BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 21:29 schreef nieuwe ajax het volgende:
Zelf hoop ik dat Schöne blijft bij Ajax, en dat Sinkgraven erbij komt. Zou geweldig zijn voor Ajax, na het vertrek van Daley Blind.
Die is er al bij(!)....twijfel ik geen moment aan
nora
 nora - donderdag 02 oktober 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Sinkgraven en propper zijn de middenvelders die je sterker kunnen maken, met die twee en Klaasen en Andersen zou je veruit het sterkste middenveld hebben van Nederland dus wil je weinig betalen Marc dan zal je nu zaken moeten doen met Heerenveen dat hij met de winterstop komt, want ik voorspel jullie die Sinkgraven gaat als een komeet en gaat volgend jaar veel geld kosten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 22:38 schreef nora het volgende:
Sinkgraven en propper zijn de middenvelders die je sterker kunnen maken, met die twee en Klaasen en Andersen zou je veruit het sterkste middenveld hebben van Nederland dus wil je weinig betalen Marc dan zal je nu zaken moeten doen met Heerenveen dat hij met de winterstop komt, want ik voorspel jullie die Sinkgraven gaat als een komeet en gaat volgend jaar veel geld kosten.
Heb het gevoel dat deze jongen de nieuwe Strootman kan worden. Ik juich hem in ieder geval toe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 oktober 2014 - 20:30   quote  deeplink  
Niet aarzelen maar halen...nu al contacten leggen voor de winterstop...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 oktober 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Schone in de winter niet laten gaan, of Kishna el Ghazi en Andersen moeten zich flink blijven ontwikkelen..

Overigens wel de opstelling waar ik me helemaal in kan vinden.. Alleen zou ik Denswill gewoon opstellen..
Ja misschien wel weet alleen niet hoe ver hij nu is?
Vond hem wat nonchalant spelen laatste wedstrijden dat hij een kans kreeg..
nora
 nora - vrijdag 03 oktober 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yep!!! Dus dan maar Sinkgravers?
Maar misschien wordt Sinkgraven wel goudgraven ik denk het wel !!
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 22:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja misschien wel weet alleen niet hoe ver hij nu is?
Vond hem wat nonchalant spelen laatste wedstrijden dat hij een kans kreeg..
Ach ja, we zijn toch zoekende, en erger dan Moisander op dit moment kan niet echt.. daarnaast hebben Veltman en Denswill een prima klik met elkaar en hebben ze jaren samen gespeeld..
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor welke positie jij hem ziet.

Ik denk namelijk voor de positie van Serero..
Hoi Remco, dat denk ik ook. En ik wil Serrero weleens op de plek van Blind een tijdje zien spelen en het zou me niet verbazen als hem dit erg goed afgaat!

Zou Frank soms toch stiekem meekijken; -)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door Stanley --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op [urlseiopic-28580/p2/#1235102]zaterdag 04 oktober 2014 - 00:18[/url] schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, we zijn toch zoekende, en erger dan Moisander op dit moment kan niet echt.. daarnaast hebben Veltman en Denswill een prima klik met elkaar en hebben ze jaren samen gespeeld..
Ik vind Moisander dit seizoen ook erg door de mand vallen en misschien
heeft Denswil wel de juiste stappen gemaakt mag van mij ook hoor.
Denk dat dit het seizoen is dat je richting je sterkste opstelling moet gaan werken.
Dus starten zonder Moisander, Sigthorsson, Sorero en Schöne is voor mij echt geen probleem.
Potentie erin middelmaat eruit..
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat Moisander en Sigthorsson in de winterstop een mooie transfer kunnen maken. En met dat geld maar sowieso de volgende Ajax Daley kan worden aangekocht.

Middenveld met klaasen serero en sinkgraven zie ik wel zitten. En dan Milik en Zivkovic laten strijden voor de spitspositie. Komt het toch weer goed.

En oja, Denswil ipv Snikkelaas Nooitsander!
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 01:25 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hoi Remco, dat denk ik ook. En ik wil Serrero weleens op de plek van Blind een tijdje zien spelen en het zou me niet verbazen als hem dit erg goed afgaat!
Ik denk dat hij dat prima zou kunnen tegen ploegen die niet al te veel druk zetten..

Maar hij is ook een speler die erg veel risico neemt, en als hij een linie terug speelt kan dat dodelijk zijn...
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat prima zou kunnen tegen ploegen die niet al te veel druk zetten..

Maar hij is ook een speler die erg veel risico neemt, en als hij een linie terug speelt kan dat dodelijk zijn...
Wellicht speelt hij bewuster als hij een linie naar achteren speelt. Ik zie het hem doen. Hij is echt heel slim in de duels is mij opgevallen. Kaatsen etc beheerst hij ook. Alleen mist hij scorend vermogen maar op die positie is dat niet relevant.
remco k
 remco k - zaterdag 04 oktober 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Ik denk niet dat de Boer het gaat doen.. Misschien in de potjes zoals tegen Jos..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 oktober 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 01:25 schreef Stanley het volgende:

[..]

Dan wordt hij ook niet afgerekend op zijn doelpunten en werken kan hij wel..
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan wordt hij ook niet afgerekend op zijn doelpunten en werken kan hij wel..
Precies!
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Serero heeft daar dit seizoen al even gespeeld, je levert natuurlijk wel veel duel- en kopkracht in.
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Blijft de vraag ook nog overeind, hoe kan het dat talenten als Sinkgraven niet door Ajax worden gescout.
Dergelijk talent komt toch niet over nacht aanwaaien !
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:22 schreef Stanley het volgende:
Blijft de vraag ook nog overeind, hoe kan het dat talenten als Sinkgraven niet door Ajax worden gescout.
Dergelijk talent komt toch niet over nacht aanwaaien !
Moet elk talent dan in de Ajax opleiding spelen? Je kiest voor bepaalde jongens en soms zie je dan anderen zich opeens als een razende ontwikkelen, of je eigen gasten blijven hangen in de ontwikkeling. Het is nu ook weer niet alsof Sinkgraven de volgende Clarence Seedorf is...
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Moet elk talent dan in de Ajax opleiding spelen? Je kiest voor bepaalde jongens en soms zie je dan anderen zich opeens als een razende ontwikkelen, of je eigen gasten blijven hangen in de ontwikkeling. Het is nu ook weer niet alsof Sinkgraven de volgende Clarence Seedorf is...
Ha onze voetbalpastoor Eide, kom je weer preken!

En ja alle talenten in Nederland, de benelux, Europa en de rest van de wereld moeten bij ajax spelen. Is dat niet mogelijk dan,
alleswetend orakel? Oh wat dom van mij dan zeg!
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

En ja alle talenten in Nederland, de benelux, Europa en de rest van de wereld moeten bij ajax spelen. Is dat niet mogelijk dan,
Tja, je laat je gelukkig weer makkelijk kennen. Je mag ook rustig proberen mij op deze manier uit de tent te lokken of voor schut te zetten. Daar slaap ik geen minuut minder door.

Ik beantwoord jou vraag, als het antwoord je dan niet aanstaat is deze reactie toch wel wat overdreven. Vervelende dag gehad misschien dat dit jou vorm van reageren is vandaag? Of heeft dit een bepaald doel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:28 schreef Eide het volgende:

[..]

eerder de volgende van Ginkel....heeft alles....ook scorend vermogen...
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

eerder de volgende van Ginkel....heeft alles....ook scorend vermogen...
Ik ben ook gecharmeerd van die jongen hoor, hij ontwikkeld zich spectaculair.
Stanley
 Stanley - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, je laat je gelukkig weer makkelijk kennen. Je mag ook rustig proberen mij op deze manier uit de tent te lokken of voor schut te zetten. Daar slaap ik geen minuut minder door.

Ik beantwoord jou vraag, als het antwoord je dan niet aanstaat is deze reactie toch wel wat overdreven. Vervelende dag gehad misschien dat dit jou vorm van reageren is vandaag? Of heeft dit een bepaald doel?
Nee mister schijnheiligheid, je geeft geen antwoord op mijn vraag. Je kraakt deze onterecht af. Ik heb een hekel aan schijnheilige typetjes en dan laat ik me inderdaad makkelijk kennen!

En wat me nog meer irriteert zijn al die skandinavische en god weet waarvandaan talenten bij ajax terwijl de Nederlandse talenten in de achtertuin voor miljoenen bij de subtoppers vandaan gekocht moeten worden. En soms zit er een goede bij, maar veel te vaak ontstijgt dit niet het niveau wat in de eigen achtertuin gescout had kunnen en moeten worden.

En wij worden wijsgemaakt dat we voor overwintwring in de CL gaan maar ondertussen worden opgescheept met middelmaat als Sigthorsson en Moisander en wat al niet meer!

En dat je knuppels hebt rondlopen zoals jij die dit kromme altijd rechtlullen !
Eide
 Eide - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 23:24 schreef Stanley het volgende:

[..]

Nee mister schijnheiligheid, je geeft geen antwoord op mijn vraag. Je kraakt deze onterecht af. Ik heb een hekel aan schijnheilige typetjes en dan laat ik me inderdaad makkelijk kennen!
Ik kraak je helemaal niet af, ik stel alleen dat je niet ieder talent kan scouten, en al scout je ze, je kan niet ieder talent aantrekken. Want uiteindelijk is Sinkgraven precies dat, een talent, waarvan Ajax er ook wel een paar van heeft, ook voor die positie waar bijvoorbeeld Sinkgraven nu even gemakkelijk op wordt geprojecteerd.

Ik ben ook niet schijnheilig, als ik vind dat je poep praat zeg ik je dat wel. Zoals nu, dit is volslagen poep. Je neemt aanstoot aan de kleinste dingetjes en gaat dan ballistisch. Zelf weten natuurlijk, maar verwacht niet dat ik me er 1. iets van aantrek of 2. mijn mening op dit front ook maar een iets wijzig.

quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 23:24 schreef
En dat je knuppels hebt rondlopen zoals jij die dit kromme altijd rechtlullen !
Ga rustig even een paar wedstrijdtopics terug (ik meen Ajax - Az 3-0) voor mijn mening over bijvoorbeeld Moisander. Ik kreeg er van alle kanten van langs dat ik te kritisch was. Spijtig klopt ook hiervan dus geen hout. Had je nog iets wat ik naar het rijk der fabelen kan verwijzen? Doe ik graag hoor. :)

Ik heb niets met jou zienswijze, ik vind je over het algemeen onnodig en onterecht negatief. Soms ben ik het op zaken met je eens, soms zie ik het anders. En daarmee is het voor mij af. Ik hoef jou niet de kleineren en wil dat ook niet. Ik zal dat ook nooit bewust doen. En enige aanstoot die jij neemt is, voor wat mij betreft dan, louter jou interpretatie en dus nogmaals niet mijn bedoeling.

En daarmee is het wat mij betreft wel af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 oktober 2014 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, hij beantwoord gewoon je vraag! Stel anders die vraag gewoon niet als je reacties krijgt die je niet in je straatje vind passen!
Stanley
 Stanley - zondag 05 oktober 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 04:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, hij beantwoord gewoon je vraag! Stel anders die vraag gewoon niet als je reacties krijgt die je niet in je straatje vind passen!
Ik doe heel normaal en bemoei je er niet mee krijgertje! En alsmje dan toch de behoefte hebt beoordeel dan objectief en als je dat niet kan effe lekker opsodemieteren !
Stanley
 Stanley - zondag 05 oktober 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Eide, Sinkgraven is niet het talent waarvan wij er meerdere hebben rondlopen! Dusmom mijn vraqgbwaarom onze scouts dezemspelers niet meer scouten in Nederland dan is een terechte vraag die jij met jouw antwoord afkraakt door te stellen dat niet ieder talent bij ajax kan voetballen. Maar hè hè dat snap ik ook nog wel dus hief ik jou toch niet uit te leggen wat jij met jouw antwoord bedoeld te zeggen.

En ja ik ben niet soms, maar heel vaak negatief. Te beginnen onder Jol toen de meeste nig in zijn stomme gladde praatjes geloofde . En ook nu weer omdat die kampioenschappen mij geen zand in de ogen strooien!

We worden gewoon iedernjaar minder en we soelen nu nagenoeg met de as van AZ van een paar jaarngeleden. Leuke spelers hoor op EL niveau maar toch niet het beoogde en gewilde niveau van Ajax!

Ik vind dat Overmars tot op heden faalt en wel op een opzichtige manier, maar dat hij wordt gesteund door Frank, behalve dan met de domme actie van de verkoop van Vermeer aan Feijnoord, toen werd het zelfs voor Frank teveel.

Het moet beter! En zo is het gewoon....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Stanley --
nora
 nora - zondag 05 oktober 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt hij neemt heel veel risico vaak met een man in zijn rug en heeft regelmatig bal verlies en dat voor een controlerende middenvelder lijkt mij niet verstandig.
remco k
 remco k - zondag 05 oktober 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 09:32 schreef Stanley het volgende:
Eide, Sinkgraven is niet het talent waarvan wij er meerdere hebben rondlopen! Dusmom mijn vraqgbwaarom onze scouts dezemspelers niet meer scouten in Nederland dan is een terechte vraag die jij met jouw antwoord afkraakt door te stellen dat niet ieder talent bij ajax kan voetballen. Maar hè hè dat snap ik ook nog wel dus hief ik jou toch niet uit te leggen wat jij met jouw antwoord bedoeld te zeggen.

En ja ik ben niet soms, maar heel vaak negatief. Te beginnen onder Jol toen de meeste nig in zijn stomme gladde praatjes geloofde . En ook nu weer omdat die kampioenschappen mij geen zand in de ogen strooien!

We worden gewoon iedernjaar minder en we soelen nu nagenoeg met de as van AZ van een paar jaarngeleden. Leuke spelers hoor op EL niveau maar toch niet het beoogde en gewilde niveau van Ajax!

Ik vind dat Overmars tot op heden faalt en wel op een opzichtige manier, maar dat hij wordt gesteund door Frank, behalve dan met de domme actie van de verkoop van Vermeer aan Feijnoord, toen werd het zelfs voor Frank teveel.

Het moet beter! En zo is het gewoon....
Zo vind jij dat, dit is heel iets anders dan dat het zo is..

Ik denk dat Nouri en vd Beek wel degelijk talenten zoals Sinkgraven zijn..
nora
 nora - zondag 05 oktober 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Ja klopt maar die hebben nog even te gaan en Sinkgraven kan je zo inpassen dus in de winterstop kopen kan je alleen maar sterker van worden. En Stanley je kan never nooit alle talenten van Nederland scouten er zijn er genoeg die van 0 naar 10 in een keer boven komen drijven, alleen moet Ajax wel allert zijn indien zo,n mannetje zich profileert en dat is nog al eens mis gegaan in het verleden o.a met Mertens en Narsing en Chadli. Ik hoop dat ze nu onmiddelijk actie ondernemen met Sinkgraven !!
Eide
 Eide - zondag 05 oktober 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 09:32 schreef Stanley het volgende:Het moet beter!
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Alleen benaderen wij dat vanuit andere invalshoeken denk ik.
Stanley
 Stanley - zondag 05 oktober 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik ook helemaal met je eens. Alleen benaderen wij dat vanuit andere invalshoeken denk ik.
Sorry Eide, soms mis ik wat nuance en ben ik bot en direct. Jouw antwoord schoot me in het verkeerde keelgat. Want natuurlijk weet ik dat we niet alle talenten kunnen opnemen. Maar de afgelopen jaren zijn er zoveel buitenlandse middenvelders aangekocht in de jeugd en als ik zo'n Sinkgraven dan zie dan vraag ik me echt waarom hij niet bij onze scouts is opgevallen. Onze binnenlandse scouts zitten al jaren te slapen in tegenstelling tot die van Groningen en Heerenveen bijvoorbeeld.
Eide
 Eide - zondag 05 oktober 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Overigens Stanley: met het talent waar eerder naar verwees bedoel ik Lucas Andersen, ook een linker middenvelder van huis uit en die heeft Ajax gewoon in huis. Die wil ik eigenlijk toch ook wel eens vanaf 8 zien in plaats van linksbuiten.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 05 oktober 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Persoonlijk vindt ik, dat Anderson toch nog teveel wisselvallig blijft. Het lijkt even alsof zijn ontwikkeling stil staat. Het wil niet vooruit met hem lijkt mij.
Eide
 Eide - zondag 05 oktober 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Nou, bij Jong Ajax was hij als 8 met grote afstand de beste dit seizoen. En op een positie die niet de zijne is doet het het stapsgewijs steeds beter. Dus ik wil hem nu ook wel eens op 8 zien bij Ajax.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 05 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
JA, dat was jong Ajax. Nu moet hij het elke week wel laten zien dat hij in de eerste elftal thuis hoort.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 oktober 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 09:23 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik doe heel normaal en bemoei je er niet mee krijgertje! En alsmje dan toch de behoefte hebt beoordeel dan objectief en als je dat niet kan effe lekker opsodemieteren !
Hahaha je praat alsof je overspannen bent man. En ik beslis ten alle tijden zelf waar ik me mee bemoei en waarop ik reageer. Dus opsodemieteren zal ik nooit doen en al helemaal niet voor jou!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 oktober 2014 - 20:03   quote  deeplink  
Woef woef!! Pak hem!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 oktober 2014 - 21:56   quote  deeplink  
'Sinkgraven kan tussenstation Ajax overslaan'

Normaal gesproken gaat een bovengemiddelde Eredivisiespeler eerst naar een club van de traditionele top drie, waarna de stap naar het buitenland gemaakt wordt. Daley Sinkgraven kan echter direct naar een topclub.
Foto
Foto: ANP Pro Shots
Engelse media denken te weten dat Manchester United graag Daley Sinkgraven van sc Heerenveen zou inlijven. In januari wil de club van Louis van Gaal de interesse van Ajax de loef afsteken en de jongeling toevoegen aan de toch al niet onbedeelde selectie.
Van Gaal zou hoog opgeven over Sinkgraven en hem zelfs beter vinden dan Adnan Januzaj, het Belgische supertalent van The Red Devils. Bayern München, Real Madrid, FC Barcelona en Liverpool zouden op het vinkentouw zitten van United en Ajax.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Had hem maar gehaald, hij is nu al niet meer te betalen...hoe lomp!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 oktober 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
'Sinkgraven kan tussenstation Ajax overslaan'

Normaal gesproken gaat een bovengemiddelde Eredivisiespeler eerst naar een club van de traditionele top drie, waarna de stap naar het buitenland gemaakt wordt. Daley Sinkgraven kan echter direct naar een topclub.
Foto
Foto: ANP Pro Shots
Engelse media denken te weten dat Manchester United graag Daley Sinkgraven van sc Heerenveen zou inlijven. In januari wil de club van Louis van Gaal de interesse van Ajax de loef afsteken en de jongeling toevoegen aan de toch al niet onbedeelde selectie.
Van Gaal zou hoog opgeven over Sinkgraven en hem zelfs beter vinden dan Adnan Januzaj, het Belgische supertalent van The Red Devils. Bayern München, Real Madrid, FC Barcelona en Liverpool zouden op het vinkentouw zitten van United en Ajax.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Had hem maar gehaald, hij is nu al niet meer te betalen...hoe lomp!!!
Hij wilde zelf nog niet gap....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ajax heeft die jongen al binnen...de rest is bullshit en van Gaal een paardelul
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 oktober 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax heeft die jongen al binnen...de rest is bullshit en van Gaal een paardelul
Eerst zien, dan geloven ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven ;-)
Je lijkt mijn dochter wel ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 oktober 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je lijkt mijn dochter wel ;-)
ik geloof niet zomaar altijd alles wat ik lees of hoor....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ik geloof niet zomaar altijd alles wat ik lees of hoor....
Ik al helemaal niet....alleen wat ik van jou lees neem ik zonder meer aan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 08 oktober 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik al helemaal niet....alleen wat ik van jou lees neem ik zonder meer aan
Kijk.... en daarom mag ik jou wel ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 oktober 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kijk.... en daarom mag ik jou wel ;-)
heheheheh same here gap ;-)
nora
 nora - woensdag 08 oktober 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Kutzooi
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 oktober 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:52 schreef nora het volgende:
Kutzooi
?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Is dit echt Ronald ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

0.0074748