BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
godezoonhenk
 godezoonhenk - zondag 19 oktober 2014 - 09:57   quote  deeplink  
Ajax moet zeker voor dit talent gaan,maar voor nu zou ik Klich halen van Wolfsburg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 oktober 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 08:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bij Twente loopt toch een Gutierrez rond. Bjelland ook een prima mandekker. Beter dan dan watje wat onze aanvoerder is. PSV huurt Guardado wij huren zimling die nu 3e is in de pikorde van CVM.
We moeten eens gaan kappen met dat erachter verschuilen dat spelers niet willen komen. Er zijn genoeg vooorbeelden van spelers die naar mindere clubs gaan dan ajax. Ajax probeerde zogenaamd Eto'o te halen maar iedereen weet dat hij nooit zou komen.
Ajax besodemietert ergens zijn supporters!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 oktober 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bij Twente loopt toch een Gutierrez rond. Bjelland ook een prima mandekker. Beter dan dan watje wat onze aanvoerder is. PSV huurt Guardado wij huren zimling die nu 3e is in de pikorde van CVM.
We moeten eens gaan kappen met dat erachter verschuilen dat spelers niet willen komen. Er zijn genoeg vooorbeelden van spelers die naar mindere clubs gaan dan ajax. Ajax probeerde zogenaamd Eto'o te halen maar iedereen weet dat hij nooit zou komen.
Klopt als een bus.. Toch denk ik dat een Mokotjo, Ziyech, Toornstra, Kostic je ook al sterker
hadden gemaakt. Nog geen 15 miljoen zijn ze allemaal voor verkocht.
Opbeche, Rusnak gaat naar Cambuur
Miyachi Twente
Dauda Vitesse
Tankovich Az
Ben Sahar naar Willem II ect ect en wij kunnen helemaal niks vinden wat ook
naar een beetje kwaliteit heeft wat naar de kampioen van Nederland die Champions League
speelt komen? Geloof er werkelijk geen ene reet van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 oktober 2014 - 11:49   quote  deeplink  
We zijn gewoon op teveel posities zwak.
Moisander, Sorero Cvm, Andersen op dit moment twijfel, Sigthorsson,
Schone ook niet mijn ideale rechtsbuiten, Khisna zwakke voortzetting heeft nog tijd nodig,
zouden bij mij momenteel niet eens spelen. Ook lopen er in de eredivisie en misschien binnen Ajax
op die posities betere spelers.

Moisander-- Bjelland, Denswil, Khasia, Rekik
Cvm Guardado Mokotjo Vejenovic? Clasie Bazoer, Sinkgraven
Lm Ziyech Toornstra Propper Wijnaldum, Saymak, Maher, Drost, Ebecillio
Chery?
Lva Thomas, Depay, Manu?
Rva Narsingh Myachi, Corona
Spits Dauda Tankovich Kramer Ogbeche Milik

Dan ben ik er vast nog een aantal vergeten.
Conclusie is nog steeds dat we te laks zijn geweest en gewoon geen heel best team hebben.
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Hopelijk zijn ze nou eens wat sneller en halen ze Sinkgraven binnen.
Eide
 Eide - zondag 19 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Andersen speelde gister een degelijke pot vond ik. Niet geweldig maar wel degelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 oktober 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 12:28 schreef Eide het volgende:
Andersen speelde gister een degelijke pot vond ik. Niet geweldig maar wel degelijk.
Rendement moet omhoog verder oogt het al wel beter
Eide
 Eide - zondag 19 oktober 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Eens, je ziet dat hij nog niet kan doordrukken zoals hij dat bij Jong Ajax wel kon maar hij doet wel veel goed daar. Makkelijk aanspeelbaar, heeft een actie, is doelgericht en is fysiek in staat z'n verdedigende taken ook uit te voeren.

Het is gewoon heel moeilijk om goed door te komen als jongeling in een ploeg die niet in vorm is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 oktober 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:03 schreef Eide het volgende:
Eens, je ziet dat hij nog niet kan doordrukken zoals hij dat bij Jong Ajax wel kon maar hij doet wel veel goed daar. Makkelijk aanspeelbaar, heeft een actie, is doelgericht en is fysiek in staat z'n verdedigende taken ook uit te voeren.

Het is gewoon heel moeilijk om goed door te komen als jongeling in een ploeg die niet in vorm is.
Zeker waar en jongens als Andersen, Khisna, Ghazi moet je gewoon wat tijd geven.
Was de rest van je team wat verder/sterker kunnen die jongens ook makkelijker instromen.
Komt wel goed met ze
Pietje
 Pietje - zondag 19 oktober 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 15:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker waar en jongens als Andersen, Khisna, Ghazi moet je gewoon wat tijd geven.
Was de rest van je team wat verder/sterker kunnen die jongens ook makkelijker instromen.
Komt wel goed met ze
Precies! Je kunt van jongeren niet vragen of verwachten, dat ze een heel team op sleeptouw gaan nemen. Wat Eide schrijft: en al helemaal niet in een team dat uit vorm is.
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 12:28 schreef Eide het volgende:
De tweedehelft de eerste helft was de linkerkant dramatisch !!zie ook tegendoelpunt
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 17:49   quote  deeplink  
Maar ik hoop wel dat ze doordrongen zijn dat ze niet alleen aan de bal moeten voetballen maar ook zonder bal, anders gaan ze het niet redden in de top.
Eide
 Eide - zondag 19 oktober 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 17:47 schreef nora het volgende:

[..]

De tweedehelft de eerste helft was de linkerkant dramatisch !!zie ook tegendoelpunt
Dat lag echt aan Viergever en Moisander, niet aan Andersen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 oktober 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Ik heb die Sinkgraven vandaag tegen Cambuur niet gezien...hij stond wel op het veld
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Ik verwacht ook echt niet dat hij elke wedstrijd de beste is dat zien we ook aan onze talenten Andersen /Kishna / El Ghazi, maar het is echt nog top talent en ja die moet je pakken want die zijn er niet zoveel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gutierrez gaat te veel geld kosten, die laat Twente niet zo maar gaan. Moisander was afgelopen jaren gewoon steeds een stabiele verdediger, heeft nu even een wat mindere periode maar dat komt heus wel weer. Dat Guardado naar PSV is gegaan is puur omdat hij al 2 seizoenen niet heeft gepresteerd bij zijn eigen club en ook bij Bayer Leverkusen wast niet veel is verder ook niet de grote speler die veel mensen hier hadden willen zien komen.

Zimling kwam puur omdat Blind pas heel laat werd verkocht en Viergever het daarvoor goed deed op die positie.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 09:57 schreef godezoonhenk het volgende:
Ajax moet zeker voor dit talent gaan,maar voor nu zou ik Klich halen van Wolfsburg.
Kan het niveau niet aan, was sommige wedstrijd echt heel goed bij PEC maar langer niet constant genoeg.
nora
 nora - zondag 19 oktober 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Klopt een aardige voetballer maar geen byzonder talent, de basis is techniek en handelingssnelheid en dat heeft Sinkgraven wel en Klich niet.
Stanley
 Stanley - zondag 19 oktober 2014 - 22:21   quote  deeplink  
klich? ???

Nee joh, gewoon Hollands talent. Maar dan ook echt talent. Geen subtop breedte aankopen meer!
Stanley
 Stanley - maandag 20 oktober 2014 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 17:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat lag echt aan Viergever en Moisander, niet aan Andersen.
Eens! En helaas temeer een onderstreping van het falende aankoopbeleid. Alles dat een beetje presteert bij AZ wegkopen. ...

Maar dat was op een uitzondering na, nimmer het beleid van de club Ajax in het verleden. Ja de pareltjes zoals Rob de Wit om maar een voorbeeld te noemen werden bij de subtop weggehaald. Maar de scouts van Ajax van de laatste 10 en misschien wel 20 jaar zijn zelf niet van het niveau Ajax! !!!
nora
 nora - maandag 20 oktober 2014 - 09:06   quote  deeplink  
Ik heb nooit geweten dat Ajax scouts had, dat geld wat die gasten verdienen hadden ze beter in de jeugdleiding kunnen stoppen of in een of twee nw aankopen, ik vraag me af hoeveel geld die knakkers krijgen en dan aankomen met Zimler lachen man.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 oktober 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 18:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb die Sinkgraven vandaag tegen Cambuur niet gezien...hij stond wel op het veld
Wie?
nora
 nora - maandag 20 oktober 2014 - 09:51   quote  deeplink  
De scouts hebben effe over het hoofd gezien Mertens-Chadli-Narsing-Tadic-Ziyech of vonden ze niet goed genoeg en kwamen met Sana-Viergever-Moisander-v/d Hoorn-Duarte-Zimler en Hoesen, al met al wel een taak van deze directie om een flinke bonus te verdienen en eindelijk is echte scouts aan te trekken.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 21 oktober 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Beetje kort door de bocht om de scouts de schuld te geven.
De meeste bekende namen zullen ze vast ook wel gezien hebben.
De leiding neemt de beslissing betreft aankopen hé niet de scouts.
Aangezien je niet in scout verslagen kan lezen, is het dus allemaal maar giswerk en schelden op mensen waarvan je niet eens iets weet.
nora
 nora - zondag 26 oktober 2014 - 12:18   quote  deeplink  
Ajax let op dat je niet weer telaat reageerd.
==================================================
Volgens de Daily Mirror wil de Engelse grootmacht Sinkgraven alvast inlijven, zodat zijn vraagprijs in de tussentijd niet verder kan stijgen. Het is wel de bedoeling dat de speler tot en met het seizoen 2015/16 in Friesland blijft, zodat hij zich verder kan blijven ontwikkelen in de Eredivisie. De krant schrijft dat dat ook de wens is van de speler zelf.
================================================
Eide
 Eide - zondag 26 oktober 2014 - 12:32   quote  deeplink  
De Daily Mirror, niet het meest betrouwbare krantje van de Britse eilanden :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door Eide --
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Ajax hem ook mis gaat lopen, hij is 19 en heeft meer ervaring als Zivko.
=================================================================================

Of zijn komende club Ajax wordt, is de middenvelder nog niet zeker over. Ondanks de interesse van afgelopen zomer heeft Sinkgraven zijn twijfels bij de manier waarop de club omgaat met Richairo Zivkovic. 'De situatie waarin Richairo Zivkovic nu bij Ajax zit; ik kan er niet over oordelen en voor hem is het wellicht de beste route, maar ik weet niet of ik dat zou kunnen. Als ik hogerop ga, wil ik wel voelen dat ik een serieuze kans maak op het veroveren van een basisplaats in het eerste elftal', zegt Sinkgraven eerlijk in het magazine.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door nora --
Eide
 Eide - dinsdag 28 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Maar dat zijn toch dingen die je in de gesprekken over persoonlijke voorwaarden bespreekt? Dat is natuurlijk het recht van elke speler zo iets op tafel te leggen en dan is het aan bijvoorbeeld De Boer om daar een passend antwoord op te geven.

Dit zijn in mijn ogen helemaal geen opvallende of zorgwekkende uitspraken. Hij zegt feitelijk slechts dat hij bij een eventuele transfer alleen trek heeft in de Eredivisie met speelminuten en een serieuze kans op een basisplaats. Daar spreekt ambitie uit, iets wat hem siert. Ik zie daarin geen verborgen afwijzing van Ajax of iets dergelijks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Eide --
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - dinsdag 28 oktober 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 12:28 schreef Eide het volgende:
Maar dat zijn toch dingen die je in de gesprekken over persoonlijke voorwaarden bespreekt? Dat is natuurlijk het recht van elke speler zo iets op tafel te leggen en dan is het aan bijvoorbeeld De Boer om daar een passend antwoord op te geven.

Dit zijn in mijn ogen helemaal geen opvallende of zorgwekkende uitspraken. Hij zegt feitelijk slechts dat hij bij een eventuele transfer alleen trek heeft in de Eredivisie met speelminuten en een serieuze kans op een basisplaats. Daar spreekt ambitie uit, iets wat hem siert. Ik zie daarin geen verborgen afwijzing van Ajax of iets dergelijks.
Precies, alsof hij bang is voor de concurrentie met Serero..

Hopelijk is Overmars nu wel slagvaardig!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 12:28 schreef Eide het volgende:

Hij zal willen weten of ze hem willen hebben voor Jong of voor de selectie. .
Garanderen ze hem selectie is er inderdaad nog niets aan de hand.
stal je hem bij jong heb je een probleem?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zal willen weten of ze hem willen hebben voor Jong of voor de selectie. .
Garanderen ze hem selectie is er inderdaad nog niets aan de hand.
stal je hem bij jong heb je een probleem?
....dan heb je een probleem, sommige willen dan niet naar Ajax komen
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Ja wat hij bedoelt is dat hij geen zin heeft in een heel of half seizoen jong Ajax zoals Zivco en dat kan ik me wel voorstellen als een van de smaakmakers van Heerenveen, en ook 2 jaar ouder als Zivco dus ik begrijp hem wel, hopelijk dat Frankie hem ook begrijpt indien Ajax hopelijk met hem gaan praten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 16:16 schreef nora het volgende:
Ja wat hij bedoelt is dat hij geen zin heeft in een heel of half seizoen jong Ajax zoals Zivco en dat kan ik me wel voorstellen als een van de smaakmakers van Heerenveen, en ook 2 jaar ouder als Zivco dus ik begrijp hem wel, hopelijk dat Frankie hem ook begrijpt indien Ajax hopelijk met hem gaan praten.
Ja en Frankie is nogal standvastig, halsstarrig mag ook en dat zien die jongens ook
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd hoe deze soap weer gaat aflopen, mocht PSV er weer vandoor gaan met hem dan gaat echt de fik in dat lampengebouw Eindhoven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 12:07 schreef nora het volgende:
Ik ben bang dat Ajax hem ook mis gaat lopen, hij is 19 en heeft meer ervaring als Zivko.
=================================================================================

Of zijn komende club Ajax wordt, is de middenvelder nog niet zeker over. Ondanks de interesse van afgelopen zomer heeft Sinkgraven zijn twijfels bij de manier waarop de club omgaat met Richairo Zivkovic. 'De situatie waarin Richairo Zivkovic nu bij Ajax zit; ik kan er niet over oordelen en voor hem is het wellicht de beste route, maar ik weet niet of ik dat zou kunnen. Als ik hogerop ga, wil ik wel voelen dat ik een serieuze kans maak op het veroveren van een basisplaats in het eerste elftal', zegt Sinkgraven eerlijk in het magazine.
Wie weet wat er tijdens de contractbesprekingen met Zivkovic is besproken. Voor hetzelfde geldt is hem gewoon verteld dat hij de tijd krijgt om zichzelf te laten wennen aan het spel en dat rustig in Jong Ajax mag doen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 oktober 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 16:46 schreef nora het volgende:
Ik ben benieuwd hoe deze soap weer gaat aflopen, mocht PSV er weer vandoor gaan met hem dan gaat echt de fik in dat lampengebouw Eindhoven.
Ik denk dat we dan beter met z'n allen ff bij Marc op de toekomst langs moeten, om te laten weten dat dit niet kan dat zij weer iemand wegkapen. Aan de andere kant wat heb je over voor die jongen die zich ook maar weer moet bewijzen bij ajax.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 17:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat we dan beter met z'n allen ff bij Marc op de toekomst langs moeten, om te laten weten dat dit niet kan dat zij weer iemand wegkapen. Aan de andere kant wat heb je over voor die jongen die zich ook maar weer moet bewijzen bij ajax.....
En vooral dat laatste vind ik van groot belang!!! Dit terwijl er uit de jeugd een behoorlijke aanwas zit aan te komen van talenten!
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Klopt maar je kan niet alleen gokken op de jeugd, en aan zo,n speler kan je weinig tot niks verliezen qua geld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 18:26 schreef nora het volgende:
Klopt maar je kan niet alleen gokken op de jeugd, en aan zo,n speler kan je weinig tot niks verliezen qua geld.
Pardon, eventueel een aankoopsom van 6 tot 10 miljoen euro! En dan niets te verliezen qua geld? Wie zegt dat hij het uiteindelijk weer gaat opbrengen bij doorverkoop?
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 28 oktober 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Het is inderdaad waar, dat je niet alles op de jeugd kan richten.
Ajax wordt er daar niet beter door op korte termijn. Wel op lange termijn.
Maar in topvoetbal bestaat maar één ding: namelijk dat je er meteen moet staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 19:48 schreef nieuwe ajax het volgende:
Het is inderdaad waar, dat je niet alles op de jeugd kan richten.
Ajax wordt er daar niet beter door op korte termijn. Wel op lange termijn.
Maar in topvoetbal bestaat maar één ding: namelijk dat je er meteen moet staan.
En jij denkt dat Sinkgraven er gelijk staat? Ook die droom zal ik je gauw uit helpen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 oktober 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pardon, eventueel een aankoopsom van 6 tot 10 miljoen euro! En dan niets te verliezen qua geld? Wie zegt dat hij het uiteindelijk weer gaat opbrengen bij doorverkoop?
6 tot 10 miljoen vind ik overdreven hoor.. 4 tot 6 miljoen meer zou ik er niet eens aan uitgeven..
Ziyech ging ook niet voor 6 miljoen weg.. Geef 4 miljoen en Sana ofzoiets
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

6 tot 10 miljoen vind ik overdreven hoor.. 4 tot 6 miljoen meer zou ik er niet eens aan uitgeven..
Ziyech ging ook niet voor 6 miljoen weg.. Geef 4 miljoen en Sana ofzoiets
Dus omdat jij dat vind moet Heerenveen dat maar doen?? Ik denk dat Sinkgraven voor Heerenveen een goudjuweeltje is en dat hij zeker niet tussen de 4 en 6 miljoen moet opleveren, maar mogelijk het dubbele!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat vind moet Heerenveen dat maar doen?? Ik denk dat Sinkgraven voor Heerenveen een goudjuweeltje is en dat hij zeker niet tussen de 4 en 6 miljoen moet opleveren, maar mogelijk het dubbele!
Dan zeker niet doen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan zeker niet doen....
Wij willen voor onze spelers altijd topbedragen, maar als een ander dan verkoopt aan ons mogen ze maar een x-bedrag vragen?? Ik vind dat Heerenveen recht heeft om de hoofdprijs te vragen als hij inderdaad een talent met bovennatuurlijke voetbalkwaliteiten heeft. En dan is de vraag of Ajax het bedrag zodanig vind dat ze nog interesse in hem hebben!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Dus de vraag is eigenlijk

Sinkgraven.......Is hij de nieuwe Daley waar Ajax veel geld in wil investeren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Ajax Warrior --
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad als hij 5 of 6 miljoen kost en niet helemaal voldoet wat ik niet denk dan levert hij zeker nog een paar miljoen op na verkoop.Maar geloof me die gaat zeker zijn geld opbrengen.
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dus de vraag is eigenlijk

Sinkgraven.......Is hij de nieuwe Daley waar Ajax veel geld in wil investeren?
ja dat is hij !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:07 schreef nora het volgende:

[..]

ja dat is hij !!
Das mooi, dan knallen we er ongeveer 10 miljoen tegenaan!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

0.0084841