|
|
Bobby1972
|
|
|
Gisteren win je de wedstrijd niet omdat je niet effectief bent. Wanneer je wel beschikt over een spits die met weinig kansen wel een goal kan maken, dan win je deze wedstrijd wel. Dit zijn verschillen die belangrijk zijn om wel een 2e ronde te halen.
Of kun je stellen dat er gebrek is aan kwaliteit waardoor je niet wint. En zo kan iedereen diverse redenen aanhalen waarom je niet wint. Continuïteit is belangrijk om kampioen te worden. maar is ook belangrijk in de CL wedstrijden.
Gisteren kwamen opnieuw de zwakke punten weer aan het licht. Kwetsbaarheid verdediging, met Moisander opnieuw niet sterk spelend. Wanneer hij in de winter weg kan, zal Ajax dat zeker niet in de weg staan. Ook blijft Sigthorsson een beperkende factor om tot scoren te komen.
Het zijn problemen die al voor langer tijd duidelijk zijn. Maar Ajax heeft nog steeds moeite om ze in te dammen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:56 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik had dat vroeger ook veel sterker. Ben bijna 42 nu en dan sta je wat nuchterder in het leven. Kan bij slecht spel van Ajax tijdens de wedstrijd wel gaan schelden. Bij verlies van Ajax kijk ik niet altijd naar Studio Voetbal op zondag die dag. Omdat ik het dan ff los wil laten en er niet aan herinnerd wil worden! Wha haha. Je doet net alsof je 100 jaar ouder bent man. Flikker een eind op kerel. Je post hier verdomme als een 13 jarige en dan roepen dat je wat anders Inn het leven staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Rustige nuchtere reactie en daarna inhoudelijk over siggy. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Rustige nuchtere reactie en daarna inhoudelijk over siggy. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:15 schreef remco k het volgende:[..] Wha haha. Je doet net alsof je 100 jaar ouder bent man. Flikker een eind op kerel. Je post hier verdomme als een 13 jarige en dan roepen dat je wat anders Inn het leven staat. Waarom nou meteen flikker een eind op? Altijd dat bijdehante agressieve gelul vanachter het toetsenbord.
Ik snap wel wat hij wil zeggen, ik herken het wel! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:15 schreef remco k het volgende:[..] Wha haha. Je doet net alsof je 100 jaar ouder bent man. Flikker een eind op kerel. Je post hier verdomme als een 13 jarige en dan roepen dat je wat anders Inn het leven staat. Ben je ongesteld ofzoiets? Je reageert zo heftig de laatste dagen.. Is na Hapoel eindelijk binnengekomen dat alles wat je verdedigd toch misschien helemaal niet zo goed is? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Kicke. Het gaat eindelijk weer eens los. Al valt het allemaal nog wel mee. Kan best onsje meer zijn. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben je ongesteld ofzoiets? Je reageert zo heftig de laatste dagen.. Is na Hapoel eindelijk binnengekomen dat alles wat je verdedigd toch misschien helemaal niet zo goed is? Hahahaha. Sorry Remco, maar die zit. Ik zeg Hummel in de spits ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit wordt spannend hoop ik |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 09:15 schreef remco k het volgende:[..] Wha haha. Je doet net alsof je 100 jaar ouder bent man. Flikker een eind op kerel. Je post hier verdomme als een 13 jarige en dan roepen dat je wat anders Inn het leven staat. Hier zegt iemand wat met z'n roze gay bril op!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco heeft gewoon een klap op zijn hoofd nodig om eens van die roze wolk af te komen. Wat een mongool! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:27 schreef Bobby1972 het volgende:Remco heeft gewoon een klap op zijn hoofd nodig om eens van die roze wolk af te komen. Wat een mongool! En jij? Wat meer woorden je kop in boren! Je post namelijk continu hetzelfde en zegt feitelijk niks!
Met alle respect maar hij is wel een van de weinige die zijn reactie onderbouwd. Kan een leerdoel voor jou zijn!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco gaat ineens jammeren en is boos dat Ajax niet gewonnen heeft. Wanneer je geen spits hebt die met weinig kansen goals maakt dan is het logisch dat je deze wedstrijden niet wint. Remco de loser is de gene die het beleid zo fantastisch vind. En ook nog eens vind dat Sigthorsson prima gespeeld heeft. Terwijl Sjokkie een 4.1 als cijfer krijgt voor de wedstrijd. Dan moet je ook niet gaan jammeren dat Ajax deze wedstrijd niet wint. Je moet eens gaan nadenken hoe het kan dat een wedstrijd als deze niet gewonnen wordt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:58 schreef Bobby1972 het volgende:Remco gaat ineens jammeren en is boos dat Ajax niet gewonnen heeft. Wanneer je geen spits hebt die met weinig kansen goals maakt dan is het logisch dat je deze wedstrijden niet wint. Remco de loser is de gene die het beleid zo fantastisch vind. En ook nog eens vind dat Sigthorsson prima gespeeld heeft. Terwijl Sjokkie een 4.1 als cijfer krijgt voor de wedstrijd. Dan moet je ook niet gaan jammeren dat Ajax deze wedstrijd niet wint. Je moet eens gaan nadenken hoe het kan dit een wedstrijd als deze niet gewonnen wordt! Je zegt weer hetzelfde. Onderbouwen!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Iedereen mag zijn mening hebben, anderen vinden dat ik mijn mening beter onderbouw dan Remco dat doet. Ik herhaal dingen misschien vaker, omdat ik iets duidelijk wil maken. Ik vind zijn mening vaak zwak onderbouwd. Nu is dat exact hetzelfde.
Ajax heeft gekozen om een spits die niet verkocht kon worden op te stellen. Dit is het niveau waar we het mee moeten doen. Remco de F loser zit iedere keer dit beleid te verdedigen.
Sjokkie is gewoon niet goed genoeg. Dat weet iedereen, behalve Remco de loser niet. Is het logisch dat je deze wedstrijd niet wint. Hoe duidelijk wil je het hebben. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gebrek aan kwaliteit is de hoofdoorzaak, zo simpel is het. En daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te kunnen zien!
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:27 schreef Bobby1972 het volgende:Remco heeft gewoon een klap op zijn hoofd nodig om eens van die roze wolk af te komen. Wat een mongool! Dzjengis Khan ??.....pfff dan ga ik een rondje om |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 20:56 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik had dat vroeger ook veel sterker. Ben bijna 42 nu en dan sta je wat nuchterder in het leven. quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 13:27 schreef Bobby1972 het volgende:Remco heeft gewoon een klap op zijn hoofd nodig om eens van die roze wolk af te komen. Wat een mongool! Ik zie het man.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Sorry Loetje, hoezo onderbouwen. Jij hebt de wedstrijd toch ook gezien ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sommige mensen hier verdedigen voortdurend bepaalde spelers, waarvoor? Als iets structureel niet goed is, dan kun je niet voortdurend blijven zeggen dat iemand goed of prima heeft gespeeld. Ach ik zeg weer hetzelfde! Zolang mensen blijven herhalen dat een speler als Sigthorsson goed of prima heeft gespeeld blijf ik zeggen dat hij structureel onvoldoende biedt voor wat er van een spits verwacht mag worden bij Ajax.
Voor Moisander kun je je inmiddels ook afvragen of de vele fouten die hij structureel maakt de rest van het team niet benadeeld t.a.v. het eindresultaat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:03 schreef remco k het volgende:[..] Flikker toch op man met je gezeik.. Er is hier helemaal niemand die Sigthorson beschermt of wat dan ook.. Iedereen geeft juist aan er klaar mee te zijn.. Maar mag je dan niet zeggen dat ie een prima wedstrijd heeft gespeeld nadat ie 3 keer heeft gescoord?? Waarom nou zo agressief? Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Ik ben het met regelmaat (ook) eens met Bobby. Ik krijg nu het idee dat er een hetze tegen hem gaande is. Jammer! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:29 schreef Pietje het volgende:[..] Waarom nou zo agressief? Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Ik ben het met regelmaat (ook) eens met Bobby. Ik krijg nu het idee dat er een hetze tegen hem gaande is. Jammer! Heb je de reacties van Bobby jegens Remco niet gelezen dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jawel, ook zijn reacties heb ik gelezen. Het is over en weer. Maar volgens mij is Bobby niet begonnen: oorspronkelijk reageerde hij slechts op Remco. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik weet wie het zegt, en vind het vermakelijk om de reacties iedere keer te lezen. Remco is geïrriteerd omdat zijn denkwijze niet altijd is zoals dat van anderen. Iedereen mag zeggen wat hij wil. Daar kan ik prima mee leven. Ik vind Remco zijn denkwijze zo naïef. Als topploeg moet Ajax ten alle tijden kritisch blijven. Wanneer je met minder genoegen neemt in kwaliteit heeft dat consequenties in het eindresultaat. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco reageerde op een gegeven moment geïrriteerd. Dus dan heb je mij ook op scherp. Pas ik me aan ( met alle liefde van de wereld) en reageer ik op zijn manier. Dat Remco naast mij ook andere mensen aanvalt zegt alles over hem. Zijn mening is slechts zijn persoonlijke mening, net als die van mij. Hij moet ophouden met het opdringen van zijn denkwijze en mening naar anderen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je hoeft het ook niet met elkaar eens te zijn. Maar respecteer elkaars mening. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ach het hoeft hier geen zoete vredeskerk te zijn of te worden, maar we kunnen als mede-Ajacieden toch wel op een normale manier naar elkaars mening luisteren? En als het je niet aanstaat, gewoon negeren of niet reageren. Maar ja... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:37 schreef Bobby1972 het volgende:Remco reageerde op een gegeven moment geïrriteerd. Dus dan heb je mij ook op scherp. Pas ik me aan ( met alle liefde van de wereld) en reageer ik op zijn manier. Dat Remco naast mij ook andere mensen aanvalt zegt alles over hem. Zijn mening is slechts zijn persoonlijke mening, net als die van mij. Hij moet ophouden met het opdringen van zijn denkwijze en mening naar anderen. Ik weet niet hoor, maar in de zomer was je ontzettend eentonig en daar ben je door meerdere mensen op aangesproken! Echter bleef je zonder onderbouwing uitspraken doen, die inderdaad menig Ajacied de keel uitkwamen! En daar is het verkeerd gegaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:34 schreef Pietje het volgende:[..] Jawel, ook zijn reacties heb ik gelezen. Het is over en weer. Maar volgens mij is Bobby niet begonnen: oorspronkelijk reageerde hij slechts op Remco. Alles teruggelezen de afgelopen periode Pietje? Deze beste jongen heeft in de zomer continu op eentonige wijze het beleid af lopen kraken zonder enige onderbouwing. En daar is hij door meerdere leden op aangesproken, echter bleef hij doorgaan! En ja, dan gaan er irritaties komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:29 schreef Pietje het volgende:[..] Waarom nou zo agressief? Laat iedereen gewoon in zijn waarde. Ik ben het met regelmaat (ook) eens met Bobby. Ik krijg nu het idee dat er een hetze tegen hem gaande is. Jammer! Pietje, niks tegen jou, vooropgesteld!
Als ik begon te schelden krijg ik ook het forum boos. Waarom uitschelden voor mongool? Iedere keer zegt hij hetzelde. Het mag zijn mening zijn hoor. Maar als iemand dan om onderbouwing van de mening vraagt moet je deze toch kunnen geven? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alles teruggelezen de afgelopen periode Pietje? Deze beste jongen heeft in de zomer continu op eentonige wijze het beleid af lopen kraken zonder enige onderbouwing. En daar is hij door meerdere leden op aangesproken, echter bleef hij doorgaan! En ja, dan gaan er irritaties komen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Alles teruggelezen de afgelopen periode Pietje? Deze beste jongen heeft in de zomer continu op eentonige wijze het beleid af lopen kraken zonder enige onderbouwing. En daar is hij door meerdere leden op aangesproken, echter bleef hij doorgaan! En ja, dan gaan er irritaties komen! Nee, Warrior ik heb zeker niet alle berichten teruggelezen. Daar had ik simpelweg de tijd niet voor. Bobby zal zonder twijfel "fouten" hebben gemaakt, maar moet je dan maar aan de gang blijven en boos blijven op iemand? Ik weet wel dat niet iedereen op identieke wijze reageert en dat is maar goed ook. Maar de vele reacties naar Bobby toe vond ik getuigen van een hetze. Maar laat maar zitten, ik wil me er verder niet mee bemoeien, het viel me slechts op. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:48 schreef Loetje het volgende:[..] Pietje, niks tegen jou, vooropgesteld! Als ik begon te schelden krijg ik ook het forum boos. Waarom uitschelden voor mongool? Iedere keer zegt hij hetzelde. Het mag zijn mening zijn hoor. Maar als iemand dan om onderbouwing van de mening vraagt moet je deze toch kunnen geven? Ik heb het al beantwoord via een quote naar Warrior. Maar toch... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, Warrior ik heb zeker niet alle berichten teruggelezen. Daar had ik simpelweg de tijd niet voor. Bobby zal zonder twijfel "fouten" hebben gemaakt, maar moet je dan maar aan de gang blijven en boos blijven op iemand? Ik weet wel dat niet iedereen op identieke wijze reageert en dat is maar goed ook. Maar de vele reacties naar Bobby toe vond ik getuigen van een hetze. Maar laat maar zitten, ik wil me er verder niet mee bemoeien, het viel me slechts op. Tja Pietje, als je, en dan heb ik het over Bobby, alleen continu jezelf afzet tegen het beleid en totaal niet met argumenten komt die steekhoudend zijn dan gaan mensen zich tegen je keren. Dat gebeurd op een forum, maar ook in het echte leven! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, Warrior ik heb zeker niet alle berichten teruggelezen. Daar had ik simpelweg de tijd niet voor. Bobby zal zonder twijfel "fouten" hebben gemaakt, maar moet je dan maar aan de gang blijven en boos blijven op iemand? Ik weet wel dat niet iedereen op identieke wijze reageert en dat is maar goed ook. Maar de vele reacties naar Bobby toe vond ik getuigen van een hetze. Maar laat maar zitten, ik wil me er verder niet mee bemoeien, het viel me slechts op. Omdat wanneer er direct dingen worden gevraagd aan Bobby hij niet daarop antwoord maar een heel lulverhaal omheen heeft klaarliggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Nee, Warrior ik heb zeker niet alle berichten teruggelezen. Daar had ik simpelweg de tijd niet voor. Bobby zal zonder twijfel "fouten" hebben gemaakt, maar moet je dan maar aan de gang blijven en boos blijven op iemand? Ik weet wel dat niet iedereen op identieke wijze reageert en dat is maar goed ook. Maar de vele reacties naar Bobby toe vond ik getuigen van een hetze. Maar laat maar zitten, ik wil me er verder niet mee bemoeien, het viel me slechts op. Joh jullie maken het allemaal groter dan het is....geloof mij, Remco ligt hier echt niet wakker van....vaak reageert hij zonder te kijken op wie hij reageert, behalve bij mij dan maar dat heeft met vroeger te maken ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:54 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Omdat wanneer er direct dingen worden gevraagd aan Bobby hij niet daarop antwoord maar een heel lulverhaal omheen heeft klaarliggen. Oké, maar dan nog. Dat kun je toch op een normale manier zeggen? Of gewoon negeren en dus niet reageren. Maar nogmaals, laat maar zitten, het viel mij gewoon op. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Joh jullie maken het allemaal groter dan het is....geloof mij, Remco ligt hier echt niet wakker van....vaak reageert hij zonder te kijken op wie hij reageert, behalve bij mij dan maar dat heeft met vroeger te maken ;-) Ik geloof ook zeker niet dat Remco daar wakker van zal liggen. Bobby ook niet, denk ik. Nogmaals, het viel mij nogal op. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:57 schreef Pietje het volgende:[..] Oké, maar dan nog. Dat kun je toch op een normale manier zeggen? Of gewoon negeren en dus niet reageren. Maar nogmaals, laat maar zitten, het viel mij gewoon op. Geloof mij Pietje, het is normaal gezegd! En als zelfs Hasjkoph dat net zegt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten! Denk je ook niet? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geloof mij Pietje, het is normaal gezegd! En als zelfs Hasjkoph dat net zegt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten! Denk je ook niet? Tuurlijk geloof ik je. Maar dan nog. Wij kunnen toch dingen anders zeggen? Van beide kanten, bedoel ik! Ik ben beslist geen dominee, maar ik vind wel dat Ajacieden onderling niet op zo'n manier met elkaar zouden moeten omgaan. Dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Iedereen zit veilig achter zijn computer. Remco is de enige waar ik ooit op dit forum ben uitgevallen. Dat was wel omdat hij mij aanviel. Daar ben ik niet van gediend. Doet me een beetje aan vroeger denken. Vroeger werd ik wel geplaagd op mijn naam. Maar omdat ik fysiek sterker was dan iedereen kon ik daar prima mee omgaan. Toen ik ouder werd begon het opnieuw. Was meer op basis van mijn directheid en het feit dat ik abn spreek. Hebben friese ( boeren) een hekel aan. Ook omdat ik italiaanse kleding draag kreeg ik vaak opmerkingen en werd ik fysiek bedreigd. Vervolgens ben ik krachttraining gaan doen en gaan kickboxen. Door mijn aanleg was ik fysiek sterker dan bijna iedere man. Sportte vele jaren tussen de 11 en 18 uur per week. Ik heb nooit een gevecht veroren. Omdat ik er voor zorgde dat ik de sterkste was en bleef. Ik reageer fel op het moment dat ik me bedreigd voel of wanneer iemand mij in woorden aanvalt. Ben trouwens nooit een gevecht begonnen of bewust ruzie gezocht, maar als ik geen keus had en bedreigd werd was het niet mijn verantwoordelijkheid dat ik fysiek zoveel sterker was.
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gaat hier op dit forum meestal erg goed. Ik kijk wel eens bij feyenoord. Het taalgebruik daar is vaak zo ordinair en onbeschoft. Daar heb ik niks mee en kan ik niks mee! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:Iedereen zit veilig achter zijn computer. Remco is de enige waar ik ooit op dit forum ben uitgevallen. Dat was wel omdat hij mij aanviel. Daar ben ik niet van gediend. Doet me een beetje aan vroeger denken. Vroeger werd ik wel geplaagd op mijn naam. Maar omdat ik fysiek sterker was dan iedereen kon ik daar prima mee omgaan. Toen ik ouder werd begon het opnieuw. Was meer op basis van mijn directheid en het feit dat ik abn spreek. Hebben friese ( boeren) een hekel aan. Ook omdat ik italiaanse kleding draag kreeg ik vaak opmerkingen en werd ik fysiek bedreigd. Vervolgens ben ik krachttraining gaan doen en gaan kickboxen. Door mijn aanleg was ik fysiek sterker dan bijna iedere man. Sportte vele jaren tussen de 11 en 18 uur per week. Ik heb nooit een gevecht veroren. Omdat ik er voor zorgde dat ik de sterkste was en bleef. Ik reageer fel op het moment dat ik me bedreigd voel of wanneer iemand mij in woorden aanvalt. Ben trouwens nooit een gevecht begonnen of bewust ruzie gezocht, maar als ik geen keus had en bedreigd werd was het niet mijn verantwoordelijkheid dat ik fysiek zoveel sterker was. Tuurlijk jongen, en dat gezeik de afgelopen zomerperiode zijn we dan maar even vergeten! Dat oeverloze kritiek op Overmars en het beleid? En als je dan vroeg of je inhoudelijk en met argumenten wilde aangeven hoe jij het dan zou doen dan werd je stil en reageerde je nooit. Dat was niet 1 dag, niet 2 dagen, niet 3 dagen, nee maanden lang! Kritiek geven is goed, maar beargumenteer dat dan ook eens! En ja, Remco is iemand die daar dan fel tegenin gaat! Zijn goed recht, want zonder argumenten continu negatieve shit roepen kan iedereen! Nu alleen nog onderbouwen, dan kom je een eind verder! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:Iedereen zit veilig achter zijn computer. Remco is de enige waar ik ooit op dit forum ben uitgevallen. Dat was wel omdat hij mij aanviel. Daar ben ik niet van gediend. Doet me een beetje aan vroeger denken. Vroeger werd ik wel geplaagd op mijn naam. Maar omdat ik fysiek sterker was dan iedereen kon ik daar prima mee omgaan. Toen ik ouder werd begon het opnieuw. Was meer op basis van mijn directheid en het feit dat ik abn spreek. Hebben friese ( boeren) een hekel aan. Ook omdat ik italiaanse kleding draag kreeg ik vaak opmerkingen en werd ik fysiek bedreigd. Vervolgens ben ik krachttraining gaan doen en gaan kickboxen. Door mijn aanleg was ik fysiek sterker dan bijna iedere man. Sportte vele jaren tussen de 11 en 18 uur per week. Ik heb nooit een gevecht veroren. Omdat ik er voor zorgde dat ik de sterkste was en bleef. Ik reageer fel op het moment dat ik me bedreigd voel of wanneer iemand mij in woorden aanvalt. Ben trouwens nooit een gevecht begonnen of bewust ruzie gezocht, maar als ik geen keus had en bedreigd werd was het niet mijn verantwoordelijkheid dat ik fysiek zoveel sterker was. Wat heeft jouw hele levensverhaal hiermee te maken? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vroeg ik me eigenlijk ook af Hasjkoph, maar zal wel zijn om indruk te maken?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geloof mij Pietje, het is normaal gezegd! En als zelfs Hasjkoph dat net zegt, dan zal er wel een kern van waarheid inzitten! Denk je ook niet? Wat een eer dat je mij hier geeft hahaha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ga dingen herhalen op het moment dat mensen als Remco continu met het verhaal komt dat het huidige beleid zo fantastisch is. Ook zijn voortdurend herhalen van het feit dat Ajax 4 keer achter elkaar kampioen werd kwam mij de strot uit. Dan ga ik bewust de dingen herhalen.
Heeft ook te maken met hoe er wordt gecommuniceerd. Ik zeg wat ik denk en ga niet een ander opleggen wat ik denk. Daarin is Remco de laatste tijd een paar keer mee in de fout gegaan. Hij ging mensen persoonlijk aanvallen op hun mening. heb ik hier nog nooit gedaan! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat ik woorden als mongool ga gebruiken wanneer iemand als Remco ook woorden van die strekking gebruikt. Actie reactie, en ik zeg niet dat het goed is. Alles heeft een oorzaak! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:21 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ga dingen herhalen op het moment dat mensen als Remco continu met het verhaal komt dat het huidige beleid zo fantastisch is. Ook zijn voortdurend herhalen van het feit dat Ajax 4 keer achter elkaar kampioen werd kwam mij de strot uit. Dan ga ik bewust de dingen herhalen. Heeft ook te maken met hoe er wordt gecommuniceerd. Ik zeg wat ik denk en ga niet een ander opleggen wat ik denk. Daarin is Remco de laatste tijd een paar keer mee in de fout gegaan. Hij ging mensen persoonlijk aanvallen op hun mening. heb ik hier nog nooit gedaan! Remco geeft tenminste met argumenten aan waarom hij iets vind. Heb jij de hele zomer nog niet gedaan, dus als je nu eens de hand in eigen boezem steekt ipv hier de grote vent gaat uithangen dan zou je misschien een normale discussie kunnen krijgen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:23 schreef Bobby1972 het volgende:Dat ik woorden als mongool ga gebruiken wanneer iemand als Remco ook woorden van die strekking gebruikt. Actie reactie, en ik zeg niet dat het goed is. Alles heeft een oorzaak! Tuurlijk jongen, maar eens de hand in eigen boezem steken is je onbekend zeker?? |
|
|
|