|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb het hele jaar al gezegd dat ik het beleid te terughoudend vind en risico vol. De risico's zijn dat je met de huidige kwaliteit de tekortkomingen moeilijk kunt oplossen. Frank de Boer is ook niet een heilige die dat even oplost. Frank accepteert het en probeert er het maximale uit te halen. Dat hij dan in zijn commentaar niet even realistisch en objectief is, is ook omdat hij zijn spelers wil beschermen. Daar kijk ik dan wel doorheen. Wanneer de kwaliteit er niet is, gaat het er ook niet komen. dat kun je de spelers niet kwalijk nemen. Ajax is zo goed als het spelersmateriaal!
Ik zie het meer als de verantwoording van iedereen in de leiding en staf om Ajax te beschermen waar Ajax voor staat. En dat mag niet verloren gaan. Je ziet steeds minder terug van het domineren en voortdurend op de aanval spelen. Een ploeg als Zwolle eet relatief eenvoudig het kaas van het brood bij Ajax. En dat met een veel kleinere begroting.
Ajax wil geen grote bedragen meer uitgeven, dat is prima en daar is bijna iedereen het wel over eens. Maar dat Ajax structureel spelers aantrekt die te weinig bieden is wel enigszins zorgwekkend te noemen. Waarom kunnen kleinere clubs kwalitatie vaakf betere spelers aantrekken dan Ajax? Ajax anticipeert te afwachtend op de zwakke schakels binnen de selectie. Dat ziet iedereen. Dan moet je toch zien dat je dat 'probleem' verkleint lijkt mij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Vond de wissels eindelijk een x goed die tegenvallende boilesen eruit, andersen naar het midden waar hij het liefst speelt en 2 snelle vleugels spitsen erin! Ookal brachten ze nog niet wat ze moeten brengen zo zie ik het et liefst en dan nog vanaf begin die milik erin en zivko op de bank. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 14:13 schreef 3sterren het volgende:Vond de wissels eindelijk een x goed die tegenvallende boilesen eruit, andersen naar het midden waar hij het liefst speelt en 2 snelle vleugels spitsen erin! Ookal brachten ze nog niet wat ze moeten brengen zo zie ik het et liefst en dan nog vanaf begin die milik erin en zivko op de bank. Mooi verwoord, Sigthorsson moet je gewoon afschrijven. Maar zover is Ajax nog niet. Hij zal waarschijnlijk nog wel een paar wedstrijden krijgen waarin hij een gelijkwaardig niveau haalt dan de laatste wedstrijden. Ook voor Zivkovic is de situatie nu zeer nadelig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 14:40 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Mooi verwoord, Sigthorsson moet je gewoon afschrijven. Maar zover is Ajax nog niet. Hij zal waarschijnlijk nog wel een paar wedstrijden krijgen waarin hij een gelijkwaardig niveau haalt dan de laatste wedstrijden. Ook voor Zivkovic is de situatie nu zeer nadelig. We kunnen jou ook wel zo langzamerhand afschrijven...of niet?
Alles wat ik terug lees van je, komt gefrustreerd over man!
Gaat het voor de rest goed? Kijk, ik weet nu dat je een commando bent en graag een ros uitdeelt, grote bekken pik je niet en dus actie---> reactie, maarrrrrr.....is het niet eens tijd om iets relaxter te reageren hier?
Het is zo zonde van je energie, gebruik dat eens voor een nieuw topic bijvoorbeeld.
Weltrusten Rambo! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 22:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] We kunnen jou ook wel zo langzamerhand afschrijven...of niet? Alles wat ik terug lees van je, komt gefrustreerd over man! Gaat het voor de rest goed? Kijk, ik weet nu dat je een commando bent en graag een ros uitdeelt, grote bekken pik je niet en dus actie---> reactie, maarrrrrr.....is het niet eens tijd om iets relaxter te reageren hier? Het is zo zonde van je energie, gebruik dat eens voor een nieuw topic bijvoorbeeld. Weltrusten Rambo! Whahahahahaha......top post ouwe |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ook wel grappig hoe het voltallige ajax bestuur met deze kritiek omgaat... gewoon helemaal niet.. een plaat voor de kop |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 23:23 schreef jolanpalma het volgende:Ook wel grappig hoe het voltallige ajax bestuur met deze kritiek omgaat... gewoon helemaal niet.. een plaat voor de kop Welke kritiek? De kritiek die wordt gegeven op het Headlinerforum? Whahahahahahahahahaha nee daar zullen ze wakker van liggen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 22:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] We kunnen jou ook wel zo langzamerhand afschrijven...of niet? Alles wat ik terug lees van je, komt gefrustreerd over man! Gaat het voor de rest goed? Kijk, ik weet nu dat je een commando bent en graag een ros uitdeelt, grote bekken pik je niet en dus actie---> reactie, maarrrrrr.....is het niet eens tijd om iets relaxter te reageren hier? Het is zo zonde van je energie, gebruik dat eens voor een nieuw topic bijvoorbeeld. Weltrusten Rambo! Helemaal gelijk APIK, maar pas maar op hoor want nu krijg je weer een stukje van zijn levensverhaal toegezonden! |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Nee ik bedoel de kritiek van buitenaf, niet het kritiek van deze forum 😉 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ach. ... ik moet constateren dat ik hier een paar seizoenen geleden al een mening gelijk de jouwe in had.
Vind alleen niet dat de houdbaarheid van FdB is verlopen. Hij roeit met de riemen die hij van de ongeschikte Overmars krijgt ;-)
En Serero voldoet voor mij persoonlijk wel maar is idd geen scorende middenvelder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Volgens mij ligt het niet eens zo zeer aan overmars maar meer aan jeroen slop en hoop dat ik me niet vergis aan die karstenberg?? Die geven aan overmars een sijntje als hij zn knip mag trekken. Wat je overmars wel kunt verwijten is de spelers die hij gehaald heeft, hij heeft duidelijk niet echt gevoel voor scouting, zou marco van basten daar niet geschikt voor zijn?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft toch 'eigen' mensen voor scouting? Kleinere ploegen zijn veel beter instaat dan Ajax om spelers te halen die het erg goed doen. Je bent en blijft afhankelijk van spelers van buitenaf.
Wanneer je naar de laatste jaren kijkt is het % spelers dat niet brengt wat er verwacht wordt veel te hoog. Laat een keer onderzoek doen waarom dat niet goed functioneert. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat marco altijd van waarde kan zijn voor Ajax. Ik zou hem graag terug zien komen bij Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2014 - 01:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Welke kritiek? De kritiek die wordt gegeven op het Headlinerforum? Whahahahahahahahahaha nee daar zullen ze wakker van liggen! Niet alleen hier op het forum maar de media o.a ook voetbal international ja ik weet het die kut snor maar er zijn meerdere journalisten die dit aan geven Ajax is doorgeslagen in zijn aankoopbeleid je moet inderdaad op de centjes letten maar als je de laatste seizoenen kijkt wat Ajax heeft gekocht dat is niet Ajax waardig maar gewoon middelmaat en om die jonge gassies goed te laten funcioneren in het eerste moet je wel een paar knappe spelers er om heen hebben lopen en dat is op dit moment armoe troef, als Ajax al afhankelijk is van de vorm van breedte aankoop Schone (met alle respect) dan zijn wij toch ver weg gezakt. Je moet inderdaad met beleid kopen maar met aankopen van Viergever-Zimler-v/d Hoorn-Duarte- en 2 spitsen van 17 en 20 jaar dan ben je als fan met een dure seizoenkaart goed genaaid door het Ajax bestuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2014 door nora -- |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2014 - 16:38 schreef nora het volgende:[..] Niet alleen hier op het forum maar de media o.a ook voetbal international ja ik weet het die kut snor maar er zijn meerdere journalisten die dit aan geven Ajax is doorgeslagen in zijn aankoopbeleid je moet inderdaad op de centjes letten maar als je de laatste seizoenen kijkt wat Ajax heeft gekocht dat is niet Ajax waardig maar gewoon middelmaat en om die jonge gassies goed te laten funcioneren in het eerste moet je wel een paar knappe spelers er om heen hebben lopen en dat is op dit moment armoe troef, als Ajax al afhankelijk is van de vorm van breedte aankoop Schone (met alle respect) dan zijn wij toch ver weg gezakt. Je moet inderdaad met beleid kopen maar met aankopen van Viergever-Zimler-v/d Hoorn-Duarte- en 2 spitsen van 17 en 20 jaar dan ben je als fan met een dure seizoenkaart goed genaaid door het Ajax bestuur. De kop zit bij sommige ver in het zand.. Roep al een paar seizoenen om Ajax-waardige aankopen maar wordt helaas nog niet gehoord.. Schöne was altijd de ideale 12de man en nu moet hij Ajax dragen omdat de rest nog niet fatsoenlijk de bal op doel kan schieten.
Dan hebben we ook nog eens te maken met een eigenwijze trainer die niet toe kan geven dat Sigthorsson totaal niet functioneert. Het zal wel weer krap worden maar ga er wel vanuit dat we tot het einde mee doen om het kampioenschap al zal het toch regelmatig weer niet overtuigend zijn. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja uch je kan als een koe blijven volgen of je laat je stem horen |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en wat levert beide op Nora ????? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Niks maar heerlijk om je frustaties te kunnen delen het forum van ons Ajacieden is gewoon top, anders moet je het op je vrouw botvieren en daar zal ze niet blij mee zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2014 - 23:41 schreef nora het volgende:Niks maar heerlijk om je frustaties te kunnen delen het forum van ons Ajacieden is gewoon top, anders moet je het op je vrouw botvieren en daar zal ze niet blij mee zijn. Hehehehehe dat is waar gap..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Forum als therapeutische werking! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2014 - 16:38 schreef nora het volgende:[..] Niet alleen hier op het forum maar de media o.a ook voetbal international ja ik weet het die kut snor maar er zijn meerdere journalisten die dit aan geven Ajax is doorgeslagen in zijn aankoopbeleid je moet inderdaad op de centjes letten maar als je de laatste seizoenen kijkt wat Ajax heeft gekocht dat is niet Ajax waardig maar gewoon middelmaat en om die jonge gassies goed te laten funcioneren in het eerste moet je wel een paar knappe spelers er om heen hebben lopen en dat is op dit moment armoe troef, als Ajax al afhankelijk is van de vorm van breedte aankoop Schone (met alle respect) dan zijn wij toch ver weg gezakt. Je moet inderdaad met beleid kopen maar met aankopen van Viergever-Zimler-v/d Hoorn-Duarte- en 2 spitsen van 17 en 20 jaar dan ben je als fan met een dure seizoenkaart goed genaaid door het Ajax bestuur. Ik ben het wel met je eens dat het wat aankopen betreft wat zorgvuldiger mag, maar moet Ajax zijn oren nu echt gaan laten hangen naar de kritiek van media en supporters?? Kom op zeg, dat is de grootste onzin die ik lees. Je gaat een bepaald beleid aan en of wij het daar nu eens of oneens mee zijn, dan ga je niet je oren laten hangen naar kritiek van buitenstaanders?
Ik stel overigens totaal niet dat ik achter het huidige beleid zou staan, maar ik vind het gewoon onzin dat nu wordt gesteld dat Ajax maar moet luisteren naar de media! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2014 - 23:41 schreef nora het volgende:Niks maar heerlijk om je frustaties te kunnen delen het forum van ons Ajacieden is gewoon top, anders moet je het op je vrouw botvieren en daar zal ze niet blij mee zijn. Ow, ik heb ook totaal geen moeite om mijn frustraties op het forum te delen hoor! Maar de media gebruiken als pressiemiddel is wel de grootste kul! De media die de ene dag een talent de hemel inprijst en hem een grote toekomst voorspeld bij Barcelona en de volgende dag bekritiseerd en wegzet als een JL-speler. Ik neem de media nooit zo serieus Nora, en al helemaal niet dat geroeptoeter van sommige oud-spelers die het zelf nooit gemaakt hebben, maar wel overal hun mening nu over hebben!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
oke dat kan maar het lijkt mij toch duidelijk dat wij op dit moment geen wereld selectie hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Denk dat iedereen dat wel kan zien.. Maar toch gek dat je met deze middelen gewoon mee kan doen om het kampioenschap. Die kut Sulejmani en toenmalige trainers/bestuur hebben het mooi verpest. Nu kopen/huren ze alleen nog maar risicoloos waardoor ze nu inkopen als een subtopper.
Zelfs een Feyenoord komt nog met betere aankopen een Toornstra en Kazim hadden wij ook nog kunnen gebruiken. Toornstra durf ik wel tegenover Zimling te zetten en Kazim tegenover Sigthorsson.
Twente Mokotjo en Ziyech tegenover Viergever en Zimling
Vitesse heeft met Dauda ook een betere spits dan Sigthorson aangetrokken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 15:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat iedereen dat wel kan zien.. Maar toch gek dat je met deze middelen gewoon mee kan doen om het kampioenschap. Die kut Sulejmani en toenmalige trainers/bestuur hebben het mooi verpest. Nu kopen/huren ze alleen nog maar risicoloos waardoor ze nu inkopen als een subtopper. Zelfs een Feyenoord komt nog met betere aankopen een Toornstra en Kazim hadden wij ook nog kunnen gebruiken. Toornstra durf ik wel tegenover Zimling te zetten en Kazim tegenover Sigthorsson. Twente Mokotjo en Ziyech tegenover Viergever en Zimling Vitesse heeft met Dauda ook een betere spits dan Sigthorson aangetrokken Tja... welke club heeft geen betere spits dan Ajax?? Of althans een betere spits die in de basis staat... ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn vraag is er een slechtere? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 15:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat iedereen dat wel kan zien.. Maar toch gek dat je met deze middelen gewoon mee kan doen om het kampioenschap. Die kut Sulejmani en toenmalige trainers/bestuur hebben het mooi verpest. Nu kopen/huren ze alleen nog maar risicoloos waardoor ze nu inkopen als een subtopper. Zelfs een Feyenoord komt nog met betere aankopen een Toornstra en Kazim hadden wij ook nog kunnen gebruiken. Toornstra durf ik wel tegenover Zimling te zetten en Kazim tegenover Sigthorsson. Twente Mokotjo en Ziyech tegenover Viergever en Zimling Vitesse heeft met Dauda ook een betere spits dan Sigthorson aangetrokken En dan te bedenken dat het niet lekker loopt bij ons cluppie, maar wat als het wel gaat lopen, als Siggie wel gaat scoren, of Milik/Zivkovic....??? Onze buitenspelers wel akties gaan maken die lukken...???
Dan worden we met twee vingers in de neus kampioen en winnen we 'gewoon' weer de Cl...., , oké, we beginnen dan wel met de EL.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Noem maar op...hij heeft een draaicirkel van een Boeing 747....Hoessen en Cvitanich waren in potentie betere spitsen..... |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
En wat te denken van marko pantelic 26 wedstrijden 15 goals plus de goals wat suarez maakte.. dat alles voor de 'revolutie' |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ja we zijn nog niet zo veel opgeschoten he de laatste jaren ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, 4 kampioenschappen en een positief eigen vermogen verder!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar verder niets.... ;-) Dat kan toch iedereen....;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Noem maar op...hij heeft een draaicirkel van een Boeing 747....Hoessen en Cvitanich waren in potentie betere spitsen..... Bojan en Babel ook |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 20:21 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] En dan te bedenken dat het niet lekker loopt bij ons cluppie, maar wat als het wel gaat lopen, als Siggie wel gaat scoren, of Milik/Zivkovic....??? Onze buitenspelers wel akties gaan maken die lukken...??? Dan worden we met twee vingers in de neus kampioen en winnen we 'gewoon' weer de Cl...., , oké, we beginnen dan wel met de EL....... Eerst nog maar een jaartje kampioen proberen te realiseren.. Dan in de zomer doorselecteren en dan kijken we wel wat we in Europa kunnen betekenen. We hadden al verder kunnen zijn als afgelopen zomer spelers als Moisander en Sigthorson verkocht waren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Noem maar op...hij heeft een draaicirkel van een Boeing 747....Hoessen en Cvitanich waren in potentie betere spitsen..... Dat laat Hoessen gelukkig wekelijks zien bij Groningen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens, en ik wijt er niet het puntverlies aan, maar hebben jullie tijdens deze wedstrijd niet gezien hoe slecht, echt barslecht het veld weer eens was??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb dat hele veld niet gezien!
VelTman was wel slecht 😈 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha mafkees, je hebt de hele wedstrijd waarschijnlijk niet gezien! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Klopt, moest werken die dag, al heb ik wel een uitgebreide samenvatting gezien... barslecht! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Klopt, moest werken die dag, al heb ik wel een uitgebreide samenvatting gezien... barslecht! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wtfffff ik zie geen laadbalk meer bovenin chrome op mn telefoon 😠 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 17:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Klopt, moest werken die dag, al heb ik wel een uitgebreide samenvatting gezien... barslecht! De wedstrijd of het veld??? |
|
|
|