|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord / VBE: Hoe kan dit?!
Zon 24 uur na het einde van de wedstrijd van gistermiddag zijn er -nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van Ajaks- beelden van een beveiligingscamera uit de Kuip naar buiten gekomen. Beelden die zon tien minuten na het laatste fluitsignaal zijn gemaakt en waarop een aantal Feijenoorders haarscherp is te zien.
Het filmpje dat hiervan op internet is verschenen -omdat wij wél de privacy van Feijenoorders respecteren delen wij deze beelden niet- lijkt in de commandokamer van de Kuip gefilmd met een mobiele telefoon of vergelijkbaar apparaat.
Tot deze commandokamer hebben maar weinig mensen toegang. Wij verwachten dan ook uitleg van club en/of politie hoe het mogelijk is dat a) dergelijke beelden naar buiten komen en b) nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van de aartsrivaal. Bron:De Feijenoorder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou, ben wel benieuwd naar het vervolg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
OMG dat filmpje d:-)))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thuiskomen en zeggen dat je een colaatje heb gedronken.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Natuurlijk wel schandalig dat die beelden naar buiten kunnen komen. Hier hebben een aantal mensen wel wat uit te leggen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gozer schijnt al op het matje geweest te zijn bij zijn werkgever ( gerucht) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind een officiële waarschuwing wel het minste. Misschien eens bij AZ navraag doen over integriteit? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Had het eigenlijk over " het slachtoffer" Maar de verantwoordelijke moet er gewoon stante pede uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ok, dat vind ik raar. Ik vind dat er veel ruimte moet zijn in wat je in je vrije tijd doet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik persoonlijk ook, maar in heel veel sectoren is dit een rode vlag he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat hij wel een zaak heeft mochten ze hem willen ontslaan, vooral als ze niet hard kunnen maken dat zijn werk er onder geleden heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoals Els zei wat je in je vrije tijd doet koet jezelf weten maar snap de schoolleiding niet waarover ze zich zo druk maken het schijnt dat die "nakkerlak" aan 1 van zijn studenten probeert duidelijk te maken wat doping is.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als hij een Astana shirt had gedragen had niemand raar op gekeken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En terecht is die filmert op zijn vingers getikt, zoiets moet je niet naar buiten brengen. De gevolgen ervan zijn onherstelbaar, stel dat die gymleraar nou echt zijn job kwijt gaat raken omdat het hypocriete schoolbestuur dit tegen hem gaat gebruiken, fijn hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou gelijk die medewerker van FOX aanklagen.. |
|
|
|