|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: daar geloof ik niets van....de rest is idd bullshit en van Gaal ook! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad kutzooi daar gaan we weer.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik geloof er geen zak van. Sinkgraven ontwikkeld zich goed maar echt niet buitenlandse topclub goed, tenzij hij echt heel veel beter wordt de aankomende maanden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 08 oktober 2014 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:'Sinkgraven kan tussenstation Ajax overslaan' Normaal gesproken gaat een bovengemiddelde Eredivisiespeler eerst naar een club van de traditionele top drie, waarna de stap naar het buitenland gemaakt wordt. Daley Sinkgraven kan echter direct naar een topclub. Foto Foto: ANP Pro Shots Engelse media denken te weten dat Manchester United graag Daley Sinkgraven van sc Heerenveen zou inlijven. In januari wil de club van Louis van Gaal de interesse van Ajax de loef afsteken en de jongeling toevoegen aan de toch al niet onbedeelde selectie. Van Gaal zou hoog opgeven over Sinkgraven en hem zelfs beter vinden dan Adnan Januzaj, het Belgische supertalent van The Red Devils. Bayern München, Real Madrid, FC Barcelona en Liverpool zouden op het vinkentouw zitten van United en Ajax. ------------------------------------------------------------------------------------------- Had hem maar gehaald, hij is nu al niet meer te betalen...hoe lomp!!! Welke top 3?
Ajax koopt ze sinds Sulejmani niet meer.. Feyenoord heeft geen geld Psv investeert nog wel
Twente verkoopt rechtstreeks aan het buitenland De rest gaat gelijk naar het buitenland terwijl ik ze liever bij Ajax zag denk aan Aissaidi Chadli Tadic Kostic Djuricic Elia Dost Ola John Promes van Dijk ect. Ect Gingen ze eerst nog maar twee jaar naar de Top 3 dan was de Nederlandse competitie veel sterker en leuker |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 oktober 2014 - 01:25 schreef Stanley het volgende:[..] Hoi Remco, dat denk ik ook. En ik wil Serrero weleens op de plek van Blind een tijdje zien spelen en het zou me niet verbazen als hem dit erg goed afgaat! Zou Frank soms toch stiekem meekijken; -) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
gaat niet helemaal goed dat quoten. Maar anyway. ... Ik was aangenaam verrast om te zien dat de Boer Serero op 6 heeft gezet en hierover tevreden was. Natuurlijk ging niet alles goed en moet hij in deze functie groeien. Ik zou het toejuichen en hopelijk krijgt hij deze kans.
En verder hoop ik dat Denswil snel een kans krijgt net als Zivkovic in de spits of desnoods Milik! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 08:08 schreef Stanley het volgende:gaat niet helemaal goed dat quoten. Maar anyway. ... Ik was aangenaam verrast om te zien dat de Boer Serero op 6 heeft gezet en hierover tevreden was. Natuurlijk ging niet alles goed en moet hij in deze functie groeien. Ik zou het toejuichen en hopelijk krijgt hij deze kans. En verder hoop ik dat Denswil snel een kans krijgt net als Zivkovic in de spits of desnoods Milik! Eens liever een jaartje tobben met talenten dan met de huidige middelmaat. Voor de toekomst hebben we toch allemaal al wel kunnen zien dat spelers als Duarte Moisander Sigthorsson Sorero(lm) en zelfs Schöne (ideale 12de man) niks toevoegd. Gooi de jeugd er nu maar in is goed voor de ontwikkeling voor volgend seizoen.
---------Cillissen------------ Rhijn--Veltman--Denswil--Boilesen ---------Sorero (Bazoer)------ Klaassen--------Andersen Ghazi----Milik (Zivkovic)---Kishna
Vind het nog een mooie opstelling ook. Aanvullen met 2 toppers en we kunnen snel hoge ogen gaan gooien Liever de jeugd de kans geven die potentie heeft niet dit halfbakken gedoe met huidige middelmaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Serero op 6 ben ik ook benieuwd naar, daar blijft zijn voetballend en fysiek vermogen zeer nuttig maar heeft hij minder last van zijn beperkte richting het doel van de tegenstander. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We gaan het allemaal zien wat Frankie uit de hoge hoed gaat toveren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou dat betekend dat Marc moet dokken en daar heeft Marc de schurft aan !! dus dat ziet er somber uit voor de echte voetbal liefhebbers van Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Laten we hopen dat die snor een keer gelijk krijgt. ====================================================== 'Ajax pakt Sinkgraven in winterstop'
Johan Derksen denkt dat Ajax spoedig van plan is Daley Sinkgraven binnen te halen. 'Ik denk dat ze hem al in de winterstop pakken', sprak de besnorde analyticus maandagavond bij VI TV. 'Hij moet vijf miljoen euro kosten en dat past in de prijscategorie waarin Ajax zaken doet.'
'Ik denkt dat je beter vijf miljoen euro voor Sinkgraven kan betalen, dan twee miljoen euro voor Lerin Duarte', voegde René van der Gijp daar aan toe. 'Sinkgraven is ook een leuk ventje, als je hem na een wedstrijd hoort praten. Daar kan je best wat geld aan uitgeven.'
Sinkgraven staat momenteel nog tot medio 2017 onder contract bij sc Heerenveen. De negentienjarige middenvelder wordt al langere tijd gevolgd door Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 08:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eens liever een jaartje tobben met talenten dan met de huidige middelmaat. Voor de toekomst hebben we toch allemaal al wel kunnen zien dat spelers als Duarte Moisander Sigthorsson Sorero(lm) en zelfs Schöne (ideale 12de man) niks toevoegd. Gooi de jeugd er nu maar in is goed voor de ontwikkeling voor volgend seizoen. ---------Cillissen------------ Rhijn--Veltman--Denswil--Boilesen ---------Sorero (Bazoer)------ Klaassen--------Andersen Ghazi----Milik (Zivkovic)---Kishna Vind het nog een mooie opstelling ook. Aanvullen met 2 toppers en we kunnen snel hoge ogen gaan gooien Liever de jeugd de kans geven die potentie heeft niet dit halfbakken gedoe met huidige middelmaat Deze opstelling zie ik ook wel zitten. Alleen hoop ik dan wel dat Boilesen echt de kwaliteit heeft die hem al jaren wordt toegedicht. Anders lekker Riedewald een kans geven! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 11:43 schreef nora het volgende:Laten we hopen dat die snor een keer gelijk krijgt. ====================================================== 'Ajax pakt Sinkgraven in winterstop' Johan Derksen denkt dat Ajax spoedig van plan is Daley Sinkgraven binnen te halen. 'Ik denk dat ze hem al in de winterstop pakken', sprak de besnorde analyticus maandagavond bij VI TV. 'Hij moet vijf miljoen euro kosten en dat past in de prijscategorie waarin Ajax zaken doet.' 'Ik denkt dat je beter vijf miljoen euro voor Sinkgraven kan betalen, dan twee miljoen euro voor Lerin Duarte', voegde René van der Gijp daar aan toe. 'Sinkgraven is ook een leuk ventje, als je hem na een wedstrijd hoort praten. Daar kan je best wat geld aan uitgeven.' Sinkgraven staat momenteel nog tot medio 2017 onder contract bij sc Heerenveen. De negentienjarige middenvelder wordt al langere tijd gevolgd door Ajax. Ik hoop het ook!
En verder ben ik blij dat mijn mening en ook die van sommige anderen hier onderstreept worden door kenners als de snor en Gijp. Want ik heb nogal eens gehoord dat ik negatief zou zijn. Maar ik vind het tot nu toe vorm gegeven aankoop- en verkoopbeleid Ajax onwaardig. En vind bovendien dat er wel heel veel buitenlandse talenten worden gescout. Is er dan geen toptalent meer in Nederland, of heeft Ajax niet het gewenste topniveau op scouting?
En natuurlijk weet ik dat we niet alle talenten kunnen opnemen. Maar het talent van Sinkgraven wat een typische Ajaxvoetballer is, komt nu pas op onze radar en dat is volgens mij € 5 mln te laat! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hopelijk nog niet te laat ook zijn invalbeurt in jong oranje weer een paar razendsnelle acties dat geeft aan hoe zijn handelingssnelheid is inderdaad op Ajax niveau. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 - 17:50 schreef Stanley het volgende:[..] Ik hoop het ook! En verder ben ik blij dat mijn mening en ook die van sommige anderen hier onderstreept worden door kenners als de snor en Gijp. Want ik heb nogal eens gehoord dat ik negatief zou zijn. Maar ik vind het tot nu toe vorm gegeven aankoop- en verkoopbeleid Ajax onwaardig. En vind bovendien dat er wel heel veel buitenlandse talenten worden gescout. Is er dan geen toptalent meer in Nederland, of heeft Ajax niet het gewenste topniveau op scouting? En natuurlijk weet ik dat we niet alle talenten kunnen opnemen. Maar het talent van Sinkgraven wat een typische Ajaxvoetballer is, komt nu pas op onze radar en dat is volgens mij € 5 mln te laat! 5 mln is nog wel te doen....misschien iets meer. Ze hebben toch ook dat ventje van Noorwegen op de korrel ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
5 miljoen voor een speler die pas 24 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld? Lijken wel de Sulejmani praktijken die na een goed half seizoen door Ajax en zijn supporters werd geprezen en met zeker gehaald moest worden, ook tegen elk bedrag! Wie geeft je de garantie dat dit soort spelers uiteindelijk ook bij Ajax zullen slagen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 09 oktober 2014 - 10:32 schreef nora het volgende:Nou dat betekend dat Marc moet dokken en daar heeft Marc de schurft aan !! dus dat ziet er somber uit voor de echte voetbal liefhebbers van Ajax. Heb je gelezen en gezien van wanneer het bericht is waarvan Ronald de link plaatste??? Dit was al voor de eventuele interesse van Ajax, dus weet Marc echt wel dat deze jongen wat extra moet kosten! Dus met andere woorden reageer je weer met kritiek zonder eerst naar de datum van een bericht te kijken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Je zal toch eindelijk in moeten zien dat wij met dit team geen stappen gaan zetten, er zit te weinig kwaliteit in, dus zal je nw talenten moeten contracteren en nee zekerheid heb je nooit als je koopt maar degen die je koopt heeft een goede basis en dat zien ook vele andere clubs en analisten dus mag je dat risico nemen.En ja je hebt nu wel zekerheid en dat is dat je met dit team niet veel verder komt als voorgaande jaren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:46 schreef nora het volgende:Je zal toch eindelijk in moeten zien dat wij met dit team geen stappen gaan zetten, er zit te weinig kwaliteit in, dus zal je nw talenten moeten contracteren en nee zekerheid heb je nooit als je koopt maar degen die je koopt heeft een goede basis en dat zien ook vele andere clubs en analisten dus mag je dat risico nemen.En ja je hebt nu wel zekerheid en dat is dat je met dit team niet veel verder komt als voorgaande jaren. Maar wanneer willen jullie nu eens inzien dat er nog een verschil is tussen het spel van Ajax en dat van bijvoorbeeld Heerenveen of Groningen! Dus zekerheid heb je nooit dat deze speler straks bij Ajax direct een basisspeler wordt, zo zie je dat nu ook met Zivkovic. Op de langere tijd misschien wel een mogelijkheid, maar op korte termijn ook geen verbetering. Waarom niet Sinkgraven kopen en hem vervolgens nog lekker 1,5 jaar bij Heerenveen laten spelen en zorgen dat hij nog meer ervaring krijgt! Een soort van koop/huur-constructie. Hadden ze bij Zivkovic ook moeten doen overigens! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit is excact de reden dat hij een echte Ajax voetballer is en dat Ajax hem daarom moet kopen. ================================================================================ De Amsterdammers maakten enkele maanden geleden hun interesse kenbaar in de spelmaker van de Friese club, maar besloten geen vaart achter een transfer van Sinkgraven naar de hoofdstad te zetten. Wellicht denkt Ajax daar in de winterstop anders over, of meldt de Europese top zich zelfs al in Heerenveen voor het talent. Sinkgraven wordt door Engelse tabloids in verband gebracht met verschillende grootmachten uit de Premier League.
Dwight Lodeweges, trainer van sc Heerenveen, hoopt dat Sinkgraven kiest voor de geleidelijke weg. "Laat hem alsjeblieft nog een paar jaar bij ons blijven. En als hij dan toch wordt verkocht, dan voor de absolute hoofdprijs", zegt Lodeweges in Voetbal International. "Daley heeft ongelooflijk veel talent. Hij kan in zijn aannames zo goed camoufleren wat hij gaat doen. En omdat hij technisch zo goed is, kan hij ook nog eens heel laat beslissen welke voortzetting hij kiest."
"Als je naar een positiespel kijkt, kun je bijna altijd wel invullen wat de volgende bal wordt van een speler, maar de echt hele goede voetballers doen dingen waarvan je denkt: 'Huh?' Dat doet Daley. Hij laat hele moeilijke dingen zo makkelijk lijken. Voor Daley kom je naar het stadion", aldus Lodeweges in VI |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:5 miljoen voor een speler die pas 24 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld? Lijken wel de Sulejmani praktijken die na een goed half seizoen door Ajax en zijn supporters werd geprezen en met zeker gehaald moest worden, ook tegen elk bedrag! Wie geeft je de garantie dat dit soort spelers uiteindelijk ook bij Ajax zullen slagen? Jij hoorde ook bij die supporters toch? 16 miljoen was veel teveel maar dat hij niet geslaagd is bij Ajax lag echt 100% aan hemzelf (wel voor een groot gedeelte natuurlijk). Bij Ajax floppen er wel meer en sommige krijgen niet eens een eerlijke kans denk aan Cvitanich, Lodeiro ect. Garanties heb je helaas nooit.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 - 10:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar wanneer willen jullie nu eens inzien dat er nog een verschil is tussen het spel van Ajax en dat van bijvoorbeeld Heerenveen of Groningen! Dus zekerheid heb je nooit dat deze speler straks bij Ajax direct een basisspeler wordt, zo zie je dat nu ook met Zivkovic. Op de langere tijd misschien wel een mogelijkheid, maar op korte termijn ook geen verbetering. Waarom niet Sinkgraven kopen en hem vervolgens nog lekker 1,5 jaar bij Heerenveen laten spelen en zorgen dat hij nog meer ervaring krijgt! Een soort van koop/huur-constructie. Hadden ze bij Zivkovic ook moeten doen overigens! Ja Zivkovic heeft natuurlijk ook al een kans gehad? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind het niet terecht om over Zivkovic te beginnen. Die is heel slecht begonnen bij Jong Ajax, kreeg daarna een schorsing van 3(!!) wedstrijden aan z'n broek en heeft nu 1 goede wedstrijd gespeeld. Kansen moet je wel verdienen, ook als veel belovend talent.
Om die zelfde reden vind ik trouwens ook dat Ajax nu Andersen wel wat vertrouwen moet gunnen, die heeft z'n kans namelijk wel verdient.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zivkovic moeten we inderdaad even tikd geven. Zeker als je ziet wat voor namen er bij ons eerdee in de spits al gesneuveld zijn, kun je die jongen er niet zo maar ingooien. Dan liever Milik, die verdient ook zijn kans. Zeker na deze interlands en Sigthorssons matige spel.
Heeft iemand trouwens de vi van vorige week gezien? Dat interview met Sigthorsson, hij vertelt daarin over zijn topvorm etc... 3 goals uit 7... Of 0 uit 6 en 3 uit 1 eigenlijk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 - 12:17 schreef NatjosFC het volgende:Zivkovic moeten we inderdaad even tikd geven. Zeker als je ziet wat voor namen er bij ons eerdee in de spits al gesneuveld zijn, kun je die jongen er niet zo maar ingooien. Dan liever Milik, die verdient ook zijn kans. Zeker na deze interlands en Sigthorssons matige spel. Heeft iemand trouwens de vi van vorige week gezien? Dat interview met Sigthorsson, hij vertelt daarin over zijn topvorm etc... 3 goals uit 7... Of 0 uit 6 en 3 uit 1 eigenlijk Zivkovic gelijk in het diepe gooien had misschien ook gewoon gekund? Zullen we nooit weten maar veel slechter dan Siggie zal het niet snel zijn.. Heb het interview niet gezien maar die topvorm ook niet.. Hoop dat Milik snel een paar potjes mag spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trendy topic gezien het aantal views..(?????)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha 580.000+ bekeken en 129 reacties.....weird |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gaaf, meer views dan het cafe. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Snap ik dat Boudewijn's pageview count omhoog is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Psies, zo is het niet moeilijk..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahaha...die zit BAM |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik geloof alleen vrij weinig van deze count. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Misschien willen ajacieden heel graag dat hij komt?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja dat is zeker en terecht |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het meest opvallende talent tot nu toe vind ik Daley Sinkgraven", zo deelt Kenneth Perez zijn visie met FOX Sports. "Dat is toch een heerlijke speler met enorm veel potentie. Dat lijkt me typisch een voetballer die het ver gaat schoppen. Sinkgraven is dit seizoen met sprongen vooruit gegaan. Hij maakt Heerenveen beter en weet wat hij doet. Alsof hij al jaren meeloopt." |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 - 12:35 schreef nora het volgende:Het meest opvallende talent tot nu toe vind ik Daley Sinkgraven", zo deelt Kenneth Perez zijn visie met FOX Sports. "Dat is toch een heerlijke speler met enorm veel potentie. Dat lijkt me typisch een voetballer die het ver gaat schoppen. Sinkgraven is dit seizoen met sprongen vooruit gegaan. Hij maakt Heerenveen beter en weet wat hij doet. Alsof hij al jaren meeloopt." Waarom niet gewoon kopen en dan op huurbasis het seizoen bij Heerenveen af laten maken.
Of kopen en dan in jong ajax smijten ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 - 12:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zivkovic gelijk in het diepe gooien had misschien ook gewoon gekund? Zullen we nooit weten maar veel slechter dan Siggie zal het niet snel zijn.. Heb het interview niet gezien maar die topvorm ook niet.. Hoop dat Milik snel een paar potjes mag spelen Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 10:00 schreef Stanley het volgende:[..] Waarom niet gewoon kopen en dan op huurbasis het seizoen bij Heerenveen af laten maken. Of kopen en dan in jong ajax smijten ;-) Beiden goede opties! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat hadden ze al moeten doen, en als ze slim zijn doen ze dat alsnog in de wintertransfer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij hoorde ook bij die supporters toch? 16 miljoen was veel teveel maar dat hij niet geslaagd is bij Ajax lag echt 100% aan hemzelf (wel voor een groot gedeelte natuurlijk). Bij Ajax floppen er wel meer en sommige krijgen niet eens een eerlijke kans denk aan Cvitanich, Lodeiro ect. Garanties heb je helaas nooit.. Nee, ik hoor niet bij dit soort supporters. Iemand die 5 maanden leuk voetbal speelt en dan gelijk tegen elk bedrag gehaald moet worden??? Dat hoor ik supporters nu weer elke keer roepen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
6 miljoen is de max in de eredivisie. 10 tot 14 is de max voor een TOPPER uit het buitenland...
Vind ik... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 17:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:6 miljoen is de max in de eredivisie. 10 tot 14 is de max voor een TOPPER uit het buitenland... Vind ik... toppers uit het buitenland komen niet hierheen vanwege het salaris, of je moet ze uit België ofzo halen. maar ben het wel met je eens. denk aan de andere kant niet dat Ajax onder dit beleid meer dan 7.5 zal uittellen voor een speler, tenzij het een speler als Suarez is bij groningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Ook mee eens.
Aan de andere kant. ... Frank heeft bewezen een goede trainer te zijn. Wat beweegt hem dan in godsnaam om elke keer die trol uit IJsland op te stellen.
Milik scoort er op los in de beker. Maar nu blijkt dat hij ook op topniveau het net weet te vinden. ... Hoogste tijd voor een wissel.
Of gokt men op het krediet van 4 titels in de hoop hem in de winterstop als basisspeler te verkopen en zo het maximale uit hem te krijgen.
Zou wel triest zijn. ...Toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 19:18 schreef Stanley het volgende:[..] Ook mee eens. Aan de andere kant. ... Frank heeft bewezen een goede trainer te zijn. Wat beweegt hem dan in godsnaam om elke keer die trol uit IJsland op te stellen. Milik scoort er op los in de beker. Maar nu blijkt dat hij ook op topniveau het net weet te vinden. ... Hoogste tijd voor een wissel. Of gokt men op het krediet van 4 titels in de hoop hem in de winterstop als basisspeler te verkopen en zo het maximale uit hem te krijgen. Zou wel triest zijn. ...Toch? Je geeft zelf eigenlijk het antwoordt al.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Stanley dat is de hele reden anders zou het kapitaal vernietiging zijn, en ja Frankie krijgt weer gelijk hij scoort weer als het nodig is . |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Helaas zijn ze weer te laat. Die jongen ontwikkelt zich erg goed dus die gaat nooit meer weg voor minder dan 7 miljoen. Weer zitten te slapen. Ach we kunnen altijd nog ergens een bankzitter vandaan toveren of 5 miljoen neertellen voor een speler die niks toeviegt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 17:58 schreef NatjosFC het volgende:[..] toppers uit het buitenland komen niet hierheen vanwege het salaris, of je moet ze uit België ofzo halen. maar ben het wel met je eens. denk aan de andere kant niet dat Ajax onder dit beleid meer dan 7.5 zal uittellen voor een speler, tenzij het een speler als Suarez is bij groningen. Bij Twente loopt toch een Gutierrez rond. Bjelland ook een prima mandekker. Beter dan dan watje wat onze aanvoerder is. PSV huurt Guardado wij huren zimling die nu 3e is in de pikorde van CVM. We moeten eens gaan kappen met dat erachter verschuilen dat spelers niet willen komen. Er zijn genoeg vooorbeelden van spelers die naar mindere clubs gaan dan ajax. Ajax probeerde zogenaamd Eto'o te halen maar iedereen weet dat hij nooit zou komen. |
|
|
|