BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja.. Zo komen we hier allemaal met een doel vriend..
:-)....die heb ik al bereikt !!!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Pietje, ik zeg niet dat je iemand beschuldigd. Maar je reactie valt me gewoon tegen..
Als je goed had gelezen, dan schreef ik (althans dat was mijn bedoeling, maar dat was kennelijk niet duidelijk) dan begreep ik het allemaal niet. Ik zag dat er een aantal nogal fel reageerden, wat leek op een hetze. Ik vond (en vind nog steeds) dat iedereen zijn mening mag hebben. Verder viel het mij op, dat er nogal met grote woorden werd gegooid. Van twee kanten. Dat was mijn reactie. Niks meer en niks minder. Ik ben zo'n half jaar weggeweest en heb kennelijk veel gemist.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als je goed had gelezen, dan schreef ik (althans dat was mijn bedoeling, maar dat was kennelijk niet duidelijk) dan begreep ik het allemaal niet. Ik zag dat er een aantal nogal fel reageerden, wat leek op een hetze. Ik vond (en vind nog steeds) dat iedereen zijn mening mag hebben. Verder viel het mij op, dat er nogal met grote woorden werd gegooid. Van twee kanten. Dat was mijn reactie. Niks meer en niks minder. Ik ben zo'n half jaar weggeweest en heb kennelijk veel gemist.
Dat laatste zeker Pietje...Dat is jammer..

Misschien heb ik het dan van jou verkeerd opgevat. Sorry daarvoor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet echt...de laatste tijd wordt het wat feller....wat van mij wel mag ;-)
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

:-)....die heb ik al bereikt !!!
Maar jij gaat straks nergens heen kerel.. Dat accepteren we niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar jij gaat straks nergens heen kerel.. Dat accepteren we niet..
Pfff moet je mijn pb box zien.....maar het is nog niet zover ;-)
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pfff moet je mijn pb box zien.....maar het is nog niet zover ;-)
En zover komt het ook niet.. Je blijft en daarmee uit... Daar gaan we niet eens over discussiëren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En zover komt het ook niet.. Je blijft en daarmee uit... Daar gaan we niet eens over discussiëren..
Oke...;-)

Ik heb de laatste tijd een hoop rust, die ik de eerste 2 jaar niet had.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke...;-)

Mooi man.. Dat gun ik je oprecht..

Ik heb op het HL ook rust trouwens en kies meer en meer de momenten dat ik post uit..

Overigens kan dat ook wel komen door de drukte op het werk..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste zeker Pietje...Dat is jammer..

Misschien heb ik het dan van jou verkeerd opgevat. Sorry daarvoor..
Geen punt! Lees mijn posts nog maar eens na van vanmiddag. Gewoon onbegrip en ik vroeg mij simpelweg een aantal dingen af. En dat schreef ik, zonder wie dan ook (jou of Bobby) "de les te lezen". Ook ik zeg sorry indien ik niet duidelijk genoeg was. Maar nog altijd heb ik geen moeite met Bobby's posts, behalve daar waar (ook) gescholden wordt. That's all. Laten we het nu maar lekker laten rusten. Dat schreef ik vanmiddag ook al diverse keren.
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet echt...de laatste tijd wordt het wat feller....wat van mij wel mag ;-)
Met feller heb ik geen enkele moeite. Wel wanneer er gescholden wordt en op de man wordt gespeeld.
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke...;-)

Dat viel mij beslist ook op!! Ria heeft natuurlijk een uitstekende invloed op je ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat viel mij beslist ook op!! Ria heeft natuurlijk een uitstekende invloed op je ;-)
Dat is zeker ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is zeker ;-)
Het is bij mij niet anders hoor. José heeft mij ook flink onder de duim. Althans ik laat haar in die waan. ;-) Hahaha
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is zeker ;-)
De vrouw zorgt bij mij voor de rust....

Na een klote dag op het werk of een paar uurtjes thuis werken is een enkele blik vaak voldoende..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 oktober 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Iedereen is wie die is. Contrast tussen de 1 is groter dan bij een ander. En dan zie je dat reacties wel eens escaleren. That's life. Acceptatie maakt het leven wel gemakkelijker.

Wat ik mooi vind hier is dat mensen elkaar hier durven te corrigeren wanneer dat nodig is. Daarom zal ik ook rekening houden met de gegeven kritiek.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 oktober 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is bij mij niet anders hoor. José heeft mij ook flink onder de duim. Althans ik laat haar in die waan. ;-) Hahaha
Ze leest zeker niet mee hè Pietje ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Na een klote dag op het werk of een paar uurtjes thuis werken is een enkele blik vaak voldoende..
Toen ik nog werkte (althans betaald werk deed) was dat hier ook. Mijn vrouw kon aan mijn gezicht zien hoe mijn dag ongeveer was. Serieus.
We kennen elkaar door en door. December dit jaar zijn wij 40 jaar getrouwd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Hahaha ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Iedereen is wie die is. Contrast tussen de 1 is groter dan bij een ander. En dan zie je dat reacties wel eens escaleren. That's life. Acceptatie maakt het leven wel gemakkelijker.

Wat ik mooi vind hier is dat mensen elkaar hier durven te corrigeren wanneer dat nodig is. Daarom zal ik ook rekening houden met de gegeven kritiek.
Ik vind dat je je knap staande houd tussen die eigenwijze ouwe rotten hier....dat dan weer wel.
Niet dat wij de wijsheid in pacht hebben hoor...
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:

Een prima stap, Bobby!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Die van jou in ieder geval nooit....mazzelpik ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij mij niet altijd pik....ik heb een heel uitgesproken mening over bepaalde zaken, wat wel eens tot onrust kan zorgen.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:

Dit is nu precies wat ik bedoel..

Je loopt te roeptoeteren dat ik ergens op moet reageren. Dat doe je zelfs meerdere keren, dan gebeurt dat en kom je er zelf niet eens op terug..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die van jou in ieder geval nooit....mazzelpik ;-)
Haha. Inderdaad. Zij houdt niet van sport in z'n algemeenheid en niet van voetbal in het bijzonder. Ik probeer haar al 40 jaar om tot andere gedachten te brengen... Maar zij blijft volharden.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Toen ik nog werkte (althans betaald werk deed) was dat hier ook. Mijn vrouw kon aan mijn gezicht zien hoe mijn dag ongeveer was. Serieus.
Wij zijn (iets) korter bij elkaar.. Maar snap precies wat je bedoelt..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij zijn (iets) korter bij elkaar.. Maar snap precies wat je bedoelt..
Het lijkt er kennelijk op dat zij daarvoor een extra zintuig hebben. Overigens is het ook omgekeerd. Ik zie aan haar snuit en aan haar lichaamstaal wanneer er iets aan de hand is.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:

En dan kun je nu wel tof zieltjes proberen te winnen. Maar feit blijft staan dat je vandaag al eerder een soortgelijke post hebt geplaatst.. Maar daarna wel gewoon iemand flink uitscheld en bedreigd..

En dat is precies wie je bent.. Versschrikkelijk scheinheilig..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pffff langste bij mij was 7 jaar....maar die overleed, anders nu bijna 30 jaar
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan ben ik er al heel wat langer bij deze... Als ik me niet vergis inmiddels een jaar of 13..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan ben ik er al heel wat langer bij deze... Als ik me niet vergis inmiddels een jaar of 13..
Moet zijn 20 jaar, dus ben je nog dichterbij.....ik zou zeggen ga ervoor
Loetje
 Loetje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahhahahahha....boe........Remco stopt niet. Neem je pilletje man, ongeleid projectiel!!
En jij dan? Je bilspleet staat te ver open. Je kraamt geen zinnig woord uit
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Moet zijn 20 jaar, dus ben je nog dichterbij.....ik zou zeggen ga ervoor
Dat komt ook wel goed kerel.. We weten precies wat we aan elkaar hebben, we zijn beiden gelukkig totaal niet het type om vreemd te gaan, praten onze verschillen met elkaar uit en kunnen ook prima even zonder elkaar...

Wat mij betreft perfect... Nu nog een kleine erbij.. En een heel klein nieuwtje is dat dat moment misschien weleens dichterbij is dan sommigen van mij verwachten... Sssssst... Ze is nog niet zwanger trouwens hoor..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik weet het, vriend. Het is triest genoeg!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Broekies ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat komt ook wel goed kerel.. We weten precies wat we aan elkaar hebben, we zijn beiden gelukkig totaal niet het type om vreemd te gaan, praten onze verschillen met elkaar uit en kunnen ook prima even zonder elkaar...

Wat mij betreft perfect... Nu nog een kleine erbij.. En een heel klein nieuwtje is dat dat moment misschien weleens dichterbij is dan sommigen van mij verwachten... Sssssst... Ze is nog niet zwanger trouwens hoor..
Hahahaha....... Remco JR, krijg van die Dallas beelden in mijn hoofd.
Geintje ouwe....is het mooiste wat je kan overkomen, ik hoop het oprecht voor jullie
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Broekies ;-)
Whahaha, je mocht willen dat je nog zo jong en vitaal was kerel.... Whahahahahahaha...
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zal mijn mond proberen te houden ;-)
Wij hebben twee kleintjes... kleinkinderen. Een meisje van 4,5 en een jongetje van 1,5. Zooooooo leuk!
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha....... Remco JR, krijg van die Dallas beelden in mijn hoofd.
Geintje ouwe....is het mooiste wat je kan overkomen, ik hoop het oprecht voor jullie
Dat zei ze zelf ook al.... Ze zei letterlijk "ik hoop het voor je dat dit lukt" Of zou ze daar wat anders mee bedoelen...

Maar serieus, ik vind het wel tof, mijn neefjes en nichtjes lopen met me weg, ik ben heel zeker de favoriete oom, al kan dat ook komen doordat ik ze door en door verwen.. Maar ach, dat hoort een oom ook te doen toch...

Mijn neefjes uit Alkmaar waren afgelopen maand jarig, heb ze kaartjes gegeven voor Ajax Zwolle, daar gaan ze komend weekend heen.. Heb trouwens geen idee waar ze zitten besef ik me net, het vrouwtje heeft ze geregeld via via...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wij hebben twee kleintjes... kleinkinderen. Een meisje van 4,5 en een jongetje van 1,5. Zooooooo leuk!
Die van mij wordt woensdag 9.....mijn trots en allesie een fundament van mijn (nog steeds) bestaan
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn ouders weten nog van niks, zijn 66 en 65 en nog geen grootouders.. Die willen niks liever, maar mijn zus wil geen kinderen...

Gelukkig heb ik 3 geweldige neefjes en een geweldig nichtje..
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die van mij wordt woensdag 9.....mijn trots en allesie een fundament van mijn (nog steeds) bestaan
Ik denk niet EEN fundament, maar HET fundament..
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zei ze zelf ook al.... Ze zei letterlijk "ik hoop het voor je dat dit lukt" Of zou ze daar wat anders mee bedoelen...

Maar serieus, ik vind het wel tof, mijn neefjes en nichtjes lopen met me weg, ik ben heel zeker de favoriete oom, al kan dat ook komen doordat ik ze door en door verwen.. Maar ach, dat hoort een oom ook te doen toch...

Mijn neefjes uit Alkmaar waren afgelopen maand jarig, heb ze kaartjes gegeven voor Ajax Zwolle, daar gaan ze komend weekend heen.. Heb trouwens geen idee waar ze zitten besef ik me net, het vrouwtje heeft ze geregeld via via...
Ik hoop het ook voor jullie man!
En leuk van je neefjes.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Neefjes en Nichtjes kan je niet vergelijken met eigen bloed gap....is heel anders, veel mooier en intensiever
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet EEN fundament, maar HET fundament..
Oke....Ria is de wijnkelder, ook belangrijk ;-)
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Neefjes en Nichtjes kan je niet vergelijken met eigen bloed gap....is heel anders, veel mooier en intensiever
Dat zeker.. Maar ga hier al goed me om, zegt het vrouwtje.. Whahahahaha..

Nee serieus, we passen vrij regelmatig op zodat mijn zwagers en de vrouwen ook eens op vakantie of een weekendje op pad kunnen..

Gata altijd goed en het vader gevoel komt wel meer en meer opzetten..

Misschien ook omdat twee van mijn maatjes net een kleine hebben gekregen de afgelopen maand....
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Melissa al 9 jaar... Wow de tijd staat niet stil. Ik kan me onze gesprekken nog goed herinneren, wanneer je ex niet wilde dat je kleine meid niet bij jou mocht zijn.
Mijn kinderen zijn 35 (bijna 36) en 33 jaar. Ze komen allemaal, inclusief schoonkinderen en kleinkinderen met grote regelmaat naar ons. En wij bij hen. Ik geniet er nog altijd van.
remco k
 remco k - donderdag 02 oktober 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke....Ria is de wijnkelder, ook belangrijk ;-)
Zeker.. Het doet ook niets af aan het feit hoe belangrijk Ria voor je is hoor, integendeel zelfs, Ria kan belangrijk voor jullie zijn door je dochter...

Denk daar maar eens over na....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeker.. Maar ga hier al goed me om, zegt het vrouwtje.. Whahahahaha..

Nee serieus, we passen vrij regelmatig op zodat mijn zwagers en de vrouwen ook eens op vakantie of een weekendje op pad kunnen..

Gata altijd goed en het vader gevoel komt wel meer en meer opzetten..

Misschien ook omdat twee van mijn maatjes net een kleine hebben gekregen de afgelopen maand....
Jij heb ook de leeftijd ouwe....niet te jong, precies goed...een rugzakkie maar dat is alleen maar een pluspunt
Pietje
 Pietje - donderdag 02 oktober 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn ouders weten nog van niks, zijn 66 en 65 en nog geen grootouders.. Die willen niks liever, maar mijn zus wil geen kinderen...

Gelukkig heb ik 3 geweldige neefjes en een geweldig nichtje..
Ik zal ook niks tegen je ouders zeggen hoor! ;-)
Mijn ouders wilden vroeger ook zo graag grootouders worden. Ze hebben het niet mogen meemaken. Mijn broer wilde geen kinderen en mijn ouders zijn beiden (jong) overleden, 6 weken na elkaar toen mijn vrouw en ik elkaar nog niet ontmoet hadden. Je hebt het niet altijd voor het uitkiezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 30 september 2014, 20:45) 1-1

0.0135028