BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Ik snap het commentaar op beide spelers overigens totaal niet..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 december 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 20:06 schreef drik het volgende:
Ajax moet gewoon Bottegin van Gronigen halen is een beest en geen schooljongen
Jammer dat hij niet kan voetballen.. Vind Hateboer juist wel een potentiële
harde verdediger. Maar ja dat dachten we van vd Hoorn ook
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 december 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 23:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

In het begin van dit seizoen deed hij het ook goed toen hij Veldman verving na het wk
Vond ik dus ook stond aardig met hem. Veltman maakt ook veel fouten
laatste tijd. Moisander is zwak en weg en Denswil tja die oogt zo passief.
Aanval lijkt vorm te krijgen maar middenveld en verdediging zijn totaal niet stabiel.
Nog wat werk aan de winkel.
biebie
 biebie - maandag 01 december 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 16:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond ik dus ook stond aardig met hem. Veltman maakt ook veel fouten
laatste tijd. Moisander is zwak en weg en Denswil tja die oogt zo passief.
Aanval lijkt vorm te krijgen maar middenveld en verdediging zijn totaal niet stabiel.
Nog wat werk aan de winkel.
Met uitzondering van Klaassen is er dit seizoen geen enkele Ajax-speler die constant goed presteert. Zo word je dus geen kampioen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 december 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jammer dat hij niet kan voetballen.. Vind Hateboer juist wel een potentiële
harde verdediger. Maar ja dat dachten we van vd Hoorn ook
Siggi anderhalf jaar mogen schutteren. Moisander mag nog steeds halfbakken ingrijpen. Veltman speelt zeer wisselvallig en dan gaan veel mensen/media vd Hoorn afschrijven terwijl deze jongen nog nooit een echte kans heeft gehad en voornamelijk op ondankbare momenten mag invallen.
Ik blijf het zeggen met Mike in de basis was Ajax het meest stabiel achterin aan het begin van het seizoen
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Siggi anderhalf jaar mogen schutteren. Moisander mag nog steeds halfbakken ingrijpen. Veltman speelt zeer wisselvallig en dan gaan veel mensen/media vd Hoorn afschrijven terwijl deze jongen nog nooit een echte kans heeft gehad en voornamelijk op ondankbare momenten mag invallen.
Ik blijf het zeggen met Mike in de basis was Ajax het meest stabiel achterin aan het begin van het seizoen
Helemaal mee eens.. Hij heeft ook nog eens een goede inspeelpass, en is door de lucht heel sterk.. Moet misschien nog veel leren, maar hem afschrijven terwijl de rest presteerd wat ze nu doen is ronduit belachelijk..
freakie
 freakie - maandag 01 december 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft wel degelijk een aantal flinke missers gehad zoals dus een Duarte en Sigthorson..
Mm ik vind sigthorson geen echte misser. Is regelmatig belangrijk geweest. Duarte is een echte fout geweest. Zie voor de rest geen echte blunders. Voor het zelfde geld hadden we een nieuwe sulejmani kunnen halen en niks goeds gehad.
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Mm ik vind sigthorson geen echte misser. Is regelmatig belangrijk geweest. Duarte is een echte fout geweest. Zie voor de rest geen echte blunders. Voor het zelfde geld hadden we een nieuwe sulejmani kunnen halen en niks goeds gehad.
Het uitgegeven bedrag zegt helemaal niks over het wel of niet slagen van een speler..

Sana volledig mislukt, Zimling is mislukt, Duarte mislukt, Hoessen..

En Sigthorson regelmatig belangrijk?? Regelmatig is iets vaker dan eens in de twee maanden..

Gewoon compleet mislukt bij Ajax..

Dat zijn gewoon miskopen, dat vind ik ook niet zo erg, maar het mag best benoemd worden..
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Kritisch zijn is geen doodzonde..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 december 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt ja en hij heeft ook wel pech hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 december 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:13 schreef remco k het volgende:
Kritisch zijn is geen doodzonde..
Gelukkig niet
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 december 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het uitgegeven bedrag zegt helemaal niks over het wel of niet slagen van een speler..

En Sigthorson regelmatig belangrijk?? Regelmatig is iets vaker dan eens in de twee maanden..

Dat zijn gewoon miskopen, dat vind ik ook niet zo erg, maar het mag best benoemd worden..
Bij elkaar nog geen 10 miljoen is nog altijd beter besteed dan een Sulejmani
aantrekken voor 16 miljoen. Toch is het aankoop beleid nog niet Ajax waardig.
Verkopen lukt beter
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 22:41   quote  deeplink  
16 miljoen voor 10 mislukte spelers vind ik erger dan 16 miljoen voor 1 speler.
Eide
 Eide - dinsdag 02 december 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Cillessen verlengt contract

Ajax en Jasper Cillessen hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 november 2014 en loopt tot en met 30 juni 2018.
Cillessen werd op 22 april 1989 geboren in Groesbeek. Hij maakte op 21 september 2011 zijn debuut in het eerste elftal in de bekerwedstrijd vv Noordwijk - Ajax (1-3). Tot nu toe speelde hij 69 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

,,Het is opnieuw een contract waaruit vertrouwen spreekt, vertelt Jasper Cillessen, kort nadat hij zijn nieuwste Ajax-contract heeft gesigneerd. ,,Een contractverlenging bij Ajax blijft speciaal, vooral voor een jongen die toch van buitenaf is gekomen. Ik ben blij en trots dat ik 3,5 jaar na mijn eerste contract nu alweer kan verlengen. En anderhalf jaar terug was alles nog anders. Dat toont wel aan hoe snel het allemaal kan gaan. Er is, zeker in het afgelopen jaar, heel veel gebeurd.

Cillessen wordt bij zijn contractverlenging geflankeerd door Marc Overmars, Michael Kinsbergen en Frank de Boer. Cillessen wordt bij zijn contractverlenging geflankeerd door Marc Overmars, Michael Kinsbergen en Frank de Boer.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Michael Kinsbergen brachten de contractbesprekingen met Cillessen cs tot een goed einde. Dinsdag was ook Frank de Boer in de ArenA present om zijn doelman te feliciteren. ,,Hier gaat een heel goed signaal van uit, doelt de Ajax-trainer op de contractverlenging van zijn eerste doelman. ,,Jasper behoort onder meer met Davy Klaassen, Joël Veltman en Ricardo van Rhijn tot de eerste Ajacieden die zich langer aan de club binden. Als de huidige groep minimaal twee jaar bij elkaar blijft, gloort er wellicht iets moois. Deze verlenging is vooral ook een mooi signaal naar Ajax en de supporters.

De Boer is tevreden over de ontwikkeling die Cillessen de voorbije seizoenen heeft doorgemaakt. ,,Als Jasper zich zo doorontwikkelt blijft hij een stabiele factor voor zowel Ajax als Oranje. Hij is een echte winnaar, met een uitstekende mentaliteit. Cillessen heeft al een hoog niveau, maar hij kan zich ook nog op alle punten verbeteren. Het verbaast me zeker niet dat hij zich tot nu toe zo heeft ontwikkeld.

Bron
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 december 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:35 schreef Eide het volgende:
Cillessen verlengt contract

Ajax en Jasper Cillessen hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 november 2014 en loopt tot en met 30 juni 2018.
Cillessen werd op 22 april 1989 geboren in Groesbeek. Hij maakte op 21 september 2011 zijn debuut in het eerste elftal in de bekerwedstrijd vv Noordwijk - Ajax (1-3). Tot nu toe speelde hij 69 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

,,Het is opnieuw een contract waaruit vertrouwen spreekt, vertelt Jasper Cillessen, kort nadat hij zijn nieuwste Ajax-contract heeft gesigneerd. ,,Een contractverlenging bij Ajax blijft speciaal, vooral voor een jongen die toch van buitenaf is gekomen. Ik ben blij en trots dat ik 3,5 jaar na mijn eerste contract nu alweer kan verlengen. En anderhalf jaar terug was alles nog anders. Dat toont wel aan hoe snel het allemaal kan gaan. Er is, zeker in het afgelopen jaar, heel veel gebeurd.

Cillessen wordt bij zijn contractverlenging geflankeerd door Marc Overmars, Michael Kinsbergen en Frank de Boer. Cillessen wordt bij zijn contractverlenging geflankeerd door Marc Overmars, Michael Kinsbergen en Frank de Boer.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Michael Kinsbergen brachten de contractbesprekingen met Cillessen cs tot een goed einde. Dinsdag was ook Frank de Boer in de ArenA present om zijn doelman te feliciteren. ,,Hier gaat een heel goed signaal van uit, doelt de Ajax-trainer op de contractverlenging van zijn eerste doelman. ,,Jasper behoort onder meer met Davy Klaassen, Joël Veltman en Ricardo van Rhijn tot de eerste Ajacieden die zich langer aan de club binden. Als de huidige groep minimaal twee jaar bij elkaar blijft, gloort er wellicht iets moois. Deze verlenging is vooral ook een mooi signaal naar Ajax en de supporters.

De Boer is tevreden over de ontwikkeling die Cillessen de voorbije seizoenen heeft doorgemaakt. ,,Als Jasper zich zo doorontwikkelt blijft hij een stabiele factor voor zowel Ajax als Oranje. Hij is een echte winnaar, met een uitstekende mentaliteit. Cillessen heeft al een hoog niveau, maar hij kan zich ook nog op alle punten verbeteren. Het verbaast me zeker niet dat hij zich tot nu toe zo heeft ontwikkeld.

Bron
Ik had het al gelezen. Een prima ontwikkeling!
nora
 nora - dinsdag 02 december 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Klopt een goede actie van Ajax mag ook wel is benoemd worden niet alleen de slchte acties.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 december 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Ja omdat het dan 10 niet gelukt is om een versterking aan te trekken.
maar voor 16 miljoen moet je toch wel 2 a 3 ajax waardige spelers kunnen halen.
Zat gisteren even een samevatting van de premiership te kijken
maar daar loopt ook nog genoeg rond.
Gary Hooper, Lafferty, Roddelga, Darren Bent en nog wel een paar
loon zal wel het probleem zijn maar toch wel de ervaring (Bent) en kwaliteit
wat je zoekt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 december 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 15:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen. Een prima ontwikkeling!
Vind ik ook, enkel mag hij wel beter gaan keepen. (zoals vorig seizoen)
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 06:39   quote  deeplink  
Keept prima redde er zondag ook weer 2 ligt aan achterhoede
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Ik vind hem op het moment helemaal niet prima keepen. Oogt minder zeker dan vorig seizoen, en heeft een aantal tegengoals gehad die weliswaar geen blunders zijn maar zeker niet onhoudbaar..
remco k
 remco k - donderdag 04 december 2014 - 20:39   quote  deeplink  
De Boer geeft overigens in een interview met AT5 aan dat Ajax afgelopen zomer een bod heeft gedaan voor Sinkgraven en dat dit in de toekomst, misschien deze winter wel weer zal gebeuren..

Zoals sommigen hier dus al aangaven, er kan altijd van alles gebeuren..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 december 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:
De Boer geeft overigens in een interview met AT5 aan dat Ajax afgelopen zomer een bod heeft gedaan voor Sinkgraven en dat dit in de toekomst, misschien deze winter wel weer zal gebeuren..

Inderdaad kijk er ook niet gek van op mocht er iets gebeuren.
Je kan gewoon nooit zeggen er komt niks bij want sommige kansen
moet je niet laten schieten. Maar goed ben benieuwd wat er gaat gebeuren en of
we Psv nog in gaan halen..
nora
 nora - donderdag 04 december 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Of PSV koopt hem weer die zijn vaak wat slagvaardiger als Ajax in dat soort dingen, ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen hopelijk heb ik het mis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 december 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:

Van mij hoeft hij niet te komen, is nu al gehyped en kan daardoor alleen maar vies tegenvallen! Ik vond hem trouwens in de wedstrijd tegen Ajax totaal niet opvallen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 december 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Of die gehyped is of niet boeit me niet, ik beoordeel spelers zelf wel, daar heb ik de media niet voor nodig..

Het talent heeft ie zeker..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 december 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:25 schreef remco k het volgende:
Of die gehyped is of niet boeit me niet, ik beoordeel spelers zelf wel, daar heb ik de media niet voor nodig..

Ik geef alleen aan dat ik vind dat die jongen veel te veel gehyped is, net als enkele andere spelers! Kishna en El Ghazi deden het ook leuk, net als Veltman! En moet je nou eens lezen in de media. Die jongens zijn jong en bij Ajax wordt er nog meer op ze gelet dan bij bijvoorbeeld Heerenveen. Ik zie echt niet op welke plek Sinkgraven zou moeten spelen? Het middenveld is al overbezet, daarmee meenemend dat er vanuit de jeugd enkele grote talenten aan zitten te komen.
Eide
 Eide - vrijdag 05 december 2014 - 11:38   quote  deeplink  
El Ghazi verlengt contract tot medio 2019

Ajax en Anwar El Ghazi hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 oktober 2014 en loopt tot en met 30 juni 2019.
El Ghazi werd op 3 mei 1995 geboren in Barendrecht. Hij maakte op 3 augustus 2014 zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal PEC Zwolle Ajax (1-0). Tot nu toe speelde hij negentien officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin zes doelpunten. ,,Een blijer persoon dan ik kan je nu niet vinden", zegt El Ghazi. ,,Ik hoefde er zeker niet lang over na te denken. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Ajax, de club heeft veel vertrouwen in me en het publiek is fantastisch."

Eerder verlengden spelers als Davy Klaassen, Ricardo van Rhijn, Joël Veltman en Jasper Cillessen ook al hun contract bij Ajax. El Ghazi: ,,Het is zaak deze kern bij elkaar te houden en als één team te groeien. We willen allemaal bij elkaar blijven en van daaruit presteren."

El Ghazi kampt overigens momenteel met liesklachten, waardoor hij afgelopen zondag de wedstrijd in Den Haag aan zich voorbij moest laten gaan. Deze spierblessure houdt hem in elk geval ook voor de komende wedstrijd tegen Willem II aan de kant. In aanloop naar de daaropvolgende wedstrijd, woensdag 10 december tegen Apoel FC, wordt zijn inzetbaarheid per dag bekeken. Het is op dit moment nog twijfelachtig of hij op tijd fit zal zijn voor dit laatste duel in de poulefase van de UEFA Champions League.

Ajax.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 december 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:38 schreef Eide het volgende:
El Ghazi verlengt contract tot medio 2019

Ajax en Anwar El Ghazi hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2016. De nieuwe en verbeterde verbintenis gaat met terugwerkende kracht in op 1 oktober 2014 en loopt tot en met 30 juni 2019.
El Ghazi werd op 3 mei 1995 geboren in Barendrecht. Hij maakte op 3 augustus 2014 zijn debuut in het eerste elftal in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal PEC Zwolle Ajax (1-0). Tot nu toe speelde hij negentien officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij scoorde daarin zes doelpunten. ,,Een blijer persoon dan ik kan je nu niet vinden", zegt El Ghazi. ,,Ik hoefde er zeker niet lang over na te denken. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Ajax, de club heeft veel vertrouwen in me en het publiek is fantastisch."

Eerder verlengden spelers als Davy Klaassen, Ricardo van Rhijn, Joël Veltman en Jasper Cillessen ook al hun contract bij Ajax. El Ghazi: ,,Het is zaak deze kern bij elkaar te houden en als één team te groeien. We willen allemaal bij elkaar blijven en van daaruit presteren."

El Ghazi kampt overigens momenteel met liesklachten, waardoor hij afgelopen zondag de wedstrijd in Den Haag aan zich voorbij moest laten gaan. Deze spierblessure houdt hem in elk geval ook voor de komende wedstrijd tegen Willem II aan de kant. In aanloop naar de daaropvolgende wedstrijd, woensdag 10 december tegen Apoel FC, wordt zijn inzetbaarheid per dag bekeken. Het is op dit moment nog twijfelachtig of hij op tijd fit zal zijn voor dit laatste duel in de poulefase van de UEFA Champions League.

Ajax.nl
Goed om te horen! Als zijn spel dan ook gewoon vrij blijft en niet vol met regeltjes dan hebben we een groot talent gebonden!
riveco
 riveco - vrijdag 05 december 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:25 schreef remco k het volgende:

Hij heeft zeker talent, maar is het een verstandige aankoop? We hebben ook Nouri en van Beek nog.
freakie
 freakie - vrijdag 05 december 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Een miskoop die de belangrijke wedstrijden voor ajax won. Tsja hij is niet geslaagd maar dan is het geen miskoop. Als je Sana koopt voor 500 duizend en dan probeerd of hij wat kan betekenen en het blijkt niet zo te zijn zet ik er geen "miskoop" bij. Het is prima om dat soort spelers uit te proberen.

Zimling mislukt? Je zegt zelf dat spelers een langere tijd de kans moeten hebben? Het is geen aankoop dus is geen miskoop..

Duarte vind ik de enige miskoop. Je zal ook nooit toegeven, wel een slechte gewoonte weetje. Je spreekt jezelf gelukkig in dit geval tegen. Zimling afschrijven en heeft 4-5 wedstrijden gespeeld.
freakie
 freakie - vrijdag 05 december 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Hoe kan je dat vinden?? Ajax koopt of huurt 15 spelers in 4 jaar van die 15 slagen er tot nu toe 4-5. Als je 1 speler elk jaar koopt voor 16 miljoen en mislukt ben je toch kapitalen kwijt? En je hebt geen enkele speler die wat toevoegd aan je team. Geld weg, speler weg, sfeer in de club minder want die mislukte speler moet spelen.

Op deze manier heb je elk jaar kans op een speler die slaagd en voor een prikkie
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mij hoeft hij niet te komen, is nu al gehyped en kan daardoor alleen maar vies tegenvallen! Ik vond hem trouwens in de wedstrijd tegen Ajax totaal niet opvallen.
Ik beoordeel hem ook niet op 1 wedstrijd
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 december 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 16:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Hoe kan je dat vinden?? Ajax koopt of huurt 15 spelers in 4 jaar van die 15 slagen er tot nu toe 4-5. Als je 1 speler elk jaar koopt voor 16 miljoen en mislukt ben je toch kapitalen kwijt? En je hebt geen enkele speler die wat toevoegd aan je team. Geld weg, speler weg, sfeer in de club minder want die mislukte speler moet spelen.

Op deze manier heb je elk jaar kans op een speler die slaagd en voor een prikkie
Kijk voordeel van de ingeslagen weg is dat als je een flop huurt je weinig kwijt bent.
Maar zet dan aub wat hoger in en huur afvallers van grotere clubs liefst met een optie tot koop..
3sterren
 3sterren - zaterdag 06 december 2014 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 23:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja omdat het dan 10 niet gelukt is om een versterking aan te trekken.
maar voor 16 miljoen moet je toch wel 2 a 3 ajax waardige spelers kunnen halen.
Zat gisteren even een samevatting van de premiership te kijken
maar daar loopt ook nog genoeg rond.
Gary Hooper, Lafferty, Roddelga, Darren Bent en nog wel een paar
loon zal wel het probleem zijn maar toch wel de ervaring (Bent) en kwaliteit
wat je zoekt..
Het is een vijver waar ik ook vaak aan denk maar die willen toch niet naar ajax?
Die willen liever in engeland bij een degradatiekandidaat(wat ik echt dom vind) spelen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 december 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 01:01 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Het is een vijver waar ik ook vaak aan denk maar die willen toch niet naar ajax?
Die willen liever in engeland bij een degradatiekandidaat(wat ik echt dom vind) spelen
Geld zal de voornaamste reden zijn denk ik. Toch moet je wel wat kunnen vinden daar lijkt me.
Sportief gezien is Ajax (de competitie niet) toch een vooruitgang lijkt me?
Jaarlijks speel je Europese wedstrijden en is er een reële kans op Champions League.
Als ik dan eerlijk ben en mijn carrière loopt even niet zoals voorgesteld bv als je naar
Norwich of Fulham gegaan bent en ze degraderen tja dan zou Ajax een mooie springplank zijn.
Er lopen ook zat houthakkers daar maar daar loopt ook genoeg kwaliteit tussen.
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 19:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk voordeel van de ingeslagen weg is dat als je een flop huurt je weinig kwijt bent.
Maar zet dan aub wat hoger in en huur afvallers van grotere clubs liefst met een optie tot koop..
Ja daar kan ik het deels mee eens zijn. Als er redelijk gescout wordt en je haalt spelers voor een prikkie(milik nu) dan doe je het weer fantastisch. Ze kunnen het niveau wel langzaam wat omhoog gooien.
remco k
 remco k - zaterdag 06 december 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 16:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Je maat heel de vergelijking anders, is appels met peren vergelijken..
remco k
 remco k - zaterdag 06 december 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 december 2014 - 16:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Een miskoop die de belangrijke wedstrijden voor ajax won. Tsja hij is niet geslaagd maar dan is het geen miskoop. Als je Sana koopt voor 500 duizend en dan probeerd of hij wat kan betekenen en het blijkt niet zo te zijn zet ik er geen "miskoop" bij. Het is prima om dat soort spelers uit te proberen.

Zimling mislukt? Je zegt zelf dat spelers een langere tijd de kans moeten hebben? Het is geen aankoop dus is geen miskoop..

Duarte vind ik de enige miskoop. Je zal ook nooit toegeven, wel een slechte gewoonte weetje. Je spreekt jezelf gelukkig in dit geval tegen. Zimling afschrijven en heeft 4-5 wedstrijden gespeeld.
Ik spreek mezelf totaal niet tegen, sommige spelers zijn gewoon niet goed genoeg, en daarom mislukt..

Sana geen miskoop?? Ik denk dat daarmee alles gezegd is over deze mening van je..

En een slechte gewoonte van mij?? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen..
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je maat heel de vergelijking anders, is appels met peren vergelijken..
Vertel, wat is er verkeert aan? Moet het 16 mil in 4 jaar zijn met 1 mislukking en 10 mil met 15 spelers waarvan er 4 lukken zijn? Tsja tell me
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik spreek mezelf totaal niet tegen, sommige spelers zijn gewoon niet goed genoeg, en daarom mislukt..

Sana geen miskoop?? Ik denk dat daarmee alles gezegd is over deze mening van je..

En een slechte gewoonte van mij?? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen..
Iedereen moet een eerlijke kans krijgen. Sana vind ik geen miskoop.. Anders is elke jeudspeler die mislukt ook een miskoop(als die gehaald is bij andere clubs)

Ik kijk in de spiegel ja. Niet te vaak, schrik ik van. Ik denk dat ik nooit muggenzift en dat uitvergroot als je wat anders dan anders zegt.
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 18:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Vertel, wat is er verkeert aan? Moet het 16 mil in 4 jaar zijn met 1 mislukking en 10 mil met 15 spelers waarvan er 4 lukken zijn? Tsja tell me
Ik stel iets en geef daar een mening over, jij geeft je mening over een hele andere stelling..
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 18:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Iedereen moet een eerlijke kans krijgen. Sana vind ik geen miskoop.. Anders is elke jeudspeler die mislukt ook een miskoop(als die gehaald is bij andere clubs)

Ik kijk in de spiegel ja. Niet te vaak, schrik ik van. Ik denk dat ik nooit muggenzift en dat uitvergroot als je wat anders dan anders zegt.
Wat een verschrikkelijke onzin, Sana is geen jeugdspeler kerel.. En jij niet muggenziften?? Whahahahaha
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik stel iets en geef daar een mening over, jij geeft je mening over een hele andere stelling..
Je zegt dat je het "erger" vind dan 16 miljoen voor 1 speler. Ik weerleg heten je maakt het een vage discussie. Waarom zou je dat beter vinden? Ajax die 4-5 prima spelers overhoud aan 15 spelers voor een laag bedrag? Of 16 miljoen voor 1 speler zonder jezelf te versterken?
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke onzin, Sana is geen jeugdspeler kerel.. En jij niet muggenziften?? Whahahahaha
Ik ga het doen omdat je zo raar doet. Je praat kleinerend en draait een discussie om. Geef me eens voorbeelden waar ik begin met miggenziften? Sana is geen jeugdspeler maar een jeugdspeler die je haalt bij een andere club kost net zo veel.
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ga het doen omdat je zo raar doet. Je praat kleinerend en draait een discussie om. Geef me eens voorbeelden waar ik begin met miggenziften? Sana is geen jeugdspeler maar een jeugdspeler die je haalt bij een andere club kost net zo veel.
Nu lul jij jezelf alweer klem, eerst zeg je dat je het niet doet, en nu zeg je dat je het doet omdat ik raar doe??

Nee kerel, ik geef een mening waar jij het niet mee eens bent, en aangezien jij nog nooit in staat bent geweest om mij te overtuigen van jouw mening ga jij je als een klein kind gedragen..

Ik vind Sana een miskoop, waarom?? Omdat ie niks gepresteerd heeft en totaal niet van waarde is voor Ajax, gaat met een beetje geluk deze winter weer weg en dat is prima..
Gewoon volledig geflopt bij Ajax...

En dat vind ik totaal niet erg, sommige aankopen slagen, en sommige aankopen mislukken. Deze is volledig mislukt..
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu lul jij jezelf alweer klem, eerst zeg je dat je het niet doet, en nu zeg je dat je het doet omdat ik raar doe??

Nee kerel, ik geef een mening waar jij het niet mee eens bent, en aangezien jij nog nooit in staat bent geweest om mij te overtuigen van jouw mening ga jij je als een klein kind gedragen..

Ik vind Sana een miskoop, waarom?? Omdat ie niks gepresteerd heeft en totaal niet van waarde is voor Ajax, gaat met een beetje geluk deze winter weer weg en dat is prima..

En dat vind ik totaal niet erg, sommige aankopen slagen, en sommige aankopen mislukken. Deze is volledig mislukt..
Alweer persoonlijk doen.. Sorry beste remco hier heb ik geen zin in
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Alweer persoonlijk doen.. Sorry beste remco hier heb ik geen zin in
Inderdaad, zoals ergens anders al aangegeven, als je de bal kaatst, krijg je hem terug..

Punten, komma's hoofdletters.. Kom op kerel, als je een ander er op aanvalt, doe in ieder geval dan een beetje je best...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 december 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 10:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja daar kan ik het deels mee eens zijn. Als er redelijk gescout wordt en je haalt spelers voor een prikkie(milik nu) dan doe je het weer fantastisch. Ze kunnen het niveau wel langzaam wat omhoog gooien.
Inderdaad dat moet de intentie zijn maar dan wel met optie voor nog een jaar of
liever nog optie tot koop voor een leuk prijsje.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 07 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Volledig geflopt wil ik niet zeggen heeft vanaf links toch wat leuke dingen laten zien.
Vanaf het moment dat Frank hem rechts gezet heeft is het berg afwaarts gegaan.
En nu is hij niet van waarde voor Ajax 1 dus in dat opzicht is hij wel geflopt.

Veel erger vind ik de wedstrijden van de "ervaren" Zimling die man heeft helemaal niks gebracht
en kost alleen maar geld.
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volledig geflopt wil ik niet zeggen heeft vanaf links toch wat leuke dingen laten zien.
Vanaf het moment dat Frank hem rechts gezet heeft is het berg afwaarts gegaan.
En nu is hij niet van waarde voor Ajax 1 dus in dat opzicht is hij wel geflopt.

Veel erger vind ik de wedstrijden van de "ervaren" Zimling die man heeft helemaal niks gebracht
en kost alleen maar geld.
Geflopt is dan ook anders dan een miskoop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

0.0223281