|
|
Stylzz
|
|
|
jaahaa, dit is een Feyenoord forum en jaaahaa er is vast ook wel een game forum, maar goed, welke FEYENOORD supporters hebben er allemaal of gaan FIFA15 aanschaffen? Hij staat bij mij klaar, ik moet alleen nog even tot morgen wachten voor je m kan spelen.
Welke console hebben jullie? Wie heeft er eventueel zin om eens online tegen elkaar te spelen?
Ik zelf heb een XBOX one. Ben daar te vinden onder Laquatal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb het (nog) niet. Denk wel dat ik hem aan ga schaffen. Heb alleen een PS3 dus dat schiet niet op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Demo gespeeld. Daar zit nog een hoop niet in, maar biedt wel perspectief. Zeker die next-gen speelt echt lekker en ziet er briljant uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:jaahaa, dit is een Feyenoord forum en jaaahaa er is vast ook wel een game forum, maar goed, welke FEYENOORD supporters hebben er allemaal of gaan FIFA15 aanschaffen? Hij staat bij mij klaar, ik moet alleen nog even tot morgen wachten voor je m kan spelen. Welke console hebben jullie? Wie heeft er eventueel zin om eens online tegen elkaar te spelen? Ik zelf heb een XBOX one. Ben daar te vinden onder Laquatal. Gij internet pimpert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff gamen, hebben jullie geen privéleven..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahaha je kent m! Briljant he! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarom zitten we toch ook op dit forum? Omdat we niks beters te doen hebben.. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Helden zijn jullie..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:Demo gespeeld. Daar zit nog een hoop niet in, maar biedt wel perspectief. Zeker die next-gen speelt echt lekker en ziet er briljant uit. Ben benieuwd. Heb FIFA 14 overgeslagen, dus ben er zo langzamerhand weer aan toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, jij ook hoor maat! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb sinds de eerste geen game overgeslagen. Maar 14 viel tegen, 14 next gen was wel cool, maar ja, die had ik niet :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel plezier, ik ben nooit verder gegaan als Pacman. niet mijn ding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb sinds de eerste geen game overgeslagen. Maar 14 viel tegen, 14 next gen was wel cool, maar ja, die had ik niet :) mja goed punt. Zat al te twijfelen om de PS4 aan te schaffen. Misschien een goed moment. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Liever spelen met de tieten van mijn vriendin, als ik ooit klaar ben met werken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werk je vanavond weer Bas..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iedere dag klokje rond,van9 tot 21, behalve maandag... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar is nog zat tijd voor. Die vijf minuten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is ie er ook voor de commodore 64 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oldschool jonguh, das er ook 1 van een kwart eeuw geleden meen ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik was meer van de MSX... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zo... Jij gunt mij gewoon 3 minuten extra! Zeer sympathiek van je... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik neem mijn eigen gemiddelde, zit voorspel bij in he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat mag mijn vrouw zich gelukkig prijzen..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als we ons dan toch vervelen.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dat weet ik..ze fluistert het keer op keer weer in mijn oren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: elk jaar weer beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen halen voor de PS4! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Karim de enige met een real-face. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
El-Ahmadi lijkt ook wel. de rest voor geen meter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De rest valt me ook tegen, misschien dat het na een paar patchies beter wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
OngelofeLijk Lexie met 74 SHO, number 1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Clasie en Vermeer hebben de hoogste rating totaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Bilal en Boëtius op de vleugels kijk die pace 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En ook nog een aardige dribbel in de voeten, dat wordt de Saturn geloof ik één dezer dagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff daar gaat het lekkere wijven topic😢 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb een 360 en wacht op de nieuwe PES! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Enige die ik echt goed kan herkennen is El Ahmadi. Voor de rest lijken ze nauwelijks.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb t idee dat dit ook geen XBOX One of PS4 beelden zijn, die van de demo zijn veel realistischer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die heb ik ook gehad,met zo,n data recorder erbij.' Operation Wolf spelen hahaha.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon PC, kan je lekker aan knutselen als iets niet snel genoeg is. Heb ook ooit met zoiets gespeeld, gepruts met cassettes id.
Blij met een ascii blokje dat overal heen stuiterde en je met een balkje aan het terug kaatsen was nu zeiken we dat het gezicht niet op die van de echte spelers lijken haha. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Als ik jou was.. zou ik een abonement op VI digitaal nemen.. heb ik ook gedaan. Kost 50 piek (voor half jaar) en krijg je fifa 15 erbij.
Goede deal vind ik :)
PS. stylz... waarom heb je nou een media center gekocht.. en geen console :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:46 schreef kuipje het volgende:[..] Als ik jou was.. zou ik een abonement op VI digitaal nemen.. heb ik ook gedaan. Kost 50 piek (voor half jaar) en krijg je fifa 15 erbij. Goede deal vind ik :) PS. stylz... waarom heb je nou een media center gekocht.. en geen console :( Nou daarom dus, plus dat het qua performance en kwaliteit dus geen reet uitmaakt. Alleen kan je met de Xbox One veel meer en de nieuwe kinect is echt briljant voor de kids. Echt onwerkelijk goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:46 schreef kuipje het volgende:[..] Als ik jou was.. zou ik een abonement op VI digitaal nemen.. heb ik ook gedaan. Kost 50 piek (voor half jaar) en krijg je fifa 15 erbij. Goede deal vind ik :) PS. stylz... waarom heb je nou een media center gekocht.. en geen console :( Waarom console, hier kan toch maar nauwelijks iets aan tippen.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb geen beeldscherm van meer dan een meter diameter boven staan :) T nadeel van gamen op een PC was dat je continu je hardware bleef upgraden.
Plus ik game al op een console vanaf de Atari 2600 :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb geen beeldscherm van meer dan een meter diameter boven staan :) T nadeel van gamen op een PC was dat je continu je hardware bleef upgraden. Plus ik game al op een console vanaf de Atari 2600 :) Was dat met van die cartridges die je er boven in moest proppen, zon had mijn neef ook staan. Lekker oldschool ghéhé. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:55 schreef VVout het volgende:[..] Was dat met van die cartridges die je er boven in moest proppen, zon had mijn neef ook staan. Lekker oldschool ghéhé. Ja, ach de consoles en homecomputers die ik gehad heb. :)
Sony Hitbit MSX 1 & 2 Amiga 500 Atari 1040ST Vandaar door naar: 386SX 486DX2 P75 enzovoorts tot aan de huidige systemen. (i7)
Atari 2600 Nintendo Super Nintendo PS1 PS2 PS3 XBOX 360 XBOX One
Is t gek als ik zeg dat ik de IT ingegaan ben vroeger? :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door Stylzz -- |
|
|
|