|
|
Barabas
|
|
|
Goedmakertjes? Begreep dat het er flink op is gegaan gisteravond.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Angstig momentje: 'Man, ik dacht dat we gingen neerstorten'
Hoofdcoach Fred Rutten gaat geen wijzigingen in zijn basiself doorvoeren. Matthew Steenvoorden vervangt wel de geblesseerden Sven van Beek en Joris Mathijsen, maar voor de rest is de trainer niet van plan om zijn opstelling aan te passen.
Alleen Jordy Clasie was wat ziekjes. ''Niet kiplekker, maar geen ebola'', zei Rutten op de persconferentie. Wellicht dat de onrustige vlucht met veel turbulentie daar mee te maken had. ''Man, ik dacht op een gegeven moment dat we zouden neerstorten'', slaakte aanvoerder Jordy Clasie eenmaal op de grond een zucht van verlichting tegenover het Algemeen Dagblad.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:Vermeer; Wilkshire, Steenvoorden, Kongolo, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Immers; Toornstra, Kazim-Richards, Manu. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Belachelijk dat je geen uitnodiging hebt gekregen van Rijeka. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bittere noodzaak denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja.... Helaas wel... Benieuwd wat er nu weer onze kant op komt van de UEFA...
Maar goed. Nog ff en dan gaan we wéér winnen! Veel plezier allemaal. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Vannacht thuis gekomen twee dagen op reis geweest, dat weet je dat nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-fans zonder kaartje kunnen in Rijeka vanaf rots kijken
Feyenoord speelt vanavond tegen HNK Rijenka in het Kantrida stadion, dat is genoemd naar de gelijknamige wijk in de stad en plaats biedt aan 10.600 toeschouwers. Heel bijzonder is de in 1912 gebouwde thuishaven van HNK Rijeka niet, maar de ligging des te meer. Gelegen aan de Adriatische kust en ingeklemd tussen rotsen en zee is het één van de meest pittoreske stadions ter wereld. Wie na deze trip niet met mooie plaatjes thuiskomt, heeft iets niet helemaal goed gedaan.
In het uitvak is plaats voor 600 fans van Feyenoord, maar veel meer mensen zijn vanuit Rotterdam en omgeving afgereisd naar Kroatië. In Rijeka is een plein waar op een groot scherm de wedstrijd te volgen is. Maar vanaf de rotswand naast het stadion is het uitzicht op het speelveld prima. Vermoedelijk zullen veel fans zonder ticket daar gaan staan om de wedstrijd te volgen. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik begreep van een Rijeka supporter op een ander forum dat dit absoluut niet mogelijk is om die wedstrijden te bekijken vanaf de rots. Dan word je door de politie weggestuurd.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:Ik begreep van een Rijeka supporter op een ander forum dat dit absoluut niet mogelijk is om die wedstrijden te bekijken vanaf de rots. Dan word je door de politie weggestuurd.. Grote KENNER je moet wel 3 punten vanaf het forum mee nemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet vanaf het veld dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh onnozele van het forum natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begin nu toch aardig peuken weg te roken, toch maar aan de kalli gaan dan denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt me overigens ook niet verstandig om supporters vanaf die rots mee te laten kijken, er zal dan aardig wat op het veld en in het publiek gegooid worden.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Op reis? Naar Maastricht en terug zeker ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ach ja, natuurlijk.. hoe zou het met Doutzen zijn? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig dat we jou 'koppo' niet zien dan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zag toch dat ie op de training meedeed, zal wel meevallen dan. Rutten heeft geconstateerd dat het geen ebola is.. Heeft Rutten ervaring met ebola dan ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De sfeer zit er al weer lekker in. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die heeft ie pas twee dagen uitgewoond meen ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De opstellingen..
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Steenvoorden, Kongolo, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Immers; Toornstra, Kazim en Manu.
Bank Feyenoord: Mulder, Boulahrouz, Karsdorp, Vilhena, Basacikoglu, Te Vrede, Boetius
Opstelling HNK Rijeka: Vargic, Tomecak, Leskovic, Mitrovic, Loevac, Jajalo, Cvijanovic, Moises, Jugovic, Sharbini, Kramaric |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vreemd volgens RTL7 staat Steenvoorden RB, Wilkshire LB en Nelom centraal naast Kongolo..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zin aan Dennis..(?) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Ja altijd toch.jij niet dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar staan ze hoor, kom maar op.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Daarom.come on feyenoord!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kutsnor denkt verlies en snifting. Kieft een gelijkspel, onwetenden zijn het.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weer die zeikstraal van Driessen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben de tos gewonnen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus Jens wat een kutcornert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze hebben net de wortelen van t veld gerooid zo te zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ziet er na negentig minuten niet meer uit vrees ik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos