BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC Breda - AFC Ajax (zaterdag 27 september 2014, 18:30) 2 - 5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Helaas niet de mogelijkheid om met afbeeldingen en video's te werken nu maar vond het tijdvoor een wedstrijdtopic voor morgen.

Het avondje NAC in het Rat Verlaegh Stadion, lastig wedstrijd tegen een ploeg die altijd compact speelt, linies kort op elkaar en redelijk goed kan counteren.
Afgelopen week met een tikkeltje geluk met 4-3 gewonnen bij Spakenburg.

Ajax daar in tegen won met 9-0 tegen de Ajax fans van JOS Watergraafsmeer. Opvallend waren de 6 goals en 2 assists van Arkadiuz Millik. 3 dagen ervoor werdt met enig fortuin gewonnen in de Kuip met 0-1 door een wonderschone vrije trap van Ricardo Van Rhijn.
De Boer gaf na afloop aan dat je dit soort wedstrijden met deze instelling normaal verliest. Hopelijk pakken onze jongens dat op en kan Ajax zich herpakken tegen een fysieke ploeg die het van opportunisme moet hebben.

Voor Ajax ook zaak om een goede Generale te hebben in de wedstrijd die 3 dagen latet op het programma staat op Cyprus tegen APOEL Nicosia.

Frank De Boer heeft aangegeven wederom met Sightorsson te gaan spelen. De ijslander zal zijn goals moeten gaan pakken aangezien de resultaten die Millik tot nu toe heeft neergezet.
Andere achilleshiellen van Ajax zijn Moisander en Boilesen. Moisander die bij geen verlenging van het contract in de winterstop weg lijkt te mogen. Vanaf het moment dat hij de leider moet zijn lijkt hij toch zeer ernstig tekort te komen. Looplijnen zijn niet goed en ook de timing is verre van goed. Boilesen daar in tegen aanvallend vaak sterk maar verdedigend ontzettend zwak en hij zal langzamerhand moeten gaan vrezen voor zijn basisplaats. Vele goals tegen komen toch via links.

Ik verwacht een moeizame 0-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Loetje --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 26 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Hee Loetje goed werk. Ook ik denk dat het niet gemakkelijke zal worden. Gelukkig speelt Ajax niet tegen een hele sterke tegenstander. Dat is gunstig voor het moment. Voor iedereen is het een vraagteken waarom Sigthorsson nog altijd de voorkeur heeft boven Milik. Wat ik ook triest vind is dat je op deze manier Zivkovic enorm beperkt in zijn groei. Ik had liever gezien dat hij op de bank zit. Voor mij en ik denk ook voor veel anderen is Sigthorsson inmiddels afgeschreven. Bij de Boer duurt het alleen wat langer voordat het besef er is dat hij Ajax beperkt en niks toevoegt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Hee Loetje goed werk. Ook ik denk dat het niet gemakkelijke zal worden. Gelukkig speelt Ajax niet tegen een hele sterke tegenstander. Dat is gunstig voor het moment. Voor iedereen is het een vraagteken waarom Sigthorsson nog altijd de voorkeur heeft boven Milik. Wat ik ook triest vind is dat je op deze manier Zivkovic enorm beperkt in zijn groei. Ik had liever gezien dat hij op de bank zit. Voor mij en ik denk ook voor veel anderen is Sigthorsson inmiddels afgeschreven. Bij de Boer duurt het alleen wat langer voordat het besef er is dat hij Ajax beperkt en niks toevoegt.
Bij Zivkovic heeft Ajax een individueel traject uitgezet. Net als destijds met Hoesen. Die jongen komt er wel. In Jong Ajax laat jij ook nog weinig zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Is het raar dat ik Van Der Hoorn op de plaats van Moisander wil? Wellicht onnatuurlijk maar die jongen liet echt zien gegroeid te zijn. Vind Moisander wel zo godsgruwelijk slecht nu. Het wordt ook voor geen meter beter
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 september 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Ik durf me eigenlijk niet aan een voorspelling te wagen.
NAC Breda (thuisspelend) is nogal onvoorspelbaar. Vaak laten zij het liggen, maar juist tegen Ajax weten zij zich altijd wel weer op te laden. En aangezien ik zojuist las, dat Kolbeinn Sightórsson onze (startende) spits is... 0-1??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 september 2014 - 16:19   quote  deeplink  
2-0 helaas
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:10 schreef Pietje het volgende:
Ik durf me eigenlijk niet aan een voorspelling te wagen.
NAC Breda (thuisspelend) is nogal onvoorspelbaar. Vaak laten zij het liggen, maar juist tegen Ajax weten zij zich altijd wel weer op te laden. En aangezien ik zojuist las, dat Kolbeinn Sightórsson onze (startende) spits is... 0-1??
NAC-Ajax is al jaren een wedstrijd van voetballen tegen een muur. NAC gaat zich ingraven denk ik. We winnen er meestal maar nooit makkelijk. Vroege goal zou helpen
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
2-0 helaas
Als jij dit al gaat voorspellen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 september 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij dit al gaat voorspellen....
Tja, zolang Sigi in de spits staat zal je geen potten breken!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 26 september 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Je ziet dat Frank heel erg volhardend is kwa opstelling. Zowel Sigthorsson als Moisander staan in de basis. Frank is net als een bank uit het verleden. Hij verstrekt graag veel krediet! En het duurt wel even voordat het op is. En daar is het wachten op.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - vrijdag 26 september 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Nou ja, met Daley Blind heeft dat geven van krediet natuurlijk wel goed uitgepakt om eens iemand te noemen
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 26 september 2014 - 17:12   quote  deeplink  
Van mij mogen Sigthornson en Moisander vervangen worden door van der Hoorn en Milik. Niet iedereen is tevreden als Sigthornson en Moisander in de basis beginnen.

Zowel Sigthorson als Moisander mogen eventueel van mij de laatste 20 minuten spelen in plaats van van der Hoorn en Milik. Het zou best eens kunnen dat Ajax dan beter gaat spelen. Ik hou het op 'n 1-2 overwinning bij avondje NAC.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, zolang Sigi in de spits staat zal je geen potten breken!
En toch denk ik wanneer hij met bijvoorbeeld Narsingh en Boerrigter op de flanken zou spelen hij er echt keer scoort. Hij past gewoon niet in dit Ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:10 schreef Eide het volgende:
Nou ja, met Daley Blind heeft dat geven van krediet natuurlijk wel goed uitgepakt om eens iemand te noemen
Eens. Alleen was hij jong en nog goed te ontwikkelen. De kenners voorspelde in hem al een goede 6.
Op linksback heb ik hem nooit goed gevonden, niet eens degelijk. Maar Ajax camoufleerde dat goed met eerst Anita en erna Poulsen
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:12 schreef nieuwe ajax het volgende:
Van mij mogen Sigthornson en Moisander vervangen worden door van der Hoorn en Milik. Niet iedereen is tevreden als Sigthornson en Moisander in de basis beginnen.

Zowel Sigthorson als Moisander mogen eventueel van mij de laatste 20 minuten spelen in plaats van van der Hoorn en Milik. Het zou best eens kunnen dat Ajax dan beter gaat spelen. Ik hou het op 'n 1-2 overwinning bij avondje NAC.
Wat denk je van Boilesen?
Zet hem of eruit of op Linksbuiten.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 26 september 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Kunnen ook goed opties zijn. Alles is mogelijk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:40 schreef nieuwe ajax het volgende:
Kunnen ook goed opties zijn. Alles is mogelijk.
Aanvallend vind ik Boilesen echt goed en zou hij een stap hoger kunnen. Verdedigend vind ik het amateurniveau.
Als hij op Linksbuiten speelt kan hij toch gevaarlijk zijn met een Degelijke Viergever achter zich.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 26 september 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Hoeveel jaar speelt Sithorsson al voor Ajax? Is hij gegroeid, ik denk eerder dat hij minder is gaan spelen dan dat hij in het verleden deed. En wat is daarvan de reden!
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Hoeveel jaar speelt Sithorsson al voor Ajax? Is hij gegroeid, ik denk eerder dat hij minder is gaan spelen dan dat hij in het verleden deed. En wat is daarvan de reden!
Hij is niet gegroeid. Net als het spel van Ajax niet. Net als bepaalde andere spelers die best lang stil staan of stonden in hun ontwikkeling.
Maar hij past gewoon niet bij ons. Niet in dit systeem
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 september 2014 - 17:57   quote  deeplink  
1-6 makkie!!

Yelleleleeeeeeeeeeeee
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1-6 makkie!!

Yelleleleeeeeeeeeeeee
Ghehe. Het volgende wat je gaat zeggen is zeker dat Siggi er 6 maakt?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 18:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ghehe. Het volgende wat je gaat zeggen is zeker dat Siggi er 6 maakt?
Nee joh, 5 maar ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 18:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee joh, 5 maar ;-)
Lach me kapot als hij het wel doet haha
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 26 september 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 17:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aanvallend vind ik Boilesen echt goed en zou hij een stap hoger kunnen. Verdedigend vind ik het amateurniveau.
Als hij op Linksbuiten speelt kan hij toch gevaarlijk zijn met een Degelijke Viergever achter zich.
Dan ga je weer lopen draaien met spelers waar je ze niet voor hebt aangetrokken.
Volgens mij hebben we talenten lopen voor op de linksbuiten positie.
Die zie ik liever dan, dan bv een Boilesen.
Ik heb hem vanaf het begin een zeer matige speler gevonden.
Daarnaast een brekebeentje. Dan kan je er niet op bouwen.
Vooralsnog ben ik nog steeds niet weg van hem. Geef liever Riedewald de kans weer.
Kan ie er misschien weer 2 inschieten haha.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 18:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dan ga je weer lopen draaien met spelers waar je ze niet voor hebt aangetrokken.
Vooralsnog ben ik nog steeds niet weg van hem. Geef liever Riedewald de kans weer.
Heb hem aanvallend altijd goed gevonden net als ik hem verdedigend altijd slecht vond. Een valse buitenspeler wil nog wel eens goed uitpakken.
Ja en hoevaak stelt Frank wel geen spelers op waar ze niet thuishoren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb hem aanvallend altijd goed gevonden net als ik hem verdedigend altijd slecht vond. Een valse buitenspeler wil nog wel eens goed uitpakken.
Ja en hoevaak stelt Frank wel geen spelers op waar ze niet thuishoren?
Valse krengen zijn het....lijkt mijn ex wel
remco k
 remco k - vrijdag 26 september 2014 - 20:46   quote  deeplink  
Lastig potje, zeker in de avond...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
lastige potjes moet je als kampioen ook winnen...

0-4
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 21:01 schreef Ronald 1960 het volgende:
lastige potjes moet je als kampioen ook winnen...

0-4
Met boilessen 2-4
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 september 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Met boilessen 2-4
Ach, als we maar winnen...;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 september 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 21:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ach, als we maar winnen...;-)
Tuurlijk winnen wij die pot....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 27 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Met boilessen 2-4
en zonder boilessen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 september 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 00:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

en zonder boilessen?
0-4
Eide
 Eide - zaterdag 27 september 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Ach, we hebben wel veel kritiek op Boilesen en Moisander... en terecht. Maar het manco momenteel is toch echt het middenveld en de voorhoede. Daar komt gewoon te weinig uit en als dat beter gaat lopen zal met name Boilesen ook beter tot z'n recht komen.

Als hij die nonchalance maar afleert en wat vaker een stap extra zet is hij al een heel eind.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 12:24 schreef Eide het volgende:
Ach, we hebben wel veel kritiek op Boilesen en Moisander... en terecht. Maar het manco momenteel is toch echt het middenveld en de voorhoede. Daar komt gewoon te weinig uit en als dat beter gaat lopen zal met name Boilesen ook beter tot z'n recht komen.

Als hij die nonchalance maar afleert en wat vaker een stap extra zet is hij al een heel eind.
Dat is precies ook wat ik ergens anders heb geschreven. Door het mindere spel op het middenveld en een falende spits, is de druk veel te groot op de verdediging. Wanneer komt Viktor Fisher weer terug? Hoe gaat het met zijn revalidatie?
3sterren
 3sterren - zaterdag 27 september 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 18:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Trouwens riedewald verraste me op het middenveld alleen tegen amateurs zegt niks!
3sterren
 3sterren - zaterdag 27 september 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Nu moet kishna wel op links worden gezet dan heeft ajax ouderwetse vleugels die buitenom gaan wie weet scoort die logge tank wel! Dit is mijn optiek de enige en laatste manier om siggy aan scoren te brengen! Als je andersen opstelt krijg je weer het eeuwige naar binnen komen waar die ijslander niks aan heeft. En anders gwn milik klaar. Verder moet klaassen echt zijn nivo opschroeven want speelt al weken niet als de "10" die op zn rug staat. Misschien is het rugnummer te zwaar?! Ik denk een moeizame 1-3 waar de bevrijdende 3e goal heel laat valt.
Eide
 Eide - zaterdag 27 september 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 13:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is precies ook wat ik ergens anders heb geschreven. Door het mindere spel op het middenveld en een falende spits, is de druk veel te groot op de verdediging. Wanneer komt Viktor Fisher weer terug? Hoe gaat het met zijn revalidatie?
Nog niets over gehoord. Men verwacht hem niet voor de winterstop geloof ik. Eerst eens met de groep meetrainen, dan 30, 60 en 90 minuten bij Jong Ajax. Tel maar uit...
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog niets over gehoord. Men verwacht hem niet voor de winterstop geloof ik. Eerst eens met de groep meetrainen, dan 30, 60 en 90 minuten bij Jong Ajax. Tel maar uit...
Pfff dat duurt dus nog erg lang! En dan maar afwachten of zijn grote vorm van zo'n anderhalf jaar geleden weer terugkeert. Hij heeft toch een hamstringblessure? Dat moet dan wel een heel erg forse blessure zijn, want normaliter duurt zo'n herstel niet zo gigantisch lang als bij hem. Bedankt voor je antwoord.
Eide
 Eide - zaterdag 27 september 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Hij is vlak voor de zomer aan het bovenbeen geopereerd. Geen idee wat er precies aan de hand was maar het was geen simpele spierscheuring.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:45 schreef Loetje het volgende:
Is het raar dat ik Van Der Hoorn op de plaats van Moisander wil? Wellicht onnatuurlijk maar die jongen liet echt zien gegroeid te zijn. Vind Moisander wel zo godsgruwelijk slecht nu. Het wordt ook voor geen meter beter
Helemaal mee eens Brabo, Moisander is een heel zwak..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 september 2014 - 14:56   quote  deeplink  
NAC graaft zich absoluut niet in vanavond....let maar op wordt een kopie van Feijenoord - Ajax...elke ploeg heeft ook gezien dat als je druk zet op onze verdediging ze er nauwelijks uit kunnen komen mede omdat ons middenveld verzaakt....NAC is dit seizoen veel beter als voorgaande seizoenen...met name aanvallend. Ik zeg 3-2...
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 14:47 schreef Eide het volgende:
Hij is vlak voor de zomer aan het bovenbeen geopereerd. Geen idee wat er precies aan de hand was maar het was geen simpele spierscheuring.
Oei... ik heb nooit meegekregen, dat hij geopereerd was. Sorry. Ja, dat verklaart een hoop. Nogmaals: thanks.

Overigens (off-topic): lees jij de Volkskrant? Daarin (in katern 'Sigmund') staat een prachtig interview met Peter van Uhm naar aanleiding van zijn boek "ik koos het wapen". Ik kan het je aanraden! Onthullend en zeer open.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 september 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
NAC graaft zich absoluut niet in vanavond....let maar op wordt een kopie van Feijenoord - Ajax...elke ploeg heeft ook gezien dat als je druk zet op onze verdediging ze er nauwelijks uit kunnen komen mede omdat ons middenveld verzaakt....NAC is dit seizoen veel beter als voorgaande seizoenen...met name aanvallend. Ik zeg 3-2...
Dat vrees ik ook. Ik noem het gemakshalve maar de Red Bull Salzburg-variant...
Eide
 Eide - zaterdag 27 september 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 15:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oei... ik heb nooit meegekregen, dat hij geopereerd was. Sorry. Ja, dat verklaart een hoop. Nogmaals: thanks.

Overigens (off-topic): lees jij de Volkskrant? Daarin (in katern 'Sigmund') staat een prachtig interview met Peter van Uhm naar aanleiding van zijn boek "ik koos het wapen". Ik kan het je aanraden! Onthullend en zeer open.
Ik zal eens kijken. Heb normaal gesproken de Telegraaf, het AD en de Volkskrant liggen op werk maar deze zal ook wel ergens hangen vermoed ik.
remco k
 remco k - zaterdag 27 september 2014 - 17:36   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Viergever, Klaassen, Serero; El Ghazi, Sigthorsson, Andersen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 september 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 17:36 schreef remco k het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Viergever, Klaassen, Serero; El Ghazi, Sigthorsson, Andersen.
Bah....Boilesen
remco k
 remco k - zaterdag 27 september 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Die komt ook wel weer terug.. Is ook gewoon een jonge gast die een slechte periode doormaakt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 september 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 september 2014 - 17:41 schreef remco k het volgende:
Die komt ook wel weer terug.. Is ook gewoon een jonge gast die een slechte periode doormaakt..
Laat hem dan maar terug komen als hij door die periode heen is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 september 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Begint een kwartier later.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC Breda - AFC Ajax (zaterdag 27 september 2014, 18:30) 2 - 5

0.0080099