|
|
remco k
|
|
|
er staat zoveel in de kranten. Eriksen kreeg ook de schuld. voorlopig heeft jan dit seizoen 18 wedstrijden gespeeld. en dat is een keihard feit. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 13:45 schreef remco k het volgende:[..] zoek in het woordenboek eens op wat het woord metafoor betekend. en je begon direct persoonlijk in 1 van je eerste posts deze week. je haalt zelf daarna mijn spelling aan. en iedere keer als je een opmerking krijgt ga je piepen als een klein kind. kap gewoon eens met dat persoonlijke. Hoe ik dat ook niet te doen. Als je een statement wil maken(zoek statement maar op in het woordenboek) dan moet je die zelf maar gaan opzoeken. In je tekst moet je altijd zeiken over: klein kind, leraar, school of iets anders persoonlijks, ik doe dat 1 keer en je kan er niet tegen.
Sorry maar je gaat het niet omdraaien kerel |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 13:41 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. en aangezien hij nu speelt als verdedigende middenvelder moet je hem daar dus ook op beoordelen. Das waar, maar ook meer tijd geven om daar beter te worden. Zoiets heb je niet gelijk onder de knie, maar doet het nu redelijk. Redelijk is altijd een goed begin als je het nog moet leren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 19:21 schreef freakie het volgende:[..] Als je een statement wil maken(zoek statement maar op in het woordenboek) dan moet je die zelf maar gaan opzoeken. In je tekst moet je altijd zeiken over: klein kind, leraar, school of iets anders persoonlijks, ik doe dat 1 keer en je kan er niet tegen. Sorry maar je gaat het niet omdraaien kerel Ga jij nu zeggen dat jij er niet mee begonnen ben??
En dat doe je iedere keer als je hier weer bent, dus doe nou eens niet zo onschuldig man..
En ik kan er juist heel erg goed tegen, ik lach er namelijk keihard om en vind het zeer vermakelijk...
Dus, als je door wilt gaan prima, en zo niet, reageer dan niet op deze post, dan zijn we klaar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Contractverlenging Sigthorsson bij Ajax beklonken
Ajax heeft het contract van Kolbeinn Sigthorsson verlengd. Eind augustus hadden beide partijen al een mondeling akkoord bereikt, dinsdag zijn de formaliteiten afgerond. De huidige verbintenis van de spits liep nog door tot en met 30 juni 2015. Hij heeft nu een contract getekend dat hem tot 30 juni 2016 aan de club uit Amsterdam verbindt.
Sigthorsson maakte op 30 juli 2011 zijn debuut in het eerste van Ajax en speelde in totaal 98 duels voor de ploeg van Frank de Boer waarin hij 33 keer scoorde.
De spits zal dit jaar niet meer in actie komen. De nummer negen van Ajax liep afgelopen zaterdag tegen Willem II een ingescheurde buitenste enkelband op en werd vroeg in de wedstrijd gewisseld. Het herstel zal drie tot vier weken duren. Bron ---------------
Tja. Wat moeten we hier nu van denken. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Eide, Nu houden we naast Moisander tot aan de zomer, want die krijgen we van de winter echt niet verkocht. Ook nog Siggi bijna 1,5 jaar. Hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het is te hopen dat Milik ook nu regelmatig scoort zonder dat er druk is van een hele goede Sigthorson op de training. Dan is Milik echt wel de nr.1 spits van ajax en zal Zivkovic ook zijn speelminuten in ajax1 gaan krijgen in de competitie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 12:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Heb jij die eerste kans gezien van Willem 2. Gezien hoe de tegenstander van Serrero een voorzet heeft gegeven. Hoe laconiek Serero stond te verdedigen? Nou hij staat er toch al 5 wedstrijden, dan hoor je echt niet zo te verdedigen. Duidelijk niet geschikt. Qua opbouw en qua spel met de bal wel. Maar ajax heeft niet 100% balbezit. Je moet niet enkel en alleen 1 fout aan halen, je moet is kijken hoe goed hij verdedigend en aanvallend steeds staat. Ook moet je eens kijken hoe vaak hij het spel verlegt naar de andere kant ( dat zijn kwaliteiten voor die positie )Maar helaas zien een aantal mensen dat niet, en dat is dan weer jammer. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 22:23 schreef Eide het volgende:Contractverlenging Sigthorsson bij Ajax beklonkenAjax heeft het contract van Kolbeinn Sigthorsson verlengd. Eind augustus hadden beide partijen al een mondeling akkoord bereikt, dinsdag zijn de formaliteiten afgerond. De huidige verbintenis van de spits liep nog door tot en met 30 juni 2015. Hij heeft nu een contract getekend dat hem tot 30 juni 2016 aan de club uit Amsterdam verbindt. Sigthorsson maakte op 30 juli 2011 zijn debuut in het eerste van Ajax en speelde in totaal 98 duels voor de ploeg van Frank de Boer waarin hij 33 keer scoorde. De spits zal dit jaar niet meer in actie komen. De nummer negen van Ajax liep afgelopen zaterdag tegen Willem II een ingescheurde buitenste enkelband op en werd vroeg in de wedstrijd gewisseld. Het herstel zal drie tot vier weken duren. Bron--------------- Tja. Wat moeten we hier nu van denken. Is alleen om hem niet transfervrij kwijt te zijn van de zomer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vermoed en hoop hetzelfde. |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 22:23 schreef Eide het volgende:Contractverlenging Sigthorsson bij Ajax beklonkenAjax heeft het contract van Kolbeinn Sigthorsson verlengd. Eind augustus hadden beide partijen al een mondeling akkoord bereikt, dinsdag zijn de formaliteiten afgerond. De huidige verbintenis van de spits liep nog door tot en met 30 juni 2015. Hij heeft nu een contract getekend dat hem tot 30 juni 2016 aan de club uit Amsterdam verbindt. Sigthorsson maakte op 30 juli 2011 zijn debuut in het eerste van Ajax en speelde in totaal 98 duels voor de ploeg van Frank de Boer waarin hij 33 keer scoorde. De spits zal dit jaar niet meer in actie komen. De nummer negen van Ajax liep afgelopen zaterdag tegen Willem II een ingescheurde buitenste enkelband op en werd vroeg in de wedstrijd gewisseld. Het herstel zal drie tot vier weken duren. Bron--------------- Tja. Wat moeten we hier nu van denken. Dit speelde toch van de zomer eigenlijk al maar is nu pas definitief. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 december 2014 - 21:20 schreef remco k het volgende:[..] Ga jij nu zeggen dat jij er niet mee begonnen ben?? En dat doe je iedere keer als je hier weer bent, dus doe nou eens niet zo onschuldig man.. En ik kan er juist heel erg goed tegen, ik lach er namelijk keihard om en vind het zeer vermakelijk... Dus, als je door wilt gaan prima, en zo niet, reageer dan niet op deze post, dan zijn we klaar.. Dat je niks quote zegt al weer genoeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je wilt dus blijkbaar doorgaan?? Ik bood je de kans er samen mee te kappen en je gaat nu dus zelf door..
Je post staat er gewoon voor iedereen open en bloot. En als jij denkt dat ik pagina's terug ga bladeren heb je echt de verkeerde voor je. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha ja hij is goed genoeg |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Je wilt dus blijkbaar doorgaan?? Ik bood je de kans er samen mee te kappen en je gaat nu dus zelf door.. Je post staat er gewoon voor iedereen open en bloot. En als jij denkt dat ik pagina's terug ga bladeren heb je echt de verkeerde voor je. Ja je bood het aan xD kerel je legt het iemand op. Als je zoiets beweerd zou ik het graag willen zien van je. Je hebt er namelijk een reden voor om je kletst gewoon uit je nek. Maar weetje ik bied het jou nou ook aan: je kan er nu gewoon niet op reageren dan zijn we klaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 20:39 schreef freakie het volgende:[..] Ja je bood het aan xD kerel je legt het iemand op. Als je zoiets beweerd zou ik het graag willen zien van je. Je hebt er namelijk een reden voor om je kletst gewoon uit je nek. Maar weetje ik bied het jou nou ook aan: je kan er nu gewoon niet op reageren dan zijn we klaar. Jij begon het persoonlijk te maken, zoek het lekker zelf op.. Ergens op 5 december.. Met een opmerking over mijn eigenwijsheid en dat ik nooit zou toegeven.. Dat is persoonlijk, compleet overbodig en het zorgt ervoor dat ik doe, wat ik doe.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 december 2014 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Jij begon het persoonlijk te maken, zoek het lekker zelf op.. Ergens op 5 december.. Met een opmerking over mijn eigenwijsheid en dat ik nooit zou toegeven.. Dat is persoonlijk, compleet overbodig en het zorgt ervoor dat ik doe, wat ik doe.. Nou je doet het zo ie zo hoor.. Vaak zat heb je gelijk maar anders draai je het wel zo Maar ik bemoei me niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Rusnak van Cambuur naar Groningen Necid naar Twente? (Heeft niks met Ajax te maken maar vooral Rusnak Vind ik wel categorie Sinkgraven die twee naast elkaar had in de toekomst ook mooi voor Ajax geweest). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 09:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou je doet het zo ie zo hoor.. Vaak zat heb je gelijk maar anders draai je het wel zo Maar ik bemoei me niet. Sorry, maar je begrijpt die laatste zin verkeerd. Ik bedoel daarmee dat ik het persoonlijke ook gebruik als een ander dat doet.
Dat ik eigenwijs ben en altijd gelijk heb weet ik zelf ook prima :-0 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die Rusnak is inderdaad een goede voetballer maar was hij niet eigendom van een of andere Engelseclub ? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 10:20 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar je begrijpt die laatste zin verkeerd. Ik bedoel daarmee dat ik het persoonlijke ook gebruik als een ander dat doet. Dat ik eigenwijs ben en altijd gelijk heb weet ik zelf ook prima :-0 Haha ok gelukkig dan begreep ik je inderdaad verkeerd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja City maar Groningen kan hem ook halen voor niet al teveel denk ik dan.. Toch wel een leuke speler voor de breedte/toekomst geweest(is er wel een met een karaktertje wat ook positief maar ook negatief kan uitwerken). |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
De wedstrijd tegen Apoel heeft eens te meer bewezen, dat er momenteel geen enkele ervaren speler zit met als meerwaarde, dat hij dit elftal kan sturen. Frank probeerde in de eerste helft met alle mogelijkheden om het elftal aan te passen aan de gekozen speelwijze van Apoel. Schreeuwend of door van Rhijn aan de zijlijn aan te spreken, maar er veranderde niets tot na de pauze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:38 schreef Ztjes het volgende:De wedstrijd tegen Apoel heeft eens te meer bewezen, dat er momenteel geen enkele ervaren speler zit met als meerwaarde, dat hij dit elftal kan sturen. Frank probeerde in de eerste helft met alle mogelijkheden om het elftal aan te passen aan de gekozen speelwijze van Apoel. Schreeuwend of door van Rhijn aan de zijlijn aan te spreken, maar er veranderde niets tot na de pauze. Nou, viergever ging wel degelijk iets meer naar voren spelen. alleen wist hij niet waar hij dan wel moest lopen.
Maar ervaring lost dat niet op! Als een speler het gewoon niet begrijpt?
Maar vragen om meer ervaring dat is makkelijk gezegd, maar kom eens met namen. Ik wil namelijk meer kwaliteit, maar waar haal je dat!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nou, viergever ging wel degelijk iets meer naar voren spelen. alleen wist hij niet waar hij dan wel moest lopen. Maar ervaring lost dat niet op! Als een speler het gewoon niet begrijpt? Tuurlijk wel, Een ervaren speler kan zij medespelers sturen door hem in het veld toe te roepen om iets in te zakken of iets na links/rechts te bewegen. In 1995 deden Danny Blind en Frank Rijkaard niets anders, dan de jonge spelers in het veld aan te sturen. Dit kan je zeker oplossen door ervaring. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:49 schreef Ztjes het volgende:[..] Tuurlijk wel, Een ervaren speler kan zij medespelers sturen door hem in het veld toe te roepen om iets in te zakken of iets na links/rechts te bewegen. In 1995 deden Danny Blind en Frank Rijkaard niets anders, dan de jonge spelers in het veld aan te sturen. Dit kan je zeker oplossen door ervaring. Wat maakt het uit waar die adviezen vandaan komen? Als de speler het niet begrijpt of niet uit voert dan je praten totdat je een ons weegt
maar oke, ervaring is nodig. meer hoe beter zeg maar waar moet ik heen rijden met mijn busje om spelers op te halen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar vragen om meer ervaring dat is makkelijk gezegd, maar kom eens met namen. Ik wil namelijk meer kwaliteit, maar waar haal je dat!! Het heeft geen zin om met namen op dit forum te komen. Heb het in het verleden regelmatig gedaan met bijv. spelers uit Zuid-Amerika en transfervrije ervaren spelers en telkenmale komt men met dezelfde tegenargumenten: te duur, te oud, willen niet in onze competitie voetballen, etc. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:55 schreef Ztjes het volgende:[..] Het heeft geen zin om met namen op dit forum te komen. Heb het in het verleden regelmatig gedaan met bijv. spelers uit Zuid-Amerika en transfervrije ervaren spelers en telkenmale komt men met dezelfde tegenargumenten: te duur, te oud, willen niet in onze competitie voetballen, etc. volgens mij was Eto'o ook heel duur, speciaal constructie voor gemaakt. overigens was hij ook transfervrij, maar vroeg hij veel geld qua salaris. Daar moet je wel naar kijken en qua verhoudingen, die moeten wel kloppen.
Te oud, dat ligt eraan op welke positie, 40 jarige doelman kan best.
over het niet in de competitie willen voetballen, dat is lastig te zeggen of dat juist is of niet.
Spelers uit zuid-amerika hebben altijd eerst tijd nodig om zich aan te passen. dat blijkt gewoon uit het verleden, na die tijd zijn de andere al ervaren zat. in zuid amerika word ook anders gevoetbald dan hier, dus aan die ervaring heb je weinig.
ben benieuwd wie die transfervrije spelers dan wel waren en wie je daar wil voor opofferen... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Demy de Zeeuw gaat mee trainen bij NAC. De Zeeuw heeft ervaring in een ander land en heeft op wk eindronde gestaan. Kent de klappen van de zweep.
Maar is hij geschikt om als ervaren man op 6 te spelen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 12:55 schreef Ztjes het volgende:[..] Het heeft geen zin om met namen op dit forum te komen. Heb het in het verleden regelmatig gedaan met bijv. spelers uit Zuid-Amerika en transfervrije ervaren spelers en telkenmale komt men met dezelfde tegenargumenten: te duur, te oud, willen niet in onze competitie voetballen, etc. Maar voor welke positie zou je een ervaren man willen zien? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: CVM en eventueel LCV. Als CVM was van de zomer tot bijna het eind van de transferperiode, Stéphane Mbia beschikbaar. En als ik over ervaren Zuid-Amerikaanse spelers, dan kijk ik na spelers als bijv. Guardado bij PiSVee met ervaring in Europa. Alleen onze scouting is niet goed of ook nooit echt goed geweest in het halen van ervaren spelers. (Eventueel voor LCV uit de eredivisie, Eric Botteghin)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 december 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
opzich is Stéphane Mbia niet verkeerd. Heeft CL ervaring, maar ik ken hem niet om te weten of hij van toegevoegde waarde kan betekenen. Bijvoorbeeld kan hij goed opbouwen? Spreekt hij zijn talen wel? ben bang dat hij frans spreekt.
Heeft boteghin CL ervaring? Nee, dus net zo groentje als Moissander...
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens geeft viergever zelf aan dat hij er niks van begreep, van de aanwijzingen van de boer.
ik weet niet hoe je dat wil opvangen met meer ervaring op de as..
Volgens mij zijn gewoon een aantal spelers niet geschikt voor dit type voetbal... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Viergever is geen aanvallende back zoals Boilesen en Van Rhijn dat kunnen. Hij is groter, sterker maar dus ook een meer statische verdediger. En hij mist creatief vermogen wat hem minder geschikt maakt als 6. Ik denk dat Viergever zich uiteindelijk zal moeten richten op een plekje als CV als concurrent van Denswil. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 14:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:opzich is Stéphane Mbia niet verkeerd. Heeft CL ervaring, maar ik ken hem niet om te weten of hij van toegevoegde waarde kan betekenen. Bijvoorbeeld kan hij goed opbouwen? Spreekt hij zijn talen wel? ben bang dat hij frans spreekt. Heeft boteghin CL ervaring? Nee, dus net zo groentje als Moissander... Hij heeft in ook in Engeland en nu in Spanje gevoetbald. En ze spreken toch een taal en dat is de voetbaltaal. Er lopen topteams rond, wat een verzameling aan spelers uit de hele wereld zijn. Hij is een beest voor de verdediging, is levensgevaarlijk bij dode spelmomenten en heeft ook veel overzicht. Maar nu loop ik mijn keuze weer te verdedigen, het is maar een voorbeeld en zo komen er mogelijkheden bij elke transferperiodes, maar als je blijft afwachten tot spelers zijn verkocht en niet anticipeert of op het laatste moet acteren dan blijven de restjes over.
Ik zet Botteghin niet voor niets tussen haakjes, is een van de weinige spelers die een directe versterking voor in ieder geval de eredivisie is, als onze vervangers nog niet geschikt worden gevonden.
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 15:24 schreef Ztjes het volgende:[..] Hij heeft in ook in Engeland en nu in Spanje gevoetbald. En ze spreken toch een taal en dat is de voetbaltaal. Er lopen topteams rond, wat een verzameling aan spelers uit de hele wereld zijn. Hij is een beest voor de verdediging, is levensgevaarlijk bij dode spelmomenten en heeft ook veel overzicht. Maar nu loop ik mijn keuze weer te verdedigen, het is maar een voorbeeld en zo komen er mogelijkheden bij elke transferperiodes, maar als je blijft afwachten tot spelers zijn verkocht en niet anticipeert of op het laatste moet acteren dan blijven de restjes over. Ik zet Botteghin niet voor niets tussen haakjes, is een van de weinige spelers die een directe versterking voor in ieder geval de eredivisie is, als onze vervangers nog niet geschikt worden gevonden. ik zou eerder een poging wagen om nigel de jong terug te halen... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik ook. Alleen als de desbetreffende speler de tijd nog niet rijp vindt, moet je naar andere mogelijkheden gaan zoeken en dan zijn ervaren transfervrije spelers met bepaalde kwaliteiten de volgende optie. Christian Poulsen was ook zo'n speler.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat er maar heel weinig voetballers in de Eredivisie rondlopen die een directe versterking voor Ajax 1 zouden zijn. Als je een ervaring kracht zoekt die direct bijdraagt zal je toch eerder in het buitenland moeten kijken, want ik zie een dergelijke speler niet in Nederland. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 15:55 schreef Eide het volgende:Ik denk dat er maar heel weinig voetballers in de Eredivisie rondlopen die een directe versterking voor Ajax 1 zouden zijn. Als je een ervaring kracht zoekt die direct bijdraagt zal je toch eerder in het buitenland moeten kijken, want ik zie een dergelijke speler niet in Nederland. Nee, die is er ook niet? Of is er een speler met CL-ervaring? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 14:35 schreef Eide het volgende:Viergever is geen aanvallende back zoals Boilesen en Van Rhijn dat kunnen. Hij is groter, sterker maar dus ook een meer statische verdediger. En hij mist creatief vermogen wat hem minder geschikt maakt als 6. Ik denk dat Viergever zich uiteindelijk zal moeten richten op een plekje als CV als concurrent van Denswil. Hij kan gewoon Moisander vervangen bij schorsing of blessure want Denswil heeft niet getekend dus lekker op de bank laten zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denswill moet gewoon spelen, dan zal hij ook tekenen en hebben we nog jaren plezier van zijn talent.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Ajax moet vrezen na positief belletje uit Engeland'
Liverpool is zich aan het beraden op de opvolging van manager Brendan Rodgers. De coach dreigt ontslagen te worden na de vroegtijdige uitschakeling in de Champions League en de club heeft inmiddels al lijntjes uitgegooid naar mogelijke vervangers.
Jürgen Klopp van Borussia Dortmund zou een belletje ontvangen hebben, net als Zenit Sint-Petersburg-coach André Villas-Boas, Napoli-manager Rafael Benitez en ook Frank de Boer van Ajax, meldt Football Express. Er zouden inmiddels al gesprekken gevoerd zijn, die beide partijen een positief gevoel hebben gegeven.
De Boer was afgelopen zomer al dicht bij een transfer naar de Premier League, maar ging uiteindelijk niet in op de interesse van Tottenham Hotspur. Na de 4-0-zege op APOEL Nicosia liet de coach nog doorschemeren dat hij 'gaat praten als er een mooie club komt'. Bron
-----------------------
Het wordt mij niet duidelijk met wie er nu gesprekken zijn gevoerd en of FdB daar dan ook bijhoord. Liverpool is wel een club waar Frank ja tegen zou kunnen zeggen. Ik hoop dat Frank nog even blijft en in ieder geval niet gedurende de winter vertrekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De baas is Ajax en spelen moet je afdwingen met goede prestaties niet met dreigementen van ik teken niet !!!! Dus tekenen of opfucken met slapjanussen win je geen wedstrijd alleen met winnaars en die hebben wij helaas te weinig in Nederland. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 13:29 schreef Ztjes het volgende:[..] CVM en eventueel LCV. Als CVM was van de zomer tot bijna het eind van de transferperiode, Stéphane Mbia beschikbaar. En als ik over ervaren Zuid-Amerikaanse spelers, dan kijk ik na spelers als bijv. Guardado bij PiSVee met ervaring in Europa. Alleen onze scouting is niet goed of ook nooit echt goed geweest in het halen van ervaren spelers. (Eventueel voor LCV uit de eredivisie, Eric Botteghin) Botteghin vind ik niet zo beetje lomp ook. Maar goed kan in de eredivisie niet snel met een betere komen. V Beek en Kongolo doen het aardig haha. Rest is ruk.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 14:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Overigens geeft viergever zelf aan dat hij er niks van begreep, van de aanwijzingen van de boer. ik weet niet hoe je dat wil opvangen met meer ervaring op de as.. Volgens mij zijn gewoon een aantal spelers niet geschikt voor dit type voetbal... Context van Rhijn bracht het niet over en Viergever stond te ver weg. Niks met het spelletje te maken |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 11 december 2014 - 15:55 schreef Eide het volgende:Ik denk dat er maar heel weinig voetballers in de Eredivisie rondlopen die een directe versterking voor Ajax 1 zouden zijn. Als je een ervaring kracht zoekt die direct bijdraagt zal je toch eerder in het buitenland moeten kijken, want ik zie een dergelijke speler niet in Nederland. Weinig of je moet bij Psv en Feyenoord shoppen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 01:19 schreef Eide het volgende:'Ajax moet vrezen na positief belletje uit Engeland'Liverpool is zich aan het beraden op de opvolging van manager Brendan Rodgers. De coach dreigt ontslagen te worden na de vroegtijdige uitschakeling in de Champions League en de club heeft inmiddels al lijntjes uitgegooid naar mogelijke vervangers. Jürgen Klopp van Borussia Dortmund zou een belletje ontvangen hebben, net als Zenit Sint-Petersburg-coach André Villas-Boas, Napoli-manager Rafael Benitez en ook Frank de Boer van Ajax, meldt Football Express. Er zouden inmiddels al gesprekken gevoerd zijn, die beide partijen een positief gevoel hebben gegeven. De Boer was afgelopen zomer al dicht bij een transfer naar de Premier League, maar ging uiteindelijk niet in op de interesse van Tottenham Hotspur. Na de 4-0-zege op APOEL Nicosia liet de coach nog doorschemeren dat hij 'gaat praten als er een mooie club komt'. Bron----------------------- Het wordt mij niet duidelijk met wie er nu gesprekken zijn gevoerd en of FdB daar dan ook bijhoord. Liverpool is wel een club waar Frank ja tegen zou kunnen zeggen. Ik hoop dat Frank nog even blijft en in ieder geval niet gedurende de winter vertrekt. Wel een goed moment om in te stappen, het gaat daar nu slecht en dus kan hij het alleen maar beter doen mits hij de tijd krijgt. Alleen denk ik niet dat hij over weg kan met spelers als Balotelli. dat is dan wel weer lastig. Gelukkig heeft Frank al beloofd sowieso het seizoen hier af te maken. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beloftes zijn geen garantie maar ik denk ook dat hij pas v/d Zomer vertrekt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 december 2014 - 09:29 schreef nora het volgende:[..] De baas is Ajax en spelen moet je afdwingen met goede prestaties niet met dreigementen van ik teken niet !!!! Dus tekenen of opfucken met slapjanussen win je geen wedstrijd alleen met winnaars en die hebben wij helaas te weinig in Nederland. We hebben allemaal niet bij die gesprekken gezeten, maar de inhoud zoals jij die aangeeft is volgens Denswill zelf volledig onjuist.. |
|
|
|