|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax blijft last houden van teveel balverlies, individueel. Dat tikkie takkie van ze, dat kennen we nou wel. Maar positieve resultaten levert het dat Ajax niet op. Wat een blamage zeg, de eerste helft.
Had allang 3-0 MOETEN staan. Verder speelde de verdediging van Ajax veel te dicht tegen de middenlijn aan, waardoor PEC hierdoor meer ruimte door krijgt. Ajax maakt het zichzelf moeilijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreftSerero eraf en Andersen naar 8. Kishna erbij op LB. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:26 schreef remco k het volgende:[..] jawel, maar ik zie liever iemand die probeert in de wedstrijd belangrijk te zijn met acties.. Dat is zeker waar. Tóch ben ik er voor om Schöne te laten staan. Vanwege dat ene moment zoals tegen Paris SG |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Serero vind ik juist één van de beteren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Beste actie langs de lijn vandaag.... door onze centrale verdediger Veltman -.- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er komt aanvallend niets en dat heeft Ajax wel nodig. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Een snelle dubbele wissel kan helemaal geen kwaad bij Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een ongelofelijke kutvoetballer die Zimling. Kan er echt helemaal niets van ... Optie tot koop? Antwoord lijkt mij wel duidelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door pth -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar dan die voorzet... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zou Ziemling wisselen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zou het ook weleens willen zien.. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik eigenlijk wel zeker weet dat dit niet gaat gebeuren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ron Jans: "Lay it easy."
Perfect Engels. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Oei, oei het gezicht van de Boer staat op onweer. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen maar vooral wat hij gaat doen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou het ook weleens willen zien.. Maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik eigenlijk wel zeker weet dat dit niet gaat gebeuren.. Hier nog één. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kun je niet doen omdat we naast Viergever we niemand hebben voor de centrale kant van de verdediging |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook in dit soort wedstrijden waarbij Ajax een aantal kansen krijgt heb je een effectieve spits nodig. Sigthorsson mist 1 goede doelkans en 3 kansen. Ook los van de kansen heeft hij meer ballen verloren dan dat ballen goed aankwamen. Rendement blijft ook opnieuw in 45 minuten erg laag! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die miskoop Zimling er uit en Viergever er in !!!en aub hoger tempo en Moisander nou een keer een pas naar je medespelers inplaats de bal aan Pec te geven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:36 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Kun je niet doen omdat we naast Viergever we niemand hebben voor de centrale kant van de verdediging Dat klopt helemaal, Hasjkoph. Geen mogelijkheden dus. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Donderspeech kan wonderen doen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En dan te bedenken, dat zelfs Heracles het vorige week PEC Zwolle lastig kon maken. In Zwolle nota bene. Twee keer scoren tegen PEC. Dat zie ik Ajax niet doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die was op zich ook prima maar was net te hoog voor Siggie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ben je een behoorlijke onbenul als je daar in je selectie geen rekening mee houd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is een hele bewuste keuze geweest van FdB en een hele terechte. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar nu ben je wel kwetsbaar. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax heef geld genoeg, om minimaal twee TOPSPELERS te kopen of zelfs drie te huren, minimaal voor 2 a 3 jaar. Alleen is het probleem : Ajax doet het niet, daar ze op hun geld blijven zitten. En dan nu binnenkort tegen Barcelona, pfffffffffffffffff......ben echt benieuwd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat valt ook wel mee, maar als er dan iets gebeurt moet je het oplossen met spelers die de CVM positie niet gewent zijn. Riedewald is er ook nog en die kan ook centraal en op CVM uit de voeten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:38 schreef Pietje het volgende:En dan te bedenken, dat zelfs Heracles het vorige week PEC Zwolle lastig kon maken. In Zwolle nota bene. Twee keer scoren tegen PEC. Dat zie ik Ajax niet doen. Kun je niet vergelijken, elke wedstrijd is weer anders. Kun je ook zeggen over de wedstrijd tegen PSG, ik zie geen enkele andere ploeg gelijkspelen of winnen daartegen. Maar dat kan ook zomaar weer anders. Dus om dit zo te stellen is onzinnig. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu heb je het ook moeilijk op bepaalde momenten doordat op bepaalde plaatsen kwaliteit ontbreekt. Das de keuze die Ajax gemaakt heeft! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:43 schreef Eide het volgende:[..] Dat valt ook wel mee, maar als er dan iets gebeurt moet je het oplossen met spelers die de CVM positie niet gewent zijn. Riedewald is er ook nog en die kan ook centraal en op CVM uit de voeten. Zit volgens mij niet eens bij de selectie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:43 schreef Eide het volgende:[..] Dat valt ook wel mee, maar als er dan iets gebeurt moet je het oplossen met spelers die de CVM positie niet gewent zijn. Riedewald is er ook nog en die kan ook centraal en op CVM uit de voeten. En de Boer heeft Tete "meegenomen", maar wel bevestigd, dat hij zichzelf in de vingers kan snijden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Goh zeg, voor het eerst een wissel meteen na rust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dus toch Zimling eruit. Apart. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dus een middenveld van Serero Klaassen en Andersen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar Moisander blijft staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus toch, weliswaar niet zoals we dachten, maar wel flink ingegrepen.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten ze maar eens zien, dat ze binnen 20 minuten met 2-0 voor kunnen staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij Riedewald en tete nog op de bank toch.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga solliciteren bij defensie als commando.....
Deze post heeft net zoveel inhoud als sommige andere post hiero....geen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In ieder geval iets waar de klagers onder ons niet over mogen klagen..:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben wel benieuwd hoe Serero het gaat doen. Persoonlijk verwacht ik er niet veel van, maar we gaan het zien. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zeker niet, wissels: Kishna, Milik, El Ghazi, Tete, Viergever, Ligeon, Boer ... Staat geen Riedewald tussen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 17:54 schreef pth het volgende:[..] Zeker niet, wissels: Kishna, Milik, El Ghazi, Tete, Viergever, Ligeon, Boer ... Staat geen Riedewald tussen. Je hebt gelijk:
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
De "echte" kansen zijn toch echt voor PEC Zwolle |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vond ze woensdag redelijk tot goed voetballen, is vandaag weer niets meer van te zien. Schaamt je toch kapot tegen een met alle respect provincieclubje PEC Zwolle. Het wel op kunnen brengen tegen PSG, maar vandaag weer eens niet thuis geven. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In 15 minuten tijd heeft Siggi 2 keer duel verloren en 2 keer de bal bij de tegenstander laten komen. Wat moet je hier mee..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En Sigthorsson slaapt.... |
|
|
|