BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hier is dat feestje.....???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Vooropgesteld, ik was gisteren niet in de Kuip, normaal altijd wel.

Ik zag dus op TV dat er door ons werd gezongen "waar is dat feestje".
Ik zong dit thuis niet mee, ik was heel blij met de overwinning maar een feestje heb ik niet gevierd. We hebben een wedstrijd gewonnen maar nog niet de Uefa cup.
Ik vind dat wij als Feyenoord min of meer ervan uit moeten gaan dat wij in de Kuip winnen, ongeacht de tegenstander (als deze niet van het kaliber Real Madrid en zo zijn) dus om nu Hier is dat feestje te gaan zingen bij een "normale" overwinning?

Nogmaals ik was er niet bij dus wellicht had ik mij ook door de sfeer laten verleiden om het wel te zingen maar ik denk het niet.
Ik las op twitter dat meer supporters zich hieraan gestoord hebben en dat het nummer ingezet zou zijn door de DJ.....

Ik vind overigens wel dat wij qua muzieknummers soms te overdreven reageren wat niet de sfeer ten goede komt....als een andere club er met een mooi nummer vandoor gaat dan is dat nummer meteen verboden in de Kuip terwijl dat nummer door vele supportersgroepen gebruikt wordt.
Het wordt dus steeds stiller in de Kuip omdat wij niet meer echt creatief zijn en zelf met iets origineels komen.
Tifo team kom in actie, laat DJ Paul een leuk hymne verzinnen die wij exclusief als Feyenoorders gaan gebruiken.

Tot zondag, dan ben ik er wel weer bij.

ps Fred, Toornstra gewoon op de plek van Lex of leer Lex eens vooruit spelen/opendraaien ipv van tikkie terug en clasie in de weglopen....
MMM
 MMM - vrijdag 03 oktober 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Was als reactie op de Luik supporters, die na de 1-1 zongen: Waar is dat feestje, hier is dat feestje.
Felbm
 Felbm - vrijdag 03 oktober 2014 - 09:42   quote  deeplink  
De reden dat dat gezongen werd, is dat de Standaard Luik fans dit zongen na de 1-1.Als reactie hierop deed het feyenoord publiek dit na de 2-1 terug.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Oke dan heb ik niets gezegd en dan zijn de jongens van Lunaticnews kennelijk??? ook niet in het stadion geweest...die vroegen namelijk al om het ontslag van de DJ...

Bedankt voor de toelichting!
Els
 Els - vrijdag 03 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Ik vind dat Manu, Manu liedje op de melodie van de Muppets hartstikke leuk en creatief. En dat heb ik erg lang gemist.
En dat met dat feestje had van mij niet gehoeven. Ik vind het toch wel een beetje van ADO.
Southside 1908
 Southside 1908 - vrijdag 03 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Dat muppet liedje was leuk maar verder is het 1 grote droefenis die dj paul, jaar in jaar uit dezelfde muziek en heel af en toe wat nieuws/origineels.

Maar goed... .we komen niet voor de muziek maar voor het voetbal
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Tijdens de wedstrijd werd het door het publiek al gezongen, maar dat de DJ het na afloop van de wedstrijd was wel leuk. Niet zo'n probleem van maken, zoals sommigen dat nodig lijken te vinden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 22:07 schreef Bosifyable het volgende:
Tijdens de wedstrijd werd het door het publiek al gezongen, maar dat de DJ het na afloop van de wedstrijd was wel leuk. Niet zo'n probleem van maken, zoals sommigen dat nodig lijken te vinden.
Tja, jij vind het niet zielig dat er 'hier is dat feestje' wordt gezongen. Laat staan dat Feyenoord de rest in europees verband gaat verliezen dan zingen de tegenstanders op hun manier : hier is dat feestje. Als je een beker wint, dan snap ik het helemaal maar bij 1 overwinning? Kom op zeg, dan lijk je wel een kleuter ... zo kinderachtig !!!
tomson
 tomson - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Dat er van zoiets onbenullige al een punt gemaakt kan worden hahaha...Gaat het alweer zo goed op het veld ?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 oktober 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, jij vind het niet zielig dat er 'hier is dat feestje' wordt gezongen. Laat staan dat Feyenoord de rest in europees verband gaat verliezen dan zingen de tegenstanders op hun manier : hier is dat feestje. Als je een beker wint, dan snap ik het helemaal maar bij 1 overwinning? Kom op zeg, dan lijk je wel een kleuter ... zo kinderachtig !!!
Dit was puur als reactie op het feit dat de gasten van Standard Luik bij een gelijke stand (!) het liedje zelf in zetten. Dus kun je het terug krijgen wanneer je wint. Ik snap dat jij weer naar het grotere plaatje kijkt waar jouw ambities veel hoger liggen dan elk ander forumlid, maar dat is dus totaal niet aan de orde in deze kwestie. Dus, okédoei.
tomson
 tomson - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Tegen Utrecht word er toch ook de cuccaracha gezongen als we scoren ? Zelfde recept.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Of tegenstanders die onze goal tune zingen zodra ze tegen ons scoren. Maar joh, dat onschuldige moet je ook niet willen zien.
ViezeFurr
 ViezeFurr - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Ach, het was inderdaad een reactie op. En die DJ dacht na de wedstrijd grappig te zijn en dat nummer erin te gooien. Vergeet niet dat het maar een DJ is, iemand die een paar nummers in een playlist pleurt en speelt, mag in mijn ogen dus sowieso al geen naam hebben.

Verder vond ik Manu op het liedje van Brasil persoonlijk mooier. Wel een heel standaard deuntje maar wel tof.
tomson
 tomson - zaterdag 04 oktober 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Klonk al een heel stuk beter dan dat "het zijn maar kut k belgen" wat ook regelmatig gezongen werd. Sjongejonge over kansloos gesproken. ..Als iemand zichzelf dan ergens druk over wil maken, begin je dan beter daarmee lijkt me ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2014 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hier is dat feestje.....???









0.0066177