|
|
van geil
|
|
|
Yep. kijken hoe ze t invullen. Pak nog effe koffie slagroom , met boterkoek. en dan zo meteen n koude klets open, en hopelijk eindelijk genieten. Ik begin er nu echt tabak van te krijgen, en ik vrees de meesten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Maar ff serieus. Ook al snapt Fred er niks van. We gaan zo gewoon KNALLEN!!!!!! Fucking shit!!!!! Ik zit ineens vol positieve energie haha. Feyenoord kan haast niet verzaken. We gaan ze slopen, oprollen en afmaken!!!! 3 Punten GVD!!!! Ookal is de trainer no zo slecht. Go Ahead is crap dat meen ik echt :p |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:46 schreef van geil het volgende:Hij wilde ook naar de zandbak voor geld. dolgraag. Geld was zijn ambitie, en bij ons was hij "god". v Geel Henk heeft zelf gezegd dat loonsverhoging onbespreekbaar was in deze. om vervolgens met drie spitsen aan de slag te gaan die nog hoger in de boom zitten. KOEKOEK. Stoppen maar. Bewijzen vroeg ik, geen aannames. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:46 schreef van geil het volgende:Hij wilde ook naar de zandbak voor geld. dolgraag. Geld was zijn ambitie, en bij ons was hij "god". v Geel Henk heeft zelf gezegd dat loonsverhoging onbespreekbaar was in deze. om vervolgens met drie spitsen aan de slag te gaan die nog hoger in de boom zitten. KOEKOEK. Was en is zijn grote droom niet voor Italië uitkomen? In de eredivisie was ie nooit serieus in beeld, hoe vaak hij ook scoorde. Hij gaat naar Engeland en zit er direct bij (voorselectie). Dat had Feyenoord hem nooit kunnen bieden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Toornstra, Clasie, Immers, El Ahmadi; Kazim-Richards en Manu Fred houdt niet van vastigheden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk te weten dat Pelle in Nederland op 80% speelde. Zijn woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo veel verschil zit er niet in hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: de spelers wel, standaard faalhazen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoekt eerder naar spelers die naar behoren presteren. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
En weer word er teruggevallen op die,n kut van een immers fred moet eens een vast elftal samenstellen en niet zovaak veranderen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 20:35 schreef flipje tiel het volgende:En weer word er teruggevallen op die,n kut van een immers fred moet eens een vast elftal samenstellen en niet zovaak veranderen hij moet gewoon de faalhazen eruit gooien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 20:35 schreef flipje tiel het volgende:En weer word er teruggevallen op die,n kut van een immers fred moet eens een vast elftal samenstellen en niet zovaak veranderen Heb eerder het idee dat ie steeds meer naar nuances zoekt. Geen grote veranderingen maar verfijning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t idee dat 'men' hier elke strohalm aangrijpt om te zeiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:Is niet echt een counter opstelling. Geeft je juist overtal in t positiespel. Met snelle vleugels is veel meer een counteropstelling. Maar dat is slechts mijn mening. Faalhena en Boeëtius staan er een keer naast, dat zal ze leren. Dus dat zijn op zich stevige besluiten, net als t weer passeren van Mathijsen ondanks het resultaat. is zie counteren beter slagen met Twee snelle spitsen . waardoor juist op de buitenkanten ruimtes ontstaan om in te duiken. en twee altijd mee aansluitende middenvelders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, we gaan beginnen. M'n schoonfamilie deze ronde NIET uitgenodigd. wil rustig kijken zonder gezeik aan m'n kop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 'Beter weten' is een territoriumdrift. Koppen van Jut zoeken is een uitingsvorm daarvan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 20:41 schreef van geil het volgende:Nou, we gaan beginnen. M'n schoonfamilie deze ronde NIET uitgenodigd. wil rustig kijken zonder gezeik aan m'n kop. Je vrouw is daar op visite..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik vind t allemaal prima, ik doe er niet aan mee. Kan wel de trainer af gaan zeiken, maar en dan? Spelers laten t niet zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die zit in de andere kamer tv te kijken. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Valt me mee dat Nelom niet rechtsbuiten staat en kazim in de goal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De mijne zit bij de dronken buren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
eerste kut corner een feit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jooooooo Nelom wakker worden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft Nelom n hekel aan Vermeer? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tetetedete tetetehtetetetetedete tetetehtetedetete JOHN GUIDETTI.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eagles "nie bang van Rotterdam" .. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Commentator : Feyenoord is beter dan woensdag. Klopt, al 7 minuten de nul gehouden :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Strakke bal hoor van Jordy.. |
|
|
|