|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind de instelling van hoe Ajax de wedstrijd benaderd beter dan in het begin. De eerste wedstrijden werd er soms zo laks gespeeld. Dat is nu een stuk beter. Daarom denk ik dat Ajax thuis het deze keer beter gaan doen dan tijdens de JC schaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 13:25 schreef Bobby1972 het volgende:Ik vind de instelling van hoe Ajax de wedstrijd benaderd beter dan in het begin. De eerste wedstrijden werd er soms zo laks gespeeld. Dat is nu een stuk beter. Daarom denk ik dat Ajax thuis het deze keer beter gaan doen dan tijdens de JC schaal. In de periodes ervoor was de instelling in de wedstrijden ervoor ook goed. Tis de vorm van de dag |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ben ik niet met je eens. Ik heb me tijdens de eerste wedstrijden een paar keer groen en geel geërgerd aan de instelling van de spelers. Los van de wedstrijd tegen Feyenoord, is dat onderdeel beter geworden. Natuurlijk speelt de vorm van de dag altijd een rol. Je kunt er vergif om innemen dat Zwolle direct vol aan de bak gaat. Ik denk dat de Boer zijn spelers daar wel van heeft doordrongen. Ik vind Ajax vooral in het begin van de wedstrijd beter voor de dag komen dan in het begin van de competitie. Toen werd er soms zo zwak begonnen kort na de aftrap!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou het zal niet aan de instelling mogen liggen vandaag als je al twee keer verloren hebt van PEC dan moet je wel echt zwaar gemotiveerd zijn als je dat nu niet bent kan je beter gaan korfballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zimling voor Viergever vandaag. Verder alles hetzelfde gebleven... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Twente een punten laten liggen bij AZ. Daar moet Ajax van profiteren met een winnende uitslag. Volgende week moet Ajax zelf tegen Twente, dus een rechtstreekse confrontatie. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 16:30 schreef nieuwe ajax het volgende:Twente punten laten liggen bij AZ. Daar moet Ajax van profiteren met een winnende uitslag. Volgende week moet Ajax zelf tegen Twente, dus een rechtstreekse confrontatie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Laat Ajax zich eerst maar eens op PEC richten. Hebben ook gewoon 15 punten |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Daarom moeten ze dan ook winnen vandaag. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kolere.........het is Bas......hou je hart maar vast! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Zelfs zwolle heeft een betere spits dan ajax |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wie is de commentator? Ik mag hem nu al niet. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik zie het al. Die scheids is absoluut niet neutraal, daar hij meer naar PEC nijgt. En de Boer, die had ook geen al te vrolijke gezicht, zag ik. Dat wordt nog een heet middagje. Nee, PEC doet het de eerste 20 minuten beter dan Ajax, voor hun doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan het niet zien... kan iemand even samenvatten van tot nu toe? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veel balverlies. Einde samenvatting ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En daarnaast staat het achterin en op het middeveld niet goed. Dan hebben we ook nog eens een niet-scorende spits... De tactiek van Zwolle was van meet af aan duidelijk: Ajax opjagen in de opbouw. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik heb een beetje hetzelfde met die Zimling, wat een hark ... kan nog geen bal onder controle brengen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat lijken ze al niet meer op te kunnen brengen maar Ajax weet de vrije man maar niet te vinden. Tempo is te laag, veel te laag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Sightórsson probeert niet eens bij de bal te komen. Pfff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Och och och wat is Moisander en Siggy weer zwak.. Zwolle weet dat prima voetbalt mede daardoor ook gewoon prima...Grootste kansen gehad..
Klaassen Serrero en Andersen prima naar mijn idee.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:12 schreef Eide het volgende:Dat lijken ze al niet meer op te kunnen brengen maar Ajax weet de vrije man maar niet te vinden. Tempo is te laag, veel te laag. Het gaat het weer niet worden vanmiddag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook Zimling heel erg zwak.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, de Boer moet niet teveel sjoemelen met zijn ( zwakke ) zwakke selectie. Hij moet eerst ervoor zorgen dat er twee TOPSPELERS naar Ajax komen. Het wordt eens tijd dat Ajax eens goed gaat investeren. Want dit is niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:14 schreef remco k het volgende:Och och och wat is Moisander en Siggy weer zwak.. Zwolle weet dat prima voetbalt mede daardoor ook gewoon prima...Grootste kansen gehad.. Klaassen Serrero en Andersen prima naar mijn idee.. Eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe, eindelijk een prima bal en dito kopbal.. Kom op zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ai jai wat zwak weer van Moisander.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Moisander weer heel makkelijk uitgespeeld hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die verliest ieder duel en levert iedere voorwaartse bal weer in.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer een goede voorzet... Kom op, dat is de weg.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En dat al wekenlang... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet zo erg als vandaag hoor, echt niet normaal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lijkt wel alsof het slechter en slechter wordt met hem... Vorig seizoen zo goed... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het kan me niet schelen welke twee TOPSPELERS het zijn. Als Ajax er maar veel beter door wordt. Ajax blijft maar maximaal op 70% zitten qua goed voetbal. Het had al in de 35e minuut al op 3-0 moeten staan, daar Ajax alle kansen nog steeds laat liggen. Ze hebben het er alleen zichzelf mee, en hun eigen fans. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: De Boer zal hem denk ik niet snel wisselen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax begint iets beter te spelen, paar goede voorzetten en acties de laatste minuten, ook veel meer druk op Zwolle nu.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Basje geeft graag kaarten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar had Moisander heel wat goed kunnen/moeten maken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:21 schreef remco k het volgende:Ajax begint iets beter te spelen, paar goede voorzetten en acties de laatste minuten, ook veel meer druk op Zwolle nu.. Ze gaan inderdaad wat meer druk naar voren zetten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Doelpunt voor rust zou lekker zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nijhuis fluit niet goed tot nog toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone niet gelukkig vandaag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serero schiet weer eens, haalt amper de achterlijn.. pfffffff |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nog niet, maar hij is iemand van één moment met een vrije trap bijvoorbeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggy paar prima acties de laatste minuten, daarvoor ver onder maat de eerste helft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: jawel, maar ik zie liever iemand die probeert in de wedstrijd belangrijk te zijn met acties.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Boilesen prima aan de bal, maar verdedigend nog zwak. |
|
|
|