BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:05 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad als hij 5 of 6 miljoen kost en niet helemaal voldoet wat ik niet denk dan levert hij zeker nog een paar miljoen op na verkoop.Maar geloof me die gaat zeker zijn geld opbrengen.
Hij gaat veel meer kosten Nora!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:07 schreef nora het volgende:

[..]

ja dat is hij !!
Hij is toch meer een aanvallende middenvelder...type Klaasen, Andersen....dan hebben we hem niet nodig
nora
 nora - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Met alleen Andersen en Klaasen red je het niet een heel seizoen je hebt echt dubbele bezetting nodig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 oktober 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 23:38 schreef nora het volgende:
Met alleen Andersen en Klaasen red je het niet een heel seizoen je hebt echt dubbele bezetting nodig.
Fischer en El Gappie/Schöne
nora
 nora - woensdag 29 oktober 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Ja Fischer oke maar die is er nog lang niet en Schone gaat denk ik zijn zakken vullen ergens anders het is tijd voor hem en ik vind ook dat hij op het middenveld wat snelheid te kort komt.
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Ik vraag het me af of hij dat is . Hij speelt nu 10 potjes prima voetbal . Wie zegt er dat hij niet terugzakken? Laat hem eerst maar eens een tijd lang presteren voordat ajax.er 10 miljoen tegen aan gooit .
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Hoe gaat het kostic af in Duitsland? Waar speelt Djuricic?
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 oktober 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 10:42 schreef remco k het volgende:
De meeste Eredivisie spelers (bijv. Luuk de Jong, Bas Dorst, Kostic, etc.) krijgen het heel moeilijk in de Bundesliga. Ze komen binnen met een grote conditie/mentaliteits achterstand en of ze daar genoeg tijd voor krijgen om daar aan te werken, is nog maar de vraag!
In Duitsland was onze Siggi, zoals de Duitsers zeggen allang 'abserviert".
Nu ik het toch over de Bundesliga heb, zou ik i.p.v. Sinkgraven voor een speler als Leon Goretzka (maar is het waarschijnlijk nu net een paar maanden te laat voor) zijn gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 oktober 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Kostic zit er pas net en was laatst nog belangrijk. .
Djuricic had beter eerst in Nederland een stap kunnen maken maar dat
geld voor zovelen. Van Eredivisie naar een grotere competitie is nog steeds een flinke stap vergeet dat niet.

Tadic en Pelle doen het juist weer wel goed en van Tadic werd hier gezegd
dat hij niet goed genoeg was voor Ajax..

Zal wel altijd zo blijven sommige pikken het snel op en sommige aarden nooit bij
hun nieuwe club..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 oktober 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ik vraag het me af of hij dat is . Hij speelt nu 10 potjes prima voetbal . Wie zegt er dat hij niet terugzakken? Laat hem eerst maar eens een tijd lang presteren voordat ajax.er 10 miljoen tegen aan gooit .
En dat is nu precies hetgeen wat mij zo tegenstaat! Die jongen speelt een paar leuke wedstrijden en gelijk moeten wij hem kopen! Blijkbaar hebben sommigen niet geleerd van de affaire Sulejmani welke na een goed half seizoen gekocht werd tegen een bedrag die niet eens voor herhaling vatbaar is. Sinkgraven is voor Heerenveen een goudjuweeltje en die zullen ze dus echt niet voor een bedrag van 5 miljoen euro verkopen. Laat deze jongen inderdaad maar eens een heel seizoen zichzelf bewijzen, maar vergeet ook niet dat Ajax heel anders is dan een club als Heerenveen.
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 12:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kostic zit er pas net en was laatst nog belangrijk. .
Djuricic had beter eerst in Nederland een stap kunnen maken maar dat
geld voor zovelen. Van Eredivisie naar een grotere competitie is nog steeds een flinke stap vergeet dat niet.

Tadic en Pelle doen het juist weer wel goed en van Tadic werd hier gezegd
dat hij niet goed genoeg was voor Ajax..

Zal wel altijd zo blijven sommige pikken het snel op en sommige aarden nooit bij
hun nieuwe club..
Tadic heb ik altijd een prima spleer he on de. Vraag me alleen of of het een type ajax speler is.

Kostic presteerden gewoon nog niet.

Maar precies daarom vraag ik me af of Sinatra niet gehypted wordt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 oktober 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic heb ik altijd een prima spleer he on de. Vraag me alleen of of het een type ajax speler is.

Kostic presteerden gewoon nog niet.

Maar precies daarom vraag ik me af of Sinatra niet gehypted wordt.
Whahah Frank Sinatra is overhyped :P
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 15:34 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Whahah Frank Sinatra is overhyped :P
Kut telefoon..

Whahahahaha..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 oktober 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kut telefoon..

Whahahahaha..
Ruilen.
Whahaha
remco k
 remco k - woensdag 29 oktober 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Dat auto typen werkt heel fijn, maar niet op een forum..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 oktober 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 - 17:19 schreef remco k het volgende:
Dat auto typen werkt heel fijn, maar niet op een forum..
Heb een haat aan auto-correct en predictive tekst. Gewoon uitzetten die shit :)
nora
 nora - donderdag 27 november 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Let op Ajax voor je weer achter het net vist en uit nood ene Zimler moet kopen ha ha
====================================================================================

Daley Sinkgraven heeft na slechts dertig wedstrijden in de Eredivisie al de aandacht getrokken van Europese topclubs. De middenvelder van sc Heerenveen wordt gevolgd door Liverpool en Manchester United, meldt The Daily Star donderdag.

De Engelse tabloid verwacht dat Sinkgraven komende zomer naar Engeland komt. Het negentienjarige talent wordt zelfs al omschreven als 'de nieuwe Steven Gerrard', naar één van de spelers die hij bij de Reds zou kunnen opvolgen.

De vermeende belangstelling van de twee Engelse topclubs is slecht nieuws voor Ajax, dat ook op de komst van Sinkgraven hoopt. De Amsterdammers worden al sinds afgelopen zomer met het toptalent van Heerenveen in verband gebracht.

Aanvoerder Marten de Roon sprak afgelopen week al de verwachting uit dat de Friezen niet heel lang meer van Sinkgraven kunnen genieten. "Ik hoop en denk niet dat hij in de winterstop al vertrekt, maar in de zomer zal hij zeker naar een grote club gaan", zei hij.
Stanley
 Stanley - donderdag 27 november 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Mooie test om voor eens en altijd te zien uit wat voor hout Markie Overmars is gesneden. Aan de andere kant. ... Do we really need him?

Ik bedoel Andersen is zich aan het ontwikkelen, Fischer is coming back en de jeugd staat te trappelen. ...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 november 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Het blijft vreselijk, dat Ajax steeds weer zijn beste spelers doet verkopen, zgn. in het belang voor de jeugd. Zo wordt Ajax echt nooit beter om in de categorie van Barcelona te komen.

Tsja, is logisch. Ajax moet durven investeren in 4 goede spelers., wat ze dat nou net niet ( willen ) doen. Zo bereikt Ajax nooit de halve finale van de CL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door nieuwe ajax --
Eide
 Eide - donderdag 27 november 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Komt er weer een met "investeren in goede spelers". Goede spelers blijven niet in de Eredivisie. Als Ajax de salarissen met 25% omhoog gooit kan je nog niet concurreren met de middenmoot en zelf laag geplaatste clubs in Duitsland, Engeland en Spanje. Financieel is er niets te investeren voor Ajax dat spelers brengt die structureel beter zijn als wat Ajax zelf opleid.

En zo simpel is het helaas wel.
nora
 nora - donderdag 27 november 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 18:39 schreef Stanley het volgende:
Mooie test om voor eens en altijd te zien uit wat voor hout Markie Overmars is gesneden. Aan de andere kant. ... Do we really need him?

Ik bedoel Andersen is zich aan het ontwikkelen, Fischer is coming back en de jeugd staat te trappelen. ...
Stanley het probleem is dat de meeste denken dat je met 3 middenvelders een heel seizoen top kan presteren. Je moet 5 toppers hebben op het middenveld dan ga je het ver schoppen.
remco k
 remco k - donderdag 27 november 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 20:01 schreef nora het volgende:

[..]

Stanley het probleem is dat de meeste denken dat je met 3 middenvelders een heel seizoen top kan presteren. Je moet 5 toppers hebben op het middenveld dan ga je het ver schoppen.
Volgens mij heb ik hier nog nooit iemand zien posten dat je maar 3 goede middenvelders nodig hebt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hier nog nooit iemand zien posten dat je maar 3 goede middenvelders nodig hebt.
Gelukkig hebben we jou....jou ontgaat niets
nora
 nora - donderdag 04 december 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Het zoveelste verzoek aan Ajax zie hieronder comm/Frank zou een prima idee zijn Frank
====================================================================================

Daley Sinkgraven staat al een tijdje in de belangstelling van Ajax. De middenvelder van sc Heerenveen tekent wellicht al op korte termijn bij de Amsterdammers.
Ajax-trainer Frank de Boer steekt niet onder stoelen of banken dat hij gecharmeerd is van Daley Sinkgraven, middenvelder van sc Heerenveen. "Volgens mij hebben we zelfs al een keer een bod neergelegd bij Heerenveen."

"Sinkgraven is een goede speler die heel goed bij Ajax zou passen", vervolgt de coach zijn verhaal aan AT5. De vraag is echter of Heerenveen in januari al zaken wil doen, omdat de club anders weer een belangrijke speler kwijtraakt tijdens het seizoen.

Kopen en terugverhuren

In augustus zagen de Friezen Hakim Ziyech al naar FC Twente vertrekken. Sinkgraven nam derhalve de plek van de spelverdeler over, waar hij daarvoor als linksbuiten werd gebruikt. Inmiddels is de 19-jarige middenvelder niet meer weg te denken uit de basis van Heerenveen.

Maar Ajax wil in dat opzicht best flexibel zijn en Heerenveen tegemoet komen, aldus De Boer. "Hem in januari kopen en nog een half jaar verhuren aan Heerenveen? Dat zou zomaar kunnen."
Gerelateerd
Heerenveen, Ajax, Daley Sinkgraven, Frank De Boer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2014 door nora --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 december 2014 - 23:01   quote  deeplink  
We zijn hem alleen nog niet echt nodig, Andersen speelt op zijn plek en die gaat voorlopig nog niet weg. Zou wel een nieuw toptalent zijn op een belangrijk positie, maar Andersen kan daar nog een tijdje spelen en Nouri en van de Beek komen weer na Andersen. dan zou Sinkgraven dus in Jong Ajax spelen en dat gaat hij niet doen heeft hij al aangegeven.
nora
 nora - donderdag 04 december 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je maar 3 goede middenvelders hebt en mensen zeggen we geen middenvelders nodig hebben dan zeg je het zelfde lijkt mij.
nora
 nora - donderdag 04 december 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:
We zijn hem alleen nog niet echt nodig, Andersen speelt op zijn plek en die gaat voorlopig nog niet weg. Zou wel een nieuw toptalent zijn op een belangrijk positie, maar Andersen kan daar nog een tijdje spelen en Nouri en van de Beek komen weer na Andersen. dan zou Sinkgraven dus in Jong Ajax spelen en dat gaat hij niet doen heeft hij al aangegeven.
Donny van Beek is er nog lang niet en je moet rekening houden met blessures en schorsingen en vorm verlies dus kan je eindelijk een jonge nederlands talent kopen dan moet je dat niet laten omdat je bang bent dat er een op de bank komt.
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 23:46 schreef nora het volgende:

[..]

Als je maar 3 goede middenvelders hebt en mensen zeggen we geen middenvelders nodig hebben dan zeg je het zelfde lijkt mij.
Volgens mij hebben we zeker meer dan 3 goede middenvelders..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Kostic speelt volgens mij gewoon hoor..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 23:46 schreef nora het volgende:

[..]

We hebben Duarte ook nog ;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen Andersen (Serero) en dan houd het voor mij op..
Andersen verwacht ik ook nog veel meer van rendement moet omhoog.
Serero aanvallend ook en Cvm vind ik hem ook niet super
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kostic speelt volgens mij gewoon hoor..
Ruim anderhalve maand later, maar goed.. Hij speelt inderdaad, heb je hem ook al zien spelen??

En hoeveel goals heeft ie daar al gemaakt??
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Over moeten spreken bij dat soort jongens die pas net spelen is gewoon kansloos..
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 december 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ruim anderhalve maand later, maar goed.. Hij speelt inderdaad, heb je hem ook al zien spelen??

Is dat bewijs dat hij bij Ajax niet zou slagen? Om Sinkgraven er evn bij te halen. Aan die jongen kan je zien dat hij heel goed kan voetballen. De goal tegen PSV was fantastisch. De assist op Uth tegen Zwolle was van wereldklasse.
Serero is onze vaste CVM. Daar mogen we wel vanuit gaan. Als zoals tegen een DH het niet helemaal loopt met Andersen dan komt Riedewald erin en schuift Thulani door. Je as(middenveld) wat het belangijkste is van je team wordt dan direct op twee plaatsten gewijzigd. Lijkt mij niet heel handig. Als je een Sinkgraven haalt kan hij erin komen voor Andersen/Klaassen en kan Serero gewoon blijven staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 december 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is dat bewijs dat hij bij Ajax niet zou slagen? Om Sinkgraven er evn bij te halen. Aan die jongen kan je zien dat hij heel goed kan voetballen. De goal tegen PSV was fantastisch. De assist op Uth tegen Zwolle was van wereldklasse.
Serero is onze vaste CVM. Daar mogen we wel vanuit gaan. Als zoals tegen een DH het niet helemaal loopt met Andersen dan komt Riedewald erin en schuift Thulani door. Je as(middenveld) wat het belangijkste is van je team wordt dan direct op twee plaatsten gewijzigd. Lijkt mij niet heel handig. Als je een Sinkgraven haalt kan hij erin komen voor Andersen/Klaassen en kan Serero gewoon blijven staan.
Dus je gaat het talent van Sinkgraven verneuken door hem te kopen voor de bank en alleen in te zetten als het niet loopt?

Dat is wat ik uit je verhaal haal hoor, kan het natuurlijk mis hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 december 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat een Kostic inderdaad bij Ajax niet geslaagd was simpelweg omdat ik denk dat het een reactieve speler is en in ons systeem past dat niet.

Ik zeg overigens nergens dat Ajax Sinkgraven niet moet kopen, ik vind het een geweldig talent, maar niet meer dan dat, en er lijken hier mensen daar al heel anders over te denken. Dat soort gasten gaan er simpelweg niet in 1 keer staan. Dat bewijzen alle namen die de laatste jaren hier voorbij zijn gekomen altijd en overal..

Wat ik wel denk is dat jongens als Nouri en vd Beek weleens eerder bij Ajax 1 kunnen debuteren dan menigeen denkt..

Met dat in het achterhoofd, denk ik dat een ieder zich moet afvragen of hij wel nodig is??

Ook een Fischer is van origine een aanvallende middenvelder.
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

welke dan
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hebben Duarte ook nog ;-)
ik heb het over 3 goede middenvelders sorry
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

prima dat is het en het is jammer dat een deel dat niet wil inzien
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oke Brandje dat klopt ik hoop dat Ajax ook zo denkt anders zien we hem weer naar PSV gaan en dat zou doodzonde zijn.
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat een Kostic inderdaad bij Ajax niet geslaagd was simpelweg omdat ik denk dat het een reactieve speler is en in ons systeem past dat niet.

Ik zeg overigens nergens dat Ajax Sinkgraven niet moet kopen, ik vind het een geweldig talent, maar niet meer dan dat, en er lijken hier mensen daar al heel anders over te denken. Dat soort gasten gaan er simpelweg niet in 1 keer staan. Dat bewijzen alle namen die de laatste jaren hier voorbij zijn gekomen altijd en overal..

Wat ik wel denk is dat jongens als Nouri en vd Beek weleens eerder bij Ajax 1 kunnen debuteren dan menigeen denkt..

Met dat in het achterhoofd, denk ik dat een ieder zich moet afvragen of hij wel nodig is??

Ook een Fischer is van origine een aanvallende middenvelder.
Kijk is naar de basis van deze Daley en kijk hoe hij alles overziet in een split seconde daar zijn maar weinig van en met die jongens heb je een goed kans om een topper in huis te krijgen, en ja Donny v/Beek is een groot talent maar je kan daar niet op zitten wachten die jongen moet eerst de schoffelaars van de JL uitproberen daar heeft Andersen ook een tijd voor nodig gehad (dus niet wachten maar handelen)
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:18 schreef nora het volgende:

[..]

welke dan
CVM Serero, Riedewald, Viergever, Bazoer.
RAM Klaassen, Schone, Fischer.
LAM Andersen, Serrero, Schone, Fischer.

En de Boer schrijft ook Duarte niet af..

En een stuk of 5 aankomende talenten..

Maar nogmaals, van mij mag Sinkgraven komen, ik denk alleen dat jullie een veel te hoge verwachting van hem hebben
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:27 schreef nora het volgende:

[..]

Kijk is naar de basis van deze Daley en kijk hoe hij alles overziet in een split seconde daar zijn maar weinig van en met die jongens heb je een goed kans om een topper in huis te krijgen, en ja Donny v/Beek is een groot talent maar je kan daar niet op zitten wachten die jongen moet eerst de schoffelaars van de JL uitproberen daar heeft Andersen ook een tijd voor nodig gehad (dus niet wachten maar handelen)
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meevallen. Hij speelt prima, maar tegen de betere ploegen heeft ie op een paar momenten na nog niet veel laten zien.

Maar gelukkig hebben we de leiding die we hebben, ik vind echt dat jullie er veel te makkelijk over denken wat aankopen betreft..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 december 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar nogmaals, van mij mag Sinkgraven komen, ik denk alleen dat jullie een veel te hoge verwachting van hem hebben
Serero op CVM is toch uit nood geboren? Niet dat hij het slecht doet, maar heel sterk verdedigend is hij niet.
Viergever heeft bij AZ nooit op die positie gespeeld, begon goed maar zakte daarna weg.

Voor de aanvallende posities heeft Fisher nooit op het middenveld gespeeld, ooit zei de boer dat hij hem daar graag ziet.
Schone, daar zit niet heel veel rek meer in. Die is wel bezig met zijn laatste maanden of jaar.

Maar ik denk dat de opties daar achter worden gevuld door grote talenten.

Dus ik ben met je eens dat er voor hem weinig plek is, of het moet als CVM zijn.
Dat je dan een middenveld krijgt met Andersen, Klaassen en Sinkgraven.
nora
 nora - vrijdag 05 december 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Serero een voldoende geen top
Riedewald nog niks bewezen
Viergever te zwak
Bazoer nog niks bewezen
Andersen top
Klaasen top
Fischer afwachten hoe hij terug komt maar kan top worden
En dat waren jou toppers dat bedoel ik en daar kan je Sinkgraven heel goed bij gebruiken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 december 2014 door nora --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 20:19 schreef nora het volgende:

[..]

Serero een voldoende geen top
Riedewald nog niks bewezen
Viergever te zwak
Bazoer nog niks bewezen
Andersen top
Klaasen top
Fischer afwachten hoe hij terug komt maar kan top worden
En dat waren jou toppers dat bedoel ik en daar kan je Sinkgraven heel goed bij gebruiken
Tsja die Viergever....ik zie daar helemaal niets in, Serero twijfel ik nog, maar neigt naar de verkoop
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wennen? En schat de Bundesliga iets hoger in hoor..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Viergever vind ik cvm niet zo dan liever naast Veltman en
Schone terug naar het middenveld moet je ook niet willen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 december 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wennen? En schat de Bundesliga iets hoger in hoor..
De bovenste 8 ja....doe mij maar Werder of HSV in een Champions league poule met Ajax
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 december 2014 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De bovenste 8 ja....doe mij maar Werder of HSV in een Champions league poule met Ajax
En jij denk dat je die even wint? Dortmund staat niet voor niks onderaan daar hoor
de onderste ploegen daar maken het ons ook gewoon lastig hoor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sinkgraven. ... Is hij de nieuwe Ajax Daley?

0.0169548