|
|
Bobby1972
|
|
|
kansloos is kansloos en blijft kansloos! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, die gewenste 2-0 voorsprong voor Ajax binnen 20 minuten, wordt niet bereikt. Ajax blijft teveel naar achteren spelen, in de afgelopen wedstrijden, en ook nu. Ze MOETEN naar voren spelen en nog meer buitenom gaan om te kunnen scoren, wat veel te weinig gedaan wordt. Ajax blijft in een trechtersysteem spelen ( iedereen naar het midden met balverlies ). |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
El Ghazi komt, dus blijft Sighórsson gewoon weer staan... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad. Op z'n de Boer's... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Voor het positieve randje, ik vind Serero veruit de beste speler vandaag. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En Klaassen dan, die begint ook weer steeds beter te spelen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind Veltman ook erg goed spelen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Eens ... Op basis van de 2e helft zouden ze zich nog moeten belonen met een goal, maar dat zal wel wensdenken blijken te zijn. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax speelde veel te laconiek, teveel naar achteren, veel te weinig samenspel veel te gemakzuchtig, en geen tempo. Alles was in het voordeel van PEC.
Ik heb me zitten ergeren, aan hoe Ajax weer speelde. En dat was niet alleen bij deze wedstrijd. Als Ajax één goede test wil ondergaan van waar ze staan op dit moment : NOU, SPEEL DAN MAAR TWEE KEER TEGEN BARCELONA. Gelukkig is dit in aantocht in de CL. Ben erg benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Aan het spel van Ajax te zien, zijn ze tevreden met 0-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pffff dé kans!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, dat schijnt. Is wel on-Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die had er in GEMOETEN!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serero na de rust erg goed, Cilissen Veltman van Rhijn Klaassen en Andersen prima..
Sightorson matig, net als de rest van de spelers.
De aller, maar dan ook echt de allerslechtste speler dit seizoen bij Ajax is veruit Moisander.. Echt te belachelijk voor woorden wat hij laat zien.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, weer twee verliespunten dus.
Ajax: slordig intiatiefloos te veel balverlies geen gogme geen spits een eigenwijze coach enzovoort |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:38 schreef remco k het volgende:Serero na de rust erg goed, Cilissen Veltman van Rhijn Klaassen en Andersen prima.. Sightorson matig, net als de rest van de spelers. De aller, maar dan ook echt de allerslechtste speler dit seizoen bij Ajax is veruit Moisander.. Echt te belachelijk voor woorden wat hij laat zien.. Hier kan ik me wel in vinden, al vind ik je wel wat mild voor Sightórsson. Een spits moet scoren en dat doet hij gewoon veel te weinig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb alleen de tweede helft gezien, maar wat een laksheid van beide ploegen. Balletje van de voeten, ach... laat maar lopen. Geen zin om metertje extra te lopen, dan maar langs de lijn tikken. Geen zin in de bal, dan maar het stadion uitrossen. Gooi de bal maar gewoon voor het doel, er staat toch niemand. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vond Zimling ook bijzonder slecht spelen. Waarom de Boer Sigthorsson blijft opstellen is mij een groot raadsel. Omdat het rendement zo laag is. Ik vond hem zeker opnieuw een onvoldoende scoren. Serero is dan nog een klein lichtpuntje in deze wedstrijd! Voor de rest maar snel vergeten! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja ik ook. Ook persoonlijk. Heb afgelopen vrijdag een aanrijding met de bus van de voedselbank gehad. Gesneden door een vrachtwagen. Behoorlijk wat schade, maar geen persoonlijke verwondingen. Wel enorm geschrokken. En als "beloning" deze wedstrijd. Bloedeloos. Bah. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1 woord: SLECHT!!! Meer woorden ga ik hier niet vuil aan maken. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet af van die spelers die een laag rendement scoren tijdens een volledige wedstrijd. Omdat juist dit de hoofdoorzaak is van de matige resultaten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:42 schreef Pietje het volgende:[..] Tja ik ook. Ook persoonlijk. Heb afgelopen vrijdag een aanrijding met de bus van de voedselbank gehad. Gesneden door een vrachtwagen. Behoorlijk wat schade, maar geen persoonlijke verwondingen. Wel enorm geschrokken. En als "beloning" deze wedstrijd. Bloedeloos. Bah. Weekendje bij mijn schoonouders in Helmond ;-(........ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En zelfs dat ene woord is al te veel. Risicoloos geschuif. Waardeloos. Thuis moet je ALTIJD voor de winst gaan. Volop. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ben benieuwd naar Frankie ... Wordt het weer gewauwel over het meeste balbezit? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... op trots op te zijn. Die man moet eens in de spiegel kijken en zichzelf toespreken, dat hij zo godallemachtig eigenwijs is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn schoonmoeder is een Fries en mijn schoonvader een Helmonder......pfffff ik heb geen talenknobbel, niet in dialecten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mijn schoonmoeder is een Fries en mijn schoonvader een Helmonder......pfffff ik heb geen talenknobbel, niet in dialecten Hahaha. OK. Alleen maar ABA? Algemeen beschaafd Amsterdams? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ach het is gewoon een matig elftal helaas moeten wij daar mee leren leven voorlopig. Moisander dramatish en Schone dramatisch en Zimmer dramatish en El Ghazi dramatisch en Kishna dramatish waardeloos |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nou, Frank zei dat het gematigd voetbal was. Meteen zeggen dat ze vermoeid zijn, enz, enz, enz. Hij durft ook nog te zeggen dat ze hard gewerkt hebben. Hahhahahahahahahahahahahaha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....yep, en bargoens gaat me ook goed af ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hard gewerkt is er wel, het is alleen ideeënloos. Zo voorspelbaar en als het een keer afwijkt van het reguliere gaat het enorm traag of onnauwkeurig. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Fries is een taal he, geen dialect. Wel hebben wij ook dialect in Friesland. Dat is stadstaal, heel anders weer dan Fries. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat gaat mij ook nog redelijk af, hoewel ik al lang weg ben uit Amsterdam. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:53 schreef Bobby1972 het volgende:Fries is een taal he, geen dialect. Wel hebben wij ook dialect in Friesland. Dat is stadstaal, heel anders weer dan Fries. Daar heb je inderdaad gelijk in! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:53 schreef Bobby1972 het volgende:Fries is een taal he, geen dialect. Wel hebben wij ook dialect in Friesland. Dat is stadstaal, heel anders weer dan Fries. Een geul om die provincie graven en afduwen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:53 schreef Eide het volgende:Hard gewerkt is er wel, het is alleen ideeënloos. Zo voorspelbaar en als het een keer afwijkt van het reguliere gaat het enorm traag of onnauwkeurig. Helaas ben ik het met je eens. Helemaal geen gogme, geen drive, geen initiatief. Het is allemaal zo verschrikkelijk voorspelbaar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan wordt Nederland nóg kleiner... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb nog wel meer ideeén vriend.....toch maar die 40.000 handtekeningen ophalen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nog wel meer ideeén vriend.....toch maar die 40.000 handtekeningen ophalen ;-) Om Friesland af te stoten??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en gelijk Groningen erbij....dat rammelt alleen maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:52 schreef nieuwe ajax het volgende:Nou, Frank zei dat het gematigd voetbal was. Meteen zeggen dat ze vermoeid zijn, enz, enz, enz. Hij durft ook nog te zeggen dat ze hard gewerkt hebben. Hahhahahahahahahahahahahaha. Wat wou je zeggen dan, dat ze niet hard hebben gewerkt?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: +1. mag ook met dynamiet... Komt geen goeie hond weg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond ons middenveld de tweede helft prima spelen trouwens.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Doe dan ook maar gelijk alle andere provincies ;-) Doen we Nederland in z'n geheel van de hand.
Maar... ik ga eten. Mooie tijd. Een lekker glas wijn erbij om de ellende van vanmiddag te vergeten... Ik maak wel grapjes hier, maar inwendig ben ik aan het koken. Dat heb ik altijd bij puntverlies van Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Friese Stabij zijn wel leuke hondjes Remco....maar die halen we eerst op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 19:06 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Doe dan ook maar gelijk alle andere provincies ;-) Doen we Nederland in z'n geheel van de hand. Maar... ik ga eten. Mooie tijd. Een lekker glas wijn erbij om de ellende van vanmiddag te vergeten... Ik maak wel grapjes hier, maar inwendig ben ik aan het koken. Dat heb ik altijd bij puntverlies van Ajax. Gewoon gaan zuipen, dan blus je het |
|
|
|