|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha Lig krom hiero!!!!
Gooooooooooooooooooo Remcooooooooooooooo!! Woop woop!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:34 schreef Pietje het volgende:[..] Jawel, ook zijn reacties heb ik gelezen. Het is over en weer. Maar volgens mij is Bobby niet begonnen: oorspronkelijk reageerde hij slechts op Remco. Whahahaha, Pietje dat speelt al van ver voordat jij weer terug was en je oordeelt dus volledig zonder er iets van te weten..
Dat had ik van jou absoluut niet verwacht en valt me ook vies van je tegen..
Volgens mij ben ik de enige hier die het destijds flink voor jouw heeft opgenomen hiero..
Bedankt he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:37 schreef Bobby1972 het volgende:Remco reageerde op een gegeven moment geïrriteerd. Dus dan heb je mij ook op scherp. Pas ik me aan ( met alle liefde van de wereld) en reageer ik op zijn manier. Dat Remco naast mij ook andere mensen aanvalt zegt alles over hem. Zijn mening is slechts zijn persoonlijke mening, net als die van mij. Hij moet ophouden met het opdringen van zijn denkwijze en mening naar anderen. Op zijn manier?? Heb ik jouw ooit bedreigd???
daarnaast moet ik nergens mee ophouden, ik zou zeggen probeer me maar te dwingen mafkees.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahhahahahha....boe........Remco stopt niet. Neem je pilletje man, ongeleid projectiel!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:12 schreef remco k het volgende:[..] Die eerste zin heb ik nog nooit ergens gelezen.. En waar zeg ik dat hij wel goed genoeg is?? Helemaal nergens kerel.. Je moet eens kappen met mensen woorden in de mond leggen die hij niet gepost heeft.. Dat doe je namelijk veel vaker.. Ik zeg nergens dat Sigthorson goed genoeg is.. Het enige dat ik zeg is dat Sightorson het afgelopen zondag prima heeft gedaan en in mijn ogen een prima pot heeft gespeeld afgelopen dinsdag. En daar ben ik absoluut niet de enige in.. Over herhaling gesproken, dit zijn de woorden die ik naar jou heb geuit, diverse keren. hahahahahahahahahahahahahahah......wie is hier de sukkel.......en iedereen ziet het. Hij gaat door.....stoppen kent hij niet. Ga je de mensen ook je excuses aanbieden waarbij je je mening hebt opgedrongen? Daar heb je niet eens de ballen voor! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Over herhaling gesproken, dit zijn de woorden die ik naar jou heb geuit, diverse keren. hahahahahahahahahahahahahahah......wie is hier de sukkel.......en iedereen ziet het. Hij gaat door.....stoppen kent hij niet. Ga je de mensen ook je excuses aanbieden waarbij je je mening hebt opgedrongen? Daar heb je niet eens de ballen voor! Die heeft hij wel hoor....heeft ons wel eens een ban gekost |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jij hebt gelijk ja vast, in je dromen. Zolang jij Sigthorsson prima of goed vind spelen neem ik jou niet serieus!
Onderbouw nu eens waarom Sithorsson de juiste en beste spits is voor dit Ajax. En dat Frank De Boer de juiste beslissing neemt om voor hem te kiezen.
Ik ben er klaar voor en ga er eens rustig voor zitten wat je gaat antwoorden.
Kom Remco je kunt het jongen..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:14 schreef remco k het volgende:[..] Op zijn manier?? Heb ik jouw ooit bedreigd??? daarnaast moet ik nergens mee ophouden, ik zou zeggen probeer me maar te dwingen mafkees.. Ach Remco, laat lullen man. Kneusjes blijven nu eenmaal kneusjes. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dan gaat hij vast weer verder op een ander account. Remco heeft heel veel gemeen ook met Sigthorsson. Je komt er moeilijk van af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:14 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, Pietje dat speelt al van ver voordat jij weer terug was en je oordeelt dus volledig zonder er iets van te weten.. Dat had ik van jou absoluut niet verwacht en valt me ook vies van je tegen.. Volgens mij ben ik de enige hier die het destijds flink voor jouw heeft opgenomen hiero.. Bedankt he.. Niet zo piepen ouwe pieperschiller! 😆 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:15 schreef Bobby1972 het volgende:[..] hahahahahahahahahahahhahahahha....boe........Remco stopt niet. Neem je pilletje man, ongeleid projectiel!! Hey bodybuilder!! Moet je ff in mijn face zeggen ouwe!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:20 schreef Bobby1972 het volgende:Jij hebt gelijk ja vast, in je dromen. Zolang jij Sigthorsson prima of goed vind spelen neem ik jou niet serieus! Onderbouw nu eens waarom Sithorsson de juiste en beste spits is voor dit Ajax. En dat Frank De Boer de juiste beslissing neemt om voor hem te kiezen. Ik ben er klaar voor en ga er eens rustig voor zitten wat je gaat antwoorden. Kom Remco je kunt het jongen..... Begin eerst eens met begrijpend lezen op school man. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:21 schreef Bobby1972 het volgende:Dan gaat hij vast weer verder op een ander account. Remco heeft heel veel gemeen ook met Sigthorsson. Je komt hier moeilijk van af. Daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen....zal hij ook nooit doen. Je begint door te slaan Bobby |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is weer erg gezellig hier! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:20 schreef Bobby1972 het volgende:Jij hebt gelijk ja vast, in je dromen. Zolang jij Sigthorsson prima of goed vind spelen neem ik jou niet serieus! Onderbouw nu eens waarom Sithorsson de juiste en beste spits is voor dit Ajax. En dat Frank De Boer de juiste beslissing neemt om voor hem te kiezen. Ik ben er klaar voor en ga er eens rustig voor zitten wat je gaat antwoorden. Kom Remco je kunt het jongen..... Hey Rocky!! Ik vind Siggy ook niet slecht!! Kom dan!! In mn face ouwe!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Yelleleleeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen....zal hij ook nooit doen. Je begint door te slaan Bobby Droomwereld wss? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik sla niet door. Ik zeg exact hoe ik het zie. Remco was de eerste die op de man persoonlijk ging spelen. Ik niet, ik vind het best. Ik ken het woord stoppen niet. Als hij doorgaat met dezelfde onzinnigheid, blijf ik zeggen dat ik zijn mening naïef vind. Beetje realisme kan hij wel gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:Ik sla niet door. Ik zeg exact hoe ik het zie. Remco was de eerste die op de man persoonlijk ging spelen. Ik niet, ik vind het best. Ik ken het word stoppen niet. Als hij doorgaat met dezelfde onzinnigheid, blijf ik zeggen dat ik zijn mening naïef vind. Beetje realisme kan hij wel gebruiken. En jij zegt dat je 41 bent??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja....kilo!!! Whahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tijd geleden dat ik zo heb genoten op ons forum!!!
Ik trek er nog 1 open! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis nog heel soft APIK....het kan harder ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat vermoed ik ook. Zelfs mijn kinderen zijn verstandiger. En dat met zo'n vader!!! ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Actie reactie......ik wacht nog steeds op Remco. Heeeeee boertje waar ben je jongen? Heb je al angedacht over mijn vraag t.a.v. Sigthorsson?
Ik ben zo benieuwd wat onze remco gaat vertellen.....
byt mie in de billug! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:32 schreef Bobby1972 het volgende:Actie reactie......ik wacht nog steeds op Remco. Heeeeee boertje waar ben je jongen? Heb je al angedacht over mijn vraag t.a.v. Sigthorsson? Ik ben zo benieuwd wat onze remco gaat vertellen..... byt mie in de billug! Zegt degene die zelf vrijwel nooit antwoordt op anderen wanneer hem een vraag wordt gesteld. Grappig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahaha haaaarderrrrr |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Snap ik ook niet echt nee.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Joh jullie maken het allemaal groter dan het is....geloof mij, Remco ligt hier echt niet wakker van....vaak reageert hij zonder te kijken op wie hij reageert, behalve bij mij dan maar dat heeft met vroeger te maken ;-) Goh... Iemand die het snapt.. En natuurlijk is het wel lekker om bij sommigen een beetje olie op het vuur te gooien..
Bobby is net een marionette popje.. 4 touwtjes en hij doet iedere keer exact dat wat ik in ieder geval verwacht dat ie doet.. Lig er bij vlagen krom van het lachen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:32 schreef Bobby1972 het volgende:Actie reactie......ik wacht nog steeds op Remco. Heeeeee boertje waar ben je jongen? Heb je al angedacht over mijn vraag t.a.v. Sigthorsson? Ik ben zo benieuwd wat onze remco gaat vertellen..... byt mie in de billug! Pittbull....dat moet ik je dan wel weer nageven, hou ik wel van ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:10 schreef Bobby1972 het volgende:Iedereen zit veilig achter zijn computer. Remco is de enige waar ik ooit op dit forum ben uitgevallen. Dat was wel omdat hij mij aanviel. Daar ben ik niet van gediend. Doet me een beetje aan vroeger denken. Vroeger werd ik wel geplaagd op mijn naam. Maar omdat ik fysiek sterker was dan iedereen kon ik daar prima mee omgaan. Toen ik ouder werd begon het opnieuw. Was meer op basis van mijn directheid en het feit dat ik abn spreek. Hebben friese ( boeren) een hekel aan. Ook omdat ik italiaanse kleding draag kreeg ik vaak opmerkingen en werd ik fysiek bedreigd. Vervolgens ben ik krachttraining gaan doen en gaan kickboxen. Door mijn aanleg was ik fysiek sterker dan bijna iedere man. Sportte vele jaren tussen de 11 en 18 uur per week. Ik heb nooit een gevecht veroren. Omdat ik er voor zorgde dat ik de sterkste was en bleef. Ik reageer fel op het moment dat ik me bedreigd voel of wanneer iemand mij in woorden aanvalt. Ben trouwens nooit een gevecht begonnen of bewust ruzie gezocht, maar als ik geen keus had en bedreigd werd was het niet mijn verantwoordelijkheid dat ik fysiek zoveel sterker was. En wat wil je hier nu mee zeggen dan kerel??
Ik hierdoor juist sterk het idee dat je met je.. ach laat ook maar.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het tegendeel lukt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:21 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ga dingen herhalen op het moment dat mensen als Remco continu met het verhaal komt dat het huidige beleid zo fantastisch is. Ook zijn voortdurend herhalen van het feit dat Ajax 4 keer achter elkaar kampioen werd kwam mij de strot uit. Dan ga ik bewust de dingen herhalen. Heeft ook te maken met hoe er wordt gecommuniceerd. Ik zeg wat ik denk en ga niet een ander opleggen wat ik denk. Daarin is Remco de laatste tijd een paar keer mee in de fout gegaan. Hij ging mensen persoonlijk aanvallen op hun mening. heb ik hier nog nooit gedaan! Ik val nooit iemand persoonlijk aan op een mening, wederom een bewijs van het feit dat jij gewoon niet begrijpend kan lezen, en dat terwijl jij jezelf zo verschrikkelijk goed en groot voordoet...
Ik oordeel over en mening en praat tegen iemand, net zoals ik dat nu tegen jou doet, terwijl jij niet tegen me post maar over me.. Snap je dat?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik had een hekel aan ruzie tijdens het uitgaan en vooral aan mensen die bewust ruzie zoeken. Ik zei wel eens; ik zou geen ruzie met mij zoeken. Dan kreeg ik wel eens een klap. En dan gaf ik mezelf groen licht. En veegde dan in 1-2 minuten iemand bewusteloos. Dat heeft niks met trots te maken, maar je moet niet over mijn grens gaan.
Hier zijn het maar woorden achter de computer. Ik wacht nog steeds op antwoord over de vraag die ik stelde die betrekking heeft op Sigthorsson. Remco beantwoorde toch altijd alle vragen?
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daar staat hij wel een beetje bekend om ja.. Ik reageer ook bijna nooit op zijn post omdat we het toch bijna nooit eens zijn. Hij reageerd dan wel vaak als ik wat post en de daar op volgende discussie komen we toch nooit uit. Beter niet reageren maar dat vind ik soms ook lastig.. Ik denk echt dat je hiermee heel erg overdrijft.. Kijk de dingen 1 op 1 maar na. Over heel veel zijn we het juist wel eens.. En natuurlijk zijn er dingen waar we het niet over eens zijn.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil meer spanning op t forum..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vraag gewoon een vraag over jouw mening t.a.v. Sigthorsson. Gewoon een persoonlijke vraag aan jou. Daar is niks negatiefs mee verbonden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:14 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, Pietje dat speelt al van ver voordat jij weer terug was en je oordeelt dus volledig zonder er iets van te weten.. Dat had ik van jou absoluut niet verwacht en valt me ook vies van je tegen.. Volgens mij ben ik de enige hier die het destijds flink voor jouw heeft opgenomen hiero.. Bedankt he.. Huh? Val ik jou aan dan? Ik heb juist geschreven dat ik lang niet alles gelezen heb. Alleen de posts van de afgelopen week / twee weken heb ik gelezen en daarin viel het mij op. Als je goed leest, beschuldig ik NIEMAND echt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahaha tik 'm aan OUWE 😉😈 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:48 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik blijf zeggen wat ik denk. Ook al blijft Remco dezelfde onzin zeggen. Ik blijf hem naïef vinden. En ja dat is mijn persoonlijke mening! En dat is het grote verschil tussen jou en mij.. Jij hebt een mening over mij.. Ik heb slechts een mening over jouw mening.. En aangezien jij nooit iets verder kan uitleggen dan het gewoon klakkeloos neer zetten hier, ben jij niet in staat mij een andere mening doen krijgen.. En dus ga jij in het persoonlijke..
Dat is gewoon jammer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:15 schreef Bobby1972 het volgende:[..] hahahahahahahahahahahhahahahha....boe........Remco stopt niet. Neem je pilletje man, ongeleid projectiel!! Zit in alle rust op de bank, tussendoor even eten gemaakt..
Maar jij bedreigd mij kerel. Niet andersom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Over herhaling gesproken, dit zijn de woorden die ik naar jou heb geuit, diverse keren. hahahahahahahahahahahahahahah......wie is hier de sukkel.......en iedereen ziet het. Hij gaat door.....stoppen kent hij niet. Ga je de mensen ook je excuses aanbieden waarbij je je mening hebt opgedrongen? Daar heb je niet eens de ballen voor! Zie Nenam.. Dat zal jouw nooit overkomen kerel.. Dus wederom, oordeel niet over iets waar je de ballen verstand van hebt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:20 schreef Bobby1972 het volgende:Jij hebt gelijk ja vast, in je dromen. Zolang jij Sigthorsson prima of goed vind spelen neem ik jou niet serieus! Onderbouw nu eens waarom Sithorsson de juiste en beste spits is voor dit Ajax. En dat Frank De Boer de juiste beslissing neemt om voor hem te kiezen. Ik ben er klaar voor en ga er eens rustig voor zitten wat je gaat antwoorden. Kom Remco je kunt het jongen..... Je tweede zin..
Dat is niet eens mijn mening, waarom zou ik dat moeten onderbouwen??
Zoals ik je wel vaker zeg, lees eens iets voordat je ergens op reageert..
Ben namelijk totaal geen fan van Siggy.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:Ik sla niet door. Ik zeg exact hoe ik het zie. Remco was de eerste die op de man persoonlijk ging spelen. Ik niet, ik vind het best. Ik ken het woord stoppen niet. Als hij doorgaat met dezelfde onzinnigheid, blijf ik zeggen dat ik zijn mening naïef vind. Beetje realisme kan hij wel gebruiken. Mag je doen kerel.. Ik trek er eentje open en reageer weer op je.. Kan ik eeuwig mee doorgaan.. Ook dat kan je hier aan heel wat volk vragen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:32 schreef Bobby1972 het volgende:Actie reactie......ik wacht nog steeds op Remco. Heeeeee boertje waar ben je jongen? Heb je al angedacht over mijn vraag t.a.v. Sigthorsson? Ik ben zo benieuwd wat onze remco gaat vertellen..... byt mie in de billug! Zoals ik al poste, heb lekker chill tussendoor even eten gemaakt..
Maar ga je me nu beschuldigen van het niet reageren?? Ik reageer altijd, op alles en iedere vraag die iemand me stelt. En dat heb ik dus ook op je post over Siggy gedaan.. Irritant he dat je het weer eens niet goed gelezen hebt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:43 schreef Bobby1972 het volgende:Ik had een hekel aan ruzie tijdens het uitgaan en vooral aan mensen die bewust ruzie zoeken. Ik zei wel eens; ik zou geen ruzie met mij zoeken. Dan kreeg ik wel eens een klap. En dan gaf ik mezelf groen licht. En veegde dan in 1-2 minuten iemand bewusteloos. Dat heeft niks met trots te maken, maar je moet niet over mijn grens gaan. Hier zijn het maar woorden achter de computer. Ik wacht nog steeds op antwoord over de vraag die ik stelde die betrekking heeft op Sigthorsson. Remco beantwoorde toch altijd alle vragen? Whahahaha kerel. Je maakt jezelf echt volkomen belachelijk.. Als je echt denkt dat je hiermee ook maar enige indruk maakt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:45 schreef Pietje het volgende:[..] Huh? Val ik jou aan dan? Ik heb juist geschreven dat ik lang niet alles gelezen heb. Alleen de posts van de afgelopen week / twee weken heb ik gelezen en daarin viel het mij op. Als je goed leest, beschuldig ik NIEMAND echt. Pietje, ik zeg niet dat je iemand beschuldigd. Maar je reactie valt me gewoon tegen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] Mag je doen kerel.. Ik trek er eentje open en reageer weer op je.. Kan ik eeuwig mee doorgaan.. Ook dat kan je hier aan heel wat volk vragen.. Gebed zonder end.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach ja.. Zo komen we hier allemaal met een doel vriend.. |
|
|
|