BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar moet dit heen dit seizoen!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:03 schreef FR-Henk het volgende:
@Beempje

Wil jij beweren dat jij 1 september zeker wist dat we met dit materiaal 15e zouden staan en uit de beker zouden vliegen.
Geloof ik niet. Jij had ook hogere verwachtingen.
Ook jij geloofde in de kwaliteit van deze selectie.
Tuurlijk wist ik niet dat we 15de zouden staan, maar wel dat we niks kunnen zonder spits.
Er was geen enkel feit om te kunnen denken dat Kazim zou slagen. Met uitstraling alleen kom je er niet. En ik weet dat was met Guidetti en Pelle ook. Dat was geluk, nu zit het geluk niet mee.
onbegrijpelijk dat vangeld daar wederom daarom durfde te gokken! De vorige 2 spitse haalde het, dus nu mischien ook.
en daarbij we hebben 4 Basisspeler verkocht,3 verdedigers en je topscorer. 2 Opa's gehaald die niets toevoegen blijkt wel.
Toen wisten we nog niet veel van ze!
Vangeld gokt graag....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 25 september 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:19 schreef TheMenace het volgende:
naja morgen weer lekker werken om 06:30!geweldig dit!

maja zoals bassie/adriaan altijd zegt!altijd blijven lachen!\

wahahahahaha
Hahahah
tomson
 tomson - donderdag 25 september 2014 - 00:36   quote  deeplink  
eric-gudde-martin-van-geel(feyenoord)(16-08-2014).jpg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 september 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Nacompetitie, ook spannend!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Nou gezellig..d:-)
TheMenace
 TheMenace - donderdag 25 september 2014 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:46 schreef hotjumper het volgende:
Nacompetitie, ook spannend!
is ook een prijs
hahaha

tering moet over 4 uur alweer op.maaar kan niet slapen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 00:53   quote  deeplink  
Kalli smoren Dennis..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 01:12   quote  deeplink  
Statistieken: de dramatische cijfers van Feyenoord

slechte-grafiek-die-met-achtergrond-wordt-ge%C3%AFsoleerd-22719139.jpg

Op bezoek bij Go Ahead Eagles ging het opnieuw mis voor Feyenoord, dat bezig is aan een dramatische reeks. Van de laatste negen duels wonnen de Rotterdammers er maar één.

Fred Rutten volgde afgelopen zomer Ronald Koeman op, die de afgelopen drie jaar erg succesvol was als trainer van Feyenoord. Maar de start is dit seizoen uiterst teleurstellend: van de eerste elf wedstrijden verloor Feyenoord er liefst zes. Woensdagavond in de tweede ronde van het KNVB-bekertoernooi zelfs al voor de vierde keer op rij.

Daardoor wachten de Rotterdammers al vijf duels op een overwinning, want voor de nederlagen tegen achtereenvolgens Willem II (1-2), Sevilla (2-0), Ajaks (0-1) en Go Ahead Eagles (2-0) speelde Feyenoord gelijk op bezoek bij FC Twente.

Na het duel in Enschede was Rutten erg tevreden over het spel van zijn ploeg. 'Deze lijn moeten we doortrekken. Onderdelen van ons voetbal spraken me heel erg aan.' Ondanks de 0-0 maakte Rutten zich geen zorgen over de gemiste kansen. 'De kansen gaan er uiteindelijk echt wel in. We hebben genoeg scorend vermogen in ons team.'

Maar juist de improductiviteit van Feyenoord valt op. Tijdens de laatste vijf wedstrijden scoorde de ploeg van Rutten slechts één keer. In totaal wacht de club uit Rotterdam al 285 minuten op een treffer.

Zaterdag krijgt Feyenoord de kans om een einde te maken een de dramatische reeks. Rutten en zijn ploeg gaan dan opnieuw op bezoek bij Go Ahead (aftrap 20.45 uur).
Bron:VI
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 25 september 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 01:12 schreef RenatoBos het volgende:
Statistieken: de dramatische cijfers van Feyenoord

[ afbeelding ]

Op bezoek bij Go Ahead Eagles ging het opnieuw mis voor Feyenoord, dat bezig is aan een dramatische reeks. Van de laatste negen duels wonnen de Rotterdammers er maar één.

Fred Rutten volgde afgelopen zomer Ronald Koeman op, die de afgelopen drie jaar erg succesvol was als trainer van Feyenoord. Maar de start is dit seizoen uiterst teleurstellend: van de eerste elf wedstrijden verloor Feyenoord er liefst zes. Woensdagavond in de tweede ronde van het KNVB-bekertoernooi zelfs al voor de vierde keer op rij.

Daardoor wachten de Rotterdammers al vijf duels op een overwinning, want voor de nederlagen tegen achtereenvolgens Willem II (1-2), Sevilla (2-0), Ajaks (0-1) en Go Ahead Eagles (2-0) speelde Feyenoord gelijk op bezoek bij FC Twente.

Go Ahead Eagles uit ,altijd lastig
Go Ahead Eagles
Na het duel in Enschede was Rutten erg tevreden over het spel van zijn ploeg. 'Deze lijn moeten we doortrekken. Onderdelen van ons voetbal spraken me heel erg aan.' Ondanks de 0-0 maakte Rutten zich geen zorgen over de gemiste kansen. 'De kansen gaan er uiteindelijk echt wel in. We hebben genoeg scorend vermogen in ons team.'

Maar juist de improductiviteit van Feyenoord valt op. Tijdens de laatste vijf wedstrijden scoorde de ploeg van Rutten slechts één keer. In totaal wacht de club uit Rotterdam al 285 minuten op een treffer.

Zaterdag krijgt Feyenoord de kans om een einde te maken een de dramatische reeks. Rutten en zijn ploeg gaan dan opnieuw op bezoek bij Go Ahead (aftrap 20.45 uur).
Bron:VI
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 25 september 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Go Ahead uit altijd lastig
Barabas
 Barabas - donderdag 25 september 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:46 schreef hotjumper het volgende:
Nacompetitie, ook spannend!
Waar anders dan bij Feyenoord krijg je geen 18, maar 22 wedstrijden voor uw seizoenkaart?!
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 25 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
minus de gratis eerste bekerwedstrijd......
legrande
 legrande - donderdag 25 september 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:16 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waar anders dan bij Feyenoord krijg je geen 18, maar 22 wedstrijden voor uw seizoenkaart?!
Met het huidige spel helaas wel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 september 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:20 schreef Peckerwood het volgende:
minus de gratis eerste bekerwedstrijd......
Ghehe..
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 14:16   quote  deeplink  
P819_01.gif?v=1411647140
kijk n's naar de doelgemiddelde.
verdedigend uitstekend
aanvallend RUK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door van geil --
Rdamnoord
 Rdamnoord - zondag 28 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
zo kan het dus ook
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 oktober 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zoals ik elders al zei: van Geel en Rutten moeten hun conclusie trekken en hun ontslag indienen . Dat is mijn mening.
En zo staan er wel meer van dit soort berichten in deze topic.
Het kan verkeren.
Zeg L., hoe kijk je er nu naar?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 oktober 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 12:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En zo staan er wel meer van dit soort berichten in deze topic.
Het kan verkeren.
Zeg L., hoe kijk je er nu naar?
Precies hetzelfde!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Van der Gijp: 'Feyenoord kan best meedoen'

850x400-696781.jpg

René van der Gijp ziet Feyenoord - momenteel tiende in de eredivisie - in het restant van het seizoen meedoen in de strijd om het kampioenschap. Hoewel de Rotterdammers een uiterst slechte competitiestart hebben beleefd, is de oud-profvoetballer uit Dordrecht van mening dat het team van coach Fred Rutten gaat stijgen op de ranglijst.

"Feyenoord kan best een rol van betekenis spelen, maar dan moet het wel een beetje meezitten," zegt de 53-jarige analyticus. "Ajaks, Feyenoord, PSV, Vitesse en FC Twente ontlopen elkaar niet zoveel. Het leuke is dat wat daaronder zit, bijvoorbeeld PEC Zwolle, zit daar ook niet ver meer vandaan. Één speler zou al het verschil kunnen maken, zoals in het verleden met Bony (Wilfried, red.) bij Vitesse," vervolgt Van der Gijp tegenover RTV Rijnmond.

Voormalig Feyenoord-speler Jan Boskamp sluit zich aan bij Van der Gijp. "Als Feyenoord zo door blijft gaan, dan kan het zomaar bij de eerste vier komen. In het begin was ik best angstig, maar dat had ik vorig seizoen ook nadat de eerste drie wedstrijden onder Ronald Koeman werden verloren. Ik moet zeggen dat Rutten het toch snel op de rails heeft gekregen," meent Boskamp, die het wel jammer vindt dat spelers als Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena genoegen moeten nemen met een plaats op de bank. "Als je voor het voetbal komt dan wil je hen wel zien spelen. Ook die jongen van Heerenveen (Bilal Basacikoglu, red.). Voor hem speelt nu Toornstra (Jens, red.) die eigenlijk niet voor die positie is gehaald. Maar de resultaten zijn nu belangrijk."

Van der Gijp en Boskamp hebben nog wel twijfels over Colin Kazim-Richards, de huidige spits van Feyenoord. "Ik hoop echt dat hij er vijftien gaat maken, maar ik verwacht meer voetballend vermogen van een Feyenoord-spits. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Pellè (Graziano, red.) ook meteen had afgeschreven na zijn komst naar Feyenoord," zegt Boskamp. "Het zou na Guidetti (John, red.) en Pellè statistisch bijna onmogelijk zijn om weer zoveel geluk met je spits te krijgen. Dat kan bijna niet," aldus Van der Gijp.
Bron:Rijnmond
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 18 oktober 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Eerst zien of ze de lijn door kunnen zetten, en vanavond met Joris brrrrrrrrrrrrr, maar over die Tom Egberts club moet je heen lopen , al is het alleen maar om dat enge lachje van ze bekiken te halen, ook die enge voorzitter met ze boerenkool hoofd engerd 1e klasse. Ze vragen wel eens aan mij of ik buiten Feyenoorders mensen van andere ploegen wel mag?................................................"..nee dus. Hup feyenoord hup zwarte piet.
MMM
 MMM - zaterdag 18 oktober 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 00:21 schreef RenatoBos het volgende:
Van der Gijp: 'Feyenoord kan best meedoen'
Zei hij bij een avond van de Feyenoord supportersvereniging. Over een paar weken loopt hij iedereen weer af te zeiken bij Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 oktober 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 11:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Zei hij bij een avond van de Feyenoord supportersvereniging. Over een paar weken loopt hij iedereen weer af te zeiken bij Feyenoord.
had je wat anders verwacht dan ? Die Gijppie spoort toch niet !
Leonidas
 Leonidas - zaterdag 18 oktober 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 12:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

had je wat anders verwacht dan ? Die Gijppie spoort toch niet !
Ik ben het met je eens. Iemand die anderen structureel afzeikt spoort niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 18 oktober 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 13:28 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Iemand die anderen structureel afzeikt spoort niet.
Dan spoor ik ook niet? Hahaha ... ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 oktober 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Ghehe, eens..d:-)
Leonidas
 Leonidas - zondag 19 oktober 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 17:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan spoor ik ook niet? Hahaha ... ;-)
Goh, nou je het zegt. Daar zou je misschien wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar wie ben ik om iemand zo'n etiket op zijn voorhoofd te plakken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 oktober 2014 - 11:19   quote  deeplink  
0a4308ce37d346b4b5b14127e22c9563.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Cijfers geven Feyenoord hoop op behalen doelstelling

1zyuiad.jpg

De start van Fred Rutten was weliswaar stroef in Rotterdam-Zuid, maar data-analist Tijs Rokers voorspelt betere tijden voor Feyenoord. Rokers sluit zelfs niet uit dat de Coolsingel ergens rond half mei weer volstroomt.

"Feyenoord heeft op dit moment de minste doelpunten tegen. En in de laatste tien seizoenen is acht keer de ploeg met de minste tegendoelpunten kampioen geworden", stelt Rokers. "Het opmerkelijke van Feyenoord is dat ze nul tegendoelpunten hebben gekregen in uitwedstrijden. Vier uitwedstrijden op rij de nul houden, dat is bijzonder effectief", oordeelt Rokers. "En als je kijkt naar de kansen die ze creëren, dan is dat twee keer zoveel als de tegenstanders. En dat is heel uniek."

Maas

"Feyenoord is heel goed op weg en maakt een redelijke kans op de titel. Al moet er dan nog wel wat water door de Maas stromen", aldus Rokers. "Ze hebben tijdens de eerste wedstrijden wat pech gehad in thuiswedstrijden. Ze lijken bijna zelf wel last te hebben van Kuipvrees. Ze hebben een heel grote pechfactor. Je kunt pech hebben, maar gelukkig voor Feyenoord valt het nu allemaal net de goede kant op."

Willem II

Illustratief was de thuiswedstrijd tegen aartsrivaal Ajaks. Feyenoord domineerde van begin tot eind, raakte meerdere keren de lat, maar doelpunten werden er niet gemaakt. Als een dief in de nacht verliet Ajaks De Kuip met een 1-0 zege. Ook Willem II ging zowaar met de zege (1-2) aan de haal in de normaliter zo gevreesde Kuip.

"Het opmerkelijke van Feyenoord is dat ze nul tegendoelpunten hebben gekregen in uitwedstrijden. Vier uitwedstrijden op rij de nul houden, dat is bijzonder effectief", oordeelt Rokers. "En als je kijkt naar de kansen die ze creëren, dan is dat twee keer zoveel als de tegenstanders. En dat is heel uniek."

Voorin

Toch is er een 'maar', want voorin ontbréékt het juist aan effectiviteit. "Als je kijkt naar de kansen die verzilverd worden, dan zit Feyenoord nog maar op tien procent. Daar is nog heel wat te winnen, want er is maar één ploeg die het slechter doet en dat is FC Dordrecht. Als je dat vergelijkt met PSV, dat verzilvert 22 procent van de kansen."

Samen met Willem II en Heerenveen is Feyenoord de minst productieve club uit het linkerrijtje van de eredivisie. Toch is de verhouding in orde, zo meent Rokers. "Als je kijkt naar het doelsaldo van Feyenoord, dan zit daar een 'twee-staat-tot een-verhouding' in (15 voor en 7 tegen)."

"PSV heeft een doelpuntensaldo van '3,75-staat-tot-een' (30 voor en 8 tegen). Dat is niet in verhouding met het aantal kansen dat PSV creëert. Op de lange termijn is dat niet vol te houden voor PSV. Er zal dan ook ergens een moment komen dat Feyenoord ook PSV inhaalt."

"Feyenoord redelijke kans op titel"
http://nos.nl/audio/714408-feyenoord-redelijke-kans-op-titel.html
Bron:NOS
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 05 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Ineens zie ik het:

'99 en 2014-2015

- Gelijksoortige adidas shirts
- Een kleine dappere aanvoerder op het middenveld
- Geen topscorer van de Eredivisie in huis
- Een wit/grijsharige trainer

Kampioen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Kazim verbetert zich: ''Er zit meer structuur in''

t0q8w4.jpg

Geert den Ouden is lyrisch over Feyenoord na de 2-0 overwinning in de Europa League op Sevilla. De goal van Karim El Ahmadi heeft voor de oud-spits van Excelsior veel waarde. "Als El Ahmadi gaat scoren, dan weet je dat het goed gaat met Feyenoord. Dat is gewoon echt waar.

"Aan het begin van het seizoen dachten we wel eens: wat staan die gasten te doen hier? Inclusief El Ahmadi. En nu zie je dat heel Feyenoord beter gaat draaien en dat El Ahmadi het ook veel beter doet," zegt hij in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.

De Rotterdammers scoorden logischerwijs een ruime voldoende tegen de Spaanse titelverdediger. "Een dikke acht," vindt Den Ouden. "Tegen Willem II en FC Utrecht speelde Feyenoord dramatisch, maar Fred Rutten heeft een gang ingezet waarbij het steeds beter gaat. De spelers doen mee aan wat hij wil."

Opvallend is dat Feyenoord nauwelijks tegendoelpunten incasseert, mede door het ijzersterke centrale duo achterin. "Terence Kongolo en Sven van Beek zullen heus wel mindere wedstrijden gaan spelen, maar het is mooi om te zien dat ze zo goed bezig zijn. Nu zie je dat spelers structureel langzaam beter worden. Wie weet waar dat gaat eindigen."

Ondanks de goede prestaties blijft de spitspositie onderwerp van gesprek. Den Ouden neemt het op voor Colin Kazim-Richards. "Aan het begin van het seizoen zag je dat Kazim overal voorin liep. Ongecontroleerd eigenlijk. Nu zie je dat hij veel meer centraal speelt en veel minder zwerft. Er zit meer structuur in."

Den Ouden vervolgt: "Als Kazim nog beter gaat spelen, dat weet ik niet of er een nieuwe spits nodig is. Feyenoord blijft gewoon doelpunten maken, alleen is het niet Kazim die ze maakt. Maar ik denk dat dat nog gaat komen."
Bron:Rijnmond
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Kazim verbetert zich ? Mag hij wel eens opschieten want de irritatie rond de maniertjes neemt met de wedstrijd toe. De zwakke schakel in een verder zeer redelijk draaiend elftal.
daan limbos
 daan limbos - maandag 01 december 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Ik zag Pierre gisteravond lachen als een boer met kiespijn, toen hem werd voorgerekend hoeveel doelpunten Kazim in een lange rij al gescoord heeft. We hebben echt een goed elftal dat niet onder doet voor 020 en pisvee. Allen die vreselijke Kazim. Uk ga me steeds meer aan hem ergeren. Bakt er niets van maar een grote bek van hier tot Tokio. Zou van Geel nou echt niet inzien dat deze man een flop is of durft (enwil) hij zijn ongelijk niet toegeven. En Pierre moet maar gauw bij NAC gaan werken en spelers van dit kaliber binnen gaanm halen. Zijn ze heel gauw failliet. Vanavond zal wijsneus de Snor wel weer een paar keer gaan zeggen dat de spelers van pisvee veel beter zijn dan onze spelers. Wat zal ik blij zijn als die negatieve zeiksnor van de buis verdwijnt.Is het een raar idee om Michel de Leeuw van Groningen binnen te halen? Typisch een speler die bij Feyenoord past.
Appie53
 Appie53 - maandag 01 december 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:03 schreef tomson het volgende:
Kazim verbetert zich ? Mag hij wel eens opschieten want de irritatie rond de maniertjes neemt met de wedstrijd toe. De zwakke schakel in een verder zeer redelijk draaiend elftal.
En we blijven maar zeuren, deze groep is TOP!
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Nou zullen we de optie voor Kazim maar lichten dan ? Mafkees !
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:03 schreef tomson het volgende:
Kazim verbetert zich ? Mag hij wel eens opschieten want de irritatie rond de maniertjes neemt met de wedstrijd toe. De zwakke schakel in een verder zeer redelijk draaiend elftal.
Volgens mij 3 voldoendes in n lange reeks wedstrijden)
waarbij hij bij 2 voldoendes (020 en Sevilla) ook niet scoorde.
totaal niet effectief dus inderdaad.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Zwaar onder de maat. Zet de traditie van Feyenoordspitsen moeiteloos voort.
Barabas
 Barabas - maandag 01 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 13:37 schreef Appie53 het volgende:

[..]

En we blijven maar zeuren, deze groep is TOP!
Zeuren is heel wat anders dan kritisch zijn. Het commentaar op het functioneren van Kazim is gefundeerd en terecht.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 december 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 - 00:21 schreef RenatoBos het volgende:
Van der Gijp: 'Feyenoord kan best meedoen'

[ afbeelding ]

René van der Gijp ziet Feyenoord - momenteel tiende in de eredivisie - in het restant van het seizoen meedoen in de strijd om het kampioenschap. Hoewel de Rotterdammers een uiterst slechte competitiestart hebben beleefd, is de oud-profvoetballer uit Dordrecht van mening dat het team van coach Fred Rutten gaat stijgen op de ranglijst.

"Feyenoord kan best een rol van betekenis spelen, maar dan moet het wel een beetje meezitten," zegt de 53-jarige analyticus. "Ajaks, Feyenoord, PSV, Vitesse en FC Twente ontlopen elkaar niet zoveel. Het leuke is dat wat daaronder zit, bijvoorbeeld PEC Zwolle, zit daar ook niet ver meer vandaan. Één speler zou al het verschil kunnen maken, zoals in het verleden met Bony (Wilfried, red.) bij Vitesse," vervolgt Van der Gijp tegenover RTV Rijnmond.

Voormalig Feyenoord-speler Jan Boskamp sluit zich aan bij Van der Gijp. "Als Feyenoord zo door blijft gaan, dan kan het zomaar bij de eerste vier komen. In het begin was ik best angstig, maar dat had ik vorig seizoen ook nadat de eerste drie wedstrijden onder Ronald Koeman werden verloren. Ik moet zeggen dat Rutten het toch snel op de rails heeft gekregen," meent Boskamp, die het wel jammer vindt dat spelers als Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena genoegen moeten nemen met een plaats op de bank. "Als je voor het voetbal komt dan wil je hen wel zien spelen. Ook die jongen van Heerenveen (Bilal Basacikoglu, red.). Voor hem speelt nu Toornstra (Jens, red.) die eigenlijk niet voor die positie is gehaald. Maar de resultaten zijn nu belangrijk."

Van der Gijp en Boskamp hebben nog wel twijfels over Colin Kazim-Richards, de huidige spits van Feyenoord. "Ik hoop echt dat hij er vijftien gaat maken, maar ik verwacht meer voetballend vermogen van een Feyenoord-spits. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Pellè (Graziano, red.) ook meteen had afgeschreven na zijn komst naar Feyenoord," zegt Boskamp. "Het zou na Guidetti (John, red.) en Pellè statistisch bijna onmogelijk zijn om weer zoveel geluk met je spits te krijgen. Dat kan bijna niet," aldus Van der Gijp.
Bron:Rijnmond
Kan deze foto opnieuw geplaats worden maar dan graag zonder die man met bril
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 15:24 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Kan deze foto opnieuw geplaats worden maar dan graag zonder die man met bril
2lxcdjr.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 december 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Dank je..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 00:28 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Tuurlijk wist ik niet dat we 15de zouden staan, maar wel dat we niks kunnen zonder spits.
Er was geen enkel feit om te kunnen denken dat Kazim zou slagen. Met uitstraling alleen kom je er niet. En ik weet dat was met Guidetti en Pelle ook. Dat was geluk, nu zit het geluk niet mee.
onbegrijpelijk dat vangeld daar wederom daarom durfde te gokken! De vorige 2 spitse haalde het, dus nu mischien ook.
en daarbij we hebben 4 Basisspeler verkocht,3 verdedigers en je topscorer. 2 Opa's gehaald die niets toevoegen blijkt wel.
Toen wisten we nog niet veel van ze!
Vangeld gokt graag....
Gokken is: onverantwoord uitgeven! En juist dat doet van Geel gelukkig niet ...
tomson
 tomson - woensdag 03 december 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 20:19 schreef RenatoBos het volgende:
Dank je..
Welcome :p
Appie53
 Appie53 - woensdag 03 december 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 15:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeuren is heel wat anders dan kritisch zijn. Het commentaar op het functioneren van Kazim is gefundeerd en terecht.
Tuurlijk, helemaal met je eens, maar er blijven altijd speler minder dan de rest.
We zijn TOP club meer.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 03 december 2014 - 14:32   quote  deeplink  
"Waar moet dit heen dit seizoen!!!!"

Coolsingel?
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 december 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 22:49 schreef Rdamnoord het volgende:
Wederom een afgang.Te weinig geïnvesteerd dus kwaliteitsvermindering.
Koekoek..
tomson
 tomson - donderdag 11 december 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Ja ik wil nog steeds een spits !
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 december 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Verkeerde kuttopic..
tomson
 tomson - donderdag 11 december 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Yup
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 december 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Deze topic krijgt een 4.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 december 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:
Deze topic krijgt een 4.
Deze topic?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar moet dit heen dit seizoen!!!!!!!









0.0081908