 'naar beneden halen'. Ik heb geen idee of jij dat als compliment ziet, maar dat zou ik wel heel erg opmerkelijk vinden.
Dat je het een matige keeper vind, lijkt me in elk geval een beter standpunt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Vermeer moet oprotten topic









0.0064330