jaahaa, dit is een Feyenoord forum en jaaahaa er is vast ook wel een game forum, maar goed, welke FEYENOORD supporters hebben er allemaal of gaan FIFA15 aanschaffen? Hij staat bij mij klaar, ik moet alleen nog even tot morgen wachten voor je m kan spelen.
Welke console hebben jullie? Wie heeft er eventueel zin om eens online tegen elkaar te spelen?
Ik zelf heb een XBOX one. Ben daar te vinden onder Laquatal.
Op woensdag 24 september 2014 - 12:24 schreef Stylzz het volgende: jaahaa, dit is een Feyenoord forum en jaaahaa er is vast ook wel een game forum, maar goed, welke FEYENOORD supporters hebben er allemaal of gaan FIFA15 aanschaffen? Hij staat bij mij klaar, ik moet alleen nog even tot morgen wachten voor je m kan spelen.
Welke console hebben jullie? Wie heeft er eventueel zin om eens online tegen elkaar te spelen?
Ik zelf heb een XBOX one. Ben daar te vinden onder Laquatal.
Op woensdag 24 september 2014 - 12:31 schreef Stylzz het volgende: Demo gespeeld. Daar zit nog een hoop niet in, maar biedt wel perspectief. Zeker die next-gen speelt echt lekker en ziet er briljant uit.
Ben benieuwd. Heb FIFA 14 overgeslagen, dus ben er zo langzamerhand weer aan toe.
Gewoon PC, kan je lekker aan knutselen als iets niet snel genoeg is. Heb ook ooit met zoiets gespeeld, gepruts met cassettes id.
Blij met een ascii blokje dat overal heen stuiterde en je met een balkje aan het terug kaatsen was nu zeiken we dat het gezicht niet op die van de echte spelers lijken haha.
Als ik jou was.. zou ik een abonement op VI digitaal nemen.. heb ik ook gedaan. Kost 50 piek (voor half jaar) en krijg je fifa 15 erbij.
Goede deal vind ik :)
PS. stylz... waarom heb je nou een media center gekocht.. en geen console :(
Nou daarom dus, plus dat het qua performance en kwaliteit dus geen reet uitmaakt. Alleen kan je met de Xbox One veel meer en de nieuwe kinect is echt briljant voor de kids. Echt onwerkelijk goed.