BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 15:55 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat er maar heel weinig voetballers in de Eredivisie rondlopen die een directe versterking voor Ajax 1 zouden zijn. Als je een ervaring kracht zoekt die direct bijdraagt zal je toch eerder in het buitenland moeten kijken, want ik zie een dergelijke speler niet in Nederland.
Dat denk ik ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 december 2014 - 15:55 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat er maar heel weinig voetballers in de Eredivisie rondlopen die een directe versterking voor Ajax 1 zouden zijn. Als je een ervaring kracht zoekt die direct bijdraagt zal je toch eerder in het buitenland moeten kijken, want ik zie een dergelijke speler niet in Nederland.
Tommy Oar, Viljenivic, Pröper, Depay, Clasie, Corona....om een paar te noemen, niet nodig of haalbaar maar je kan ze zo in het eerste zetten
Eide
 Eide - vrijdag 12 december 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Als ik spelers moet opnoemen die hier en nu echt een versterking zouden betekenen dan is dat lijstje best kort.

Depay, Vejinovic, Clasie, Kongolo, Wijnaldum. Heel misschien Ziyech maar dan ben ik er wel met Eredivisie spelers die ik echt een verbetering zou vinden bij dit Ajax. Dan lopen er nog wat talenten die op termijn ook goed genoeg zouden kunnen zijn als Sinkgraven maar dit lijstje blijft best kort in mijn ogen.

Allemaal moeilijk of niet te halen natuurlijk, misschien met uitzondering van Vejinovic hoewel Vitesse daar wel niet aan mee zou willen werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:34 schreef Eide het volgende:
Als ik spelers moet opnoemen die hier en nu echt een versterking zouden betekenen dan is dat lijstje best kort.

Depay, Vejinovic, Clasie, Kongolo, Wijnaldum. Heel misschien Ziyech maar dan ben ik er wel met Eredivisie spelers die ik echt een verbetering zou vinden bij dit Ajax. Dan lopen er nog wat talenten die op termijn ook goed genoeg zouden kunnen zijn als Sinkgraven maar dit lijstje blijft best kort in mijn ogen.

Allemaal moeilijk of niet te halen natuurlijk, misschien met uitzondering van Vejinovic hoewel Vitesse daar wel niet aan mee zou willen werken.
Vejinovic....sorry ik ben slecht in namen.....zal wel van Geldski zijn, maar die mag van mij wel komen, Pröper ook
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:34 schreef Eide het volgende:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door Nenam_tiL --
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tommy Oar, Viljenivic, Pröper, Depay, Clasie, Corona....om een paar te noemen, niet nodig of haalbaar maar je kan ze zo in het eerste zetten
Zijn Oar, veijnovic, proper en corona echte versterkingen? Nah.. Niet vergeleken wat we hebben, ook kwa jeugd niet goed
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Klaassen en Andersen zijn geweldige talenten. Aan de zijkant is er een waslijst aan spelers die het goed doen, van andere speler weet je nooit wat ze kunnen
Eide
 Eide - vrijdag 12 december 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Vejinovic als CVM denk ik ondertussen wel. Die anderen? Veel minder. Zeker Oar, geen idee waarom die zo vaak genoemd wordt maar dat vind ik dan weer een matige voetballer. Corona is nonchalant, net wat we zeker niet nodig hebben in deze ploeg.
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 22:08 schreef Eide het volgende:
Vejinovic als CVM denk ik ondertussen wel. Die anderen? Veel minder. Zeker Oar, geen idee waarom die zo vaak genoemd wordt maar dat vind ik dan weer een matige voetballer. Corona is nonchalant, net wat we zeker niet nodig hebben in deze ploeg.
Mm ja dat zou kunnen. Denk dat die positie bij Ajax heel erg onderschat wordt. Weet niet of vejinovic daar goed is bij Ajax, dus of het veel beter is?
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je zegt trouwens "niet nodig" dat betekend dan toch eigenlijk dat ze geen echte versterking zijn?:p
remco k
 remco k - vrijdag 12 december 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 22:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Mm ja dat zou kunnen. Denk dat die positie bij Ajax heel erg onderschat wordt. Weet niet of vejinovic daar goed is bij Ajax, dus of het veel beter is?
Ik roep al vanaf dat 1 onder de Boer dat de CVM plek misschien wel de meest onderschatte maar misschien ook wel een van de belangrijkste posities is van het veld, 1 die extreem veel discipline van de persoon verwacht en uiteraard veel kwaliteiten..

Bij Barcelona was dat al zo met Busquets die dat tot in de perfectie uitvoerde.. en het is zo bij iedere ploeg die probeert met twee aanvallende CM's te spelen..

Tot nu toe hebben alleen Anita en Blind mij op die positie kunnen overtuigen. Misschien de eerste genoemde eens pijlen voor een overgang terug naar Ajax.. Heeft dit seizoen slechts 6 potjes mogen meedoen, en het merendeel als ik het goed heb als invaller..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 december 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik roep al vanaf dat 1 onder de Boer dat de CVM plek misschien wel de meest onderschatte maar misschien ook wel een van de belangrijkste posities is van het veld, 1 die extreem veel discipline van de persoon verwacht en uiteraard veel kwaliteiten..

Bij Barcelona was dat al zo met Busquets die dat tot in de perfectie uitvoerde.. en het is zo bij iedere ploeg die probeert met twee aanvallende CM's te spelen..

Tot nu toe hebben alleen Anita en Blind mij op die positie kunnen overtuigen. Misschien de eerste genoemde eens pijlen voor een overgang terug naar Ajax.. Heeft dit seizoen slechts 6 potjes mogen meedoen, en het merendeel als ik het goed heb als invaller..
en wat vind je van Serero op die positie?

EDIT:
Als Anita haalbaar is zou dat ideaal zijn vind ik. Zie hem alleen niet komen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 december 2014 door NatjosFC --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 22:08 schreef Eide het volgende:
Maar ook niet zou misstaan vriend....een ieder kijkt anders naar voetbal....Schöne speelt anders bij Ajax dan bij Nec, het kan ook een boost geven
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja dat vind ik wel de moeite van het proberen waard
Eide
 Eide - vrijdag 12 december 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Anita zou ook geweldig zijn in dit Ajax. Ook zo'n goede voetballer die stiekem erg sterk is in de duels.
Vejinovic noemde ik eerst als type. Groot, sterk, technisch prima, goede traptechniek. Een verzorgde voetballer die de duels niet schuwt. Ik twijfel alleen of hij goed druk kan zetten. Maar het type bevalt mij wel en de man ondertussen ook wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 december 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Anita zou ook geweldig zijn in dit Ajax. Ook zo'n goede voetballer die stiekem erg sterk is in de duels.
Vejinovic noemde ik eerst als type. Groot, sterk, technisch prima, goede traptechniek. Een verzorgde voetballer die de duels niet schuwt. Ik twijfel alleen of hij goed druk kan zetten. Maar het type bevalt mij wel en de man ondertussen ook wel.
Eens....vooral die traptechniek, vraag maar aan Kongolo (sorry flauw geintje) ;-)
freakie
 freakie - vrijdag 12 december 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat weet ik haha.. Dat roep ik ook, maar zoals Serero zich daar aan het ontwikkelen is, is een Vejinovic dan wel beter?

Anita zou denk ik wel geweldig zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat je alleen maar met deze namen komt geeft maar weer eens aan hoe zwak de competitie is geworden is.
Toch veel goede spelers vertrokken. Toch vind ik Toornstra en Narsingh er nog wel bij horen op dit moment
hebben een leuke vorm te pakken. Johansson en Gudelj van Az doen het ook prima
is Gudelj niet een goede Cvm voor ons? Ok hij is wat lomp maar hij heeft wel veel power.
Hij scoort ook makkelijker dan Sorero
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat je alleen maar met deze namen komt geeft maar weer eens aan hoe zwak de competitie is geworden is.
Toch veel goede spelers vertrokken. Toch vind ik Toornstra en Narsingh er nog wel bij horen op dit moment
hebben een leuke vorm te pakken. Johansson en Gudelj van Az doen het ook prima
is Gudelj niet een goede Cvm voor ons? Ok hij is wat lomp maar hij heeft wel veel power.
Hij scoort ook makkelijker dan Sorero
Een cvm die lomp is en scoort? Hij moet verdedigend goed zijn en ballen kunnen afpakken, het spel snel voor kunnen zetten.

Toornstra en Johanssen? Hebben we die nodig? Zijn ze een "echte" verbetering? Denk dat je gudelj ook niet hoeft te hebben met Klaassen en Andersen heb je geweldige spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2014 door freakie --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 09:51   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.nl/nemanja-gudelj/profil/spieler/74294
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Een cvm die lomp is en scoort? Hij moet verdedigend goed zijn en ballen kunnen afpakken, het spel snel voor kunnen zetten.
Je snap toch wat ik bedoel? Duels wint hij ook wel hoor..
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je snap toch wat ik bedoel? Duels wint hij ook wel hoor..
Bij az krijg je altijd meer ruimte.. Verdedigend middenveld gaat meer om snel denken en de perfecte pass geven. Ik vind gudelj echt een "ego" dus een aanvaller
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Toornstra en Johanssen? Hebben we die nodig? Zijn ze een "echte" verbetering? Denk dat je gudelj ook niet hoeft te hebben met Klaassen en Andersen heb je geweldige spelers
Waar zeg ik dat Toornstra een directe versterking is? Hij is goed bezig en gelijkwaardig aan Schone hoor..
Johansson heeft 5 wedstrijden gespeeld door een blessure en scoort gewoon nodig nee betere spelers van de eredivisie ja.
Gudelj staat cvm vriend em een cvm die scoort vind jij niet handig?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Bij az krijg je altijd meer ruimte.. Verdedigend middenveld gaat meer om snel denken en de perfecte pass geven. Ik vind gudelj echt een "ego" dus een aanvaller
Gudelj is box to box speler en verdedigend sterk. Juist daaraan ontbreekt het bij Sorero.
Omschakeling vind ik bij ons belabberd kun je Psv herinneren of Pec Zwolle?
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 09:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gudelj is box to box speler en verdedigend sterk. Juist daaraan ontbreekt het bij Sorero.
Omschakeling vind ik bij ons belabberd kun je Psv herinneren of Pec Zwolle?
Serero is juist heel sterk gaan spelen. Als ik me iets moet gaan herrinneren dan betekend het dat het een van de eerste wedstrijden voor Serero is geweest. Dan heeft hij nu zo'n 7-8 wedstrijden daar gestaan en de laatste wedstrijden is hij vrij belangrijk.

Gudelj zou eerst maar bij Ajax dan laten zien dat hij dat kan. Vaak komt er zoveel bij kijken dat ze eerst terugvallen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  

Niet lekker als een Cvm dit kan?

Hij heeft er al 7 in liggen dit seizoen hoeveel Sorero?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2014 door Hummel10 --
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 10:06 schreef Hummel10 het volgende:
[ filmpje ]

Waarom laat je goals zien?? Is totaal niet belangrijk daar, poulsen en blind waren ook niet van de goals. Sorry maar als je daar op blijft hameren.
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
[ filmpje ]

Bij Ajax wordt er toch totaal iets anders gevraagd dan bij Az? Daar doet hij het goed, bij Ajax betwijfel ik het.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Gaat lekker maar een terugval zou best kunnen. Maar goed we hebben het over Cvm
in Nederland dan kom je op Clasie, Guardado, Veijnovic en Gudelj imo
en ik denk dat hij best iets kan toevoegen met zijn power let maar eens goed op hem.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 10:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Bij Ajax wordt er toch totaal iets anders gevraagd dan bij Az? Daar doet hij het goed, bij Ajax betwijfel ik het.
Kun je van iedere speler wel zeggen ongeschikt voor Ajax.
Zelfs Tadic zou het hier volgens velen niet redden zo kun je dat van iedere speler
wel zeggen. Pelle kon ook niks voor dat hij naar Feyenoord ging zo zijn er nog tal van spelers.
Zolang ze er niet staan kun je ze ook niet afschrijven. Sulejmani dacht ik ook dat hij
het bij ons wel ging redden. Schone twijfelde ik ook bij kortom je kan nooit zeggen past niet bij Ajax.
Kuijt dacht ik ook van wordt niks bij Feyenoord ect ect
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Ik zie dat hij heeft wat Sorero niet heeft en dat vind ik vooral verdedigende kwaliteiten en
daarbij voegt hij aanvallend ook nog iets toe.
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 10:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kun je van iedere speler wel zeggen ongeschikt voor Ajax.
Zelfs Tadic zou het hier volgens velen niet redden zo kun je dat van iedere speler
wel zeggen. Pelle kon ook niks voor dat hij naar Feyenoord ging zo zijn er nog tal van spelers.
Zolang ze er niet staan kun je ze ook niet afschrijven. Sulejmani dacht ik ook dat hij
het bij ons wel ging redden. Schone twijfelde ik ook bij kortom je kan nooit zeggen past niet bij Ajax.
Kuijt dacht ik ook van wordt niks bij Feyenoord ect ect
Ik snap je maar ik zeg nog steeds over die spelers dat ze Ajax niet beter hadden gemaakt. Ik dacht ookdat Sulejmani Ajax beter zou maken maar niet dus. Ik had geen gedachte bij Schone, alleen dat hij bankzitter zou zijn. Gratis er voor niks opgepakt. De andere "gokjes" zijn zo 5-6 miljoen
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 10:18 schreef Hummel10 het volgende:
Ik zie dat hij heeft wat Sorero niet heeft en dat vind ik vooral verdedigende kwaliteiten en
daarbij voegt hij aanvallend ook nog iets toe.
T zijn ook 2 totaal verschillende spelers. Die kleine ruimtes waar je bij Ajax in moet spelen. Serero weet snel waar de ruimtes zitten, is snel en is een werkpaard. Verdedigend wordt hij steeds beter, aanvallend boeit me niet, je koopt niet een verdedigendd middenvelder vanwege zijn scorendvermogen
nora
 nora - zaterdag 13 december 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben allemaal niet bij die gesprekken gezeten, maar de inhoud zoals jij die aangeeft is volgens Denswill zelf volledig onjuist..
Nee klopt ik ga er van uit dat als hij niet wil bijtekenen omdat hij meer speeltijd wil dat dit de juiste info is en ik denk dat Frank hem daarom geen kans geeft want Moisander speelt nou niet bepaald foutloos de laatste weken dus had Denswil al lang kunnen spelen.
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Vejinovic
http://www.whoscored.com/Players/67063

Gudelj
http://www.whoscored.com/Players/77417

Serero
http://www.whoscored.com/Players/89469

De enige die dan inderdaad misschien goed is voor Ajax en echt iets kan zijn is vejinovic. Gudelj heeft 10% minder assist accuratie(teveel flair?) serero met 90% aankomende passen en bijna 50 passes per wedstrijd. Vejinovic heeft er 60 per wedstrijd en heeft daarnaast 85 accuratie.

Het grote probleem van Serero is dat hij overal wil zijn. Als verdedigendd middenvelder moet je soms ook ergens niet zijn, sorry hoor maar geef hem daar de tijd voor. Hij vult het prima in, ook kwa statistieken.
nora
 nora - zaterdag 13 december 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Ja en wat Vejinovic extra heeft is lengte/Fysiek en een veel beter schot, dus zou het een verbetering zijn normaal gesproken.
freakie
 freakie - zaterdag 13 december 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 12:37 schreef nora het volgende:
Ja en wat Vejinovic extra heeft is lengte/Fysiek en een veel beter schot, dus zou het een verbetering zijn normaal gesproken.
Uu nou ja dat zijn juist de dingen die ik onbelangrijk vind.. Pass accuratie, keypasses geven, ballen afpakken, niet te veel fouten maken(overtredingen). Dat scoren moeten 5 spelers voorin vooral doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 december 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
[ filmpje ]

Ik vraag het me al tijden af Hummel, maar wie is nu precies Sorero??? Ik wist niet dat die bij Ajax speelde! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 december 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Trouwens die hele hype van ödegaard is ook lachwekkend aan het worden! Nu gun ik niemand een blessure, maar die jongen zal maar met veel bombarie gehaald worden en in de eerste de beste training zijn been breken en nooit meer op niveau terugkomen!
nora
 nora - zaterdag 13 december 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Uu nou ja dat zijn juist de dingen die ik onbelangrijk vind.. Pass accuratie, keypasses geven, ballen afpakken, niet te veel fouten maken(overtredingen). Dat scoren moeten 5 spelers voorin vooral doen.
Wat je extra kan krijgen is meegenomen en over het fysiek Serero ligt meer op de grond als dat hij rechtop staat en dat is een aantal keren goed gegaan maar als de scheidsrechter een paar keer niet zouden fluiten omdat hij wel erg veel ligt dan wordt het voor Ajax meteen gevaarlijk en met alle respect hij boezemt ook geen ontzag uit en zo,n klein manneke geeft de tegenstander zelfvertrouwen en ja kijk naar alle grote ploegen je moet tegenwoordig completer zijn als jaren geleden en Sereo is voor de top te klein/licht dus is Vejic/op alle fronten een betere speler voor Ajax.
Eide
 Eide - zaterdag 13 december 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Waar het om draait is dat een CVM bij Ajax voetballend moet kunnen bijdragen naast de defensieve taken. Veel goals van Vejinovic komen uit vrije trappen en zelfs een corner dus die goals moet je je niet blind op staren. Hij heeft een prima pass in de benen en een hele fijne traptechniek. Duelkracht heeft hij ook zat.

Ik vind het opvallend dat jij druk zetten niet noemt. Juist essentieel in het spelletje van FdB.
remco k
 remco k - zaterdag 13 december 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Ik ben nog niet weg van Serero op CVM...

En Wat Eide zegt, ik denk zelfs dat het zijn belangrijkste taak is, de eerste aanvlieger in het druk zetten..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vraag het me al tijden af Hummel, maar wie is nu precies Sorero??? Ik wist niet dat die bij Ajax speelde! ;-)
Jij ook al haha serero ook goed staat verkeerd in mijn spelling tik ik wel eens aan.
Lekker belangrijk haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 december 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28595/p18/#1261086]zaterdag 13 december 2014 -l] schreef nora het volgende:

[..]

Wat je extra kan krijgen is meegenomen en over het fysiek Serero ligt meer op de grond als dat hij rechtop staat en dat is een aantal keren goed gegaan maar als de scheidsrechter een paar keer niet zouden fluiten omdat hij wel erg veel ligt dan wordt het voor Ajax meteen gevaarlijk en met alle respect hij boezemt ook geen ontzag uit en zo,n klein manneke geeft de tegenstander zelfvertrouwen en ja kijk naar alle grote ploegen je moet tegenwoordig completer zijn als jaren geleden en Sereo is voor de top te klein/licht dus is Vejic/op alle fronten een betere speler voor Ajax.
Vejic heb ik nog wel twijfels over hij is 27 weinig ervaring buiten de eredivisie.
Hij speelt leuk hoor dat zeker en misschien is een top 3 club een logisch vervolg.

Gudelj 23 en vind hem na Vejic de enige serieuz optie binnen Nederland.
Morgen Feyenoord--Az maar eens kijken hij goed speelt in grotere wedstrijden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 december 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 18:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij ook al haha serero ook goed staat verkeerd in mijn spelling tik ik wel eens aan.
Lekker belangrijk haha
Was ook maar een geintje hoor Hummel!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 december 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was ook maar een geintje hoor Hummel!
Haha ok dacht al dat jij de laatste zou zijn die er over zou "zeuren"..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 11:41   quote  deeplink  
ik geloof er niets van.....

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3811152/2014/12/14/Ajax-heeft-oogje-op-sterspeler-van-Burnley.dhtml
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Vervanger van Sigi misschien.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Nog even terug komen op een eventueel vertrek van Frank de Boer: Ik ben gecharmeerd van Ron Jans. Speelt prima voetbal, mooie vent langs de lijn ook. En dan in het kielzog van Jans Stam klaar stomen.

Dit alles natuurlijk ALS FdB vertrekt.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 11:55 schreef Eide het volgende:
Nog even terug komen op een eventueel vertrek van Frank de Boer: Ik ben gecharmeerd van Ron Jans. Speelt prima voetbal, mooie vent langs de lijn ook. En dan in het kielzog van Jans Stam klaar stomen.

Dit alles natuurlijk ALS FdB vertrekt.
Denk niet dat Ron Jans de juiste trainer is. Heeft te weinig ervaring in de top denk ik.
Ik zou eerder gaan voor van Marwijk of zo.
Of Laudrup, ook redelijk onervaren.
Maar eerst maar eens kijken wie er tegen die tijd beschikbaar is.

Rijkaard of Seedorf zou ook leuk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door NatjosFC --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

0.0161869