BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles Almelo (zaterdag 18 oktober 2014, 19:45) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 12:18   quote  deeplink  
Kijk maar naar Bassiemoeilijk Turk , weet niet wat hij nog gaat doen, maar staat niet in de basis
sevillana
 sevillana - zondag 19 oktober 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 10:04 schreef piet de paler het volgende:
Eerste helft gewoon (erg) goed, tja het is niet goed te praten maar als je zo makkelijk speelt neem je gas terug voor de Europese wedstrijd. En dan kun je het jezelf moeilijk maken. Ik vond Wilshire, Manu, Vermeer, el Ahmadi de sterkste spelers, heb voor mijn computer genoten van de eerste helft, en ergeren aan de scheids. Ik zie dezon weer schijnen voor dit Feyenoord.
Wilkshire bij de betere spelers? Door zijn verkeerd, lees te laat, ingrijpen ontstonden de problemen voor Feyenoord.
Dacht zelf meer aan Toornstra en Vermeer als de betere spelers.
btw .... hoeveel inch is dat scherm van jou?
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 13:06   quote  deeplink  
18-10-2014 Samenvatting Feyenoord - Heracles... von FR1908net

Deze kan ik thuis ook bekijken, die van kots sport niet. Lekkere shit, één Europa maar Feyenoord volgen is echt een probleem. Wil er gewoon voor betalen hoor maar het gaat gewoon niet buiten de Nederlandse grenzen en daar zit je al snel buiten in zo'n landje als Nederland, pfffff.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2014 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Ha ha verdedigend ga ik met je mee, echter als hij opkomt is er direct gevaar. Vergeleken met Janmaat is hij verdedigend beter dan we hadden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Ik zie trouwens wel weer een glimp van ( erg korte speelduur) de oude Boetius
Els
 Els - zondag 19 oktober 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

Wilkshire bij de betere spelers? Door zijn verkeerd, lees te laat, ingrijpen ontstonden de problemen voor Feyenoord.
Dacht zelf meer aan Toornstra en Vermeer als de betere spelers.
btw .... hoeveel inch is dat scherm van jou?
Eens, in het stadion leek Wilkshire ook één van de mindere spelers. Aanvallend zeer matig en brengt je verdedigend nogal eens in gevaar.
VVout
 VVout - zondag 19 oktober 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:12 schreef piet de paler het volgende:
Ik zie trouwens wel weer een glimp van ( erg korte speelduur) de oude Boetius
Zijn talent komt wel weer boven drijven, is gewoon ff een dipje. Hoop dat hij er weer snel staat evenals Vilhena. Wel eerst ff het contract flink verlengen voor ze gaan uitblinken, voordat die aasgieren de kans zien ze voor weinig geld van Feyenoord los te peuteren.
sevillana
 sevillana - zondag 19 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2014 - 13:08 schreef piet de paler het volgende:
Ha ha verdedigend ga ik met je mee, echter als hij opkomt is er direct gevaar. Vergeleken met Janmaat is hij verdedigend beter dan we hadden.
Oneens, hij mist o.a. de nodige snelheid tov Janmaat
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 20 oktober 2014 - 09:55   quote  deeplink  
Tja, hij is nou eenmaal Wilkshire en niet Janmaat... ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles Almelo (zaterdag 18 oktober 2014, 19:45) 2-1









0.0079958