|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als je een wedstrijdtopic start kan je hem editten. Als de wedstrijd is gespeeld edit je het bericht, verwijder je de datum en plaatst de uitslag! Ik snap hem. Ik dacht dat het tegen Feyenoord al een blamage was. Maar met 9-0 verliezen van amateurs valt niet mee. Zit Ajax ook niet mee ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 16:39 schreef Loetje het volgende:[..] Ik snap hem. Ik dacht dat het tegen Feyenoord al een blamage was. Maar met 9-0 verliezen van amateurs valt niet mee. Zit Ajax ook niet mee ;) Whahahaha. Ik zie het nu pas !!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moest er wel om lachen...
Al zal het mij benieuwen dat Warrior het enigzins bewust deed hoor. Zeg niet dat het zo is overigens.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
UPDATE Vrijdag 26 September 17.40 uur:
De KNVB heeft besloten om de 0-9 zege van Ajax op JOS om te draaien en JOS een 9-0 overwinning te geven. Ajax kreeg een sanctie om een uitwedstrijd zonder publiek te spelen. Aangezien heel Urk voor Ajax is heeft de KNVB dit besluit genomen.
Frank De Boer zei er het volgende over: 'Ongelooflijk dat dit mogelijk is, de KNVB is altijd tegen ons'.
Bron: Ajax Warrior
Edit; totaal niet provocerend bedoeld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 17:40 schreef Loetje het volgende:UPDATE Vrijdag 26 September 17.40 uur:
De KNVB heeft besloten om de 0-9 zege van Ajax en JOS een 9-0 overwinning te geven. Ajax kreeg een sanctie om een uitwedstrijd zonder publiek te spelen. Aangezien heel Urk voor Ajax is heeft de KNVB dit besluit genomen.
Frank De Boer zei er het volgende over: 'Ongelooflijk dat dit mogelijk is, de KNVB is altijd tegen ons'.
pffff.....lol (not)
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 17:40 schreef Loetje het volgende:UPDATE Vrijdag 26 September 17.40 uur:
De KNVB heeft besloten om de 0-9 zege van Ajax en JOS een 9-0 overwinning te geven. Ajax kreeg een sanctie om een uitwedstrijd zonder publiek te spelen. Aangezien heel Urk voor Ajax is heeft de KNVB dit besluit genomen.
Ben jij een beetje van loetje getikt.... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je lijkt wel op mijn tante.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 14:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Zo veel heeft hij niet gespeeld, vanwege blessures. Dan kan je hem niet vergelijken met de leeftijd genoten. 86 wedstrijden en 28 goals..
En als je een blessure hebt wordt je nog wel gewoon ouder.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker. Weet je de doelpuntenmakers van JOS nog? Ben ik vergeten :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Sigthorsson toch.....???
oh nee, want dan was het met 0-3 al opgehouden.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|