|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij vergeet ik er zelfs nog een aantal. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik mis nog een ps4 in dat rijtje stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is de Xbox One geworden, vroeger had ik ze allebei genomen, maar nu vind mijn vrouw daar ook wat van :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
accorn, commodore 32 ,64 ,amiga 500, ergens tussendoor een game cube.
Heb na de Amiga PC systemen opgezet, zowel beroepsmatig als hobby. Heb al enige tijd de IT vaarwel gezegd omdat ik meer vrijheid nodig had maar een hobby is het altijd gebleven. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb je toegevoegd aan mijn Xbox Live Stylzz. Heb Fifa 15 al klaar staan op mijn Xbox One, maar pas morgen te starten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:Ik heb je toegevoegd aan mijn Xbox Live Stylzz. Heb Fifa 15 al klaar staan op mijn Xbox One, maar pas morgen te starten. over drie uurtjes ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zo erg zit ik er nou ook weer niet op te wachten ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ook niet :) Tenzij ik wakker ben |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 september 2014 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou daarom dus, plus dat het qua performance en kwaliteit dus geen reet uitmaakt. Alleen kan je met de Xbox One veel meer en de nieuwe kinect is echt briljant voor de kids. Echt onwerkelijk goed. Duidelijk verhaal. Ik heb al een fijn media centre en speel eigenlijk alleen fifa. En vind de ps controler gewoon het fijnst. :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Doen ze het nu ineens wel ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Maak maar een nieuwe aan... Gamen.... Niet mijn ding... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mijne ook niet. veel te verslavend.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat kan je beter nemen?een xbox one of een ps4?zo ja en wrom? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik beem de buurvrouw wel.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nou, net ff Fifa 15 gespeeld maar voor een beginneling als ik is het maar kut. Ik kan alleen Go Ahead tegen PEC kiezen en die besturing... wat een drama... met geluk een goal kunnen scoren maar voor de rest doe ik maar wat. Het zal vast veel oefenen zijn maar toch behoorlijk anders dan mijn laatst gespeelde Fifa: FIFA '98: Road To World Cup, toen was het nog gewoon simpel overspelen en schieten... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Haal altijd Fifa! Ultimate Team! Heb allen de Ps3. Ps4 haal ik volgendjaar pas. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 20:19 schreef Boudewijn het volgende:Nou, net ff Fifa 15 gespeeld maar voor een beginneling als ik is het maar kut. Ik kan alleen Go Ahead tegen PEC kiezen en die besturing... wat een drama... met geluk een goal kunnen scoren maar voor de rest doe ik maar wat. Het zal vast veel oefenen zijn maar toch behoorlijk anders dan mijn laatst gespeelde Fifa: FIFA '98: Road To World Cup, toen was het nog gewoon simpel overspelen en schieten... haha goed zo boudewijn ga zo door maar speel dan wel met onze club graag FEYENOORD
hoesow is dit nog een demoversie??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Alleen zo kut dat de Kuip er niet inzit. Hatelijk zelfs! En die graf bak uit 020 vinden ze mooier bij EA.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 20:35 schreef Beempjerotterdam het volgende:Alleen zo kut dat de Kuip er niet inzit. Hatelijk zelfs! En die graf bak uit 020 vinden ze mooier bij EA. ja het blijft in het buitenland allemaal bijlmer gezind terwijl dat in nederland toch echt anders is.iedere club vind de kuip het mooiste stadion althans de vele meerderheid en dat hij niet in fifa zit komt omdat de fifa net als de knjb bijlmeraanhangers zijn.te zielig voor woorden.eigenlijk zouden ale feyenoorders fifa moeten boycotten!kijken hoeveel ze dan aan omzetten missen die snavels! net zoals dat feyenoord al jarenlang de beste jeugdopleding heeft maar nog steeds praten ze over jeugd van de bijlmer die er niet is en ze leiden zelf helemaal niks op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 20:30 schreef TheMenace het volgende:[..] haha goed zo boudewijn ga zo door maar speel dan wel met onze club graag FEYENOORD hoesow is dit nog een demoversie?? Nee, geen demo versie. Zat standaard bij de Xbox pre-order bundel, maar op een of andere manier kan ik alleen als Go Ahead spelen, en alleen tegen PEC. Maar misschien moet ik een career modus of ander iets kiezen?!
Iemand met ervaring met Fifa 15? Graag mij als newbie wat instructies geven... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 21:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, geen demo versie. Zat standaard bij de Xbox pre-order bundel, maar op een of andere manier kan ik alleen als Go Ahead spelen, en alleen tegen PEC. Maar misschien moet ik een career modus of ander iets kiezen?! Iemand met ervaring met Fifa 15? Graag mij als newbie wat instructies geven... rare shit ik heb ps4 en fifa 14 vandaar.....maja alleen go ahead??blijven ze ons nou jennen??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 21:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, geen demo versie. Zat standaard bij de Xbox pre-order bundel, maar op een of andere manier kan ik alleen als Go Ahead spelen, en alleen tegen PEC. Maar misschien moet ik een career modus of ander iets kiezen?! Iemand met ervaring met Fifa 15? Graag mij als newbie wat instructies geven... Weet je zeker dat je alle knoppen al hebt geprobeerd om door het menu heen te scrollen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk dat ie dat als favoriete club heeft ingevuld. Dan krijg je standaard die wedstrijd. Althans, je kan uiteraard gewoon andere teams kiezen, maar die krijg je dan als eerste. Weten we eindelijk voor wie Boudewijn nu eigenlijk is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2014 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk dat ie dat als favoriete club heeft ingevuld. Dan krijg je standaard die wedstrijd. Althans, je kan uiteraard gewoon andere teams kiezen, maar die krijg je dan als eerste. Weten we eindelijk voor wie Boudewijn nu eigenlijk is. Ik probeerde dus een andere club te kiezen als favoriete club, maar ik mag alleen maar Go Ahead kiezen. Zal morgen eens een andere optie kiezen.
Van Stylzz kreeg ik deze nog door: http://www.fifauteam.com/fifa-15-manual-digital-instructions/ |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met fifa 13 Xbox360 online werd ik constant compleet weggespeeld door tegenstanders met een supersonisch snelle spits die op de counter spelen. Ze peren de bal naar voren en het is ook altijd een goal. Dan is de lol er gauw af, komt dat met 15 niet meer voor? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijntje kidicoke dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat was niet verslavend, hooguit de smaak :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hmmm, het probleem ligt niet aan wat je als favoriete club hebt gekozen. Maar goed, heb de indruk dat de oplossing vrij simpel moet zijn. Als ik het google kom ik het niet tegen en als het de demo zou zijn o.i.d. dan zou je een stuk of 10 clubs moeten kunnen kiezen. En daar zouden GAE en PEC niet bijzitten. Ik zou dat linkje van Stylzz maar proberen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schouder buttons gebruiken om door de menu's heen te bladeren. Verder zie link. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat eerste zal ie toch wel geprobeerd hebben? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik zou maar opzettelijk verliezen, scheelt een ban. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een ban is eigenlijk wel welkom |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Stel je een keer een serieuze vraag ... krijg je geen antwoord hahahahaha
Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd. Heb ergens nog een Wii onder het stof liggen, maar weet niet of die het nog (goed) doet en of ik FIFA 15 daarvoor zal kopen of maar een nieuwe One of PS4 erbij. Graag suggesties en/of eventuele ervaringen met de Wii! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 15:45 schreef JanM het volgende:[..] Stel je een keer een serieuze vraag ... krijg je geen antwoord hahahahaha Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd. Heb ergens nog een Wii onder het stof liggen, maar weet niet of die het nog (goed) doet en of ik FIFA 15 daarvoor zal kopen of maar een nieuwe One of PS4 erbij. Graag suggesties en/of eventuele ervaringen met de Wii! Ik had een WII gekocht voor de kids en omdat ik toch zelf alleen maar FIFA speel die erbij gekocht. Na drie weken pisbeu. De WII is geen console voor dat soort games. Eigenlijk is de WII meer een gimmick in mijn optiek. Waar t voor gemaakt is werkt niet echt en de gewone games erop zien er niet uit.
Goed dan PS4 versus Xbox One. Verschillen? Miniem. Reviews en vergelijkingen slaan altijd uit richting de persoonlijke voorkeur van de reviewer.
Prijzen, praktisch gelijk. Design. Idem. Interface, persoonlijke voorkeur. XBOX heeft een Windows 8 idee. PS4 meer een scroll functionaliteit. Beide hebben wel wat updates nodig. Hardware. De Ps4 heeft een snellere processor, dat maakt het wat krachtiger en daar heeft het visueel voordeel mee. Kort door de bocht zal de PS4 beter kúnnen werken qua game performance, maar titels speciaal geschreven voor een console zullen de volle kracht van zo'n ding benutten en zijn die verschillen in de praktijk miniem ( http://www.pu.nl/artikelen/feature/xbox-one-vs-playstation-4-de-specificaties/ )
Voordeel van de XBOX is de kinect. Maakt van je lijf en woonkamer 1 grote controller. Je kan dus met je handen door alle menu's heen bladeren en scrollen. En in tegenstelling tot de XBOX 360 werkt t op de One als een beest. Mijn kinderen krijgen de Kinect voor St Klaas.
Puur voor de gaming zou ik voor de PS4 kiezen, maar als je ook een multimediacenter en Kinect wil, dan is de XBOX voor jou.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maar als Jan een PS4 koopt kan ie niet tegen jouw online. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg nou niet dat dat console afhankelijk is, met Far Cry was dit gewoon gemixt. Ik speelde daar gewoon met mijn PC tegen gamers met consoles. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 17:04 schreef VVout het volgende:[..] Zeg nou niet dat dat console afhankelijk is, met Far Cry was dit gewoon gemixt. Ik speelde daar gewoon met mijn PC tegen gamers met consoles. Dat zeg ik wel, PS en Xbox hebben verschillende online netwerken, PSN en XBOX LIVE.
Op PC kan alles, als er een reden is om op console over te gaan is het wel om die cheaters te ontlopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: das waar, maar dat is geen argument. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 17:04 schreef VVout het volgende:[..] Zeg nou niet dat dat console afhankelijk is, met Far Cry was dit gewoon gemixt. Ik speelde daar gewoon met mijn PC tegen gamers met consoles. Dat is zo'n beetje de enige uitzondering. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 17:08 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Dat zeg ik wel, PS en Xbox hebben verschillende online netwerken, PSN en XBOX LIVE. Op PC kan alles, als er een reden is om op console over te gaan is het wel om die cheaters te ontlopen. Jammer, zou toch niet hoeven zoiets. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik had een WII gekocht voor de kids en omdat ik toch zelf alleen maar FIFA speel die erbij gekocht. Na drie weken pisbeu. De WII is geen console voor dat soort games. Eigenlijk is de WII meer een gimmick in mijn optiek. Waar t voor gemaakt is werkt niet echt en de gewone games erop zien er niet uit. Goed dan PS4 versus Xbox One. Verschillen? Miniem. Reviews en vergelijkingen slaan altijd uit richting de persoonlijke voorkeur van de reviewer. Prijzen, praktisch gelijk. Design. Idem. Interface, persoonlijke voorkeur. XBOX heeft een Windows 8 idee. PS4 meer een scroll functionaliteit. Beide hebben wel wat updates nodig. Hardware. De Ps4 heeft een snellere processor, dat maakt het wat krachtiger en daar heeft het visueel voordeel mee. Kort door de bocht zal de PS4 beter kúnnen werken qua game performance, maar titels speciaal geschreven voor een console zullen de volle kracht van zo'n ding benutten en zijn die verschillen in de praktijk miniem ( http://www.pu.nl/artikelen/feature/xbox-one-vs-playstation-4-de-specificaties/ ) Voordeel van de XBOX is de kinect. Maakt van je lijf en woonkamer 1 grote controller. Je kan dus met je handen door alle menu's heen bladeren en scrollen. En in tegenstelling tot de XBOX 360 werkt t op de One als een beest. Mijn kinderen krijgen de Kinect voor St Klaas. Puur voor de gaming zou ik voor de PS4 kiezen, maar als je ook een multimediacenter en Kinect wil, dan is de XBOX voor jou. Ik heb bij die Wii ooit PES gekocht en daar heb ik me toch heel leuk mee vermaakt. En voor € 35,00 heb ik FIFA 15, terwijl ik honderden Euries moet gaan uitgeven aan een nieuwe Pro + Kinect + games. En net als jij onlangs schreef vindt mijn vrouw daar ook wat van ;-(
Niemand met een Wii èn FIFA 15? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|