|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verstandig, en er zwemmen een paar hele mooie karpers in die regio... Die vangen we dan ook eerst weg..
Daarna afsteken, de fik erin en weg ermee.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Verstandig, en er zwemmen een paar hele mooie karpers in die regio... Die vangen we dan ook eerst weg.. Daarna afsteken, de fik erin en weg ermee.. Vergeet Sinkgraven niet...;-) |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Geschiedenis herhaalt zich weer......blaadjes vallen, ajax speelt weer slecht, verspeeld punten en we zijn weer aan het schuiven op het middenveld......dus we worden kampioen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 19:13 schreef PS25 het volgende:Geschiedenis herhaalt zich weer......blaadjes vallen, ajax speelt weer slecht, verspeeld punten en we zijn weer aan het schuiven op het middenveld......dus we worden kampioen Hahahaha....dies leuk, houden we erin ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Grapje zeker? Godsamme....weer niet gewonnen van pec opgezwolle.
Niks kunnen zien, maar zonder iets te zien ben ik boos en teleurgesteld.
Pec hahaha kuthonden zeg, who's next? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Verstandig, en er zwemmen een paar hele mooie karpers in die regio... Die vangen we dan ook eerst weg.. Daarna afsteken, de fik erin en weg ermee.. Ik neem mijn hengels ook wel mee dan.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik heb wel een dobber voor je... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Na de reactie van Frank de Boer op deze zwakke prestatie is het duidelijk. Die is er klaar mee. Dit wordt nooit wat! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vis met vast lood.. Maar toch aardig van je! :-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco jij bent echt met afstand de grootste LOSER van het forum hier. Remco de born mother fucking loser vind dat de spelers natuurlijk wel weer hard hebben gewerkt. Ik zeg niet dat ze laks waren of afwachtend waren. Het was gewoon niet goed. Zet nu een keer die roze gay bril van je af sukkel. Aangezien jij doorgaat, ga je hem nu krijgen mongool. Feitelijk zijn al deze woorden gewoon exact wie jij bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:38 schreef remco k het volgende:Serero na de rust erg goed, Cilissen Veltman van Rhijn Klaassen en Andersen prima.. Sightorson matig, net als de rest van de spelers. De aller, maar dan ook echt de allerslechtste speler dit seizoen bij Ajax is veruit Moisander.. Echt te belachelijk voor woorden wat hij laat zien.. Hij lijkt ook wekelijks slechter te worden... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:Remco jij bent echt met afstand de grootste LOSER van het forum hier. Remco de born mother fucking loser vind dat de spelers natuurlijk wel weer hard hebben gewerkt. Ik zeg niet dat ze laks waren of afwachtend waren. Het was gewoon niet goed. Zet nu een keer die roze gaf bril van je af sukkel. Aangezien jij doorgaat, ga je hem nu krijgen mongool. Feitelijk zijn al deze woorden gewoon exact wie jij bent. Volgens mij staat er nog een vraag voor jouw open die je tot op heden niet beantwoord hebt. Maar ja, daar sta je om bekend. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
ik lees niet alles terug wanneer ik 3 dagen niet op het forum ben. Stel de vraag gerust nog eens? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Stuur de volgende keer dan de vraag gewoon prive, dan kan ik hem nooit missen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:Remco jij bent echt met afstand de grootste LOSER van het forum hier. Remco de born mother fucking loser vind dat de spelers natuurlijk wel weer hard hebben gewerkt. Ik zeg niet dat ze laks waren of afwachtend waren. Het was gewoon niet goed. Zet nu een keer die roze gay bril van je af sukkel. Aangezien jij doorgaat, ga je hem nu krijgen mongool. Feitelijk zijn al deze woorden gewoon exact wie jij bent. Gaan we nu los Bob ??.....hahahahaha ik pak ff de popcorn en bier |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Onvoorstelbaar Pietje....snap de Boer totaal niet...weet je nog dat hij Jansen zolang als CVM liet staan...de geschiedenis herhaalt zich....dat we vandaag gelijk spelen komt niet door de spelers maar louter alleen dat de Boer Sigthorsson laat staan!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:38 schreef remco k het volgende:Serero na de rust erg goed, Cilissen Veltman van Rhijn Klaassen en Andersen prima.. Sightorson matig, net als de rest van de spelers. De aller, maar dan ook echt de allerslechtste speler dit seizoen bij Ajax is veruit Moisander.. Echt te belachelijk voor woorden wat hij laat zien.. Klopt maar ook Sigthorsson....wat heb ik me lopen ergeren....5 minuten voor tijd de tv uitgepleurd...en niet meer naar Studio voetbal gekeken....was desduivels... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:40 schreef Pietje het volgende:[..] Hier kan ik me wel in vinden, al vind ik je wel wat mild voor Sightórsson. Een spits moet scoren en dat doet hij gewoon veel te weinig. Klopt we spelen met 10 man!!! Excuse me 9 man want ook Moisander is een nul! We krijgen een flink pak voor de broek in Camp Nou.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:42 schreef Pietje het volgende:[..] Tja ik ook. Ook persoonlijk. Heb afgelopen vrijdag een aanrijding met de bus van de voedselbank gehad. Gesneden door een vrachtwagen. Behoorlijk wat schade, maar geen persoonlijke verwondingen. Wel enorm geschrokken. En als "beloning" deze wedstrijd. Bloedeloos. Bah. Gelukkig geen letsel opgelopen Pietje...het gaat je goed!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beter als voorheen...alleen de aanval liet het afweten... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: .....maar dat zijn we inmiddels al gewend, iig van siggie.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:Remco jij bent echt met afstand de grootste LOSER van het forum hier. Remco de born mother fucking loser vind dat de spelers natuurlijk wel weer hard hebben gewerkt. Ik zeg niet dat ze laks waren of afwachtend waren. Het was gewoon niet goed. Zet nu een keer die roze gay bril van je af sukkel. Aangezien jij doorgaat, ga je hem nu krijgen mongool. Feitelijk zijn al deze woorden gewoon exact wie jij bent. Je bent gewoon een marionetten poppetje.. Ik trek aan je touwtjes, en je springt en beweegt en doet exact wat ik verwacht van..
Jezus wat laat jij je makkelijk kennen zeg... Whahahahahahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wil je voor mij ook meenemen?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Lekker beleid voeren ze bij ajax, geen spits halen en geen echte leider halen. Gaat goed Marc, zwem je lekker in de ajax miljoenen kutlijer :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tuurlijk.....
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo lig ik er wel bij ja.. Was ooke cht veel te makkelijk dit..
Maar ja, wist dat de ware aard van het beestje vanzelf boven zou komen... Zie hem nu al helemaal opgefokt door huis heen stampen en met deuren gooien... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Zo lig ik er wel bij ja.. Was ooke cht veel te makkelijk dit.. Maar ja, wist dat de ware aard van het beestje vanzelf boven zou komen... Zie hem nu al helemaal opgefokt door huis heen stampen en met deuren gooien... Ach Bobby zou heus geen rot kerel wezen.....hij profileert zich een beetje vreemd, en tsja sparren met jou....hahahahaha weet ik alles van ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Stel ff de vraag Remco waarover ik gelogen zou hebben? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
voor de duidelijkheid: ik ga ff tv kijken. Ik zie de vraag later wel..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie ik ??.....Hey Remco, wat heeft Bobby eigenlijk misdaan ?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco maakte een opmerking, dat ik niet had gereageerd op een vraag? kom maar op met die vraag. Ik kom soms 3 dagen niet op het forum. Lees vaak ook niet alles terug. Excuses voor de mensen die geen antwoord krijgen op een vraag dan. Is geen opzet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Matig elftal !!! dat is het gewoon meer niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad Nora...heb me verschrikkelijk lopen ergeren....op deze manier worden wij echt geen kampioen...en de Boer nog zeggen dat het zo slecht niet was....ben benieuwd wat hij morgen tegen zijn spelers zegt want hij spaart ze zeer zeker voor de media... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 22:57 schreef Bobby1972 het volgende:Remco maakte een opmerking, dat ik niet had gereageerd op een vraag? kom maar op met die vraag. Ik kom soms 3 dagen niet op het forum. Lees vaak ook niet alles terug. Excuses voor de mensen die geen antwoord krijgen op een vraag dan. Is geen opzet. Mijn sterke kant is dat ik heel vaak omhoog scroll...en vaak mijn eigen post terug lees. Ik zal wel moeten, anders ben ik de draad zomaar kwijt ;-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad Nora...heb me verschrikkelijk lopen ergeren....op deze manier worden wij echt geen kampioen...en de Boer nog zeggen dat het zo slecht niet was....ben benieuwd wat hij morgen tegen zijn spelers zegt want hij spaart ze zeer zeker voor de media... Halsteren...geen fuck te doen, ergernis doemt dan op |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden.
Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter.
De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar.
En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit.
In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen.
Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:36 schreef Enigma het volgende:Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden. Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter. De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar. En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit. In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen. Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? Ga ik morgen ff rustig lezen.......wat een lap tekst |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:36 schreef Enigma het volgende:Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden. Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter. De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar. En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit. In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen. Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? Enigma helemaal mee eens....kom eens wat vaker langs... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha genoeg fuck aanwezig hier in Halsteren Narreke....hahahaha.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: we kunnen voor jou ook een twitter forum gaan maken. Lekker kort en overzichtelijk! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu heb ik nog steeds geen antwoord van remco? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie zegt er dat je gelogen hebt?? Je verzint een mening die ik over Siggy zou hebben.. En vervolgens ga je mij daar een paar uur lang op aanvallen, en mij per slot van rekening beschuldigen van het niet reageren daarop.. Dat terwijl ik dit altijd en zonder enige gene doe.
En daar heb ik je netjes antwoord op gegeven zoals je meermaals gevraagd heb, alleen kom jij daar zoals gewoonlijk weer eens niet op terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet te vaak naar vragen, kom je weer in hetzelfde patroon als waar dit uberhaubt over gaat.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:36 schreef Enigma het volgende:Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden. Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter. De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar. En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit. In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen. Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? Het bedrijf Ajax rilt nog van de transfer van Sulejmani vandaar dat er geen potentiële toppers meer gekocht worden Ala Tadic ect. Spelers waar voor je naar het stadion willen niet naar Ajax? Ieder team binnen en buiten Nederland krijgt het voor elkaar om zich te versterken en wat doet Ajax? Sorry hoor en dan nog die eigenwijze Frank hij kost ons punten en einde van de rit is hij onze held nou op sommige vlakken vind ik hem echt te kort schieten. Vooral zijn opstelling en wissels kan ik niet begrijpen. En waar sommige spelers eindeloos krediet krijgen hebben andere helemaal geen krediet..
Gezien ons budget vergeleken met Pec moet je ze thuis toch met 4-0 oprollen? Wij rollen helemaal niemand met 4-0 op krijgen onnodig veel goals tegen en maken teveel kansen niet af! Haal het nogmaals aan maar een Ziyech op de plek van Sorero was echt wel een vooruitgang.
Aissaidi---Stoke onhaalbaar geweest? Piazon----Duitse club geweest? Djuricic--- Duitsland ook onhaalbaar geweest? Mokotjo 1,5 miljoen Kostic 6 miljoen Toornstra 3,7 miljoen Bojan gratis
En hebben De Boer, vd Sar, Overmars, Bergkamp, Jonk geen netwerk dan? Nu zijn er ook weer voldoende spelers met veel potentie maar ga er dan eens bovenop zitten. Haye van Az Sinkgraven Heerenveen Ondaan Willem 2 Saymak Thomas Drost van Zwolle |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt we spelen met 10 man!!! Excuse me 9 man want ook Moisander is een nul! We krijgen een flink pak voor de broek in Camp Nou.... Tja... Moisander... wat is er toch met die jongen aan de hand? Het vorige seizoen vond ik hem beslist veel beter spelen, een degelijke centrumverdediger. Oké, af en toe een foutje, maar over het algemeen kon je op hem bouwen. Maar dit seizoen? Hopeloos uit vorm, hij lijdt (veel te) vaak balverlies en maakt (bijna) continu verkeerde keuzes. En Frank de Boer?? Die kijkt ernaar en laat Moisander dus gewoon staan. Inderdaad, net als een niet-scorende Sightórsson. Over eigenwijs zijn gesproken! Nu, the day after, ben ik nog steeds woedend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 20:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onvoorstelbaar Pietje....snap de Boer totaal niet...weet je nog dat hij Jansen zolang als CVM liet staan...de geschiedenis herhaalt zich....dat we vandaag gelijk spelen komt niet door de spelers maar louter alleen dat de Boer Sigthorsson laat staan!!! Ik ben het helemaal met je eens vriend! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:36 schreef Enigma het volgende:Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden. Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter. De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar. En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit. In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen. Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? Man, man, man... wat ben ik het hartsgrondig met je EENS !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 23:36 schreef Enigma het volgende:Na wéér een wanvertoning van Ajax mag nu toch wel duidelijk zijn dat óf dit team echte goede spelers ontbeert, óf dat de staf opzichtig faalt, óf een combinatie van beiden. Pec was simpelweg beter, gevaarlijker en bleef nagenoeg moeiteloos overeind staan in een, weer achter Ajax scharende, ArenA. Uiteraard en zeer terecht waren er na afloop fluitconcerten. Naast mij zaten vier kinderen tussen de 7 en 16 met hun vader. Ze gingen een dagje uit naar hun helden, ze waren zo blij. 1 vd kinderen kon amper lopen en had ook nog dagen niet geslapen omdat hij AJAX mocht zien in de ArenA.. Maar hij was er en hij ging ontredderd weg, net als de rest vd familie. Misschien voor velen een overtrokken reactie maar voor mij heel treffend. Ik vroeg de oudste wie zijn favoriete speler was. Antwoord even vreemd als hard: Kluivert..! En daarna Huntelaar. De andere noemde Suarez. Zo erg is het ook met dit team. Er is geen speler voor wie je nu naar het stadion komt. Kishna? Over paard getild, overhyped mannetje die al weken geen moer presteert als hij een kans krijgt, el Ghazi? Twee wedstrijden leuk en valt meters terug, komt er niet voorbij bij echte mannen. Sigthorson? Logger dan een olietanker die moet draaien in een vijver en zo ineffectief, wat een miskleun van een spits voor Ajax. In1 week tijd zoveel kansen missen dan moet je als staf toch je conclusie trekken en bijvoorbeeld Zivkovic een kans geven, die gaat toch voor elke bal en kan kaatsen, sigthorson hoort niet bij Ajax, al maakt hij er nog dertig. Serrero kan hard rennen, ballen afpakken maar verprutst elke kans, ongeschikt voor stappen hoger te maken, moisander heeeel gauw verpatsen; stomme knurft. Andersen blijft fragiel en besluiteloos. Jammer want techniek en souplesse genoeg. Geen doorzetter. De Boer zijn houdbaarheid is echt op. Hij maakt al drie jaar lang van Ajax geen beter team, het gaat eerder achteruit en vooruit. Ajax heeft een frisse wind nodig, een trainer die geen lievelingetjes heeft. Niet presteren is gewoon out. Een ander de kans geven zoals tete had een verassing kunnen verzorgen. Dit Ajax is zo vermoeiend voorspelbaar. En ja, we staan er niet echt slecht voor en ja we hebben nog steeds een uitstekende kans op prolongatie. Maar iedereen wordt moe van een kampioen die kampioensonwaardig blijft spelen. We willen vermaakt worden en niet na afloop van zo een zaadwedstrijd horen dat het goed was en dat we een gedeeltelijk tevreden trainer hebben. Als dat echt zo is moet hij zsm een andere club zoeken want dan is het vuur echt uit. In Europa kansloos in Nederland een lachertje aan het worden. Wie is er nog bang voor Ajax? Alleen de Ajacieden zelf, inclusief supporters. Om te huilen, wat een wanvertoningen. Scout eens goed en investeer. Hoe kan PSV steeds wel smaakmakers hebben en Feijenoord? Ik kan daar niet bij, onze opleiding en scouting moet toch beter kunnen? Of tellen de supporters echt niet meer mee? Perfect verwoord 4x kampioen van de armoede en alles wat een beetje kan voetballen Eriksen-Jantje en Daley worden verkocht en wat krijgen wij er in godsnaam voor terug ?? ja een dikke bankrekening en een hele tribune met gefrusteerde supporters en een tevreden Remco ha ha |
|
|
|
|
|