|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 19:49 schreef Eide het volgende:Ik vond NAC niet beter, het was van 2 kanten zwak maar ook NAC kreeg maar 1 kans. Er wordt dan snel geroepen dat de tegenstander beter was omdat iedereen een sterker Ajax verwacht... Bij NAC was Perica de enige die de malaise ontsteeg. Ik vind die Falkenburg ook wel aardig spelen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Toch gek dat ze tegen zo ballen tegenstander, dat NAC kan er nauwelijks meer van dan JOS, niet echt makkelijk aan voetballen toekomen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En orde op zaken, en nu rustig uit spelen. Nog 1 of 2 goals erbij en de 0 zou fijn zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En die Engelsen moeten een keer leren om de namen goed uit te spreken haha. Da's het enige wat ze niet kunnen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zei net; als hij hem mist is hij als nog een......LOSER!
wat slecht! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat een blamage zeg, om zomaar een penalty te missen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja... Sightorsson toch...
En dat had natuurlijk eigenlijk rood moeten zijn. Ik vind het niet erg trouwens dat de scheids die niet trekt, is geen gemene overtreding en dat dubbel straffen vind ik onzinnig. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Sjokkie laat tenminste zien het nog niet verleerd te zijn 😂😂😂 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij (Siggie) is duidelijk niet scherp genoeg..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax speelt nu in ieder geval overtuigend vooruit, lekker druk erop, kansen. Prima zo in een periode waar het niet vanzelf gaat. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax maakt het zichzelf moeilijk. Had al 0-5 kunnen staan, in plaats van deze 1-3. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Andersen eruit? Hmm, vind El Ghazi echt minder spelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
2 in de lucht kwetsbare centrale verdedigers |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinds die pingel is Siggie weer helemaal zichzelf, ballen springen van z'n voeten, steeds balverlies. -.- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, die 4e mocht wel eens vallen. Leuk voor Veltman maar dit had natuurlijk al nummer 5 of 6 moeten zijn. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, Ajax niet zoals Ajax moet spelen, ondanks de 1-4. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En nou gewoon een keer doordrukken naar 1-7, 1-8 Maar dat zal wel wishful thinking zijn. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Die boilesen weer ongelofelijk en naar de grens kijken elke x shit man wordt een vent |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij krijgt daar wel een tikkie op z'n hak en dan struikel je snel maar dat verongelijkte heb je geen reet aan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
2-4 (met Boilesen was voorspeld ;-)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Fout van siggy loopr veltman gwn omver |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel fijn dat Siggie daar Veltman in tweeën schopt zodat NAC die goal kan maken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Neemt zo Andersen (?) mee waardoor ze beide vallen en hij zo schietkans heeft en scoort. EDIT: Oh Veltman :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kishna aardige invalbeurt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kishna laat eindelijk weer eens wat dingen zien, waarvoor je naar een stadion komt. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Shit, 2-4. Nee, we kunnen niet zeggen dat Ajax de wedstrijd goed gespeeld heeft. Dit had absoluut nooit mogen gebeuren. Had meer kunnenvoor Ajax, zowel de uitslag als het voetbalniveau van Ajax zelf, wat beide te laag was. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 20:25 schreef nieuwe ajax het volgende:Shit, 2-4. Nee, we kunnen niet zeggen dat Ajax de wedstrijd goed gespeeld heeft. Dit had absoluut nooit mogen gebeuren. Had meer kunnen zijn voor Ajax, zowel de uitslag als het voetbalniveau van Ajax zelf, wat beide te laag is. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Met dit gehannes ga je het dinsdag echt moeilijk krijgen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Komen ze weer onder druk te staan tegen een zooitje noeste werkers, die er voetballend echt niet zo veel van kunnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan toch de hattrick voor Siggie. Alweer een panna voor Jelle. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sjokkie is toch met 3 treffer man van de wedstrijd! Ook al maakt hij nog steeds veel fouten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Goed voor de administratie, deze 2-5 overwinning. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Die ijslander zal wel weer extra krediet krijgen en zal de boer zegge dat hij wel degelijk kan scoren! Ik vind em nog steeds NIKS!!! Pas als hij aan het eind van de rit rond de 30 goals zit krijgt hij van mij weer respect. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 september 2014 - 20:33 schreef 3sterren het volgende:Die ijslander zal wel weer extra krediet krijgen en zal de boer zegge dat hij wel degelijk kan scoren! Ik vind em nog steeds NIKS!!! Pas als hij aan het eind van de rit rond de 30 goals zit krijgt hij van mij weer respect. nog 9 wedstrijden met 3 goals van Siggie en hij heeft die 30 hoor......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Viergever trouwens ongemerkt een goede pot gespeeld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 september 2014 - 15:12 schreef Loetje het volgende:Helaas niet de mogelijkheid om met afbeeldingen en video's te werken nu maar vond het tijdvoor een wedstrijdtopic voor morgen. Het avondje NAC in het Rat Verlaegh Stadion, lastig wedstrijd tegen een ploeg die altijd compact speelt, linies kort op elkaar en redelijk goed kan counteren. Afgelopen week met een tikkeltje geluk met 4-3 gewonnen bij Spakenburg. Ajax daar in tegen won met 9-0 tegen de Ajax fans van JOS Watergraafsmeer. Opvallend waren de 6 goals en 2 assists van Arkadiuz Millik. 3 dagen ervoor werdt met enig fortuin gewonnen in de Kuip met 0-1 door een wonderschone vrije trap van Ricardo Van Rhijn. De Boer gaf na afloop aan dat je dit soort wedstrijden met deze instelling normaal verliest. Hopelijk pakken onze jongens dat op en kan Ajax zich herpakken tegen een fysieke ploeg die het van opportunisme moet hebben. Voor Ajax ook zaak om een goede Generale te hebben in de wedstrijd die 3 dagen latet op het programma staat op Cyprus tegen APOEL Nicosia. Frank De Boer heeft aangegeven wederom met Sightorsson te gaan spelen. De ijslander zal zijn goals moeten gaan pakken aangezien de resultaten die Millik tot nu toe heeft neergezet. Andere achilleshiellen van Ajax zijn Moisander en Boilesen. Moisander die bij geen verlenging van het contract in de winterstop weg lijkt te mogen. Vanaf het moment dat hij de leider moet zijn lijkt hij toch zeer ernstig tekort te komen. Looplijnen zijn niet goed en ook de timing is verre van goed. Boilesen daar in tegen aanvallend vaak sterk maar verdedigend ontzettend zwak en hij zal langzamerhand moeten gaan vrezen voor zijn basisplaats. Vele goals tegen komen toch via links. Ik verwacht een moeizame 0-1 Vanaf minuut een niks aan het handje en een redelijk matig ajax wint, in mijn ogen, doodsimpel van NAC. Niks aan het handje geweest behalve dat geneuzel van die Leo Driessen. Door zijn commentaar leek het net alsof NAC wat in de melk te brokkelen had maar dat was na de 0-1 helemaal klaar. Vervelende vent is het!! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Hij kan dat nooit van zn leven❗️ |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb net mijn Heerenveen sjaal om gedaan. Nu hopen dat PSV verliest! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
NAC en Ajax beide zeer matig de eerste 25 minuten waarna Ajax wakker leek te schrikken toen NAC een grote kans kreeg. Daarna begon het te lopen en overliep Ajax eigenlijk 20 minuten lang NAC zonder echt goed te spelen.
Na rust even 5 mnuten onrustig waardoor NAC echt even de bovenliggende partij was waarna Ajax Ajax weer 20 minuten lang domineerde. Ajax speelde tussen de 50e en 70e minuut het beste voetbal van de wedstrijd maar vergat de bijbehorende goals te maken. Daarna brak een hotsenknotsen periode aan waarbij het aan beide kanten van het veld open huis leek. Ajax incasseert volledig onnodig 2 tegengoals, maar NAC deed eigenlijk datzelfde waardoor er uiteinde 2-5 op het scorebord staat.
Terechte winst, een aantal redelijke periodes maar toch ook nog onverklaarbaar zwakke periodes.
Viergever, Van Rhijn en Klaassen erg goed bij Ajax. Andersen scoorde in voldoende. Siggie zwak maar scoort wel 3 keer. Kishna viel prima in.
Serero (te) weinig gezien, Veltman en Moisander bij vlagen zwak en naief. El Ghazi eigenlijk zwak, Boilesen matig. Nog altijd niet goed genoeg maar laten we het positief bekijken, er wordt gescoord, veel kansen en 3 punten erbij.
Zwakste man was Leo Driessen, maar dat is logisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens kijken of de Eagles Feyenoord nog een keer op de pijnbank kunnen leggen. |
|
|
|