BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook al. Hahaha maar bedankt voor de uitleg.
Weet ik wel, maar misschien zijn er mensen die die wirwar van regels met Jong Ajax niet helemaal scherp hebben. Wie weet ;) Wij zijn niet de enigen hier :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 december 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar misschien zijn er mensen die die wirwar van regels met Jong Ajax niet helemaal scherp hebben. Wie weet ;) Wij zijn niet de enigen hier :D
Niet????? ;-)
Eide
 Eide - donderdag 18 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  
Hehehe
Eide
 Eide - zondag 21 december 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Nigel de Jong wil verlengen bij AC Milan

Nigel de Jong wil zijn contract bij AC Milan verlengen. De middenvelder vertelde dat aan FOX Sports na het Serie A-duel tussen AS Roma en AC Milan (0-0). De oud-Ajacied gaf te kennen al in gesprek te zijn met de clubleiding. De gouden tijden van AC Milan zijn volgens De Jong al een tijdje voorbij. De 30-jarige Amsterdammer, die nog tot de zomer van 2015 onder contract staat bij de Milanezen, hoopt met de club zo snel mogelijk terug te keren in Europa. Het kampioenschap is voor AC Milan, dat momenteel zevende staat, allang uit zicht.

Bron
nora
 nora - zondag 21 december 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 11:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik dus al zei, de reden van het niet bijtekenen weten we niet.
Zijn zaakwaarnemer gaat echt niet zeggen hij moet spelen maar vraagt wat is zijn kans op meer speeltijd goed geformuleerd maar komt op het zelfde neer. Ajax reageerd niet die geven alleen aan dubbelle bezetting na Moisander met Viergever en Denswil dus met andere woorden je zal moeten vechten met Viergever voor de LCV positie en ja volgens mijn inschatting wil Denswil een garantie.En tot op heden heeft hij mij nog niet echt kunnen overtuigen en ook tegen Vitesse vond ik hem niet sterk, hij had daar natuurlijk ook de pech dat het hele elftal als een draak speelde maar dan nog kan hij er bovenuit steken qua inzet en helaas spatte zijn inzet er ook niet vanaf dus heb ik nog steeds twijfels.En ja en dan gaat hij op het Amsterdamse gala vertellen dat hij Barcelona wel ziet zitten, tja dat is geen reclame naar je Ajaxfans toe teveel zelfvertrouwen ? of iets teveel arrogantie ? wat ook een beetje in zijn spel zit.
nora
 nora - zondag 21 december 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:31 schreef Eide het volgende:
Boer kan en mag Ajax niet "locken" door hem bij jong Ajax te laten spelen als men in die ronde nog met Ajax 1 moet voor het geval er iets met Cillissen gebeurt. Dus Boer is alleen een oplossing als Ajax 1 al heeft gespeelt voor Jong Ajax aan de bak moet.

Daaronder kan Ajax momenteel niet anders dan keepers van de A en B jeugd doorschuiven. En dat voel je dan door de gehele jeugdorganisatie heen.
Misschien Mulder van Feyenoord een optie zou wel een stunt zijn ha ha
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 december 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Dubbel post uit ander topic.

Wij kopen spelers om te verkopen, clubs als Fc Basel kopen spelers om meer wedstrijden op nationaal en internationaal te winnen, dat is het grootste verschil.
We worden als een (voetbal) handelshuis geleid, investeringen moeten ten koste van alles worden terugverdiend, het beste voorbeeld is Siggi. Bij Basel was Siggi allang op de tribune beland en had men het verlies voor lief genomen. Ervaren spelers worden niet gekocht, omdat ze niets meer gaan opbrengen bij verkoop of vertrek.
remco k
 remco k - zondag 21 december 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:16 schreef nora het volgende:

[..]

Zijn zaakwaarnemer gaat echt niet zeggen hij moet spelen maar vraagt wat is zijn kans op meer speeltijd goed geformuleerd maar komt op het zelfde neer. Ajax reageerd niet die geven alleen aan dubbelle bezetting na Moisander met Viergever en Denswil dus met andere woorden je zal moeten vechten met Viergever voor de LCV positie en ja volgens mijn inschatting wil Denswil een garantie.En tot op heden heeft hij mij nog niet echt kunnen overtuigen en ook tegen Vitesse vond ik hem niet sterk, hij had daar natuurlijk ook de pech dat het hele elftal als een draak speelde maar dan nog kan hij er bovenuit steken qua inzet en helaas spatte zijn inzet er ook niet vanaf dus heb ik nog steeds twijfels.En ja en dan gaat hij op het Amsterdamse gala vertellen dat hij Barcelona wel ziet zitten, tja dat is geen reclame naar je Ajaxfans toe teveel zelfvertrouwen ? of iets teveel arrogantie ? wat ook een beetje in zijn spel zit.
Ik vond Denswill niet zo slecht spelen, zit wel fout bij 1 goal maar toen was alles al gespeeld..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 december 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:52 schreef Ztjes het volgende:
Dubbel post uit ander topic.

Wij kopen spelers om te verkopen, clubs als Fc Basel kopen spelers om meer wedstrijden op nationaal en internationaal te winnen, dat is het grootste verschil.
We worden als een (voetbal) handelshuis geleid, investeringen moeten ten koste van alles worden terugverdiend, het beste voorbeeld is Siggi. Bij Basel was Siggi allang op de tribune beland en had men het verlies voor lief genomen. Ervaren spelers worden niet gekocht, omdat ze niets meer gaan opbrengen bij verkoop of vertrek.
Daaraan zie je gelijk dat Overmars in Old timers handeld. Hij wil er iets aan verdienen
dus koopt slim in. Is leuk en zakelijk gedacht maar sportief gezien is het jammer
dat hij alleen maar aan omzet denkt. Vermogen moet op het veld staan
bij een voetbalclub en dat wordt vergeten. Probeer dit seizoen te redden ga opzoek
naar wat sterke spelers, huur voor een half jaartje met opties tot koop.
Geen Duartes en Zimlings maar Guardado's
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 22 december 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 23:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daaraan zie je gelijk dat Overmars in Old timers handeld. Hij wil er iets aan verdienen
dus koopt slim in. Is leuk en zakelijk gedacht maar sportief gezien is het jammer
bij een voetbalclub en dat wordt vergeten. Probeer dit seizoen te redden ga opzoek
Guardado....tering check of je kind slaapt en ga zelf naar bed, morgen weer een nieuwe dag
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 december 2014 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Guardado....tering check of je kind slaapt en ga zelf naar bed, morgen weer een nieuwe dag
Wat is er mis met Guardado? De beste jongen is 26 en zat bij ik meen Valencia?
Vind hem ook aardig spelen hoor. Zeg ook niet dat je Guardado moet halen alleen
wel in die vijver moet vissen.
Heb jij liever spelers van dezelfde leeftijd van Heracles (Duarte) of een 30 jarige
die verhuurd werd aan Nec in de bloei van zijn carriere?
nora
 nora - maandag 22 december 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Dit zou mij al een stuk vrolijker stemmen als dit zou gebeuren.
==============================================================
Trainer Frank de Boer ziet Daley Sinkgraven al in de winterstop graag naar Ajax komen. De negentienjarige middenvelder maakte in de eerste helft van de competitie indruk bij sc Heerenveen.

De Boer beseft dat de positie van linkermiddenvelder in zijn ploeg goed is bezet met Lucas Andersen, Thulani Serero en ook Viktor Fischer, die op de weg terug is van een zware blessure. "Maar ik vind Sinkgraven een goede speler'', zegt hij tegen het ANP. "Als hij snel komt, dan kan hij aan ons spel wennen. En hij zal gewoon gaan spelen als hij beter is dan anderen."

Ajax waagde in het begin van het seizoen al een vergeefse poging om Sinkgraven naar Amsterdam te halen. De middenvelder heeft inmiddels ook de belangstelling van buitenlandse clubs getrokken, maar heeft al laten weten dat hij zich voorlopig graag in de Eredivisie wil ontwikkelen.

De Boer denkt voorts dat het verstandig is als Ajax de komende weken Arkadiusz Milik van Bayer Leverkusen overneemt. De Poolse spits speelt op huurbasis voor de club uit Amsterdam. Hij was in de eerste seizoenshelft lang niet altijd basisspeler, maar scoorde wel al acht keer in de Eredivisie.

"Milik is met twintig jaar nog jong, maar bij ons krijgt hij de kans", zegt De Boer. "Het mooie van hem is dat hij nog lang niet tevreden is en dat hij zich iedere dag wil verbeteren. Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat we de optie in zijn contract snel lichten.'' Ajax kan de spits voor een vastgesteld bedrag van ruim 2,5 miljoen euro definitief overnemen van Leverkusen. (ANP)
Brandje
 Brandje - maandag 22 december 2014 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 08:55 schreef nora het volgende:
Dit zou mij al een stuk vrolijker stemmen als dit zou gebeuren.
==============================================================
Trainer Frank de Boer ziet Daley Sinkgraven al in de winterstop graag naar Ajax komen. De negentienjarige middenvelder maakte in de eerste helft van de competitie indruk bij sc Heerenveen.

De Boer beseft dat de positie van linkermiddenvelder in zijn ploeg goed is bezet met Lucas Andersen, Thulani Serero en ook Viktor Fischer, die op de weg terug is van een zware blessure. "Maar ik vind Sinkgraven een goede speler'', zegt hij tegen het ANP. "Als hij snel komt, dan kan hij aan ons spel wennen. En hij zal gewoon gaan spelen als hij beter is dan anderen."

Ajax waagde in het begin van het seizoen al een vergeefse poging om Sinkgraven naar Amsterdam te halen. De middenvelder heeft inmiddels ook de belangstelling van buitenlandse clubs getrokken, maar heeft al laten weten dat hij zich voorlopig graag in de Eredivisie wil ontwikkelen.

De Boer denkt voorts dat het verstandig is als Ajax de komende weken Arkadiusz Milik van Bayer Leverkusen overneemt. De Poolse spits speelt op huurbasis voor de club uit Amsterdam. Hij was in de eerste seizoenshelft lang niet altijd basisspeler, maar scoorde wel al acht keer in de Eredivisie.

"Milik is met twintig jaar nog jong, maar bij ons krijgt hij de kans", zegt De Boer. "Het mooie van hem is dat hij nog lang niet tevreden is en dat hij zich iedere dag wil verbeteren. Ik denk dat het voor beide partijen beter is dat we de optie in zijn contract snel lichten.'' Ajax kan de spits voor een vastgesteld bedrag van ruim 2,5 miljoen euro definitief overnemen van Leverkusen. (ANP)
Zou een mooi begin zijn. Geeft je wat meer keus op je middenveld want de spoeling is nu veel te dun. Serero mist ook nog eens de eerste drie wedstrijden na de winterstop.
Milik is gewoon een must. Heeft meerdere keren aangegeven graag bij ajax te willen blijven en kost natuurlijk niet veel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 december 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28595/p20/#126539g 22 december 2014 - 09:13[/url] schreef Brandje het volgende:

[..]

Zou een mooi begin zijn. Geeft je wat meer keus op je middenveld want de spoeling is nu veel te dun. Serero mist ook nog eens de eerste drie wedstrijden na de winterstop.
Milik is gewoon een must. Heeft meerdere keren aangegeven graag bij ajax te willen blijven en kost natuurlijk niet veel.
Milik met daar achter Zivkovic en straks Siggie is gewoon prima ingevuld.
Sinkgraven erbij is ook prettig dan kunnen Sinkgraven, Andersen en eventueel Klaassen rouleren als het even niet loopt.
Nog een goede Cvm erbij en En je hebt weer een kampioenswaardig team.
Vd Hoorn Denswil mogen van mij paar wedstrijden laten zien waar ze staan.
Riedewald LB
Eide
 Eide - maandag 22 december 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Vd Vaart sluit terugkeer bij Ajax uit

In Amsterdam kan men de hoop op een weerzien met Rafael van der Vaart laten varen. De ervaren middenvelder van Hamburger SV ziet een terugkeer nog niet zitten. "Ajax is en blijft mijn club, maar ik ben nog heel ambitieus. "Ik wil gewoon een heel goed seizoen spelen. En dan blijf ik hier of ik ga nog ergens anders heen. Terug naar Nederland zie ik nu niet voor me. Dat is een buikgevoel. Ik doe alles vanuit het buikgevoel", vertelt Van der Vaart aan de NOS.

"Ik ben ongelooflijk trots om voor Oranje te spelen. Ik zal beschikbaar blijven tot ik niet meer kan lopen. Het is aan mezelf. De laatste weken speel ik goed, het is jammer dat er dit jaar geen interland meer is."

Bron
remco k
 remco k - maandag 22 december 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 23:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk je dat ie ALLEEN maar aan omzet denkt?? Volgens mij hebben ze Moisander niks aangeboden omdat ze daar geen toekomst in zien.. En wordt Schone ook niet verkocht..

En leuk hoor een Guardado noemen, maar dan zie ik nog liever Millik spelen, en daar is Overmars ook verantwoordelijk voor..
remco k
 remco k - maandag 22 december 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 07:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat is er mis met Guardado? De beste jongen is 26 en zat bij ik meen Valencia?
Vind hem ook aardig spelen hoor. Zeg ook niet dat je Guardado moet halen alleen
wel in die vijver moet vissen.
Heb jij liever spelers van dezelfde leeftijd van Heracles (Duarte) of een 30 jarige
die verhuurd werd aan Nec in de bloei van zijn carriere?
En noem nog eens 10 gasten in die vijver dan??
remco k
 remco k - maandag 22 december 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 14:23 schreef Eide het volgende:
Vd Vaart sluit terugkeer bij Ajax uit

In Amsterdam kan men de hoop op een weerzien met Rafael van der Vaart laten varen. De ervaren middenvelder van Hamburger SV ziet een terugkeer nog niet zitten. "Ajax is en blijft mijn club, maar ik ben nog heel ambitieus. "Ik wil gewoon een heel goed seizoen spelen. En dan blijf ik hier of ik ga nog ergens anders heen. Terug naar Nederland zie ik nu niet voor me. Dat is een buikgevoel. Ik doe alles vanuit het buikgevoel", vertelt Van der Vaart aan de NOS.

"Ik ben ongelooflijk trots om voor Oranje te spelen. Ik zal beschikbaar blijven tot ik niet meer kan lopen. Het is aan mezelf. De laatste weken speel ik goed, het is jammer dat er dit jaar geen interland meer is."

Bron
Hij sluit het dus alleen op dit moment uit..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 december 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij sluit het dus alleen op dit moment uit..
Ja, keert hij pas terug nadat hij zijn kicksen heeft opgeborgen.

Kans is vrij klein dat hij terug keert als voetballer
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 december 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan denk je dat ie ALLEEN maar aan omzet denkt?? Volgens mij hebben ze Moisander niks aangeboden omdat ze daar geen toekomst in zien.. En wordt Schone ook niet verkocht..

En leuk hoor een Guardado noemen, maar dan zie ik nog liever Millik spelen, en daar is Overmars ook verantwoordelijk voor..
Moisander ging toch al niet meer bijtekenen op dit moment.
Hebben ze al een bod op Schone gehad dan?

Milik is een gelukje die goed uit lijkt te pakken. Kun je Milik en Guardado Überhaupt
wel vergelijken? Vergelijk hem dan met een Serero of Zimling die spelen tenminste Cvm.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 december 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En noem nog eens 10 gasten in die vijver dan??
Moet ik die gaan noemen? Je hebt daar toch mensen voor rondlopen?
Bv een Elia die nu voor een miljoen huur naar Southampton gaat,
Affelay die zijn huur verbroken word en terug naar Barcelona moet.
Bousaffa die Anderlecht als een optie ziet om Rusland achter zich te laten.

Weet ik veel hoe die vijver eruit ziet ik ken alleen de zaken die in de media rond zingen.
Weet jij welke spelers er allemaal op een zijspoor bij de grote clubs zijn geraakt?
Of wat betere spelers bij de Europese Subtop die banken of zelfs op de tribune beland zijn?
Dat is die vijver
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 22 december 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet ik veel hoe die vijver eruit ziet ik ken alleen de zaken die in de media rond zingen.
Weet jij welke spelers er allemaal op een zijspoor bij de grote clubs zijn geraakt?
Of wat betere spelers bij de Europese Subtop die banken of zelfs op de tribune beland zijn?
Dat is die vijver
Ook die Campbell van Arsenal mag uitgeleend worden. Speelde goed op het WK.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 december 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Direct aktie nemen, snap niet dat hij uitgeleend wordt heeft een geweldige drive...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 december 2014 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja zeer goede speler en Dennis en Marc hebben connecties..
Zulke jongens halen je niveau omhoog (tijdelijk) maar het helpt je wel vooruit.
El Gappo
 El Gappo - dinsdag 23 december 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Boussoufa? Elia? Affelay? Denk dat er bij Elia iets mis is, anders had ie wel meer kunnen maken van zijn carriere...En die andere 2, gaan nooit gebeuren. Dat verwende nest van die lampjes zou ik niet eens willen en Boussoufa, speelt en verdient goed in Rusland. Daar komt bij dat ze voor die positie naar sinkgraven kijken, wat ik ook slimmer vind, qua talent, leeftijd en nu al de lijstjes waar hij op staat in buitenland.
Verder blijft het een moeilijke vijver voor clubs uit Nederland, helaas. Wij kunnen hier lijstjes aanleggen van spelers waarvan wij vinden dat ze 'gehaald' moeten worden, maar denk je niet dat het probleem niet zit in dat ze niet geprobeerd worden te halen, maar dat ze gewoon simpel weg niet willen?
Kijk, zo'n Zimpeling, dat is duidelijk een fout, had dan Maduro geprobeerd. Het liefst zie ik iemand als Nigel de Jong op die plek komen, als 'aanjager' die we missen, maar verder blijft het zeuren, hoor.
En als je af en toe leest dat ze kijken naar Januzaj, Munir El Haddadi, Sandro, Traore...dan kijken ze toch naar behoorlijke talenten van grote clubs...
En de Guardado hype...ten eerste: zo goed is hij ook weer niet en ten 2e...zit hij ook je eigen talent in de weg. Ben je over 2 jaar beide kwijt, kan je weer opnieuw beginnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door El Gappo --
Eide
 Eide - dinsdag 23 december 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Mijn "issue" met talenten huren (zonder optie tot koop) is dat je dan aan het opleiden bent voor een ander. Je hebt daar geen ruk aan op middellange termijn. Huren van talenten heeft in mijn optiek alleen zin als je dat doet zoals met Milik, jaartje huren met optie tot koop. Dat is slim zaken doen.

Huren van ervaren spelers is toch iets anders. Als dat de enige manier is om ervaren spelers binnen te halen is daar niets mis mee. Een ervaren (lees oudere) speler levert op de transfermarkt toch weinig tot niets meer op, is een korte termijn oplossing en neemt op die manier geen transferkosten mee.

Huren dus prima, maar dan wel op de juiste manier.

Voor wat betreft "de vijver". Het probleem is niet zozeer of er voldoende goede spelers rondlopen. De vraag is of ze wel in de Eredivisie willen spelen. Wat dat betreft heeft PSV het gewoon goed gedaan met Guardado en De Jong hoewel Guardado ook maar een noodgreep was omdat Stijn Schaars langdurig geblesseerd bleek te zijn.

Dat terzijde blijkt dat voor Ajax toch maar moeilijk te regelen te zijn terwijl je zou denken dat er toch wel mogelijkheden moeten zijn. Ik denk dan ook aan spelers, voormalige internationals van goede landen, die hun carrière uit het slop moeten halen bijvoorbeeld. Beetje de variant Ryan Babel zeg maar. Daar moet toch iets mee te doen zijn.
tonkramer
 tonkramer - dinsdag 23 december 2014 - 16:11   quote  deeplink  
ajax bijna rond met heerenveen ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 23 december 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 16:11 schreef tonkramer het volgende:
Wie of Wat is je BRON ?
Eide
 Eide - dinsdag 23 december 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 16:11 schreef tonkramer het volgende:
Bron? En anders oprotten met dit soort verhaaltjes. We hebben al te veel prutsers hier gehad met zogenaamde "inside" informatie.

quote:
- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden.

Bij deze een volgende waarschuwing:

Wanneer NIET wordt voldaan aan bovenstaande regel, zal per direct een tijdelijke ban van 1 week opgelegd worden. Dit om het op het forum gezellig te houden en niet onnodige onrust te veroorzaken. Geruchten waarvan de (zogenaamde) bron niet vermeld mag worden, wordt NIET toegelaten. Verder blijven dezelfde regels ook van kracht, dus neem de regels GOED door.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 23 december 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Ik was eerst ;-)

Maar jij vollediger.. (zoals altijd ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Ronald 1960 --
ten Bohmer
 ten Bohmer - dinsdag 23 december 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Als ik Ajax was zou ik gudelj van Az overnemen sterke jonge, goede voetballer.
Eide
 Eide - dinsdag 23 december 2014 - 17:38   quote  deeplink  
Met 23 een leuke speler voor de subtop, aanvallende middenvelder die maar 1 assist heeft op z'n naam. Niet de moeite waard voor Ajax. groot, sterk maar voetballend gewoon niet goed genoeg.
nora
 nora - dinsdag 23 december 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Nee Gudelj is een leuke speler maar geen Ajax speler zijn mentaliteit zou een aanvulling zijn maar zijn voetbalkunnen is te magertjes.
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 19:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is die vijver
Jazeker, mensen die dezelfde voetbal potjes kijken als jij en ik..

En nu noem je spelers op die op posities lopen waar onze problemen echt niet liggen..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Direct aktie nemen, snap niet dat hij uitgeleend wordt heeft een geweldige drive...
Ja want een jongen van 22 die nergens bij een club goed heeft gepresteerd en een paar goede wedstrijden op het Wk heeft gespeeld gaat eventjes ons elftal dragen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 december 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker, mensen die dezelfde voetbal potjes kijken als jij en ik..

En nu noem je spelers op die op posities lopen waar onze problemen echt niet liggen..
Jij hebt het toch over een vijver om in te vissen? Cvm zullen er ook genoeg banken in Europa
hoe moet ik die namen gaan vinden? Betaal jij een ticket dan ga ik er achteraan voor je..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 december 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij hebt het toch over een vijver om in te vissen? Cvm zullen er ook genoeg banken in Europa
hoe moet ik die namen gaan vinden? Betaal jij een ticket dan ga ik er achteraan voor je..
Die heeft hij al genoemd....en ik ben het met hem eens
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 december 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die heeft hij al genoemd....en ik ben het met hem eens
Wat ben je eens? Er moet toch wel een fatsoenlijke Cvm op te duikelen zijn?
Ik ken die namen niet volg alleen Nederlands voetbal dus dat is niet zo gek.
Als je voor je werk moet scouten en je kan alleen maar met zimling op de
proppen komen ben je niet goed bezig.
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 december 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 18:56 schreef nora het volgende:
Nee Gudelj is een leuke speler maar geen Ajax speler zijn mentaliteit zou een aanvulling zijn maar zijn voetbalkunnen is te magertjes.
Ik vind hem beter dan Serero. Heeft een fantastische drive, loopvermogen, fysiek sterk en scoort ook nog eens regelmatig. Mag van mij gelijk komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Brandje --
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De spelers die boven de 25 zijn en iets zullen toe voegen aan Ajax zullen over het algemeen bekend van naam zijn... En daarvoor hoef je echt geen vliegtuig te pakken..

Het gaat er ook niet om dat jij of ik ze niet weet te noemen. Maar aangezien die spelers allemaal bekend zijn zal het ook voor Ajax erg lastig zijn een goede kandidaat te vinden voor welke positie dan ook..
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 21:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind hem beter dan Serero. Heeft een fantastische drive, loopvermogen, fysiek sterk en scoort ook nog eens regelmatig. Mag van mij gelijk komen.
Is dat een speler die Ajax over een dood moment gaat helpen? Ik denk het niet.. Overigens een goede speler met een juiste drive.. Maar een leider??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 december 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat ben je eens? Er moet toch wel een fatsoenlijke Cvm op te duikelen zijn?
Ik ken die namen niet volg alleen Nederlands voetbal dus dat is niet zo gek.
Als je voor je werk moet scouten en je kan alleen maar met zimling op de
proppen komen ben je niet goed bezig.
Anita mijn beste Hummel.....
remco k
 remco k - dinsdag 23 december 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Jep, verpieterd op de bank..

Kom toch terug knul.. Waarom je carriere zo verzieken, je was zelfs international man.. Ga gewoon lekker bij Ajax ballen, daar ligt je plafond en daar wordt je aanbeden. Misschien wat minder stuivertjes, maar kerel wat ben je welkom...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 december 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:
Jep, verpieterd op de bank..

Kom toch terug knul.. Waarom je carriere zo verzieken, je was zelfs international man.. Ga gewoon lekker bij Ajax ballen, daar ligt je plafond en daar wordt je aanbeden. Misschien wat minder stuivertjes, maar kerel wat ben je welkom...
Trouwens die Campbell van Costa Rica.....geweldige speler, we hebben hem niet nodig maar toch...zonde van zo'n jongen die verzand straks in een subtop of zandbak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 december 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Trouwens die Campbell van Costa Rica.....geweldige speler, we hebben hem niet nodig maar toch...zonde van zo'n jongen die verzand straks in een subtop of zandbak
Daar kiezen dat soort spelers zelf voor! Er zijn overigens maar weinig spelers die echt een goede weg bewandelen als het om hun kwaliteiten gaat! Veel spelers willen zo snel mogelijk naar de top en verneuken daarmee in de meeste gevallen hun hele carriëre! Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die houdt je ten alle tijden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 december 2014 - 22:45   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 december 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar kiezen dat soort spelers zelf voor! Er zijn overigens maar weinig spelers die echt een goede weg bewandelen als het om hun kwaliteiten gaat! Veel spelers willen zo snel mogelijk naar de top en verneuken daarmee in de meeste gevallen hun hele carriëre! Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die houdt je ten alle tijden!
Ja weet ik, maar die jongen maakte wel indruk op mij.....net als 4 jaar terug Joe Cole...waar is die gebleven ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 december 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar die jongen maakte wel indruk op mij.....net als 4 jaar terug Joe Cole...waar is die gebleven ??
Google?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 december 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Google?
Geen zin in....wij hebben Remco ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 december 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen zin in....wij hebben Remco ;-)
Ach, die doet het ook via google!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

0.0186970