|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan wil zij ook voor € 500,00 en dan heeft ze mij niet meer nodig ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wii op marktplaats zetten, Xbox bij bol bestellen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als ik 'm morgen ergens ga kopen ook. Heb ik nog wat tijd om eerst mijn vrouw te overtuigen en anders morgen gewoon voor € 35,00 die Wii-versie te halen of gewoon helemaal niets ;-P
Dat laatste is misschien wel de beste keuze, want ik heb nu al een tekort aan slaap! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m nu een dag FIFA. Nauwelijks tijd gehad 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet erg :), zagerT!!!
Wel erg dus :(, zagerT!!! was altijd één van de betere spellen om de vrouwen te overtuigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gewoon Vilhena linksback gemaakt 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FIFA15 zet vriendinnetjes buitenspel
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, pro-tip voor Rutten! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Inmiddels zijn we 3 jaar verder en heb ik de Xbox One die ik een paar maanden geleden op Marktplaats gekocht heb weer verkocht. Morgen komt de One X met FIFA 18. Iemand al in het bezit van deze? Ervaringen?
Nieuwe Call of Duty vind ik ook echt te gek trouwens: terug naar WOII met als eerste missie de landing op Normandië.
Vrouwlief vindt het nog steeds (te) veel geld, maar soms moet je dingen gewoon DOEN! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb 18 ook op de One. Speel t eigenlijk te weinig.
Ik heb nog geen 4K tv dus de X heeft nog geen zin.
Ik speel de laatste tijd veel Battlefield |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 18:47 schreef VVout het volgende:[..] Niet erg :), zagerT!!!Wel erg dus :(, zagerT!!! was altijd één van de betere spellen om de vrouwen te overtuigen. Nu inmiddels wel ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat ist verschil met de X? Grafisch of meer opslag? Wij schaffen er 1ntje aan binnenkort, want de oudste is helemaal wild van het spel Ark. De prijzen verschillen nogal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral CPU, GDDR geheugen en 4K en wat ik begrijp is dat t 100% waard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan is het vast geen 160€..:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aan de andere kant hebben we 4k. Moet je er eigenlijk gebruik van maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat ding is 500€ man! pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was de mijne toen ook |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet overdrijven € 488,00, maar dan heb je ook echt wat! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, zoveel ga ik echt niet neerleggen. December is al duur zat. Ik koop wel een normale one |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 30 november 2017 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:Ik heb 18 ook op de One. Speel t eigenlijk te weinig. Ik heb nog geen 4K tv dus de X heeft nog geen zin. Ik speel de laatste tijd veel Battlefield Zit volop in AC: Origins :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Have you seen Ramon? Ja, die ligt in de vriezer:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Blijven mooie games. Dat rondsluipen bevalt mij ook zo aan Assassins Creed :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:Ik heb gewoon Vilhena linksback gemaakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Forum is stuk, geen grap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies ZZ, wordt allemaal hypocriet in een verkeerde context geplaatst. Waar zou de uitspraak toch vandaan komen, ook al kwam die ongelukkig ter oren op een openstaande microfoon. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij is nog wel te koop van spelers die hem al hadden gekocht. Dat zal zijn transferwaarde wel flink opschroeven dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh wee als je een politieke uiting op het veld laat zien, maar zelf er als de kippen bij zijn terwijl ze geen idee hebben waar de klepel hangt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gaat alleen maar om geld dit Wout. Duitsland is een grotere markt dan Nederland, zo simpel is het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2019 - 15:49 schreef Gerard_FR het volgende:Gaat alleen maar om geld dit Wout. Duitsland is een grotere markt dan Nederland, zo simpel is het. SH... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zijn alle Turkse spelers al verwijderd na hun saluut aan de leider???? Zijn ze al verbannen door UEFA? NEE dus.... HYPOCRIET zooitje is het tegenwoordig, in alle gelederen.... Enige positieve is nog dat die gast van Den Bosch tenminste nog niet vervolgd wordt voor zijn wegwerpgebaar, wat in de media al een nazi groet was... Wat een triestige wereld toch, en de meesten accepteren het maar of huilen mee met de wolven en andere minderheden in het bos... Wat door onze voorouders in jaren is opgebouwd, wordt door een stelletje mietjes in tientallen jaren om zeep geholpen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2019 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2019 - 23:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Zijn alle Turkse spelers al verwijderd na hun saluut aan de leider???? Zijn ze al verbannen door UEFA? NEE dus.... HYPOCRIET zooitje is het tegenwoordig, in alle gelederen.... Enige positieve is nog dat die gast van Den Bosch tenminste nog niet vervolgd wordt voor zijn wegwerpgebaar, wat in de media al een nazi groet was... Wat een triestige wereld toch, en de meesten accepteren het maar of huilen mee met de wolven en andere minderheden in het bos... Wat door onze voorouders in jaren is opgebouwd, wordt door een stelletje mietjes in tientallen jaren om zeep geholpen! Het gaat wat ver om Hitler op één lijn te stelen met Erdogan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: SH wordt wel vaker gebruikt als er een schreeuwende verwarde persoon met Duits accent zijn zin wil doordrukken weet je, dat is dus de context.
Betekent niet dat je gelijk de ideeen van Adolf adoreert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 december 2019 - 23:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Zijn alle Turkse spelers al verwijderd na hun saluut aan de leider???? Zijn ze al verbannen door UEFA? NEE dus.... HYPOCRIET zooitje is het tegenwoordig, in alle gelederen.... Enige positieve is nog dat die gast van Den Bosch tenminste nog niet vervolgd wordt voor zijn wegwerpgebaar, wat in de media al een nazi groet was... Wat een triestige wereld toch, en de meesten accepteren het maar of huilen mee met de wolven en andere minderheden in het bos... Wat door onze voorouders in jaren is opgebouwd, wordt door een stelletje mietjes in tientallen jaren om zeep geholpen! Licht eens toe. Wie zijn die mietjes? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
UEFA en EA hebben nul met elkaar te maken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mensen die in groepsverband anders denkende hun wil met dwang opleggen, maar als ze alleen over straat lopen of niet in de meerderheid zijn hard wegrennen. Heb deze manier persoonlijk vaak genoeg beleefd toen ik nog in de Afrikaanderbuurt op de HAVO zat.
Neemt niet weg dat we het gezellig hadden, maar je moest stevig voor je zelf opkomen daar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha. Echte mietjes zijn mensen die anderen mietjes noemen. En dat anoniem doen. Dat deden voorouders niet via een digitaal Forum. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, in principe wijs je zelf net zo hard toch? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Weet ook niet of ik zo trots ben op onze voorouders. Ligt eraan welke eeuw.
Blanke paupers werden arm gehouden en letterlijk verhoert. Zo niet werkte je zo kort mogelijk hard om je daarna te verrijken met een slaaf die alle tering klussen deed terwijl je lekker thee kransjes en kleipijp rookte. Gelukkig hebben we nu een onschuldig kinderfeest sinds die tijd, waarin roetvegen zowel de dekmantel als het taboe is. Mensen elkaar de hersens inslaan voor de trotse cultuur, waarbij het duidelijk is dat een kind het geen pepernoot kan schelen of hij roetvegen heeft, maar volwassenen wild worden van het idee dat t geen slaven neger meer mag voorstellen.
Oja politiek headliner forum oeps |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Exact. Iedereen. Niemand een haar beter.
positivo misschien wel. |
|
|
|