BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles – Feyenoord (zaterdag 27 september 2014, 20.45 uur) 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Owwww. Dat.
Da's toch meer een omfloerste manier om je sexuele voorkeur kenbaar te maken?
Ook jij kunt doorslaan Henk ...
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
en daar is bijna iedereen negatief over.
ik daarentegen zeer positief.
Jan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 september 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Ook jij kunt doorslaan Henk ...
Tsja. Tis een andere manier van duidelijk maken dat ik die lijstjes wel erg gekleurd vind.
Dat vind jij ook.
Gewoon mee doorgaan. Ik doe er niet aan mee.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 september 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:12 schreef van geil het volgende:
Ontopic.
ik verwacht drie punten.
anders word ik opstandig.
Ik ben t al.
JanM
 JanM - vrijdag 26 september 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja. Tis een andere manier van duidelijk maken dat ik die lijstjes wel erg gekleurd vind.
Dat vind jij ook.
Gewoon mee doorgaan. Ik doe er niet aan mee.
Tuurlijk ontbreekt de echte objectiviteit vanwege de teleurstelling over het resultaat en/of aversie tegen bepaalde spelers, maar ik vind het leuk om zo een forumgemiddelde bij te houden. En als er m.i. onterecht een speler heel laag wordt beoordeeld geef ik 'm 'ter compensatie' soms juist een hoog cijfer. Zie het als tijdverdrijf en niet als hogere wiskunde!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 september 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Tuurlijk ontbreekt de echte objectiviteit vanwege de teleurstelling over het resultaat en/of aversie tegen bepaalde spelers, maar ik vind het leuk om zo een forumgemiddelde bij te houden. En als er m.i. onterecht een speler heel laag wordt beoordeeld geef ik 'm 'ter compensatie' soms juist een hoog cijfer. Zie het als tijdverdrijf en niet als hogere wiskunde!
Als gezegd: anderen vinden het leuk. Go on with it.
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben t al.
Aj :)
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:25 schreef JanM het volgende:

[..]

zo denken er meer.
dus onder aan de streep toch n reeel gemiddelde.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
mqdefault.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Feyenoorders vol vertrouwen: Als mannen opstaan

(http://youtu.be/c-rX7RMZGhI)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
''Feyenoord brengt Immers nu al, dat is een signaal''

600x400-immerzilveren.jpg

Go Ahead Eagles krijgt zaterdag voor de tweede keer deze week bezoek van Feyenoord. De ploeg van Foeke Booy was in het bekertoernooi al met 2-0 te sterk voor de Rotterdammers en Go Ahead wil deze stunt in de competitie graag herhalen. "Maar Feyenoord is gewaarschuwd en zit in de competitie ook in nood. Ze hebben net als wij de punten hard nodig", weet Booy.

Go Ahead en Feyenoord hebben allebei pas vijf punten gehaald en kunnen een overwinning zaterdag dus goed gebruiken. Booy verwacht dat Lex Immers bij de Rotterdammers weer mee zal doen: hij ontbrak woensdag nog wegens een hamstringblessure. "Die brengen ze nu al, dat is een signaal", zegt Booy op de website van zijn club. "Nou ja goed, oké, wij weten wat ons te doen staat."

"Iedereen moet vol aan de bak, alles moet kloppen en we moeten tonen nu ook weer aan het goede eind te kunnen staan", benadrukt Booy. "Zij zullen proberen wat hoger druk te zetten en daar moeten wij niet bang voor zijn, we zijn een ploeg die zich daar onderuit kan voetballen. Bovenal zullen we weer als team moeten spelen. Juist dat gaat beter en beter."
Bron:Voetbalzone
van geil
 van geil - vrijdag 26 september 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Hou n's op.
zit op t randje.
of moeten de spelers dit ook aangeven?
R()b
 R()b - zaterdag 27 september 2014 - 00:25   quote  deeplink  
Wat duren die dagen lang zeg na een verliespartij altijd pfff.
Positief is de slogan dus 1-3.
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - zaterdag 27 september 2014 - 06:51   quote  deeplink  
kom op feyenoord, en rutten gooi nou eens een keer alles op de aanval, dat is de beste verdediging
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 27 september 2014 - 07:41   quote  deeplink  
feyenoord moet winnen, maar ergens hoop ik dat ze voor de laatste keer een tik krijgen en dat het exit-rutten is.

onder koeman waren er ook mindere periodes, maar hij wist spelers het vertrouwen te geven en ze uit het dal te trekken. rutten is een eeuwige twijfelaar met rare opstellingen die niet het maximale uit het elftal kan halen.

ik zou lieven van Gastel en Gio zien overnemen met dit seizoen als tussenseizoen. in de winter een spits halen en volgend jaar voor de titel spelen
lion1
 lion1 - zaterdag 27 september 2014 - 08:07   quote  deeplink  
Fred heeft geen visie ! Is wanhopig en gaat wéér zijn opstelling wijzigen.
Komt nooit lijn in zo, verliezen vanavond weer.
lion1
 lion1 - zaterdag 27 september 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Dan hopelijk snel Rutten , gevolgd door v Geel, uithuilen en opnieuw beginnen.
Seizoen is al zo goed als verloren.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 27 september 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 08:10 schreef lion1 het volgende:
Dan hopelijk snel Rutten , gevolgd door v Geel, uithuilen en opnieuw beginnen.
Seizoen is al zo goed als verloren.
Als je de potentie van het team wat Van Geel op het veld heeft gezet hebt gezien tegen ajax, dan denk ik dat de aankopen hun waarde zullen bewijzen zodra een trainer het maximale eruit haalt
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 september 2014 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 08:15 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Als je de potentie van het team wat Van Geel op het veld heeft gezet hebt gezien tegen ajax, dan denk ik dat de aankopen hun waarde zullen bewijzen zodra een trainer het maximale eruit haalt
Oh daarom werkte exact dezelfde opstelling tegen de Eagles ook zo goed.
Kansloos geblaat dus weer.
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou, Vilhena is wél de topper gebleken.
Gaat niet om Vilhena.
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Vermeer; Wilkshire, van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, el Ahmadi, Toornstra; Boëtius, Kazim, Manu.

Wat mij betreft, maarja.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 27 september 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:06 schreef MMM het volgende:
Vermeer; Wilkshire, van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, el Ahmadi, Toornstra; Boëtius, Kazim, Manu.

Wat mij betreft, maarja.
Geen Immers? Scoorde laatste 2j toch 25 goals. Welke middenvelder kan dit beter?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:22   quote  deeplink  
De terugkeer van Lex Immers op het middenveld zorgt er voor dat Jens Toornstra een nieuwe rol in het elftal krijgt. De miljoenenaankoop van FC Utrecht zal volgens het Algemeen Dagblad de plek overnemen van Ruben Schaken rechts in de aanval. Het middenveld wordt dan gevormd door Jordy Clasie, Karim El Ahmadi en dus Immers, waardoor de talentvolle Tonny Vilhena op de bank belandt.

Vermoedelijke opstelling: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Boëtius.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 september 2014 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 09:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaat niet om Vilhena.
Tot op heden wel.
Immers is all-over in DEZE selectie een waardevolle wisselspeler.
Als een middenvelder echter al wedstrijden lang uit vorm/niet thuis geeft dan komt Lex in beeld.
Al was Lex óók zwaar ondermaats de afgelopen maanden.
Vanavond z'n kans.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Die gaat ie pakken onze Lexie, minimaal 1 doelpunt..
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tot op heden wel.
Immers is all-over in DEZE selectie een waardevolle wisselspeler.
Als een middenvelder echter al wedstrijden lang uit vorm/niet thuis geeft dan komt Lex in beeld.
Al was Lex óók zwaar ondermaats de afgelopen maanden.
Vanavond z'n kans.
Clasie, El Ahmadi & Toornstra is het middenveld. Dus het gaat niet om Vilhena?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 september 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Clasie, El Ahmadi & Toornstra is het middenveld. Dus het gaat niet om Vilhena?
Toonstra hangend rechtsbuiten.
Immers verdringt Vilhena?
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 10:50   quote  deeplink  
In mijn ideale opstelling speelt Toornstra altijd op 10, met Clasie en El Ahmadi erachter. Dus Vilhena en Immers zijn dan niet in beeld.

Dat Fred maar weer gaat rommelen met verder proberen is om moe van te worden..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 september 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:50 schreef MMM het volgende:
In mijn ideale opstelling speelt Toornstra altijd op 10, met Clasie en El Ahmadi erachter. Dus Vilhena en Immers zijn dan niet in beeld.

Is niet bevorderlijk voor bewerkstelligen van een ingespeeld systeem.
Maar echt he...De wisselende prestaties van sommige spelers is dan ook om moedeloos van te worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:50 schreef MMM het volgende:

Misschien omdat de buutenspelers niet renderen..

Vind overigens ook dat hij teveel rommelt. Maar met deze vermoedelijke opstelling kan hij er altijd nog 1 inbrengen en Jens laten zakken naar het middenveld..
MMM
 MMM - zaterdag 27 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is niet bevorderlijk voor bewerkstelligen van een ingespeeld systeem.
Maar echt he...De wisselende prestaties van sommige spelers is dan ook om moedeloos van te worden.
Vertrouwen geven. Wisselen kan altijd nog. Start gewoon met de 11 die je voor ogen hebt, een middenveld met Clasie, El Ahmadi en Toornstra is prima.

quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Misschien omdat de buutenspelers niet renderen..

Vind overigens ook dat hij teveel rommelt. Maar met deze vermoedelijke opstelling kan hij er altijd nog 1 inbrengen en Jens laten zakken naar het middenveld..
Niet gek toch? Schaken bank, Schaken basis. Bilal basis, Bilal bank. Manu invaller, Manu basis, Manu bank.. Hij wisselt maar wat af..
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 27 september 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Oh daarom werkte exact dezelfde opstelling tegen de Eagles ook zo goed.
Kansloos geblaat dus weer.
Ik vind het geen geblaat Stylzz. Zonder Karim El Ahmadi is dit Feyenoord niet in staat om echt, goed en langdurig druk te zetten. De hele ploeg dondert in elkaar, omdat ze voelen dat er geen controle is. En dat is het wapen waar we over beschikken: totale controle en in hoog tempoo vooruit spelen. Jordi kan dat niet alleen bewerkstelligen, - maar Karim kan dat ook niet alleen. Ze hebben elkaar in deze fase heel hard nodig, en Jens is dan een ideale 3e man. Ik durf de stelling wel aan dat het vanavond helemaal anders gaat!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Niet gek toch? Schaken bank, Schaken basis. Bilal basis, Bilal bank. Manu invaller, Manu basis, Manu bank.. Hij wisselt maar wat af..
Inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 10:56 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik vind het geen geblaat Stylzz. Zonder Karim El Ahmadi is dit Feyenoord niet in staat om echt, goed en langdurig druk te zetten. De hele ploeg dondert in elkaar, omdat ze voelen dat er geen controle is. En dat is het wapen waar we over beschikken: totale controle en in hoog tempoo vooruit spelen. Jordi kan dat niet alleen bewerkstelligen, - maar Karim kan dat ook niet alleen. Ze hebben elkaar in deze fase heel hard nodig, en Jens is dan een ideale 3e man. Ik durf de stelling wel aan dat het vanavond helemaal anders gaat!
Sluit ik me bij aan, ik denk dat die twee elkaar heel goed aanvullen en dat Karim het beste omhoog haalt bij. Jordy..
Rdamoost
 Rdamoost - zaterdag 27 september 2014 - 11:10   quote  deeplink  
0-2 gaat het worden.......Immers en Kazim scoren
Immers omdat hij hete adem in zijn nek voelt en Kazim omdat hij onmogelijk alles naast kan blijven schieten/koppen
Heb er wel vertrouwen in......ze zullen nu gemotiveerd zijn to the bone !!
VVout
 VVout - zaterdag 27 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Gaat lukken, in een vurige stemming gaan we winnen en vanaf nu gaan we elke wedstrijd punten pakken gvd.

3-1 en geen geLUL.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 27 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
I had a dream last night.................................................................................alles komt goed de gifbeker is bijna leeg nog even slikken en we worden 2e dit jaar in de winterstop komt v Wolfswinkel en vanavond ga ik konijn met pruimen eten...........en Immers gaat aan de lopend band scoren samen met Kazim.....................i had a dream.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 27 september 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan, ik denk dat die twee elkaar heel goed aanvullen en dat Karim het beste omhoog haalt bij. Jordy..
Dat zie ik dus ook zo. Jordi speelt veel vrijer omdat hij weet dat het achter hem dan positioneel goed staat. Dat geldt v.v. voor Karim. Ik verwacht een Clasie die niet zal schromen om ook voorin het ijzer met handen te gaan breken. En dan heb je met Jens iemand die ook het inzicht heeft om de balans te bewaken. Dit kan echt een heel goed middenveld worden in de geschiedenis van de club!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:16 schreef VVout het volgende:
Gaat lukken, in een vurige stemming gaan we winnen en vanaf nu gaan we elke wedstrijd punten pakken gvd.

3-1 en geen geLUL.
Vanaf nu gaan we punten pakken, 3-1, we spelen uit VV..!!!!
walking-and-thinking-smiley-emoticon.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:20 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Dat zie ik dus ook zo. Jordi speelt veel vrijer omdat hij weet dat het achter hem dan positioneel goed staat. Dat geldt v.v. voor Karim. Ik verwacht een Clasie die niet zal schromen om ook voorin het ijzer met handen te gaan breken. En dan heb je met Jens iemand die ook het inzicht heeft om de balans te bewaken. Dit kan echt een heel goed middenveld worden in de geschiedenis van de club!
Precies..happy.gif
Appie53
 Appie53 - zaterdag 27 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:
I had a dream last night.................................................................................alles komt goed de gifbeker is bijna leeg nog even slikken en we worden 2e dit jaar in de winterstop komt v Wolfswinkel en vanavond ga ik konijn met pruimen eten...........en Immers gaat aan de lopend band scoren samen met Kazim.....................i had a dream.
22.30u weten we meer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Maakt niet uit Appie als Piet konijn en pruimen eet komt het altijd goed..!!
VVout
 VVout - zaterdag 27 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 11:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vanaf nu gaan we punten pakken, 3-1, we spelen uit VV..!!!!
[ afbeelding ]
Is nog geen twaalf uur geweest, was nog niet helemaal wakker man.

1-3 dus.
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 27 september 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Het inbrengen van Immers zou kunnen betekenen dat Toornstra hangend op rechts gaat. Maar is het scenario dat Immers in de spits gaat nog denkbaar? Hij werd ooit neergezet als stand-in voor Pelle.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Das misschien wel het mooiste zoveel variaties, maak de tegenstander gek..
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Oprollen die gasten. Schaamte voor woensdag zou voldoende motivatie moeten zijn. Zelfs met Mulder in de spits zou het een makkie moeten zijn!
MR.ZED
 MR.ZED - zaterdag 27 september 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Zou toch beginnen met onze topscoorder te Vrede in de spits. Wat heeft Kazim laten zien? Er moeten toch doelpunten komen. Manu voor Boetius, heb prikkelen om weer te laten zien dat hij zijn best moet doen. Van Beek op rechts en matthijssen en kongolo in de midden?
King - 010
 King - 010 - zaterdag 27 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:29 schreef Barabas het volgende:
Oprollen die gasten. Schaamte voor woensdag zou voldoende motivatie moeten zijn. Zelfs met Mulder in de spits zou het een makkie moeten zijn!
Immer in de spits.
Bilal op links.
Boetius op rechts.

0-7

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door King - 010 --
Peckerwood
 Peckerwood - zaterdag 27 september 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Toornstra rechts voor wordt meer 442 denk ik...heb er zin in en gek genoeg wel wat vertrouwen in. Moet ook wel gewonnen worden anders wordt het heel naar in en rond de Kuip. 1-3, Immers, Toornstra, Kazim. Werken voor je ...... geld!
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Als GoAhead de ruimtes klein houdt dan kunnen we beter met Manu starten.... denk ik. We hebben aanvallend verder niemand die dat kan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Go Ahead Eagles – Feyenoord (zaterdag 27 september 2014, 20.45 uur) 0 - 4

0.0072579