|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kan je iig niet achter komen ;-) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Andersen is echt geen betere linksbuiten dan kishna maja zal wel |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In feite een herhaling van voorgaande wedstrijden. Ieder ploeg begint nu met kort erop spelen en met lef. De Boer moet inmiddels wel kunnen inzien dat hij juist daarop zich moeten aanpassen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb Andersen ten minste al goede dingen zien doen, dat kan Siggie niet zeggen -.- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Van Rijn wordt topscoorder van Ajax!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Rhijn gaat voor de gouden schoen dit jaar :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker schot van van Rhijn! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahahaha............. APIK !!!!!!!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hopen dat de 0-1 een beetje rust en wat meer voetbal gaat opleveren. Was tot nu toe wel weer matigjes. Er om vragen is een antwoord krijgen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En zo maakt Siggie ze wel, dat is zijn kracht. Hele goede voorzet van Boilesen trouwens. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sjokkie Sjoktorson! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:16 schreef pth het volgende:Hopen dat de 0-1 een beetje rust en wat meer voetbal gaat opleveren. Was tot nu toe wel weer matigjes. Er om vragen is een antwoord krijgen. hahaha en wat te denken van de 0-2 ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nou gewoon is een lekkere 0-5, 0-6, ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi vlakjes vandaag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Diverse opstootjes in supportersvakken. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zullen wel weer Ajacieden links en rechts in de "normale" vakken zitten. Is vrij normaal buiten Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. Gaat ook vrijwel altijd goed maar ja, je zal maar net naast zo'n opgefokt mannetje zitten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
0-3! Siggie weer hoor haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Vond het al overdreven onrustig in die Brabantse komma zuip schuur. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, Siggie voelt geloof ik wat druk :D |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
knap gedaan van Sigthorson trouwens..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sjokkie heeft nog 1 nodig voor een hattrick!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
dit was zeker niet eenvoudig! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:24 schreef Eide het volgende:Zullen wel weer Ajacieden links en rechts in de "normale" vakken zitten. Is vrij normaal buiten Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. Gaat ook vrijwel altijd goed maar ja, je zal maar net naast zo'n opgefokt mannetje zitten. Genoeg opgefokte mannetjes gezien inmiddels op de tribune. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siggie nam een bal aan en had em meteen panklaar voor een pass O.O Wat gebeurt hier!?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Precies wat ik dacht....serieus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Verklaart heel veel.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Driessen. Verreweg de slechtste commentator in Nederland. Die man heeft totaal geen kijk op voetbal en laat gelukkig niet zo heel vaak merken het niet op Ajax te hebben. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Sjokkie verdedigd zelfs mee. Heb hem het hele seizoen nog niet zo actief gezien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:29 schreef Eide het volgende:[..] Driessen. Verreweg de slechtste commentator in Nederland. Die man heeft totaal geen kijk op voetbal en laat gelukkig niet zo heel vaak merken het niet op Ajax te hebben. Ik vind snoecks ook een paardelul |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:29 schreef Eide het volgende:[..] Driessen. Verreweg de slechtste commentator in Nederland. Die man heeft totaal geen kijk op voetbal en laat gelukkig niet zo heel vaak merken het niet op Ajax te hebben. Ja ik vind hem ook de irritantste. Vandaar dat het met ook niet verbaasde dat hij het was nu haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind trouwens Andersen een goede wedstrijd spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik luister altijd met weemoed naar Engelse wedstrijden, het commentaar is daar zo veel beter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vind ik ook. El Ghazi wat minder, zijn passjes en acties willen nog niet echt lukken. Misschien Kishna erin later in de tweede helft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het hele zooitje is fucking irritant, kunnen er niet zo goed tegen dat Ajax keer op keer kampioen wordt. Net als die kale lul van Gelder, zou ik bij een zebrapad ook niet zo makkelijk voor remmen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door pth -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Eens!! Alleen is mijn engels niet altijd even goed ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alleen de eerste 27 minuten was NAC toch de betere. Maar daarna begon Ajax in de resterende minuten ineens 3 doelpunten maken. Toch een hele goede ruststand, die 0-3. Kijken wat de 2e helft doen, ons Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond NAC niet beter, het was van 2 kanten zwak maar ook NAC kreeg maar 1 kans. Er wordt dan snel geroepen dat de tegenstander beter was omdat iedereen een sterker Ajax verwacht... Bij NAC was Perica de enige die de malaise ontsteeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nu is NAC wel echt sterker trouwens, zwakke start van Ajax. |
|
|
|