BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar moet dit heen dit seizoen!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rdamnoord
 Rdamnoord - woensdag 24 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Wederom een afgang.Te weinig geïnvesteerd dus kwaliteitsvermindering.
Rdamnoord
 Rdamnoord - woensdag 24 september 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Misschien in de winterstop dan maar?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 september 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:49 schreef Rdamnoord het volgende:
Wederom een afgang.Te weinig geïnvesteerd dus kwaliteitsvermindering.
Zoals ik elders al zei: van Geel en Rutten moeten hun conclusie trekken en hun ontslag indienen . Dat is mijn mening.
theezakje
 theezakje - woensdag 24 september 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Dit resultaat krijg je als je denkt dat je geen spits nodig hebt.
Bovendien vind ik de aanvoer van een belabberd niveau.
Ik heb erg veel ziekenhuisballen gezien vanavond.
R()b
 R()b - woensdag 24 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:09 schreef theezakje het volgende:
Ik heb erg veel ziekenhuisballen gezien vanavond.
Eens
Felbm
 Felbm - woensdag 24 september 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Dit heeft niet meer met een spits te maken... zover komen ze niet eens.... echt schaamteloos dit!
Biki
 Biki - woensdag 24 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar, verliezen in Deventer. Feit is dat Feyenoord degradatie voetbal gaat spelen de komende weken. En gezien het voetbal wordt het nog een hele klus om degradatie te voorkomen. Geen spits die scoort.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 24 september 2014 - 23:24   quote  deeplink  
als ze zaterdag weer verliezen of gelijk spelen hou ik het voorlopig voor gezien en zet ik de tv niet op fox de eerste paar maanden ik heb me al genoeg op zitten vreten wat een klote wedstrijd weer
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 24 september 2014 - 23:24   quote  deeplink  
Als ze zo blijven spelen winnen ze van niemand. Boetius naar de bank en Schaken en Wilkshire naar de tribune. Contract Wilkshire ontbinden. Wat een drama die vent. Vermeer en Kazim geef ik nog 3 wedstrijden om te bewijzen dat ze wat kunnen. Het terughalen van een middelmatige speler als El Dramadi mislukt in Engeland, Ramadanner en balletje breedlegger is ook een totaal zwaktebod. Ajax was inderdaad zwak afgelopen zondag.

Zolang Wilkshire in de basis blijft ga je rechtstreeks naar de Jupiler League
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 24 september 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:18 schreef Biki het volgende:
Onvoorstelbaar, verliezen in Deventer. Feit is dat Feyenoord degradatie voetbal gaat spelen de komende weken. En gezien het voetbal wordt het nog een hele klus om degradatie te voorkomen. Geen spits die scoort.
als je als spits geen goede voorzetten krijgt scoor je zeker niet onze vleugel spelers komen nog geen houten paal voorbij en als het een keer lukt dan is de voorzet weer veel te hoog echt belabberd
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - woensdag 24 september 2014 - 23:27   quote  deeplink  
geloof me nou deze trainer is werkelijk helemaal bout voor een club als feyenoord,hoe is het nu mogenlijk dat je zoveel doelpunten tegenkrijgt uit al die niets zeggende wedstrijd hervattingen,deze trainer praat en handelt als een tamme makke lamzak
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik elders al zei: van Geel en Rutten moeten hun conclusie trekken en hun ontslag indienen . Dat is mijn mening.
De hele technische staf met scouts.
of niets.
Van mij persoonlijk mag t roer om.
maar dat moge duidelijk zijn.
Immers niet verkopen . van Geel vindt m geweldig. Rutten vind m kut
Ziyech linkshalf. ???? wie verzint die onzin.
Clasie behouden en El Halen ????????voor het middenveld?
allemaal dezelfde voetballers zonder creativiteit.
Een spits, en die niet meer opstellen en geen vervanger gehaald.
Dit team kan alleen n aardige prestatie leveren bij n goede sfeer optimale inzet en wat geluk.niet omdat het zo'n goede selectie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door van geil --
the fox27
 the fox27 - woensdag 24 september 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Alsof mvg wegwerken , rutten eruittrappen , een superspits alles op gaat lossen .
De schouders eronder en werken zoals het een feyenoorder betaamt.
Ow en Rnoord zullen wij een x afspreken ? ik zou graag je smerige jodekop verbouwen smerige opruiende neus dat je er bent .
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Wat is de snelste weg naar de jupiler league?
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Nou. ik ga maar n's naar bed.
JanM
 JanM - woensdag 24 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:31 schreef van geil het volgende:

[..]

De hele technische staf met scouts.
of niets.
Van mij persoonlijk mag t roer om.
maar dat moge duidelijk zijn.
Immers niet verkopen . van Geel vindt m geweldig. Rutten vind m kut
Ziyech linkshalf. ???? wie verzint die onzin.
Clasie behouden en El Halen ????????voor het middenveld?
allemaal dezelfde voetballers zonder creativiteit.
Een spits, en die niet meer opstellen en geen vervanger gehaald.
Dit team kan alleen n aardige prestatie leveren bij n goede sfeer optimale inzet en wat geluk.niet omdat het zo'n goede selectie is.
Zondag hadden we gewoon kunnen en moeten willen maar heb je 3 keer domme pech en een ongelukkige vrije trap tegen. Vandaag begint het weer met domme pech dat dat schot van richting wordt veranderd. Op papier is dit een prima selectie die mee had kunnen doen om de bovenste plaatsen. Nu moet je hopen dat er geen paniek uitbreekt en we echt iedere wedstrijd klop krijgen!
the fox27
 the fox27 - woensdag 24 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Alle negatieve mekkeraars lekker blijven zeiken wie er allemaal moeten vertrekken bij feyenoord , lekker je cluppie blijven afzeiken , lekker t bestuur af blijven zeiken , lekker de trainer/technische staf blijven afzeiken lekker daarmee doorgaan ipv je steun te betuigen aan t rood/wit van rotterdam , stelletje nepsupporters die afhaken als t slecht gaat .
Godverdomme om te kotsen hier die negativiteit , flikker op met die praatjes over hoe t beter zou moeten , wie dr moet opdonderen enz enz enz alsof je t beter weet dan degenen die aan t roer staan .
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - woensdag 24 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
kennet vermeer,net als dat de vs de afgekeurde raketten van rusland koopt, een normaal denkend iemand doet dit niet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 september 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Weer verloren?
Goh. Het gaat bijna wennen.

Wedstrijd niet gezien en wil het niet zien.
JanM geef ik gelijk. Kwaliteit is (sub)top-nivo.
Dan is het toch Rutten die iets niet voor elkaar krijgt.
the fox27
 the fox27 - woensdag 24 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Ik ben hier nog niet zolang , maar ik schaam mij hier dat ik hier lid ben geworden , ik dacht op een feyenoord forum te zijn gekomen maar t lijkt op een neuzenforum , opgeven en negatitief aanwezig zijn is ons rood/wit onwaardig .
Ga bij jezelf te rade godverdegodver , waar zijn we beter bij gebaat : alles afzeiken of je steun betuigen aan t rood/wit van rotterdam?
Maar misschien zit ik hier verkeerd en moet ik mn account gwn laten verwijderen.
R()b
 R()b - woensdag 24 september 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:39 schreef the fox27 het volgende:
Alle negatieve mekkeraars lekker blijven zeiken wie er allemaal moeten vertrekken bij feyenoord , lekker je cluppie blijven afzeiken , lekker t bestuur af blijven zeiken , lekker de trainer/technische staf blijven afzeiken lekker daarmee doorgaan ipv je steun te betuigen aan t rood/wit van rotterdam , stelletje nepsupporters die afhaken als t slecht gaat .
Godverdomme om te kotsen hier die negativiteit , flikker op met die praatjes over hoe t beter zou moeten , wie dr moet opdonderen enz enz enz alsof je t beter weet dan degenen die aan t roer staan .
Heb je gvd de verkeerde zak nibits geopend ofzo?
We doen nergens meer aan mee, overal uitgescheten na vandaag!!!
Of denk jij dat we nog 30 wedstrijden gaan winnen in de competitie???
Rutten doet zijn best daar twijfel ik niet aan ,maar het komt er niet uit!!
Het is maar Willem 2 en Go-Ahead hoor, en we moeten nog in de UEFA cup voetballen.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 september 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik elders al zei: van Geel en Rutten moeten hun conclusie trekken en hun ontslag indienen . Dat is mijn mening.
En hoe dan verder!
the fox27
 the fox27 - woensdag 24 september 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Heb je gvd de verkeerde zak nibits geopend ofzo?
We doen nergens meer aan mee, overal uitgescheten na vandaag!!!
Of denk jij dat we nog 30 wedstrijden gaan winnen in de competitie???
Rutten doet zijn best daar twijfel ik niet aan ,maar het komt er niet uit!!
Het is maar Willem 2 en Go-Ahead hoor, en we moeten nog in de UEFA cup voetballen.
nee ik ben op t godverdommese jodenforum beland .
Dat t slecht gaat ziet iedere achterlijke .
Mijn feyenoordhart huilde bij deze wedstrijd maar ik verdom t om mijn cluppie hier op een forum af te gaan branden .
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 september 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Ik zie het nog wel zitten jij dan Stille Grote KENNER
ik lees geen reactie van je over de wedstrijd
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 september 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:44 schreef the fox27 het volgende:
Ik ben hier nog niet zolang , maar ik schaam mij hier dat ik hier lid ben geworden , ik dacht op een feyenoord forum te zijn gekomen maar t lijkt op een neuzenforum , opgeven en negatitief aanwezig zijn is ons rood/wit onwaardig .
Ga bij jezelf te rade godverdegodver , waar zijn we beter bij gebaat : alles afzeiken of je steun betuigen aan t rood/wit van rotterdam?
Maar misschien zit ik hier verkeerd en moet ik mn account gwn laten verwijderen.
Gewoon doorgaan.
Iedereen wil het beste. Is nu het slechte.
Ontslaan van iemand is koe in de kont kijken.
Het past nog niet, gezeik en beter weten is ook maar in de lucht grijpen.

Zure appel, tóch doorbijten.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
whahahaha feyenoorders medelotgenoten.we zijn op ons best als feyenoord verliest dat zie je nu maar weer whahahahaha

alsjeblieft feyenoord stop ermee.geen nieuwe gerenoveerde kuip aub dit komt nooit meer goed ga alstublieft slapen anders doe ik het wel......
R()b
 R()b - woensdag 24 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:48 schreef the fox27 het volgende:

[..]

nee ik ben op t godverdommese jodenforum beland .
Dat t slecht gaat ziet iedere achterlijke .
Mijn feyenoordhart huilde bij deze wedstrijd maar ik verdom t om mijn cluppie hier op een forum af te gaan branden .
Tja die hou je op elke site en forum, zolang het internet bestaat man.
Maar een kritische noot mag wel geplaatst worden vindt ik persoonlijk.
En helemaal na 12 wedstrijden en alles vergooit te hebben.
the fox27
 the fox27 - woensdag 24 september 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan.
Iedereen wil het beste. Is nu het slechte.
Ontslaan van iemand is koe in de kont kijken.
Het past nog niet, gezeik en beter weten is ook maar in de lucht grijpen.

Zure appel, tóch doorbijten.
Ik heb hier helemaal niets meer te zoeken .
Ik zit hier tussen allemaal nepsupporters die hier publiekelijk op een forum liever hun cluppie tot aan de grond afbranden , dan dat ze op een positieve manier discusseren hoe we nu beter verder kunnen/moeten gaan.
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - woensdag 24 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
slaap lekker verder fox27
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:52 schreef the fox27 het volgende:

[..]

Ik heb hier helemaal niets meer te zoeken .
Ik zit hier tussen allemaal nepsupporters die hier publiekelijk op een forum liever hun cluppie tot aan de grond afbranden , dan dat ze op een positieve manier discusseren hoe we nu beter verder kunnen/moeten gaan.
Ach ja, de boel ontslaan is natuurlijk ook onzin.
Doorheen kijken man.
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
smithsnibbitsticksthuisbezorgdingroninge.jpg
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 24 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:39 schreef the fox27 het volgende:
Alle negatieve mekkeraars lekker blijven zeiken wie er allemaal moeten vertrekken bij feyenoord , lekker je cluppie blijven afzeiken , lekker t bestuur af blijven zeiken , lekker de trainer/technische staf blijven afzeiken lekker daarmee doorgaan ipv je steun te betuigen aan t rood/wit van rotterdam , stelletje nepsupporters die afhaken als t slecht gaat .
Godverdomme om te kotsen hier die negativiteit , flikker op met die praatjes over hoe t beter zou moeten , wie dr moet opdonderen enz enz enz alsof je t beter weet dan degenen die aan t roer staan .
Praat ff voor jezelf met je "nepsupporters"
De feiten zijn heel simpel: niemand van hun kan een doelpunt maken en daardoor ga je geen enkele wedstrijd winnen. De technisch directeur is daarvoor verantwoordelijk, oftewel een brevet van onvermogen voor Van Geel: exit! Een trainer heeft twee taken: spelers op de juiste plek zetten en spelers motiveren. In de opstelling kan ik me grotendeels vinden, maar Rutten is gewoon niet de man die de spelers kan motiveren om het uiterste eruit te halen. Hoe lullig dan ook, mijn vertrouwen in Rutten is totaal weg en ik ben dan ook niet rouwig wanneer hij gaat (mits het in combinatie met Van Geel is).
En dan Gudde met zen flop stadionplan ofnie dan?!
Hou op jo! Ik wil het beste voor mijn club!
Dat jij het technischebeleid op amateuristische niveau accepteert zegt meer over jou dan over ons!
R()b
 R()b - woensdag 24 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:54 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door R()b --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Ik word dan weer moe van mensen die bij slechte resultaten de hele boel op straat willen zetten.
3 weken terug waren bij ieder hoge verwachtingen. Dat heb je niet als de selectie (incl. trainer, td) zwak zou zijn.
Biki
 Biki - woensdag 24 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Blijf altijd Feyenoorder, doet wel pijn om dit te zien. Tegen Ajax als team geweldig ondanks nederlaag. Vraag blijft hoe het dan mogelijk is om een vervolg te geven die niet te verklaren is. Geen motivatie?,geen kwaliteit, zeg het maar. Je kunt niet blijven roepen het komt wel goed. Het Feyenoord lied begint met geen woorden maar daden. Het liefst op korte termijn
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:56 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word dan weer moe van mensen die bij slechte resultaten de hele boel op straat willen zetten.
3 weken terug waren bij ieder hoge verwachtingen. Dat heb je niet als de selectie (incl. trainer, td) zwak zou zijn.
ik wil ze niet op straat zetten.ik wil dat ze die club opheffen das het beste voor iedereen zijn welzijn!
van geil
 van geil - woensdag 24 september 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Iedereen is supporter.
en n ieder verwerkt t op zijn manier.
smithsnibbitsticksthuisbezorgdingroninge.jpg
truste Kameraden
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:56 schreef FR-Henk het volgende:
Ik word dan weer moe van mensen die bij slechte resultaten de hele boel op straat willen zetten.
3 weken terug waren bij ieder hoge verwachtingen. Dat heb je niet als de selectie (incl. trainer, td) zwak zou zijn.
whahahha bij iedereen?
Meen je dit serieus?
Vangeel was de genen die riep dat we voor het kampioenschap gaan.
Kan je naar fluiten.
Beker is einde verhaal. hou op jo
the fox27
 the fox27 - donderdag 25 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Ik ga mijn laatste post hier nu plaatsen.
Ik vreet mij meer op hier dan dat ik dat momenteel bij een wedstrijd van onze jongens doe.
Ik heb t lang aangekeken maar mijn cluppie de grond intrappen doe je maar zonder mij.
Feyenoordsupporter zijn is als een huwelijk , in goede en in slechte tijden .
Dat het momenteel meer in slechte tijden is ja dat klopt , maar er staat een half nieuw elftal vergeleken met vorig jaar + er staat een geheel nieuwe trainer + een paar jongens zijn niet in vorm .
Daar staat tegenover dat we veel jonge jongens hebben , we weer een gezonde club zijn en de toekomst er rooskleurig uitziet.
Nederland kent 14mln coaches , de beste stuurlui staan aan wal enz enz.
Eeen kritische noot is nooit verkeerd alleen wordt er uit t oog verloren dat dat niet gepaard moet/mag gaan met t afbranden van onze club.
Ik kan nog zoveel meer zeggen maar helemaal geen zin in dat moet een ieder voor zichzelf uitmaken .
IAM FEYENOORD TILL I DIE

Ik wil de mods vragen om bij deze mijn account te verwijderen , ik heb niets meer te zeggen .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 september 2014 - 00:03   quote  deeplink  
@Beempje

Wil jij beweren dat jij 1 september zeker wist dat we met dit materiaal 15e zouden staan en uit de beker zouden vliegen.
Geloof ik niet. Jij had ook hogere verwachtingen.
Ook jij geloofde in de kwaliteit van deze selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 september 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:02 schreef the fox27 het volgende:
Ik ga mijn laatste post hier nu plaatsen.
Ik vreet mij meer op hier dan dat ik dat momenteel bij een wedstrijd van onze jongens doe.
Ik heb t lang aangekeken maar mijn cluppie de grond intrappen doe je maar zonder mij.
Feyenoordsupporter zijn is als een huwelijk , in goede en in slechte tijden .
Dat het momenteel meer in slechte tijden is ja dat klopt , maar er staat een half nieuw elftal vergeleken met vorig jaar + er staat een geheel nieuwe trainer + een paar jongens zijn niet in vorm .
Daar staat tegenover dat we veel jonge jongens hebben , we weer een gezonde club zijn en de toekomst er rooskleurig uitziet.
Nederland kent 14mln coaches , de beste stuurlui staan aan wal enz enz.
Eeen kritische noot is nooit verkeerd alleen wordt er uit t oog verloren dat dat niet gepaard moet/mag gaan met t afbranden van onze club.
Ik kan nog zoveel meer zeggen maar helemaal geen zin in dat moet een ieder voor zichzelf uitmaken .
IAM FEYENOORD TILL I DIE

Ik wil de mods vragen om bij deze mijn account te verwijderen , ik heb niets meer te zeggen .
Jammer dan.
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Hoop
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:03 schreef FR-Henk het volgende:
@Beempje

Wil jij beweren dat jij 1 september zeker wist dat we met dit materiaal 15e zouden staan en uit de beker zouden vliegen.
Geloof ik niet. Jij had ook hogere verwachtingen.
Ook jij geloofde in de kwaliteit van deze selectie.
ja dat we de eerste ronde de beker erit lagen dat wist ik ver van te voren al jah haha serieus.dat we in de europa league zitten had ik niet verwacht aangezien we altijd ellende hebben.en 15tiende in de competitie.ach het is zoals iedereen we zijn pas onderweg en en kan nog van alles ergs gebeuren!!P:
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:02 schreef the fox27 het volgende:
Ik ga mijn laatste post hier nu plaatsen.
Ik vreet mij meer op hier dan dat ik dat momenteel bij een wedstrijd van onze jongens doe.
Ik heb t lang aangekeken maar mijn cluppie de grond intrappen doe je maar zonder mij.
Feyenoordsupporter zijn is als een huwelijk , in goede en in slechte tijden .
Dat het momenteel meer in slechte tijden is ja dat klopt , maar er staat een half nieuw elftal vergeleken met vorig jaar + er staat een geheel nieuwe trainer + een paar jongens zijn niet in vorm .
Daar staat tegenover dat we veel jonge jongens hebben , we weer een gezonde club zijn en de toekomst er rooskleurig uitziet.
Nederland kent 14mln coaches , de beste stuurlui staan aan wal enz enz.
Eeen kritische noot is nooit verkeerd alleen wordt er uit t oog verloren dat dat niet gepaard moet/mag gaan met t afbranden van onze club.
Ik kan nog zoveel meer zeggen maar helemaal geen zin in dat moet een ieder voor zichzelf uitmaken .
IAM FEYENOORD TILL I DIE

Ik wil de mods vragen om bij deze mijn account te verwijderen , ik heb niets meer te zeggen .
je kan beter zeggen dat onze club er voor de toekomst rozekleurig uit ziet.misschien kunnen ze volgend seizoen toch maar beter in het roze rondlopen misschien raken de tegenstanders en wijzelf er nog een beetje opgewonden van....haha yoehoewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 september 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:05 schreef van geil het volgende:
Hoop
En nu het tegenovergestelde.
Geen tussenweg.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En nu het tegenovergestelde.
Geen tussenweg.
er is geen hoop en geen tussenweg.er is alleen maar shittt!

kijk ik wil nogmaals fred niet bekritiseren.ik zal nog een opmerking plaatsen over voetbal.zonder dat ik lach of de boel nog belacherlijker maak als net.hoe haaal je het in godsnaam in je hoofd als je geen goals maakt en alleen maar tegendoelpunte krijgt je middenveld op 3 man te laten???je moet je middenveld versterken en desnoods je verdediging .als je 3 keer verliest achter elkaar ga je zo toch eerst zorgen dat je geen tegendoelpunten meer krijgt...althans proberen.dat scoren lukt toch niet dus begin er maar niet aan dan heb je tenminste nog een punt.en elke punt is er 1 voor een degradatiekandidaat....haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door TheMenace --
R()b
 R()b - donderdag 25 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:14 schreef TheMenace het volgende:

[..]

er is geen hoop en geen tussenweg.er is alleen maar shittt!

kijk ik wil nogmaals fred niet bekritiseren.ik zal nog een opmerking plaatsen over voetbal.zonder dat ik lach of de boel nog belacherlijker maak als net.hoe haaal je het in godsnaam in je hoofd als je geen goals maakt en alleen maar tegendoelpunte krijgt je middenveld op 3 man te laten???je moet je middenveld versterken en desnoods je verdediging .als je 3 keer verliest achter elkaar ga je zo toch eerst zorgen dat je geen tegendoelpunten meer krijgt...althans proberen.dat scoren lukt toch niet dus begin er maar niet aan dan heb je tenminste nog een punt.en elke punt is er 1 voor een degradatiekandidaat....haha
Nepsupporter ;-)
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:15 schreef R()b het volgende:

[..]

Nepsupporter ;-)
erg nep ik weet het!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 23:48 schreef de bluffer het volgende:
Ik zie het nog wel zitten jij dan Stille Grote KENNER
ik lees geen reactie van je over de wedstrijd
Werken bluffie..
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:19   quote  deeplink  
naja morgen weer lekker werken om 06:30!geweldig dit!

maja zoals bassie/adriaan altijd zegt!altijd blijven lachen!\

wahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar moet dit heen dit seizoen!!!!!!!









0.0091571