|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog drie treffers in de tweede helft erbij dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de stand is goed. maar t is niet al te best. enkelen daargelaten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goed manu!kazim gaat ook scoren!vermeer prima redding!
hup feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar gaan we nog veel plezier van beleven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een drama is die Immers toch weer ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Allemaal de schuld van Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind hem best weer aardig spelen anders.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Zie ik een andere wedstrijd zeker. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Lex is weer goed ??? Hahaha, jij spoor ook niet !!!
Afjagen , ja daar is ie goed in ... maar in balbezit een drama!!! Helaas heeft ie maar een enkele kwaliteit die af en toe een doelpuntje mee pikt . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
minimaal een er bij om Vitesse voorbij te gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 20:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lex is weer goed ??? Hahaha, jij spoor ook niet !!! Afjagen , ja daar is ie goed in ... maar in balbezit een drama!!! Helaas heeft ie maar een enkele kwaliteit die af en toe een doelpuntje mee pikt . Lex is weer heel nuttig in deze wedstrijd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoeft niet, het is maar waar jij tevreden mee ben ... Mentaal en inzet is Immers top, daar zal je mij nooit over horen. Voetballend komt ie helaas te veel tekort ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nuttig is wat anders dan goed zijn ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 20:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoeft niet, het is maar waar jij tevreden mee ben ... Mentaal en inzet is Immers top, daar zal je mij nooit over horen. Voetballend komt ie helaas te veel tekort ! Heb toch een paar hoogstaande acties gezien van hem.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 20:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Lex is weer goed ??? Hahaha, jij spoor ook niet !!! Afjagen , ja daar is ie goed in ... maar in balbezit een drama!!! Helaas heeft ie maar een enkele kwaliteit die af en toe een doelpuntje mee pikt . krijgt twee 100 procent kansen. de eerste 6 meter naast. de tweede cornervlag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat nuttig zijn doet ie anders toch goed.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kom op zeg! Welk niveau streef jij na ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van mij mag karsdorp t n keer laten zien nu. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zit ie op de bank dan? Dan is het inderdaad de schuld van Mulder ... Hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: In plaats van Immers? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij wil op die positie gewoon een andere speler zien, dat mag. Maar ik denk dat Lex de opdrachten van Fred met goed gevolg uitvoert. En dat is de reden dat. Fred en destijds Ronald hem daarom ook opstellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker, nog ff die derde erbij inschieten en dan in laten vallen, prima.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steenvoorden erin..leuk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand die man ff het veld uit helpen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja, lijkt me de beste optie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zet je Vilhena in zo'n geval niet volledig buitenspel? Niet gunstig lijkt me, gezien de huidige contractonderhandelingen..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 - 20:54 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zet je Vilhena in zo'n geval niet volledig buitenspel? Niet gunstig lijkt me, gezien de huidige contractonderhandelingen..? daar kan ik niets aan doen. Vilhena heeft nog nooit op 10 de kans gekregen dus dat verwacht ik nu ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
dat was toch geen strafschop scheidt nou uit!!!come on feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu gewoon op jacht gaan naar de 3-1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t wordt tijd voor Te Vrede |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Een schop tegen de schenen, zonder op wat voor manier dan ook de bal te raken..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
makkellie je moeder is een hoer!! dit was een strafschop voor feyenoord! weer niet gekregen!
come on feyenoord!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij had hem kunnen geven.. |
|
|
|