|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, deze jongen zit wel vaker in dromenland! Kan me zijn berichten met de roep om nieuwe spelers nog goed voor de geest halen! Laten we het er gewoon op houden, dat de kansen die Ajax krijgt op dit podium gewoon moeten zitten, maar dat de scheids mede verantwoordelijk is voor het gelijkspel! Ajax heeft zichzelf echter een slechte dienst bewezen, maar we krijgen nu 2 keer Barcelona en mogen onszelf gelukkig prijzen dat we tegen zulke mooie tegenstanders mogen voetballen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, deze jongen zit wel vaker in dromenland! Kan me zijn berichten met de roep om nieuwe spelers nog goed voor de geest halen! Laten we het er gewoon op houden, dat de kansen die Ajax krijgt op dit podium gewoon moeten zitten, maar dat de scheids mede verantwoordelijk is voor het gelijkspel! Ajax heeft zichzelf echter een slechte dienst bewezen, maar we krijgen nu 2 keer Barcelona en mogen onszelf gelukkig prijzen dat we tegen zulke mooie tegenstanders mogen voetballen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik tel er toch echt 4. Siggy twee keer, Serero 1 keer en Schone 1 keer. Dat zijn 4 100% kansen.. Dus hadden we gewoon MOETEN winnen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Las dat een scheidsrechter voor zo'n duel 4800 euro krijgt! Tja, dat schamele loontje moet natuurlijk een beetje aangevuld worden anders kan die niet thuiskomen! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Warrior, je lult in stereo, heb je gedronken ;-) ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha...nee man, hij houd onze economie gaande |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Was het maar waar Ronald, moet de economie in veiligheid houden op dit moment! ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tuurlijk jongen, in jouw beleving wel!!! Donderstraal toch eens op met al die onzin! Dit is gewoon 100% geen strafschop! Als je hem zo mee krijgt zeg je toch ook gewoon dat het hands is? Zijn hand raakt de bal en dan moet een scheids in een fractie van een seconde beslissen of dat het wel of geen natuurlijke beweging is? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: In de rust hebben ze hem laten zien hij verandert heel ligt van richting dus hij raakt hem aan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, deze jongen zit wel vaker in dromenland! Kan me zijn berichten met de roep om nieuwe spelers nog goed voor de geest halen! Laten we het er gewoon op houden, dat de kansen die Ajax krijgt op dit podium gewoon moeten zitten, maar dat de scheids mede verantwoordelijk is voor het gelijkspel! Ajax heeft zichzelf echter een slechte dienst bewezen, maar we krijgen nu 2 keer Barcelona en mogen onszelf gelukkig prijzen dat we tegen zulke mooie tegenstanders mogen voetballen! Calimero zeuren over de scheids kom op man.. Je moet het zelf afmaken. En daarbij mag jij dat vinden maar ik vind sommige posities inderdaad nog zwak ingevuld maar goed dat mag je niet zeggen blijkbaar. . Ook Sigthorsson is in 1 keer heilig verklaard prima dat jullie er zo overdenken maar dan maar in een droomwereld leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Calimero zeuren over de scheids kom op man.. Je moet het zelf afmaken. En daarbij mag jij dat vinden maar ik vind sommige posities inderdaad nog zwak ingevuld maar goed dat mag je niet zeggen blijkbaar. . Ook Sigthorsson is in 1 keer heilig verklaard prima dat jullie er zo overdenken maar dan maar in een droomwereld leven. Nuanceren is niet je hobby zeker? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wij hadden MOETEN winnen gezien de 100% kansen en dan had je gewoon gedeeld 1e gestaan met PSG en dus boven Barcelona, maar ja, als hadden komt is hebben te laat...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Neen dromen wel blijkbaar.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Wij hadden MOETEN winnen gezien de 100% kansen en dan had je gewoon gedeeld 1e gestaan met PSG en dus boven Barcelona, maar ja, als hadden komt is hebben te laat...... Filosoof...... |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Als je de teksten terugleest is dat echt wel genuanceerder hoor...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door MBB -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je hem zo mee krijgt zeg je toch ook gewoon dat het hands is? Zijn hand raakt de bal en dan moet een scheids in een fractie van een seconde beslissen of dat het wel of geen natuurlijke beweging is? Misschien moet je de beelden nog maar eens nakijken dan, want de scheidsrechter laat in eerste instantie doorspelen en wordt door zijn 3e, 4e of 8ste man toegeroepen dat het een strafschop is! Dit terwijl de beste man er met zijn neus bovenop staat! De bal komt op de borst en bij het neervallen raakt hij zijn hand! Moet je die dingen afhakken dan ofzo???? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Calimero zeuren over de scheids kom op man.. Je moet het zelf afmaken. En daarbij mag jij dat vinden maar ik vind sommige posities inderdaad nog zwak ingevuld maar goed dat mag je niet zeggen blijkbaar. . Ook Sigthorsson is in 1 keer heilig verklaard prima dat jullie er zo overdenken maar dan maar in een droomwereld leven. Ik zeg toch ook dat de kansen die je krijgt je moet afmaken op dit podium??? Ik zeg toch niet dat de scheidsrechter hoofdverantwoordelijk is? Ik zeg mede-verantwoordelijk! En ik heb nog een grotere hekel aan het ijskonijn dan jij waarschijnlijk dus heilig verklaren zal ik niet zo snel doen! Ze Milik er maar in! En je mag inderdaad zeggen dat posities onderbezet of zwak zijn ingevuld, maar de namen die jullie noemen dat zorgt voor de droomwereld! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens ben ik blij dat we een ieder geval 1 punt hebben overgehouden! Das nog altijd meer dan 0!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, lezen is waarschijnlijk niet zijn beste vak geweest op school! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Aan jou reacties te zien ben je wel hooggeschoold en lekker belangrijk ook.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens ben ik blij dat we een ieder geval 1 punt hebben overgehouden! Das nog altijd meer dan 0!! ;-) Jeeh polonaise |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Maar goed ik open wel een topic voor gelijk gestemden hoeven jullie allemaal niet op te reageren. Reageer ik verder ook niet meer op jullie en andere topics hebben toch hele andere kijk op voetbal. Zal hem Hummels Droomwereld noemen zal jullie niet meer tot last zijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Moeten winnen, wat baal ik!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:Ajax een prima pot gespeeld, door de scheids verlies je hier 2 punten want zo voelt het wel.. Klaassen heel erg goed, Andersen ook erg goed net als van Rhijn.. Moisander weer zwak net als Viergever... De rest speelde redelijk maar kan nog een stuk beter.. Wederom al is het kort een prima invalbeurt voor Kishna.. Viergever speelde wisselend... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:50 schreef Hummel10 het volgende:Maar goed ik open wel een topic voor gelijk gestemden hoeven jullie allemaal niet op te reageren. Reageer ik verder ook niet meer op jullie en andere topics hebben toch hele andere kijk op voetbal. Zal hem Hummels Droomwereld noemen zal jullie niet meer tot last zijn Je kan ook een jaarkaart op de efteling nemen, kan je elke dag sprookjes bekijken en naar de droomwereld gaan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:50 schreef Hummel10 het volgende:Maar goed ik open wel een topic voor gelijk gestemden hoeven jullie allemaal niet op te reageren. Reageer ik verder ook niet meer op jullie en andere topics hebben toch hele andere kijk op voetbal. Zal hem Hummels Droomwereld noemen zal jullie niet meer tot last zijn Laat je niet uitlokken ouwe....maar doe wat je wil. Dit is een forum gap, dan kan en moet je tegengas verwachten.
Ik zie jou als geen last hoor, ik reageer soms wel en soms niet....e zijn een aantal drammers hier, nou en...moet kunnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, ik ben waarschijnlijk nog een dommer wezen dan jou maar ik lees wel voordat ik reageer! Want nergens zie ik dat mensen enthousiast zijn over Sigthorsson en jij weet het wel zo te vertellen!
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, ik ben waarschijnlijk nog een dommer wezen dan jouw maar ik lees wel voordat ik reageer! Want nergens zie ik dat mensen enthousiast zijn over Sigthorsson en jij weet het wel zo te vertellen! Klopt want jouw is zonder w....;-) en eigenlijk hoort daar jij te staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt is zonder T, want dat is wat jij krijgt als je voor me staat! Whahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe....kus ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok, het is je vergeven! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het leven is zoooooooooooooooo simpel....hahahahahaha |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:50 schreef Hummel10 het volgende:Maar goed ik open wel een topic voor gelijk gestemden hoeven jullie allemaal niet op te reageren. Reageer ik verder ook niet meer op jullie en andere topics hebben toch hele andere kijk op voetbal. Zal hem Hummels Droomwereld noemen zal jullie niet meer tot last zijn Laten we hopen dat je dat doet, wordt een kleine topic haha. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wie is hier nou de filosoof? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha...ik heb iets van 33.000 post, leef je uit man, ik heb helemaal geen recht van spreken....wil ook geen taalnazi zijn, maar was wel ff stoer toch ?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 00:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahahaha...ik heb iets van 33.000 post, leef je uit man, ik heb helemaal geen recht van spreken....wil ook geen taalnazi zijn, maar was wel ff stoer toch ?? Hehehe, heb buikpijn van het lachen en dat is dan wel weer prettig na zo een wedstrijd met onze held Siggie ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Kritisch prima, structureel iedere speler afzeiken en kleineren met naampjes is een supporter onwaardig.. Sterker nog, dan support je je club niet en ben je dus geen supporter.. Als dit op mij slaat dan sla je de plank volledig mis en volgens mij ben ik lovend over Rhijn, Klaassen, Andersen en Kischna en ben ik zeer negatief, terecht, over Siggi en Serero. Ik vind de laatste twee echt een aanfluiting voor Ajax. Hebben nu meer dan twee seizoenen mogen laten zien dat ze niet goed genoeg zijn. Dus kom niet aan dat ik geen supporter ben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 22:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als je hem zo mee krijgt zeg je toch ook gewoon dat het hands is? Zijn hand raakt de bal en dan moet een scheids in een fractie van een seconde beslissen of dat het wel of geen natuurlijke beweging is? Daar deed ie anders 5 seconden over. Sterker nog, hij zag het zelf het beste, maar liet een ander beslissen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het had dus wel 1-7 kunnen worden.
wees een vent en kijk niet naar de scheids. dat is ook maar een man, die zit er naast maar dat kan gebeuren. je hebt daar geen invloed op. waar je wel invloed op hebt. is goed positiespel, kansen creëren, kansen afmaken en goed verdedigen. er waren genoeg kansen, barca had het lastig mee, dus dat is positief tegenstander had ook kansen, dus niet goed genoeg verdedigend kansen afmaken, daar heeft het aan gelegen, of andere dat beter kunnen dat weet je nooit dus het heeft niet zo zin om daar over te hebben.
dus we hebben het gewoon goed gedaan. op naar barca, we zullen eens laten zien wat voetbal is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Calimero zeuren over de scheids kom op man.. Je moet het zelf afmaken. En daarbij mag jij dat vinden maar ik vind sommige posities inderdaad nog zwak ingevuld maar goed dat mag je niet zeggen blijkbaar. . Ook Sigthorsson is in 1 keer heilig verklaard prima dat jullie er zo overdenken maar dan maar in een droomwereld leven. Dit is de CL, daar win je 9 van de 10 keer maar met 1 goal verschil, dat heeft niets te maken met Calimero gedrag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 07:51 schreef Brandje het volgende:[..] Als dit op mij slaat dan sla je de plank volledig mis en volgens mij ben ik lovend over Rhijn, Klaassen, Andersen en Kischna en ben ik zeer negatief, terecht, over Siggi en Serero. Ik vind de laatste twee echt een aanfluiting voor Ajax. Hebben nu meer dan twee seizoenen mogen laten zien dat ze niet goed genoeg zijn. Dus kom niet aan dat ik geen supporter ben. Nee dat sloeg niet op jou.. De rest van je zin kan dus zo de prullenbak in en was het typen niet waard.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:het had dus wel 1-7 kunnen worden. wees een vent en kijk niet naar de scheids. dat is ook maar een man, die zit er naast maar dat kan gebeuren. je hebt daar geen invloed op. waar je wel invloed op hebt. is goed positiespel, kansen creëren, kansen afmaken en goed verdedigen. er waren genoeg kansen, barca had het lastig mee, dus dat is positief tegenstander had ook kansen, dus niet goed genoeg verdedigend kansen afmaken, daar heeft het aan gelegen, of andere dat beter kunnen dat weet je nooit dus het heeft niet zo zin om daar over te hebben. dus we hebben het gewoon goed gedaan. op naar barca, we zullen eens laten zien wat voetbal is Lekker makkelijk.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: wat bedoel je daarmee? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je kan ook een jaarkaart op de efteling nemen, kan je elke dag sprookjes bekijken en naar de droomwereld gaan! Als ik naar de Arena ga zie ik al dwergen genoeg.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:10 schreef remco k het volgende:[..] Dit is de CL, daar win je 9 van de 10 keer maar met 1 goal verschil, dat heeft niets te maken met Calimero gedrag.. Bedoel je dan Ajax of algemeen? Volgens mij heb je beide geen gelijk namelijk als ik vorige resultaten van de Champions League bekijk.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 08:09 schreef remco k het volgende:[..] Daar deed ie anders 5 seconden over. Sterker nog, hij zag het zelf het beste, maar liet een ander beslissen.. Hij twijfelde zelf dan toch ook al? Als hij dan bevestiging krijgt dat de bal geraakt is fluit hij toch? Van Rhijn had gewoon korter moeten dekken dan was de hele situatie niet ontstaan. We kunnen er lang en kort over zijn hij heeft hem gegeven en ondanks dat had je het gewoon zelf af moeten maken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 september 2014 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Laat je niet uitlokken ouwe....maar doe wat je wil. Dit is een forum gap, dan kan en moet je tegengas verwachten. Ik zie jou als geen last hoor, ik reageer soms wel en soms niet....e zijn een aantal drammers hier, nou en...moet kunnen Sommige mensen kunnen of willen het gewoon niet zien. Frankie dramt maar door met zijn Sigthorsson mag je niet zeggen.. Sommige zien niet eens dat Moisander eigenlijk helemaal niet geschikt is. Marc zegt dat we de sterkste selectie sinds jaren hebben (Er zijn er die dat nog geloven ook) Gericht aankopen lukt niet want helemaal niemand wil naar Ajax komen (jaja) Sorry hoor maar wie leeft er dan in een droomwereld? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
mark zegt dat ajax in POTENTIE de sterkste selectie heeft. dat is wat anders dan dat je nu de sterkste selectie hebt. dan kan het de ene keer wel uitkomen en de andere keer niet.
frank werkt elke dag met hun dus hij zal het wel weten
hummel misschien leef jij in een dichte doos, want jij ziet totaal geen licht. je bekijkt alles zwart |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2014 - 07:51 schreef Brandje het volgende:[..] Als dit op mij slaat dan sla je de plank volledig mis en volgens mij ben ik lovend over Rhijn, Klaassen, Andersen en Kischna en ben ik zeer negatief, terecht, over Siggi en Serero. Ik vind de laatste twee echt een aanfluiting voor Ajax. Hebben nu meer dan twee seizoenen mogen laten zien dat ze niet goed genoeg zijn. Dus kom niet aan dat ik geen supporter ben. Zal wel aan mij liggen maar ik vond Serero goed spelen. Net als Davey Klaasen trouwens. Een versterking op de plek van Viergever en we hebben een zeer aardig middenveld! Ja die laatste kans van Serero moet er natuurlijk in!
Sightorsson. ... werkt hard is sterk als een paard maar scoren ho maar. Maar blijkbaar heeft dit bij Frank geen prioriteit. ... Als hij maar lekker meevoetbald! |
|
|
|