|
|
RenatoBos
|
|
|
Ronaldo's en Romario's nog steeds te scouten
Bert van Marwijk heeft Feyenoord opgeroepen om de kalmte te bewaren. De oud-bondscoach van het Nederlands elftal acht de tijd echter wel rijp om de sportieve malaise te beëindigen, omdat de gestelde doelen in zijn ogen haalbaar zijn. "Ik denk wel dat dit Feyenoord mee kan doen om de bovenste plaatsen."
In gesprek met Voetbal International laat Van Marwijk optekenen dat er 'voldoende kwaliteit aanwezig is om een rol van betekenis te spelen'. "Al is de titel een lastig verhaal", aldus de oefenmeester. "Als club vind ik ook dat je reële doelen moet stellen, waarbij iets te opportunistisch best mag. Maar ook niet te gek. En dat is nu ook niet het geval. Volgens mij heeft Feyenoord niet uitgesproken dat ze kampioen móéten worden, al is dat voor de fans wel moeilijk om te accepteren. Dat is altijd zo bij een topclub."
Feyenoord verkocht afgelopen zomer Graziano Pellè en haalde daar geen gelijkwaardige vervanger voor terug. "Maar dat is gewoon heel erg moeilijk. Wij moeten als Nederland ook niet denken dat wij even een nieuwe Wilfried Bony of Pellè kunnen halen", stelt Van Marwijk. "Neem Bas Dost. Een geschikte spits in om Pellè te vervangen, maar ik ken ook de salarissen in de Bundesliga. Die liggen vele malen hoger. Aan dat prijskaartje kunnen Nederlandse clubs gewoon niet voldoen."
Hoewel Van Marwijk de financiële problemen erkent, weet hij ook waar de mogelijkheden liggen. "De Ronaldos en Romarios zijn nog steeds te scouten, al is dat wel heel erg moeilijk geworden. Engelse clubs hebben soms wel zestig contractspelers, alleen al om te voorkomen dat de concurrent die speler haalt. Zeker twintig van die zestig spelers hadden beter kunnen beginnen in de Eredivisie. Dat is doodzonde." Bron:VI |
|
|
|
|
Arend1969
|
|
|
Maar het ligt echt niet alleen aan de spits... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker niet maar daar ligt wel de pijn. Als we een doelpuntje tegen krijgen wat goed mogelijk is moeten we wel zelf minimaal twee keer scoren en daar ligt het probleem op het moment .. |
|
|
|
|
Arend1969
|
|
|
Maar de spits (wie dan ook) moet wel bediend worden. Heb je gezien welke voorzetten er vanaf de zijkanten kwamen zondag en gisteren ? Om te huilen .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van gisteren heb ik niks gezien maar geloof het ongetwijfeld want dat is het hele seizoen al kut, zo ook corners en vrije trappen.. Misschien dan maar toch met twee spitsen en geen vleugels spelen..(?) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Zondag hebben alle spelers die voor spits doorgaan grote kansen gemist. Passing: Kazim blijft altijd in de dekking en is daardoor nauwelijks aanspeelbaar vanaf de vleugels. Door het midden beter, dus een 442 spits. Te Vrede: komt wel onder de bal, kopte gelijk een keer goed op goal zondag......maar die is verder weer onzichtbaar, geen aanspeelpunt door het midden. Kortom, de passing is misschien matig maar de spitsen zijn gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met vleugels die compleet uit vorm zijn is 4-4-2 zeker het proberen waaard, maar daan krijgen we Immers weer als Vilhena terecht op de bank komt te zitten ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien hebben we Immers juist wel nodig Jan😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben maar een spits in de selectie en die moet er in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O okay dan hoeven we geen spits meer te scouten.. |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Blij dat deze krullenbol nooit een optie is geweest voor van Geel , aangezien k sommige er weleens over hoorde..
Jihad in de Eredivisie: Yassin Ayoub van FC Utrecht, nu 100% ISIS
Door: Euronumous 27 juni 2014, 12:51 10 Reacties
Nederland is veranderd: ogenschijnlijk normaal overkomende personen kunnen in Nederland dus radicaal omslaan en zo maar de Bijenkorf in lopen en BOEM doen. Maar een vol stadion ongelovigen opblazen zou natuurlijk pas echt eindbazerij zijn. Zouden die prutsers van 911 nog een puntje aan kunnen zuigen. Overdreven? Wie weet. Ons bereikte in ieder geval het verontrustende bericht, vanuit supporterskringen dicht bij het elftal, dat Yassin Ayoub van FC Utrecht er de laatste tijd rare maniertjes op na houdt. Yassin wil geen handen meer schudden van vrouwen en eist zelfs een eigen gebedsruimte (mirror)bij de FC. Ook komt mijnheer Ayoub niet meer op feestjes van de FC omdat hij aanstoot neemt aan de kleding van de vrouwen. Op zijn YouTube-kanaal staan ook een aantal videos als leuk aangemerkt (spiegeltje), die op zijn minst dubieus genoemd kunnen worden. Ayoub, die ooit bij de C1 van Ajax werd weggestuurd wegens vechten in de kleedkamer, probeert nu liefde en vrede in de kleedkamer te brengen. Op nogal irritante wijze probeert hij zijn geloof op te dringen aan de andere spelers van FC Utrecht, wat hem niet in dank wordt afgenomen. Ze vreten hem niet meer en stemmen gaan op dat hij niet meer zal worden opgesteld. Wij hebben FC Utrecht om een reactie gevraagd maar helaas nog geen reactie gekregen. Jihad in de Eredivisie. Moeten we spelers voortaan gaan screenen voor ze een stadion in mogen? Er een paar inknallen krijgt zo een beangstigende betekenis. Het moet niet gekker worden.
Bron: http://mwnw.nl/blog/2014/06/27/jihad-in-de-eredivisie-yassin-ayoub-van-fc-utrecht-nu-100-isis-44010 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij mij op het werk zijn er al op het werk geschorst omdat ze dat fucking IS en die onthoofdingen lopen te verheerlijken..
Wel een stukje met een lach dit overigens.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Moeten ze wel de juiste scouts in dienst hebben ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 02:45 schreef Sjerrie het volgende:Blij dat deze krullenbol nooit een optie is geweest voor van Geel , aangezien k sommige er weleens over hoorde.. Jihad in de Eredivisie: Yassin Ayoub van FC Utrecht, nu 100% ISIS Door: Euronumous 27 juni 2014, 12:51 10 Reacties Nederland is veranderd: ogenschijnlijk normaal overkomende personen kunnen in Nederland dus radicaal omslaan en zo maar de Bijenkorf in lopen en BOEM doen. Maar een vol stadion ongelovigen opblazen zou natuurlijk pas echt eindbazerij zijn. Zouden die prutsers van 911 nog een puntje aan kunnen zuigen. Overdreven? Wie weet. Ons bereikte in ieder geval het verontrustende bericht, vanuit supporterskringen dicht bij het elftal, dat Yassin Ayoub van FC Utrecht er de laatste tijd rare maniertjes op na houdt. Yassin wil geen handen meer schudden van vrouwen en eist zelfs een eigen gebedsruimte (mirror)bij de FC. Ook komt mijnheer Ayoub niet meer op feestjes van de FC omdat hij aanstoot neemt aan de kleding van de vrouwen. Op zijn YouTube-kanaal staan ook een aantal videos als leuk aangemerkt (spiegeltje), die op zijn minst dubieus genoemd kunnen worden. Ayoub, die ooit bij de C1 van Ajax werd weggestuurd wegens vechten in de kleedkamer, probeert nu liefde en vrede in de kleedkamer te brengen. Op nogal irritante wijze probeert hij zijn geloof op te dringen aan de andere spelers van FC Utrecht, wat hem niet in dank wordt afgenomen. Ze vreten hem niet meer en stemmen gaan op dat hij niet meer zal worden opgesteld. Wij hebben FC Utrecht om een reactie gevraagd maar helaas nog geen reactie gekregen. Jihad in de Eredivisie. Moeten we spelers voortaan gaan screenen voor ze een stadion in mogen? Er een paar inknallen krijgt zo een beangstigende betekenis. Het moet niet gekker worden. Bron: http://mwnw.nl/blog/2014/06/27/jihad-in-de-eredivisie-yassin-ayoub-van-fc-utrecht-nu-100-isis-44010 Dit zijn nog ergere debielen dan die er bij ons ( Feyenoord ) rond lopen . Opsporen en vast zetten die gekken. Of gewoon terug sturen naar land van waar ze vandaan komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ons scoutingapparaat überhaupt nog wel voldoende op niveau? De indruk die de afgelopen maanden is blijven hangen is niet erg goed, maar of dat terecht is... Daarvoor heb ik er te weinig kijk op.
Feit is wel dat we er de afgelopen maanden niet in geslaagd zijn om een scorende spits vast te leggen. De afgelopen jaren zijn we ook niet erg doortastend gebleken, want buiten Pelle hebben we niet verdiend aan spelers die niet homegrown zijn.
Het lijkt mijns inziens dus niet alleen wijs om het scoutingsapparaat belangrijker te maken, maar ook om de werking ervan en de effectiviteit te beoordelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 12:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dit zijn nog ergere debielen dan die er bij ons ( Feyenoord ) rond lopen . Opsporen en vast zetten die gekken. Of gewoon terug sturen naar land van waar ze vandaan komen. Doe alle katholieken, grefo's, protestanten er ook meteen bij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pak een mes en zaag zijn kop er af, kom op man die gasten sporen niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dus Ayoub het land uitzetten? Want hij heeft rare maniertjes? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ayoub maar niet naar Rotterdam halalen; lijkt mij de enige conclusie die van belang is voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 02:54 schreef RenatoBos het volgende:Bij mij op het werk zijn er al op het werk geschorst omdat ze dat fucking IS en die onthoofdingen lopen te verheerlijken.. Wel een stukje met een lach dit overigens.. Fijne collega's zeg... Sodemieters! Niet helemaal lekker in hun hoofd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als het waar is vind ik het prima. Lui die niet kunnen integreren in onze samenleving hebben hier niks te zoeken, gaan alleen maar problemen veroorzaken op termijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En zo lopen er velen in Nederland.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen handvol maar een land vol.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja, hij is discriminerend tegenover vrouwen en heeft geen respect voor het land dat hem een toekomst bied. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 13:45 schreef VVout het volgende:[..] Ja, hij is discriminerend tegenover vrouwen en heeft geen respect voor het land dat hem een toekomst bied. Tja ik vind het ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 13:45 schreef VVout het volgende:[..] Ja, hij is discriminerend tegenover vrouwen en heeft geen respect voor het land dat hem een toekomst bied. Daarom zeg ik: flikker die gekken die elke zondagochtend de klokken luiden er ook maar uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar moeten we het maar mee doen, die komen hier vandaan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Prima! Heb ik geen enkele moeite mee. Al die ' radicalen ' opzouten ermee!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ayoub mogelijk ook? Maarreh...maakt dat uit? |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Hahaha. Dank voor alle fijne woorden. Ik ben een overtuigd christen, en dat gaat bij mij heel diep. Maar daar past Feyenoord heel goed in. Waarom niet? Ik schrik niet zo snel; ook niet van wat gevloek. Ik weet toch in wat voor tijden we leven? Ik probeer me altijd als een christen te gedragen. En daar mogen jullie mij te allen tijde op aanspreken! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die kerkklokken horen bij ons cultureel erfgoed. Die geluidsinstallatie op die moskee in de Schilderswijk niet. De Islam is een mooie religie, zeer verwant aan het Christendom en het 020-dom maar is geen deel van onze achtergrond. Gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld lijkt het mij wijs grenzen te stellen.
Als je naar Syrië gaat om te vechten dan mag dat van mij, maar als je terugkomt dan heb je wel wat uit te leggen. Aangezien het gedachtegoed van Al Nusra en ISIS haaks staat op onze normen en waarden denk ik niet dat die personen met een sluitend verhaal zullen komen. Daarom paspoort en nationaliteit afpakken en opzouten.
De Islam staat onder andere voor oog om oog, tand om tand, dus deze jongens en meiden zullen dat heus wel begrijpen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schuld van zijn familie d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 14:57 schreef Nick4F het volgende:Hahaha. Dank voor alle fijne woorden. Ik ben een overtuigd christen, en dat gaat bij mij heel diep. Maar daar past Feyenoord heel goed in. Waarom niet? Ik schrik niet zo snel; ook niet van wat gevloek. Ik weet toch in wat voor tijden we leven? Ik probeer me altijd als een christen te gedragen. En daar mogen jullie mij te allen tijde op aanspreken! Netjes Nick.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 15:11 schreef Barabas het volgende:Die kerkklokken horen bij ons cultureel erfgoed. Die geluidsinstallatie op die moskee in de Schilderswijk niet. De Islam is een mooie religie, zeer verwant aan het Christendom en het 020-dom maar is geen deel van onze achtergrond. Gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld lijkt het mij wijs grenzen te stellen. Als je naar Syrië gaat om te vechten dan mag dat van mij, maar als je terugkomt dan heb je wel wat uit te leggen. Aangezien het gedachtegoed van Al Nusra en ISIS haaks staat op onze normen en waarden denk ik niet dat die personen met een sluitend verhaal zullen komen. Daarom paspoort en nationaliteit afpakken en opzouten. De Islam staat onder andere voor oog om oog, tand om tand, dus deze jongens en meiden zullen dat heus wel begrijpen. Vrees toch echt dat een aantal van die vechtjassen die terugkomen hier wel eens rare dingen kunnen gaan doen. Van mij hoeven die niet meer terug te komen, er zijn al voorbeelden genoeg in Europa over problemen van lui die zijn teruggekomen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als ze slim zijn blijven ze weg. We zijn alleen juridisch gebonden aan de Geneefse Conventie dus paspoorten afpakken en dat soort zaken gaat niet zomaar lukken. Krijgen we Amnesty en Human Rights Watch in onze nek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 september 2014 - 15:11 schreef Barabas het volgende:Die kerkklokken horen bij ons cultureel erfgoed. Die geluidsinstallatie op die moskee in de Schilderswijk niet. De Islam is een mooie religie, zeer verwant aan het Christendom en het 020-dom maar is geen deel van onze achtergrond. Gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld lijkt het mij wijs grenzen te stellen. Als je naar Syrië gaat om te vechten dan mag dat van mij, maar als je terugkomt dan heb je wel wat uit te leggen. Aangezien het gedachtegoed van Al Nusra en ISIS haaks staat op onze normen en waarden denk ik niet dat die personen met een sluitend verhaal zullen komen. Daarom paspoort en nationaliteit afpakken en opzouten. De Islam staat onder andere voor oog om oog, tand om tand, dus deze jongens en meiden zullen dat heus wel begrijpen. Openlijk aansluiten en vechten voor IS is akkoord gaan met niet-humanitaire waarden. Daarmee is iemand feitelijk al onrechtmatig en onwenselijk binnen welke landsgrens dan ook. Maar daar hebben we de rechterlijke macht voor. Het verhaaltje Ayoub hierboven is op zichzelf onschuldig. Indien hij e.e.a. gepaard laat gaan met intolerante uitingen dan is aangifte doen de aanpak. Geldt trouwens ook voor links of rechts extremisten, of wie dan ook.
Moeten we goed op scouten..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb daar geen verstand van maar ik zou me daar geen reet van aantrekken..komt amnesty ook langs als zo'n 'Nederlandse' is-aanhanger hier het parlement opblaast. Want dat moet er waarschijnlijk eerst gebeuren voordat men maatregelen neemt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit gelul kan wel naar het cafe of het off-topic geplaatst worden toch.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ook zo. Ons scoutingsapparaat lijkt niet te werken.
Moeten we echt iets aan doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaaaaaa, nu graag!!!!
|
|