|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem vandaag de beste aan de bal van allemaal... Klaassen ook goed.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Jammer, Andersen eraf. Vond hem niet slecht. En dat is een godswonder als je linkshalf je amper een bespeelbare bal geeft en je linksback met oogkleppen op als een dwaas over het veld rent en je ruimtes dichtloopt. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Siggi heeft geen enkele kans benut om te scoren, vaak de bal niet kunnen vasthouden. En veel duels verloren. Dan speel je een matige wedstrijd Remco! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Minst slechte bedoel je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi om te zien hoe rustig Kishna aan de bal is onder druk.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Krijg het bijna niet uit mijn bek, maar vind Sjokkie vandaag helemaal niet zo slecht. Als ie gewoon een keer scoort speelt hij gewoon goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee echt goed zelfs.. Dit is CL geen JL he.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Misschien toch nog een kans voor Ajax voor de 1-2 overwinning. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
El gappie gaan wij problemen mee krijgen....let op mijn woorden |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Mag wel iets positiever. Vooraf werd ons weinig kansen toegedicht. En we dien het meer dan verdienstelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat ie snel verkocht zal worden doordat ie zo goed is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:19 schreef MBB het volgende:[..] Mag wel iets positiever. Vooraf werd ons weinig kansen toegedicht. En we dien het meer dan verdienstelijk. Nou dan ben ik deze wedstrijd met hele andere gedachten in gegaan want dit was in mijn beleving de te kloppen ploeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee joh.. Hij had overal al heen gekund maar koos specifiek voor Ajax.. Ook zijn fammilie wou dat geloof ik graag... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nog 10 minuten, dus het kan nog wel voor de 3 punten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Omdat er El voor gappie staat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dan ben ik deze wedstrijd met hele andere gedachten in gegaan want dit was in mijn beleving de te kloppen ploeg.. Dat is het ook, maar niet winnen betekend niet dat je niet goed gespeeld kan hebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh.. Hij had overal al heen gekund maar koos specifiek voor Ajax.. Ook zijn fammilie wou dat geloof ik graag... Ik heb daar een NEUS voor Remco..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oef, waar is Schone nu..
van Rhijn.. Bring it on... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dan ben ik deze wedstrijd met hele andere gedachten in gegaan want dit was in mijn beleving de te kloppen ploeg.. Ze hielden barca vorige week uit bijna op een gelijkspel als ze die kans in de laatste minuten hadden gemaakt. Als ze dan thuis spelen, ga ik er niet van uit dat we ze even oprollen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door MBB -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij ken je hem niet persoonlijk... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: El Hamdoie en Bakkali ook niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:24 schreef MBB het volgende:[..] Ze hielden barca vorige week uit bijna op een gelijkspel als ze die kans in de laatste minuten. Als ze dan thuis spelen, ga ik er niet van uit dat we ze even oprollen. Wij winnen bijna nooit makkelijk dus dat had ik niet verwacht maar toch ging ik wel voor winst. Ajax kan ook nog veel beter dan dit.. Komt er alleen niet vaak uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach ja, je roept het bij iedere buitenlander.. Je zult er vast een paar goed hebben.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heerlijke communicatie tussen de twee. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klaassen heeeeeel goed vandaag. Wat een drive. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Labyrat had je ook nog |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ajax is gewoon 2 klassen beter dan dit bijeengezochte zooitje. Ze vergeten het alleen af te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffffff. Aardig wat kopkansen nog zo |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha gewoon breed leggen 100% goal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die speelt nu prima voetbal bij Vitesse toch.. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Ik ken ze allemaal niet persoonlijk, maar als je de interviews vergelijkt, zie ik in El Ghazi een heel andere jongen. En zolang hij het vertrouwen niet beschaamt, waarom dan nu al met problemen zitten? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, de arbitrage heeft de wedstrijd helemaal verpest voor Ajax. Het had allang 1-4 kunnen zijn voor ons. Het woordje corruptie kan best eens van pas zijn in de UEFA. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die ja maar die ging ook op een goede manier weg bij Psv |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jaja, alleen doen wel meer topspelers dat gewoon niet, dat is nu eenmaal spits eigen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook daar zitten goeden tussen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We hebben nog een wissel toch? Hop Milik erin! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat een kut scheids, beloont ie de tegenpartij door heel lang over die kut kaart te doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Echt waar ??....maar die wonen in Marokko, toch ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Die blik van Van Rhijn ook. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sjokkie de rendements spits voor Ajax! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Uit is deze ploeg trouwens makkelijker te kloppen dan thuis, thuis zullen ze zich helemaal ingraven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bobby de grootste kutsupporter van heel Ajax.. |
|
|
|