|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Remco heeft een fotografisch geheugen of hij zit er tegenaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat doet hij jouw vermoeden waarschijnlijk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: dubbel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Meten is weten....tis meer een vermoede |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja die ook nog en zo zijn er echt nog wel meer. Anita kent Ajax weet wat er op die positie nodig is en verpieterd bij Neecastle. En toch zijn zulke spelers te "groot" om al terug te keren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Haye en Ortiz spelen als controleurs bij AZ. Gudelj heeft wel degelijk een behoorlijk aanvallende rol links op het middenveld bij AZ. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 11:54 schreef Eide het volgende:[..] Haye en Ortiz spelen als controleurs bij AZ. Gudelj heeft wel degelijk een behoorlijk aanvallende rol links op het middenveld bij AZ. Haye controleur? En Ortiz ligt er toch al even uit hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar hij speelt momenteel als controleur met Gudelj op het middenveld met nummer 8 (dacht ik).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 december 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heb een aantal wedstrijden gezien maar Haye speelt dieper volgens mij hoor. Maar goed maak verder niet heel veel uit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hij speelt vaak RM, dat is ook te zien op de link die zelf post haha en daarnaast vaak op CM wat bij ons een beetje de rol van Klaassen is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maak gvd een andere avatar idioot...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 december 2014 - 20:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hij speelt vaak RM, dat is ook te zien op de link die zelf post haha en daarnaast vaak op CM wat bij ons een beetje de rol van Klaassen is. Ook cm en daar sperlt hij de laatste tijd maar zolang er geen intresse is ook niet echt boeiend. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Real Madrid is toch echt een geweldig team kan ik echt van genieten sorry mannen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja ik ook super snel op de counter en echt fantastische spelers Modric, James, Ronaldo en zelfs Bezema die is gaan scoren. Pepe de gek mooi man.
Barcelona kijk ik ook graag en Bayern is ook top. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: de meeste spelers vanaf de sub top omhoog ken ik wel. Gewoon een goed geheugen daar heb je geen Google bij nodig. En de dingen die ik niet weet zoek ik uiteraard op. Maar veel kijken en een goed geheugen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde net op de Engelse radio (BBC en uiterst serieus), dat Maduro (speelt weinig in Griekenland) en Anita (speelt niet of nauwelijks in Engeland) in nauw contact staan met "hun voormalige werkgever Ajax" over een overgang in januari 2015. Zou dat werkelijk gebeuren?? Ik zou het beslist toejuichen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 14:20 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde net op de Engelse radio (BBC en uiterst serieus), dat Maduro (speelt weinig in Griekenland) en Anita (speelt niet of nauwelijks in Engeland) in nauw contact staan met "hun voormalige werkgever Ajax" over een overgang in januari 2015. Zou dat werkelijk gebeuren?? Ik zou het beslist toejuichen. Ik ook, zoals gezegd moet er een beetje ervaring bij in de vorm van spelers die anderen wat kunnen leren! In geval van Maduro is dat zeker het geval, in geval van Anita hebben we dan weer een betrouwbare CVM! Maar of het waarheid wordt is een 2e! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook, zoals gezegd moet er een beetje ervaring bij in de vorm van spelers die anderen wat kunnen leren! In geval van Maduro is dat zeker het geval, in geval van Anita hebben we dan weer een betrouwbare CVM! Maar of het waarheid wordt is een 2e! Dat is altijd wanneer de transferperiode voor de deur staat. Leve de geruchten... Maar het was zojuis de BBC en die is over het algemeen zeer betrouwbaar gebleken. Maar het blijven natuurlijk "maar" geruchten. Ik zou beide ervaren spelers, die nota bene uit de Ajax-school komen, graag willen verwelkomen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 14:27 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is altijd wanneer de transferperiode voor de deur staat. Leve de geruchten... Maar het was zojuis de BBC en die is over het algemeen zeer betrouwbaar gebleken. Maar het blijven natuurlijk "maar" geruchten. Ik zou beide ervaren spelers, die nota bene uit de Ajax-school komen, graag willen verwelkomen. Maduro speelt alweer nauwelijks overal hetzelde liedje ben bang dat hij niet goed genoeg meer is. Anita voor Cvm juich ik dan wel weer toe. En Heitinga in een Ooijer rol opzich ook wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 14:20 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde net op de Engelse radio (BBC en uiterst serieus), dat Maduro (speelt weinig in Griekenland) en Anita (speelt niet of nauwelijks in Engeland) in nauw contact staan met "hun voormalige werkgever Ajax" over een overgang in januari 2015. Zou dat werkelijk gebeuren?? Ik zou het beslist toejuichen. Zeker Anita zou een versterking zijn voor dit Ajax. Maduro misschien, twijfel ik iets meer aan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Toch zie ik Maduro graag komen. Het feit dat hij in Spanje en in Griekenland niet goed genoeg werd bevonden, zegt mij niet zoveel. Bij Ajax rendeerde hij wèl destijds. De Nederlandse competitie is al met al toch een andere competitie dan die in het buitenland. Hij is ouder en wijzer geworden en of hij veel of weinig heeft gespeeld, doet niets af aan het feit dat hij op hoog niveau heeft getraind. Zonder twijfel zal hij die ervaring meenemen naar Ajax, en die ervaring kunnen we goed kan gebruiken. Over Anita zijn we het beslist helemaal eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij deed het in Spanje eigenlijk vrij redelijk, hij heeft alleen nooit echt een basisplaats weten te veroveren. Volgens mij is hij in Griekenland ook bankzitter. Zelfs bij Ajax was hij destijds geen vaste basisspeler meen ik. Dat staat mij een beetje aan hem tegen, hij is nergens echt lekker doorgebroken.
En hij heeft natuurlijk die hartafwijking, toch een risico.
Met Anita lever je nog meer fysiek vermogen in maar Vurnon is wel een heerlijke voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 19:47 schreef Eide het volgende:Hij deed het in Spanje eigenlijk vrij redelijk, hij heeft alleen nooit echt een basisplaats weten te veroveren. Volgens mij is hij in Griekenland ook bankzitter. Zelfs bij Ajax was hij destijds geen vaste basisspeler meen ik. Dat staat mij een beetje aan hem tegen, hij is nergens echt lekker doorgebroken. En hij heeft natuurlijk die hartafwijking, toch een risico. Met Anita lever je nog meer fysiek vermogen in maar Vurnon is wel een heerlijke voetballer. Maar hij heeft wel ervaring om die jonge jongens een beetje bij de hand te nemen? Maduro dan bedoel ik! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Anita ook wel. Hij is pas 25 maar speelt al sinds z'n 16e voetbal op het hoogste niveau speelde in Engeland ook al weer 66 wedstrijden maar vrijwel altijd als wissel. Hij zou met een stap naar Ajax z'n carrière weer in een stroomversnelling kunnen krijgen nu de slop er toch wat in zit bij Newcastle. Met 25 is hij jong zat om hierna nog een keer de stap naar het buitenland te maken en dus zou een jaar of 2 Ajax beide partijen misschien wel goed uit kunnen komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel zonde hoor, die jongen speelt daar alleen als Tiote niet speelt om welke reden dan ook.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Van mij mag hij een kans krijgen bij Ajax alle twee eigenlijk |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 19:47 schreef Eide het volgende:Hij deed het in Spanje eigenlijk vrij redelijk, hij heeft alleen nooit echt een basisplaats weten te veroveren. Volgens mij is hij in Griekenland ook bankzitter. Zelfs bij Ajax was hij destijds geen vaste basisspeler meen ik. Dat staat mij een beetje aan hem tegen, hij is nergens echt lekker doorgebroken. En hij heeft natuurlijk die hartafwijking, toch een risico. Met Anita lever je nog meer fysiek vermogen in maar Vurnon is wel een heerlijke voetballer. Anita is fysiek sterker dan Serero hoor dus je levert niks in.. Maduro tja om hem alleen te halen omdat ie op hoog niveau getraind heeft is een beetje gek. Dan heb ik nog liever Heitinga die heeft meer ervaring en die kan wat gif in de wedstrijd brengen. Cvm Anita en een Ooijer rol voor Heitinga lijkt me beter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Kom maar naar Ajax jongen een versterking voor het middenveld hij is een toptalent en die horen altijd ons Ajax te beginnen . ======================================================================================
Daley Sinkgraven wordt al tijden in de verband gebracht met een overstap naar Ajax en zaterdag voedde de speler de geruchten zelf enigszins door in ieder geval te stellen dat een club in het buitenland hem nog niet trekt. 'Ik ga sowieso niet ergens naar toe om op de bank te zitten.'
'Wat moet ik erover zeggen? Ik heb niet echt een uitgestippeld plan', aldus de huidige middenvelder van SC Heerenveen over zijn toekomstideeën tegenover de Meppeler Courant . 'Ik zie het wel en dan moet ik mijn keuzes gaan maken. Dat kan van alles zijn. Ik heb geen enkel idee nu.'
Harry Sinkgraven, de vader van, heeft in ieder geval wel een advies voor zijn zoon. Voor de stap naar het buitenland het is volgens hem nog geen tijd. 'Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is.' De profvoetballer zelf lijkt zich wel te kunnen in de woorden van zijn vader. 'Ik ga sowieso niet ergens naar toe om op de bank te zitten. Ik wil spelen.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 december 2014 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat voed hij nu dan in dat bericht?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 december 2014 - 19:47 schreef Eide het volgende:Hij deed het in Spanje eigenlijk vrij redelijk, hij heeft alleen nooit echt een basisplaats weten te veroveren. Volgens mij is hij in Griekenland ook bankzitter. Zelfs bij Ajax was hij destijds geen vaste basisspeler meen ik. Dat staat mij een beetje aan hem tegen, hij is nergens echt lekker doorgebroken. En hij heeft natuurlijk die hartafwijking, toch een risico. Met Anita lever je nog meer fysiek vermogen in maar Vurnon is wel een heerlijke voetballer. Ik dacht, dat Maduro geopereerd was aan zijn hart en dat die hartafwijking daarmee verholpen is. Ook ik weet het niet zeker (meer), maar volgens mij was hij bij Ajax wel basisspeler. Nooit meer vergeet ik zijn doelpunt tegen Feyenoord: hij stak het gehele veld over, met reusenpassen, slalomde door de Rotterdamse defensie en scoorde beheerst. Een magnifiek doelpunt. In die tijd hoorde hij ook bij de Oranje-selectie. Daar kom je toch niet zomaar? Dan heb je best talent en potentie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik weet het. Onbegrijplijk, vind ik dat. Anita zou kunnen overwegen om net als Babel destijds, terug te keren bij Ajax om zich eventueel opnieuw in de kijker te spelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 28 december 2014 - 13:30 schreef Pietje het volgende:[..] Ik dacht, dat Maduro geopereerd was aan zijn hart en dat die hartafwijking daarmee verholpen is. Ook ik weet het niet zeker (meer), maar volgens mij was hij bij Ajax wel basisspeler. Nooit meer vergeet ik zijn doelpunt tegen Feyenoord: hij stak het gehele veld over, met reusenpassen, slalomde door de Rotterdamse defensie en scoorde beheerst. Een magnifiek doelpunt. In die tijd hoorde hij ook bij de Oranje-selectie. Daar kom je toch niet zomaar? Dan heb je best talent en potentie. Moet het er wel uitkomen. En als je 29 bent en het is er nog niet uitgekomen dan is er toch iets misgegaan. Sentiment kun je niet op teren het gaat er toch echt om wat hij nu nog kan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 december 2014 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Moet het er wel uitkomen. En als je 29 bent en het is er nog niet uitgekomen dan is er toch iets misgegaan. Sentiment kun je niet op teren het gaat er toch echt om wat hij nu nog kan. Ik ga er ook niet van uit, dat hij -mocht hij überhaupt komen- basisspeler wordt, maar een soort twaalfde man voor de breedte. Een soort Paulsen-rol in (delen van) wedstrijden waar iets extra's gevraagd wordt. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Anita zou een mooie optie zijn maar ze hebben als het goed us nog wel veel vertrouwen in hem alleen zn concurrenten zijn gwn beter op dit moment zou hem graag een halfjaartje zien komen hoor. Ake zou ook een goede speler zijn voor "6" maarja ook hij is nog jong ik denk dat we een meer ervaren kracht op die positie nodig hebben ondanks dat hij al een 2 seizoenen bij het eerste zit. Ik zag de naam wanyama vallen ergens over dat we zon type moeten halen. Maak kennis met zn broer(echt) : mcdonald mariga! Parma heeft hem afgelopen zomer tranfervrij opgehaald bij internazionale hij tekende een 1-jarig contract! Heeft dit seizoen maar 37 min gemaakt! Fysiek zeeer sterkk(heb hem een tijdje niet zien spelen), maar ik denk wel genoeg voor ons niveau! Perfecte leeftijd voor ons team! We moeten ook in zulke vijvers vissen vind ik!
http://www.transfermarkt.nl/mcdonald-mariga/profil/spieler/37124 |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Als ik urby was zou ik ook gwn trgkomen hij speelt toch niet wordt niks voor hem daar bij roma |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ik ben gewoon een bloedzuiger ik wil gewoon dat hij gekocht wordt en daarom zet ik elk stukje van hem in deze topic maar dat had je wel begrepen toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor 75% van de jongens is het beter om in Nederland te blijven voetballen, die gasten denken dat ze heel wat zijn maar blijken stuk voor stuk amper goed genoeg voor de ED.. Daarnaast gaan ze ook nog eens allemaal nar Clubs die compleet ander voetbal spelen als in Nederland.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 december 2014 - 17:23 schreef remco k het volgende:Voor 75% van de jongens is het beter om in Nederland te blijven voetballen, die gasten denken dat ze heel wat zijn maar blijken stuk voor stuk amper goed genoeg voor de ED.. Daarnaast gaan ze ook nog eens allemaal nar Clubs die compleet ander voetbal spelen als in Nederland.. ... En daar bijna altijd op de bank terechtkomen ... |
|
|
|
|
kruislandertje
|
|
|
Wat moeten we er mee ,neem twee goede verdedigers en kijk in belgie en Frankrijk 2de divisie rond , geen middenvelders als Maduro of de tuinkabouter anita |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eh? België is dramatisch en de Ligue 1 toch al als je in het rechter rijtje verzeilt raakt. Dat zijn nu net niet de competities waar Ajax naar zou moeten kijken voor versterkingen, hoewel er natuurlijk altijd één bij kan zitten die een groeibriljant is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tielemans van Anderlecht, wat een pareltje voor het voetbal zeg.. Onhaalbaar voor Ajax denk ik.. Maar god wat gaat die jongen goed worden.. |
|
|
|