BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 12:08   quote  deeplink  
MOet je ervaring in de top hebben dan??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 12:08 schreef remco k het volgende:
MOet je ervaring in de top hebben dan??
Dat zeg ik niet, maar het zou wel een voordeel zijn denk ik.
Kijk naar Moyes...
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 12:11   quote  deeplink  
De Boer had ook totaal geen ervaring zelfs.. van Gaal ook niet bij Ajax. en het zijn de toch de laatste twee echt succesvolle Ajax trainers..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 december 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 12:11 schreef remco k het volgende:
De Boer had ook totaal geen ervaring zelfs.. van Gaal ook niet bij Ajax. en het zijn de toch de laatste twee echt succesvolle Ajax trainers..
Die begonnen hun hoofdtrainerschap in de top. Ron Jans heeft jaren lang bij groningen en PEC gewerkt en zijn eerste uitstapje naar een topclub is al mislukt...
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Ervaring in de top doet mij niets. Het gaat mij om de visie van de trainer. En dan bevalt Jans mij enorm.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 december 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 11:55 schreef Eide het volgende:
Nog even terug komen op een eventueel vertrek van Frank de Boer: Ik ben gecharmeerd van Ron Jans. Speelt prima voetbal, mooie vent langs de lijn ook. En dan in het kielzog van Jans Stam klaar stomen.

Dit alles natuurlijk ALS FdB vertrekt.
Dat roep ik al maanden gap....helemaal met je eens dus
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 12:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die begonnen hun hoofdtrainerschap in de top. Ron Jans heeft jaren lang bij groningen en PEC gewerkt en zijn eerste uitstapje naar een topclub is al mislukt...
Belgie, tsjaa.. Wat zegt dat?? In mijn optiek niet zo veel..

Zijn spelopvatting is er 1 die bij Ajax past, en het lukt hem om zijn ploegen zo te laten voetballen met succes..

Misschien heeft ie er van geleerd in Belgie..
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 13:47   quote  deeplink  
België is ook geen land voor iemand met de voetbalopvattingen van Jans. Bij Groningen, Heerenveen en PEC gewoon prima dingen laten zien.
freakie
 freakie - zondag 14 december 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar het om draait is dat een CVM bij Ajax voetballend moet kunnen bijdragen naast de defensieve taken. Veel goals van Vejinovic komen uit vrije trappen en zelfs een corner dus die goals moet je je niet blind op staren. Hij heeft een prima pass in de benen en een hele fijne traptechniek. Duelkracht heeft hij ook zat.

Ik vind het opvallend dat jij druk zetten niet noemt. Juist essentieel in het spelletje van FdB.
En voetballend draagt hij bij(kijk zijn statestieken) als vm is het inderdaad ook nodig dat je druk zet. Toevallig is hij altijd de eerste die druk zet.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 december 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 09:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha ok dacht al dat jij de laatste zou zijn die er over zou "zeuren"..
Nou..................... ;-)
remco k
 remco k - zondag 14 december 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:49 schreef freakie het volgende:

[..]

En voetballend draagt hij bij(kijk zijn statestieken) als vm is het inderdaad ook nodig dat je druk zet. Toevallig is hij altijd de eerste die druk zet.
Dat laatste klopt pertinent niet, bij Ajax is er maar 1 die bepalend is in het druk zetten en dat is Klaasen, de rest kijkt elkaar vaak aan en doet nog veel vaker half werk.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Zonder Klaassen zou dit Ajax volslagen stuurloos zijn. Klaassen is aanvallend bepalend maar verdedigend ook. Hij is ook waanzinnig fit, liep in de CL verreweg het meeste van alle Ajacieden. Alleen Andersen komt enigszins in de buurt en die liep naar verluid 6km minder als Klaassen.
Eide
 Eide - zondag 14 december 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Frank de Boer eerder vandaag heel duidelijk over eventuele interesse voor Klaassen in de winterstop: "Die mag niet weg." Hij wees heel duidelijk en categorisch af dat een vertrek van Klaassen bespreekbaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 december 2014 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 15 december 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Ajacied met aflopend contract: "Ik ga er zelf ook vanuit dat ik blijf"

Lasse Schöne heeft zich bij Ajax weten op te werken tot belangrijke kracht. Sinds zijn debuut voor de Amsterdammers was hij bij 52 doelpunten betrokken. De Deen is in het bezit van een aflopend contract, toch wil Ajax hem in de winterstop liever niet kwijt.

"We hebben een goed gesprek gehad. Ik ga er zelf ook vanuit dat ik blijf, maar zeg nooit nooit", is de allrounder duidelijk in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Schöne maakte in het seizoen 2012/2013 zijn debuut voor Ajax. Sindsdien speelde hij 106 officiële wedstrijden voor de regerend landskampioen, daarin was hij goed voor 30 doelpunten en 22 assists. Sinds de entree bij de Amsterdammers was niemand betrokken bij meer Ajax-goals in de Eredivisie. Met doelpunten en assists in de Eredivisie bij Ajax staat de Deen op 41, in diezelfde periode staan Christian Eriksen, Kolbeinn Sigthórsson en Siem de Jong met 28 op gepaste achterstand.

Mocht Schöne in de winterstop toch vertrekken, hoeft Ajax zich geen zorgen te maken. "Het is fijn om waardevol te zijn, maar zonder mij heeft Ajax nog genoeg kwaliteit. De jonge jongens zijn goed bezig", blijft de Scandinaviër bescheiden. Wie de corners moet gaan nemen? "Kan Ricardo Kishna prima." En vrije trappen? "Dat zag je toch wel met die van Ricardo van Rhijn? Zat er bijna in. En Arek Milik kan het ook." En de steekballen? "Die zijn voor Lucas Andersen."

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2014 door Eide --
nora
 nora - maandag 15 december 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Hij heeft volkomen gelijk en zeker de laatste weken zeker niet in vorm kan op dit moment makkelijk vervangen worden, wel een kanjer als mens !!
Eide
 Eide - maandag 15 december 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Ach, zolang hij goals en assists blijft geven wanneer het er toe doet als tegen Apoel is hij wat mij betreft altijd welkom.
Eide
 Eide - maandag 15 december 2014 - 19:03   quote  deeplink  
'Ajax, Inter en Sociedad azen op Januzaj'

Ajax is een van de clubs die in de markt zou zijn voor de jonge Belg Adnan Januzaj. Dat melden Belgische media en de Engelse Daily Star. Januzaj maakte vorig jaar zijn debuut bij Manchester United, maar bij de nieuwe manager Louis van Gaal komt hij maar mondjesmaat aan spelen toe.

Van Gaal zou de negentienjarige speler nu willen uitlenen. Naast Ajax hebben ook Inter en Real Sociedad belangstelling. Of Ajax een reële kans maakt om de vleugelspeler te lenen, valt te bezien. Januzaj zou volgens Daily Star liever naar Spanje verkassen. Daar treft hij David Moyes. Die was vorig seizoen manager bij United en liet de Belg toen debuteren.

Bron

Ik weet dat Ajax zich al eens heeft uitgelaten over de ontwikkeling van Januzaj, maar dat was afgelopen zomer voor de doorbraak van El Ghazi. Met Kishna, El Ghazi en Fischer op de weg terug kan ik mij niets bij een huur van Januzaj voorstellen. Overigens zegt hij zelf liefst als aanvallende middenvelder te willen spelen. Ook daar zou hij mensen in de weg zitten, want waarom zou je talent voor talent vervangen? Zeker als je talent van een ander opleid.

Ik verwacht een broodje aap.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 december 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Weet ik niet je hoort de laatste tijd zoveel van die geruchten over grote talenten
dat er best een kern van waarheid in kan zitten. Weet natuurlijk niet wat er achter de schermen
allemaal gebeurt
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 december 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Eide
 Eide - dinsdag 16 december 2014 - 15:05   quote  deeplink  
De Boer ziet Liverpool zitten, maar blijft dit seizoen bij Ajax

Mocht Liverpool geïnteresseerd zijn en Frank de Boer (44) benaderen, dan zal de trainer van Ajax aan het einde van het seizoen pas gaan praten. De Britse club waar coach Brendan Rodgers al een tijdje onder vuur ligt, polste De Boer twee jaar geleden al voor een functie. Toen vond de oefenmeester het te vroeg voor een overstap.
© anp.

,,Nu zal hij de deur zeker niet meteen dicht gooien'', bevestigt Guido Albers, de zaakwaarnemer van de succesvolle trainer van Ajax. Rodgers miste met Liverpool de knock out-fase van de Champions League en staat in de Premier League elfde. Albers laat tevens weten dat een tussentijds transfer in de winter niet tot de mogelijkheden behoort.

,,Dat gaat honderd procent niet gebeuren, Frank maakt sowieso het seizoen bij Ajax af," aldus Albers die weet dat Liverpool één van de (weinige) clubs is die Frank de Boer op zijn verlanglijstje heeft. Vorig jaar stond hij ook open voor Tottenham Hotspur. Broer Ronald liet zondag bij FOX Sports al weten dat 'Frank zeker over een vertrek zal nadenken als Liverpool zou komen'.

Op het Amsterdamse Sportgala, waar Frank de Boer werd gekozen tot Coach van het jaar, schonk hij de toehoorders deze week zelf hoop op een langer verblijf. ,,Eerst ga ik proberen de vijfde titel op rij binnen te halen. En dan daarna ook de zesde," zei De Boer, die tevreden is met de ontwikkeling bij Ajax dat steeds meer talenten langer bindt.

"Klopt," zegt Albers. ,,Frank is in zijn element als hij jonge en huidige jonge talenten beter kan maken. Als die sportieve uitdaging blijft, hoeft hij per se niet weg."

Bron
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 december 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Hahaha....hoe lang zat die Guy Roux bij Auxerre....lekker blijven Frankie
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Odegaard niet gekozen voor de tobclup....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 december 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 15:49 schreef Barabas het volgende:
Odegaard niet gekozen voor de tobclup....
Wij kunnen ook lezen slome.....en tobclup ?? jij durft wel als Feijenoorder, maar zal de leeftijd wel zijn
nora
 nora - dinsdag 16 december 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Het is dus duidelijk geen bijtekenen voor Denswil dus ook geen minuten maken in Ajax 1 alleen trainen net als Sana.
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 16:20 schreef nora het volgende:
Het is dus duidelijk geen bijtekenen voor Denswil dus ook geen minuten maken in Ajax 1 alleen trainen net als Sana.
Volgens mij laat Ajax hem gewoon spelen, en terecht..
Eide
 Eide - dinsdag 16 december 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 15:49 schreef Barabas het volgende:
de tobclup....
Hij gaat inderdaad niet naar Feyenoord.
nora
 nora - dinsdag 16 december 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij laat Ajax hem gewoon spelen, en terecht..
Belachelijke opmerking van jou, mensen die gewoon tekenen ten alle tijden voorrang als jij dat niet vind dan ben je dus zoals gewoonlijk weer je grote hobby aan het uitvoeren zonder nadenken tegen iedereen in te gaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 december 2014 - 17:17   quote  deeplink  
recalcitrant noemen ze dat.....heb ik ook wel eens last van ;-)
Mando
 Mando - dinsdag 16 december 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 16:20 schreef nora het volgende:
Vind alleen dat Ajax en met name de Boer hierin wel tegenstrijdig is. Er werd gezegd dat het beleid van Ajax inhield, dat wanneer een speler in het laatste jaar van zijn contract zit en niet bijtekent, dan een reserverol krijgt. Denswil zijn contract loopt weliswaar af in juni maar de club heeft een eenzijdige optie voor nog een jaar. Dat is dan ook direct de rede dat Denswil niet bijtekent, die wacht rustig af want wanneer moisander weg is en hij als nog op de bank zit i.p.v viergever ofzo, en als de club de optie niet licht spreekt dat ook weinig vertrouwen uit. Ja dan zou iedereen wel weten dat de coah het gewoon niet echt in je ziet zitten. Wil je dan nog wat van je carrière maken is het misschien wel verstandig om gewoon naar een pec te gaan.
Erg zonde zie liever Denswil spelen als Moisander.

Off topic.

Schone is een ander verhaal die heeft niets gekocht en kIshna en el ghazi hebben beide nog geen 50 wedstrijden in de benen. Als schone vertrekt zou Januzaj daarom zeker wel een meerwaarde hebben (fischer komt er ook aan) Andere goede vervanger voor schone zou Sinkgraven zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 16 december 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Ik heb niet het idee gehad dat Ajax ooit heeft gezegd dat niet tekenen een absolute uitsluiting op speelminuten in Ajax 1 betekent. Dat is bij sommige spelers wel gebeurt maar daar was het hard tegen hard. Bij met name Denswil wordt het van beide kanten niet hard gespeeld. Bovendien is Denswil helemaal geen vaste waarde dus is van een reserverol eigenlijk ook geen sprake.

Bovendien is het afwachten tot na de winterstop. Realistisch gezien is dat de laatste periode waar Ajax en Denswil echt intenties uitspreken over zaken doen. Als Denswil dan een contract weigert kan Ajax altijd jeugdspelers gaan doorschuiven en Denswil buiten de boot laten vallen voor speelminuten bij Ajax 1.

Ik zie het probleem dus niet zo, althans, niet om die nu meteen op het scherpst van de snede te gaan afhandelen.
Mando
 Mando - dinsdag 16 december 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 17:24 schreef Eide het volgende:
Ik heb niet het idee gehad dat Ajax ooit heeft gezegd dat niet tekenen een absolute uitsluiting op speelminuten in Ajax 1 betekent. Dat is bij sommige spelers wel gebeurt maar daar was het hard tegen hard. Bij met name Denswil wordt het van beide kanten niet hard gespeeld. Bovendien is Denswil helemaal geen vaste waarde dus is van een reserverol eigenlijk ook geen sprake.

Bovendien is het afwachten tot na de winterstop. Realistisch gezien is dat de laatste periode waar Ajax en Denswil echt intenties uitspreken over zaken doen. Als Denswil dan een contract weigert kan Ajax altijd jeugdspelers gaan doorschuiven en Denswil buiten de boot laten vallen voor speelminuten bij Ajax 1.

Ik zie het probleem dus niet zo, althans, niet om die nu meteen op het scherpst van de snede te gaan afhandelen.
Hier zegt Boilesen het nog even. Een citaat van frank of iemand anders binnen het bestuur kan ik even niet vinden.

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=229847
Eide
 Eide - dinsdag 16 december 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Daar staat nog altijd niets over bankzitten. En ik ken dat citaat, ik heb alleen sterk het idee dat "wij supporters" dat harder uitleggen dan dat Ajax dat bedoeld. Verlengen of verkopen is nog altijd iets anders dan iemand een jaar lang geen kans op speelminuten geven. En dat laatste denk ik dat toch anders is in de nuance dan dat velen roepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2014 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 december 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 17:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
recalcitrant noemen ze dat.....heb ik ook wel eens last van ;-)
Woord wat je niet zaak vaak hoort..
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 16:55 schreef nora het volgende:

[..]

Belachelijke opmerking van jou, mensen die gewoon tekenen ten alle tijden voorrang als jij dat niet vind dan ben je dus zoals gewoonlijk weer je grote hobby aan het uitvoeren zonder nadenken tegen iedereen in te gaan.
Dus mensen die "gewoon" tekenen gaan voor kwalitatief goede spelers, die overigens ook bij willen tekenen??

Wij weten beiden niet wat er tussen 4 muren is besproken, maar aangezien Ajax zich hier niet heel kritisch over uitlaat heb ik gewoon het gevoel dat dit wel gaat goed komen.

Zeker als hij gaat spelen, en heel eerlijk vind ik hem ook de beste optie voor die positie..

Win win situatie dus als die gaat spelen..

Voor mij niet zo'n hele rare gedachte, dat jij daar anders over denkt is mij prima, maar hou het daar dan ook bij i.p.v. je rare steken onder water..
remco k
 remco k - dinsdag 16 december 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 17:24 schreef Eide het volgende:

Ik heb dat soort uitspraken eerlijk gezegd ook weleens gehoord..

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/30884_%27Ook%20Eriksen%20komt%20op%20de%20bank%20als%20hij%20niet%20vertrekt%20en%20niet%20bijtekent%27.php

Frank de Boer liet vanmiddag tijdens de persconferentie weten dat Ajax het beleid zal doorzetten dat spelers met een nog één jaar doorlopend contract op de bank terechtkomen indien ze besluiten niet te vertrekken en geen contractverlenging willen tekenen. Miralem Sulejmani was daarvan dit jaar het voorbeeld. Volgens De Boer geldt dat ook voor spelers als Christian Eriksen, wiens contract in 2014 afloopt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 december 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 18:28 schreef Eide het volgende:
Daar staat nog altijd niets over bankzitten. En ik ken dat citaat, ik heb alleen sterk het idee dat "wij supporters" dat harder uitleggen dan dat Ajax dat bedoeld. Verlengen of verkopen is nog altijd iets anders dan iemand een jaar lang geen kans op speelminuten geven. En dat laatste denk ik dat toch anders is in de nuance dan dat velen roepen.
Moisander mag zichzelf nog even in de etalage zetten wat hem overigens niet bijster goed lukt.
Denswil overtuigd daarbij schijnbaar ook nog niet dus helemaal niet raar dat alle partijen afwachten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 16 december 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 18:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moisander mag zichzelf nog even in de etalage zetten wat hem overigens niet bijster goed lukt.
Denswil overtuigd daarbij schijnbaar ook nog niet dus helemaal niet raar dat alle partijen afwachten.
We hebben tenslotte ook Mike van der Hoorn nog en die vulde de positie in het begin van het seizoen goed in. Alleen was dat op de plaats van Veltman. Ik schrijf Mike nog steeds niet af!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 december 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

We hebben tenslotte ook Mike van der Hoorn nog en die vulde de positie in het begin van het seizoen goed in. Alleen was dat op de plaats van Veltman. Ik schrijf Mike nog steeds niet af!!
Inderdaad nog niet af te schrijven goede fysiek maar moet nog flinke stappen maken.
nora
 nora - dinsdag 16 december 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 17:20 schreef Mando het volgende:

[..]

Vind alleen dat Ajax en met name de Boer hierin wel tegenstrijdig is. Er werd gezegd dat het beleid van Ajax inhield, dat wanneer een speler in het laatste jaar van zijn contract zit en niet bijtekent, dan een reserverol krijgt. Denswil zijn contract loopt weliswaar af in juni maar de club heeft een eenzijdige optie voor nog een jaar. Dat is dan ook direct de rede dat Denswil niet bijtekent, die wacht rustig af want wanneer moisander weg is en hij als nog op de bank zit i.p.v viergever ofzo, en als de club de optie niet licht spreekt dat ook weinig vertrouwen uit. Ja dan zou iedereen wel weten dat de coah het gewoon niet echt in je ziet zitten. Wil je dan nog wat van je carrière maken is het misschien wel verstandig om gewoon naar een pec te gaan.
Erg zonde zie liever Denswil spelen als Moisander.

Off topic.

Schone is een ander verhaal die heeft niets gekocht en kIshna en el ghazi hebben beide nog geen 50 wedstrijden in de benen. Als schone vertrekt zou Januzaj daarom zeker wel een meerwaarde hebben (fischer komt er ook aan) Andere goede vervanger voor schone zou Sinkgraven zijn.
Even over Denswil ik post constant dat hij niet mag spelen omdat hij niet bijtekend, maar als voetballer zou ik het jammer vinden als hij weg gaat en zou hij moeten spelen. Maar geen een speler maakt uit dat hij MOET spelen dus met die mentaliteit op de bank anders sturen wij hem naar Remco die denkt anders.
nora
 nora - dinsdag 16 december 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus mensen die "gewoon" tekenen gaan voor kwalitatief goede spelers, die overigens ook bij willen tekenen??

Wij weten beiden niet wat er tussen 4 muren is besproken, maar aangezien Ajax zich hier niet heel kritisch over uitlaat heb ik gewoon het gevoel dat dit wel gaat goed komen.

Zeker als hij gaat spelen, en heel eerlijk vind ik hem ook de beste optie voor die positie..

Win win situatie dus als die gaat spelen..

Voor mij niet zo'n hele rare gedachte, dat jij daar anders over denkt is mij prima, maar hou het daar dan ook bij i.p.v. je rare steken onder water..
Ik heb ook aangegeven dat hij voor mij mag spelen voor Moisander maar niet als hij niet wil bijtekenen en wat er achter de schermen met Ajax wordt besproken weet ik ook niet en dat hij bijna nooit speelt zegt mij genoeg over zijn houding denk ik.
En ja steken onder water doe ik wel vaker maar dat doen wel meerdere he en dat vind ik volgens mij minder als mensen gaan zitten schelden.
remco k
 remco k - woensdag 17 december 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 23:03 schreef nora het volgende:

[..]

Even over Denswil ik post constant dat hij niet mag spelen omdat hij niet bijtekend, maar als voetballer zou ik het jammer vinden als hij weg gaat en zou hij moeten spelen. Maar geen een speler maakt uit dat hij MOET spelen dus met die mentaliteit op de bank anders sturen wij hem naar Remco die denkt anders.
Waar zegt hij dat hij MOET spelen dan?

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/81027/denswil-wil-duidelijkheid-van-ajax.html
remco k
 remco k - woensdag 17 december 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 23:10 schreef nora het volgende:

[..]

Ik heb ook aangegeven dat hij voor mij mag spelen voor Moisander maar niet als hij niet wil bijtekenen en wat er achter de schermen met Ajax wordt besproken weet ik ook niet en dat hij bijna nooit speelt zegt mij genoeg over zijn houding denk ik.
En ja steken onder water doe ik wel vaker maar dat doen wel meerdere he en dat vind ik volgens mij minder als mensen gaan zitten schelden.
Zoals ik dus al zei, de reden van het niet bijtekenen weten we niet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 december 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Ik dacht dat hij perspectief wou op een basisplaats, ik bedoel dat wanneer Viergever straks LCV wordt ipv hem dat hij dan vertrekt. is ook wel logisch opzich. Dan zou het voor hem beter zijn wat anders te zoeken.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Ajax zoekt jonge keeper

Door de blessures van de keepers Norbert Alblas (knie) en Peter Leeuwenburgh (schouder) moet directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax toch de transfermarkt op.

Misschien dat we achter Jasper Cillessen en Diederik Boer een jonge derde keeper aantrekken. Iemand van een jaar of twintig, zei Frank de Boer. Mickey van der Hart (verhuurd aan Go Ahead Eagles, red.) kunnen we niet terughalen.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 08:10 schreef Eide het volgende:
Ajax zoekt jonge keeper

Door de blessures van de keepers Norbert Alblas (knie) en Peter Leeuwenburgh (schouder) moet directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax toch de transfermarkt op.

Misschien dat we achter Jasper Cillessen en Diederik Boer een jonge derde keeper aantrekken. Iemand van een jaar of twintig, zei Frank de Boer. Mickey van der Hart (verhuurd aan Go Ahead Eagles, red.) kunnen we niet terughalen.

Bron
Is dat zinvol en wat zijn de blessure termijnen van beide spelers? En is doorschuiven geen optie?
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Alblas 9 maanden tot een jaar. Leeuwenburgh komt dit seizoen waarschijnlijk ook niet meer in actie. Aangezien Mickey van der Hart bij GAE zit heeft Ajax daarna alleen de keepers uit de jeugd nog. Het is idd een korte termijn oplossing maar wat moet je anders?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:18 schreef Eide het volgende:
Alblas 9 maanden tot een jaar. Leeuwenburgh komt dit seizoen waarschijnlijk ook niet meer in actie. Aangezien Mickey van der Hart bij GAE zit heeft Ajax daarna alleen de keepers uit de jeugd nog. Het is idd een korte termijn oplossing maar wat moet je anders?
Ok dat zijn inderdaad lange blessures. Ach, misschien vinden we ergens nog een verborgen talent. Nu maar hopen dat Cillessen en De Boer okselfris blijven.
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Boer kan en mag Ajax niet "locken" door hem bij jong Ajax te laten spelen als men in die ronde nog met Ajax 1 moet voor het geval er iets met Cillissen gebeurt. Dus Boer is alleen een oplossing als Ajax 1 al heeft gespeelt voor Jong Ajax aan de bak moet.

Daaronder kan Ajax momenteel niet anders dan keepers van de A en B jeugd doorschuiven. En dat voel je dan door de gehele jeugdorganisatie heen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:31 schreef Eide het volgende:
Boer kan en mag Ajax niet "locken" door hem bij jong Ajax te laten spelen als men in die ronde nog met Ajax 1 moet voor het geval er iets met Cillissen gebeurt. Dus Boer is alleen een oplossing als Ajax 1 al heeft gespeelt voor Jong Ajax aan de bak moet.

Daaronder kan Ajax momenteel niet anders dan keepers van de A en B jeugd doorschuiven. En dat voel je dan door de gehele jeugdorganisatie heen.
Dat begreep ik ook al. Hahaha maar bedankt voor de uitleg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

0.0162830