|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Opvolger?..geef die man nog even de tijd! sjonge jonge.0-5!! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: voor €3000 kan ze dr tieten uitzoeken haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Dat mag, ik ging er inderdaad al van uit dat ik veel mensen met mijn reactie niet blij zou maken. maar ik denk dat hij een hele goede kandidaat zou zijn en en haalbaar en betaalbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb gisteren de BlijkerT gezien met een praatje over vlees, zo is het ook met tieten. Het gaat er om wat je in huis haalt anders blijft het resultaat toch altijd onder de maat. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 13:11 schreef theezakje het volgende:[..] Dat mag, ik ging er inderdaad al van uit dat ik veel mensen met mijn reactie niet blij zou maken. maar ik denk dat hij een hele goede kandidaat zou zijn en en haalbaar en betaalbaar. Zeker theezakjes in je hoofd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 13:11 schreef theezakje het volgende:[..] Dat mag, ik ging er inderdaad al van uit dat ik veel mensen met mijn reactie niet blij zou maken. maar ik denk dat hij een hele goede kandidaat zou zijn en en haalbaar en betaalbaar. Ik denk niet dat hij een hele goede kandidaat is. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Dat vind ik van begin af aan ook van Rutten, en het lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeer mooie en aardige vrouw een echte Feyenoord Fan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hier nog 1.. Hopelijk bewijst ie ons ongelijk nog, maar heb daar een hard hoofd in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bin there done that..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is nog geen december dus laat maar schuiven die Rutten.
Ik blijf erbij;ontslag levert de club niets op. Kost alleen maar parre. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Marinus Dijkhuizen of Henk Fräser hebben mijn voorkeur. Maar ik weet er nog wel een paar. Eerlijk gezegd denk ik dat Marinus Dijkhuizen de beste keus zou blijken. Ik heb veel vertrouwen in hem. Een echte Kein Geloel trainer. |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 13:11 schreef theezakje het volgende:[..] Dat mag, ik ging er inderdaad al van uit dat ik veel mensen met mijn reactie niet blij zou maken. maar ik denk dat hij een hele goede kandidaat zou zijn en en haalbaar en betaalbaar. Waarom haalbaar???Hij kan nog zo'n goede trainer zijn. Hij is totaal niet welkom en daarbij zou hij zelf NOOIT naar ons toekomen. Dat heeft hij pasgeleden nog gezegd over de transfer van Kenneth Vermeer. Dus dit gaat echt nergens over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan vanaf nu gewoon winnen en dan is het gewoon zinloos hier over te Loelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 15:11 schreef RdamStyle het volgende:Marinus Dijkhuizen of Henk Fräser hebben mijn voorkeur. Maar ik weet er nog wel een paar. Eerlijk gezegd denk ik dat Marinus Dijkhuizen de beste keus zou blijken. Ik heb veel vertrouwen in hem. Een echte Kein Geloel trainer. Op dit moment geniet Fred Rutten de voorkeur. Hij heeft zijn krediet wat mij betreft nog lang niet verspeeld. Hoeveel basisspelers zijn er ook weer weg? En zou deze nieuwe trainer misschien anders willen spelen dan Koeman? September is nog niet voorbij en er wordt alweer geroepen om het hoofd van Fred. Beetje heel erg kortzichtig. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
opvolger fed rutten is fred rutten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: we winnen vanavond niet, zondag bijltjesdag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Aldus een rasechte optimist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien, maar welke reden tot optimisme heb je dan gekregen de afgelopen dagen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weinig... Maar optimisme loont! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt we worden er elk jaar kampioen mee. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vanavond winnen we met 2 doelpunten verschil! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 11:45 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Misschien een beetje voorbarig maar persoonlijk denk ik dat Rutten het niet gaat redden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo als ze dat zeggen. Maar goed zijn Gio en JP goeie vervangers of moet er iemand bij komen? Ik zeg iemand er bij voor dit jaar. Volgens mij kwam Stylzz met een goeie suggestie als trainer voordat Rutten kwam. Dat klonk mij toen als muziek in de oren. Ik ben alleen de naam kwijt van die trainer met Rotterdamse roots. Wat denken jullie? Moet er al gepraat worden over dit of is het nog te voorbarig? Klepzeiker houd op de klepzeikeren. Steun tot het einde, juist in een diep dal! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Bloedeloze 0-0. Dan zal Rutten vast zeggen er zit een stijgende lijn in. Ik heb nog alle vertrouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 16:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Bloedeloze 0-0. Dan zal Rutten vast zeggen er zit een stijgende lijn in. Ik heb nog alle vertrouwen. ik heb toen wel iemand out of the box geopperd, ben even kwijt wie t ook alweer was... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
heb 1-4 ingevuld, Immers is terug! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 16:33 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Bloedeloze 0-0. Dan zal Rutten vast zeggen er zit een stijgende lijn in. Ik heb nog alle vertrouwen. Het is de gemakzucht van deze groep, niet Rutten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Volgens mij een Rotterdamse techniektrainer die meestal als assistent-trainer bij veel buitenlandse clubs heeft gewerkt. (engeland duitsland oostenrijk)
Ik weet het al weer. Ricardo moniz lijkt mij wel wat als opvolger van Rutten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Daar is Rutten verantwoordelijk voor vind ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tegen ajaks zag je het voor elkaar willen werken wel, maar waarom kan dat dat drie dagen later niet..(?) |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 16:44 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Volgens mij een Rotterdamse techniektrainer die meestal als assistent-trainer bij veel buitenlandse clubs heeft gewerkt. (engeland duitsland oostenrijk) Ik weet het al weer. Ricardo moniz lijkt mij wel wat als opvolger van Rutten. Wie is dat???Was dat die ontslagen trainer |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ze zullen nooit een trainer afvallen zolang hij er nog zit he. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 17:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tegen ajaks zag je het voor elkaar willen werken wel, maar waarom kan dat dat drie dagen later niet..(?) Eigenlijk zag je dat de laatste 2 jaar ook al, tegen de grote ploegen konden ze het opbrengen, maar tegen de mindere ploegen niet zoals tegen RKC, ADO etc. verleden jaar. Toch ook een mentaliteitskwestie vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 17:43 schreef theezakje het volgende:[..] Eigenlijk zag je dat de laatste 2 jaar ook al, tegen de grote ploegen konden ze het opbrengen, maar tegen de mindere ploegen niet zoals tegen RKC, ADO etc. verleden jaar. Toch ook een mentaliteitskwestie vrees ik. En word je dus geen kampioen. Dat moet er uit dus, je moet je net zo op kunnen laaien tegen Ajaks als tegen go ahead, daar worden ze dik voor betaald. Dat heeft een harde hand nodig zeiden ze vroeger, heeft Rutten dat..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 18:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] En word je dus geen kampioen. Dat moet er uit dus, je moet je net zo op kunnen laaien tegen Ajaks als tegen go ahead, daar worden ze dik voor betaald. Dat heeft een harde hand nodig zeiden ze vroeger, heeft Rutten dat..(?) Ik denk dat Rutten helaas geen harde hand heeft. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Dus dat betekend, dat het tijd is voor Gertjan Verbeek! |
|
|
|