|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:06 schreef lion1 het volgende:[..] Ok, het is fantastisch, lek is boven , we worden kampioen met tien punten voorsprong en 100 doelpunten voor en V Beek gaat voor 30 miljoen naar Barcelona. Jij gaat ook van het ene uiterste naar het andere he, laten we nou enkel gewoon kampioen worden met 10 punten voorsprong.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:06 schreef lion1 het volgende:[..] Ok, het is fantastisch, lek is boven , we worden kampioen met tien punten voorsprong en 100 doelpunten voor en V Beek gaat voor 30 miljoen naar Barcelona. wel lekker weer daar, leuk voor m. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer heeft wel een heel makkelijk dagje zo.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:06 schreef lion1 het volgende:[..] Ok, het is fantastisch, lek is boven , we worden kampioen met tien punten voorsprong en 100 doelpunten voor en V Beek gaat voor 30 miljoen naar Barcelona. Goed verhaal :) |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij gaat ook van het ene uiterste naar het andere he, laten we nou enkel gewoon kampioen worden met 10 punten voorsprong.. Wilde alleen aangeven dat ik ondanks dat Feyenoord gelukkig een goede pot speelt . Dik tevreden . Maar wel puntje vind dat V Beek absoluut niet sterk speelt. Dat is niet negativisme maar een mening . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:09 schreef lion1 het volgende:[..] Wilde alleen aangeven dat ik ondanks dat Feyenoord gelukkig een goede pot speelt . Dik tevreden . Maar wel puntje vind dat V Beek absoluut niet sterk speelt. Dat is niet negativisme maar een mening . Mooi man, ik ben het er niet mee eens in ieder geval. Wel dat we een goeie pot spelen overigens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie schoten op doel, drie goals. knap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag allemaal wel wat sneller.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mooi man, ik ben het er niet mee eens in ieder geval. Wel dat we een goeie pot spelen overigens.. Dat mag zolang we elkaars mening maar respecteren toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: EENSERT..klootzak d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 22:10 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mooi man, ik ben het er niet mee eens in ieder geval. Wel dat we een goeie pot spelen overigens.. ik vind t helemaal niet goed. wel effectief. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik formuleerde het ook verkeerd, het is wel beter.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bij vlagen is t aardig. Maar GAE wil ook helemaal niet voetballen vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kijken of Vermeer hem nu wel even houdt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu valt zo'n bal bij de Eagles niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar nee. Gelukkig de paal. Zou lullig voor hem, maar voer voor zijn tegenstanders zijn als hij hem door zou hebben gelaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
iets naar links en hij had m gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hmmm, misschien is dit wel de opstelling met het meeste rendement, achteraf. Je hebt een kut verdediging, een zwakke aanval en veel goede middenvelders. 4 middenvelders ontlast de verdediging en geeft ruimte aan de aanvallers, als het middenveld dreigend opkomt. Logische oplossing. Iets met riemen en roeien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door windoweyes -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die lul met zn trommel zeker naar huis ? O nee jammer, hij is er nog. Maar gelukkig al wat minder enthousiast als in de 1e helft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis vanaf minuut 70 al zzzzzz |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zoveel ruimte ! Die bal moet toch minimaal op goal zijn, Nelom |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gebeurt niet veel meer ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik ook. geld voor alle spelers. vanavond eerder al EL Immers en nu Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Beek heeft wel vaak domme overtredingen |
|
|
|