|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, eigen goal! ;) :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 21:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Geduld hebben en druk opvoeren is wel de manier tegen dit soort ploegen. Die kraken vroeg of laat. zo simpel is t, zo simpel was t woensdag eigenlijk ook. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
FRutten uitvinder van nieuw systeem: 4 - 3½ - 2½ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tis gewoon 4-3-1-2. een beproefd en veel gebruikt systeem, met de uitzondering dat de 1 geen centrale mv, maar een hangende rechtervleugel is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Je mag ook wel eens mazzel hebben! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: toen was t beter. alleen hebben wij n mazzeltje. mag ook wel eens. Nu hoop ik op n goede tweede helft. de druk moet nu weg zijn. Straks Te Vrede er bij en gaan voor n grote uitslag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon Kazim laten staan en vertrouwen tanken, als er geen noodzaak is te wisselen iedereen laten staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Manu man van de eerste helft met Toornstra. Vermeer goed anticiperen op enorme kut terugspeelballen. Kazim valt me tegen tot nu, Clasie ook. Immers kan niet beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:Gewoon Kazim laten staan en vertrouwen tanken, als er geen noodzaak is te wisselen iedereen laten staan. ik zei er bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-2 achter en gewoon in blijven zakken. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een heerlijke uittrap van Vermeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft wel,aan snelheid gewonnen de afgelopen tijd Kâzim, vind hem nu niet zo traag meer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Dit middenveld + de verdediging van vorig jaar. Wat zou dat een mooi elftal zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooie goal!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoooooooooooo KÂZIIIIIIIIIM.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gas er op. grote uitslag neerzetten!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahaaa zag je die reactie van Lexie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kazimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
V Beek is slecht zeg vandaag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoeveel strohalmen heb je nog d:-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Pelle erbij en je bent kampioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kon het niet geloven volgens mij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wees blij met de doelpunten man.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: En Vermeer dan ook hè :P Maar inderdaad, dan word je gewoon kampioen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , dat snap ik, :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahaha boehoehoehoe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je straks maar naar de herhaling kijken, pakte met beide handen naar zijn hoofd..d:-))) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ben ik ook, zit heel tevreden op de bank maar is gewoon een constatering . Speelt slecht . Mag toch wel kritisch blijven , niet ineens hosanna |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ongelooflijk, scoort Kâzim een gruwelijk mooi doelpunt moet ie ff binnen 10 seconden komen melden dat van Beek slecht speelt, wat overigens niet zo is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel mee vallen met van Beek, weinig te doen, weinig goeds te doen ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:02 schreef lion1 het volgende:[..] Ben ik ook, zit heel tevreden op de bank maar is gewoon een constatering . Speelt slecht . Mag toch wel kritisch blijven , niet ineens hosanna Prima moment om het ook in de groep te gooien.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Kolder komt er niet aan te pas, dan doet ie t goed in mijn ogen |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Toen ik net postte , speelde hij ipv Nelom aan over 5 m de bal over de zijlijn Ook al paar keer aan tegenstander gegeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek speelt zeer solide, prima, zou graag wat van zijn passes zien, maar blijkbaar lopen ze niet veel vrij voorin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:Van Beek speelt zeer solide, prima, zou graag wat van zijn passes zien, maar blijkbaar lopen ze niet veel vrij voorin.. paar keer balverlies, tsja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:04 schreef lion1 het volgende:[..] Toen ik net postte , speelde hij ipv Nelom aan over 5 m de bal over de zijlijn Ook al paar keer aan tegenstander gegeven. Dat je dan niks van Nelom hebt gezegd in de eerste helft.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ok, het is fantastisch, lek is boven , we worden kampioen met tien punten voorsprong en 100 doelpunten voor en V Beek gaat voor 30 miljoen naar Barcelona. |
|
|
|