|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 3 of 4 miljoen en Duarte dan.. Zoveel meer vind ik hem op dit moment echt niet waard of wil jij zeggen van wel? Je koopt hem als concurrent van Andersen en Klaassen start waarschijnlijk op de bank. Zoveel heeft hij ook nog niet laten zien hoor. Voor meer dan 6 zou ik hem niet eens halen. Groningen Rusnak koopje vergelijkbaar met Sinkgraven. Slapen wij dan steeds? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax wil Ligeon en Becker verhuren. Becker moet dan volgend jaar aansluiten bij Ajax 1. Voor Ligeon is het een etalage verhuur denk ik om hem te verkopen. Er zouden 4 Eredivisieclubs zijn die Becker willen huren voor een half jaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] 3 of 4 miljoen en Duarte dan.. Zoveel meer vind ik hem op dit moment echt niet waard of wil jij zeggen van wel? Je koopt hem als concurrent van Andersen en Klaassen start waarschijnlijk op de bank. Zoveel heeft hij ook nog niet laten zien hoor. Voor meer dan 6 zou ik hem niet eens halen. Groningen Rusnak koopje vergelijkbaar met Sinkgraven. Slapen wij dan steeds? 8 tot 9 miljoen......... voor minder krijg je hem niet Hummel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Juventus zou 3 miljoen over hebben voor Denswil. Ik geloof er geen reet van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook niet Eide... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Veel teveel kan dan zomaar de volgende Sulejmani worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat 4 a 5 miljoen een reëel en eerlijk bedrag zou zijn voor iemand als Sinkgraven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 18:57 schreef Twanus1 het volgende:Matheusz Klich die voorheen bij PEC Zwolle speelde mag weg bij Wolfsburg. Volgens mij een ideale speler voor AJAX die voor weinig op te halen is in Duitsland. Hij speelt cvm, een type Veijnovic maar dan wel te betalen. Voetballend sterk, goed schot/pass en 1.83m. Volgens mij heeft AJAX hier behoefte aan! Lijkt me wel een goede optie ja deed het daar erg goed.. Pik Necid ook maar op haha ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sinkgraven hebben we het toch over ??.....die kan overal naar toe, overigens ben ik niet zo gecharmeerd van hem van mij mag hij lekker wegblijven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Lijkt me wel een goede optie ja deed het daar erg goed.. Pik Necid ook maar op haha ;-) Doe mij Saymac dan maar .... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
http://www.transfermarkt.nl/ryan-thomas/profil/spieler/203357
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sinkgraven hebben we het toch over ??.....die kan overal naar toe, overigens ben ik niet zo gecharmeerd van hem van mij mag hij lekker wegblijven. Ja komt toch van Heerenveen speelt ook links en moet 9 miljoen kost ik zie de parralel met Sulejmani wel hoor.. Rusnak zelfde soort speler voor een prikkie opgehaald door Groningen bij City, Ryan Thomas vergelijkbaar met Sinkgraven 1 miljoen op te halen bij Zwolle.
9 miljoen dat zie ik er nog niet in.. Wel leuke speler verder hoor maar te duur.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sorry mannen Daley is techn/begaafder als Tomas en Rusnak 9 miljoen is te veel maar 5 of 6 is hij zeker waard. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 22:57 schreef Hummel10 het volgende:http://www.transfermarkt.nl/ryan-thomas/profil/spieler/203357[..] Ja komt toch van Heerenveen speelt ook links en moet 9 miljoen kost ik zie de parralel met Sulejmani wel hoor.. Rusnak zelfde soort speler voor een prikkie opgehaald door Groningen bij City, Ryan Thomas vergelijkbaar met Sinkgraven 1 miljoen op te halen bij Zwolle. 9 miljoen dat zie ik er nog niet in.. Wel leuke speler verder hoor maar te duur.. De vraag is hebben we hem echt nodig.....ik denk van niet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 21:17 schreef Eide het volgende:[..] Rechtsback Van Rhijn, Ligeon, Tete Linksback Biolesen, Riedewald, Kuipers (verhuurd aan Excelsior) En dan vergeet ik er nog een paar. Ik vind die posities vrij behoorlijk bezet. De backs zijn dit seizoen zeker niet de zwakste schakels. CVM en Link centraal ben ik met je eens. Ligeon heeft nooit Van rhijn volwaardig kunnen vervangen. Ligeon zet van rhijn niet onder druk. Van rhijn kan slechte wedstrijden spelen maar bang hoeft hij niet te zijn dat hij op de bank beland. Tete heb ik helemaal nog niet gezien in Ajax 1. Dus het is Van rhijn, Van rhijn en nog eens van rhijn. Van rhijn is onomstreden maar niet vanwege zijn sterke constante spel.
De boer heeft ooit gezegd dat Boillissen ook als LCV uit te voeten kon. als serrero er dan niet is op CVM dan speelt Riedewald daar, dan hou je dus enkel Viergever over. 3 spelers die dus op 3 posities uit te voeten kunnen. Kuipers maakt geen indruk bij Excelsior. Als je geen LCV en CVM haalt dan kan je een linksback halen zodat die spelers door kunnen schuiven. Vandaar.
Ik zou ook graag Rechtsbuiten zien komen, omdat na El Ghazi, schone hebben en dat is toch echt een andere soort speler.
Waar we goed in zitten bezet zijn. RCV (Veltman, Van der Hoorn) GK(Cillissen, Boer) Lback(Boillissen, Riedewald, is goed bezet mits ze niet op andere plekken nodig zijn(in mijn ogen zijn ze dat wel, zeker Riedewald)) Spits(Millik, Siggy, Zivko) Lbuiten(Fisher, Kishna) LCM(Andersen, Serrero)
In mijn ogen is Serrero geen CVM, in mijn ogen komt Schone te kort.
Speler voor basisplek: CVM en LCV, Riedewald kan niet beide invullen. Hij is ook nog de standin van Boilissen.
Vervanger voor: Van rhijn, Ligeon komt te kort. (Tete zou kunnen maar ik heb hem nog niet zien spelen) Klaassen, Schone komt op die positie te kort. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tete doet het ronduit goed bij Jong Ajax. Dat is een prima talent. Eens over Ligeon, ik denk dat die via de verhuur in de etalage gaat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Duarte mag weg terecht komt te kort kan Sinkgraven komen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax met 29 spelers naar Qatar
Ajax reist zondagochtend naar Qatar voor een trainingskamp van acht dagen. Frank de Boer neemt 29 spelers mee, waaronder A-junioren Donny van de Beek, Abdelhak Nouri en keeper Indy Groothuizen. Andere 'jonkies' op de lijst zijn Queensy Menig, Riechedly Bazoer, Robert Muric, Kenny Tete en Richairo Zivkovic. Lerin Duarte reist niet mee naar Qatar.
Ajax vertrekt aanstaande zondag en keert zondag 11 januari weer terug in Amsterdam. Het team van Frank de Boer sluit het kamp zaterdag 10 januari af met een oefenwedstrijd tegen Schalke '04.
Selectie trainingskamp Qatar:
Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Niklas Moisander Nicolai Boilesen Mike van der Hoorn Viktor Fischer Kolbeinn Sigthórsson Davy Klaassen Ricardo Kishna Jairo Riedewald Lucas Andersen Robert Muric Arek Milik Lasse Schöne Anwar El Ghazi Kenny Tete Stefano Denswil Thulani Serero Nick Viergever Riechedly Bazoer Ruben Ligeon Richairo Zivkovic Niki Zimling Diederik Boer Queensy Menig Abdelhak Nouri Donny van de Beek Indy Groothuizen Bron
------------
Nouri en Van de Beek lagen voor de hand maar toch mooi dat zij als spelers van de A1 mee mogen. Muric heeft al minuten gemaakt bij jong Ajax, ook logisch. Kenny Tete wordt nu de stand-in voor Van Rhijn en daarmee lijkt er voor Ligeon toch ook een einde te komen aan het avontuur Ajax aan het einde van dit seizoen. Verder eigenlijk de basis van Ajax en Jong Ajax. Ik mis eigenlijk alleen Damian van Bruggen. Verder is het mooi dat Fischer en Boilesen mee kunnen, hun herstel verloopt dus voorspoedig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk dat de reden dat Ligeon is dat ze bezig zijn hem teverhuren zodat hij speelminuten krijgt. dat las ik namelijk ergens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Ja Hummels die zullen wel slagen bij Ajax, wat denk je nou zelf |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Broodje aap lijkt mij, aangezien er is gemeld dat Denswil een transfervrije status heeft! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 21:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] 3 of 4 miljoen en Duarte dan.. Zoveel meer vind ik hem op dit moment echt niet waard of wil jij zeggen van wel? Je koopt hem als concurrent van Andersen en Klaassen start waarschijnlijk op de bank. Zoveel heeft hij ook nog niet laten zien hoor. Voor meer dan 6 zou ik hem niet eens halen. Groningen Rusnak koopje vergelijkbaar met Sinkgraven. Slapen wij dan steeds? Denken jullie werkelijk dat Heerenveen een groot talent voor een appel en een ei gaat verkopen?? Kom op, ook wij hopen altijd dat we flinke bedragen krijgen voor onze talenten wanneer grote buitenlandse clubs aanbellen, laten we dan ook redelijk wezen om te denken dat Sinkgraven niet voor 3 tot 4 miljoen euro kan worden overgenomen. Mensen die dat wel denken hebben geen relativeringsvermogen of een enorm bord voor de kop!!
Ik denk dat voor Sinkgraven het dubbele moet worden afgedragen, dus een bedrag tussen de 6 en 10 miljoen euro, en ik zou dat helemaal niet vreemd vinden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 00:53 schreef Eide het volgende:Ajax met 29 spelers naar QatarAjax reist zondagochtend naar Qatar voor een trainingskamp van acht dagen. Frank de Boer neemt 29 spelers mee, waaronder A-junioren Donny van de Beek, Abdelhak Nouri en keeper Indy Groothuizen. Andere 'jonkies' op de lijst zijn Queensy Menig, Riechedly Bazoer, Robert Muric, Kenny Tete en Richairo Zivkovic. Lerin Duarte reist niet mee naar Qatar. Ajax vertrekt aanstaande zondag en keert zondag 11 januari weer terug in Amsterdam. Het team van Frank de Boer sluit het kamp zaterdag 10 januari af met een oefenwedstrijd tegen Schalke '04. Selectie trainingskamp Qatar:Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Niklas Moisander Nicolai Boilesen Mike van der Hoorn Viktor Fischer Kolbeinn Sigthórsson Davy Klaassen Ricardo Kishna Jairo Riedewald Lucas Andersen Robert Muric Arek Milik Lasse Schöne Anwar El Ghazi Kenny Tete Stefano Denswil Thulani Serero Nick Viergever Riechedly Bazoer Ruben Ligeon Richairo Zivkovic Niki Zimling Diederik Boer Queensy Menig Abdelhak Nouri Donny van de Beek Indy Groothuizen Bron------------ Nouri en Van de Beek lagen voor de hand maar toch mooi dat zij als spelers van de A1 mee mogen. Muric heeft al minuten gemaakt bij jong Ajax, ook logisch. Kenny Tete wordt nu de stand-in voor Van Rhijn en daarmee lijkt er voor Ligeon toch ook een einde te komen aan het avontuur Ajax aan het einde van dit seizoen. Verder eigenlijk de basis van Ajax en Jong Ajax. Ik mis eigenlijk alleen Damian van Bruggen. Verder is het mooi dat Fischer en Boilesen mee kunnen, hun herstel verloopt dus voorspoedig. Mooi lijstje zo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 10:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Broodje aap lijkt mij, aangezien er is gemeld dat Denswil een transfervrije status heeft! Formeel pas na deze transferperiode natuurlijk. Hij staat tot 1 juni gewoon onder contract. Dat Haartrecht roept dat Denswil transfervrij weg mag wil niet zeggen dat dat zo is. Het zaakje stinkt aan alle kanten. Waarom zou Ajax Stefano Denswil nu in godsnaam transfervrij laten gaan.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 10:22 schreef Eide het volgende:[..] Formeel pas na deze transferperiode natuurlijk. Hij staat tot 1 juni gewoon onder contract. Dat Haartrecht roept dat Denswil transfervrij weg mag wil niet zeggen dat dat zo is. Het zaakje stinkt aan alle kanten. Waarom zou Ajax Stefano Denswil nu in godsnaam transfervrij laten gaan.... Van wat ik heb gelezen heeft Ajax hem verteld dat hij deze winterstop gratis mag vertrekken, maar dat er wel een doorverkoopclausule moet worden afgesloten met zijn nieuwe club. Die zou Ajax dan alsnog wat centjes opleveren wanneer hij verkocht zou worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax zoekt top, echt tóp
Frank de Boer kent de kritische geluiden dat het huidige Ajax ervaring mist. "Natuurlijk zijn we ook wel op zoek naar iemand van 28, 29, maar die moet echt op je pad komen, zegt hij.
"Iemand van 28 is op de top van zijn kunnen en gaat vanwege de salarissen en de competitie niet naar Ajax, want we zoeken wel top, echt tóp. En iemand die geen top is en een 19-jarige jongen in de weg zit, hoeven we gewoon niet. Dan kies ik voor die 19-jarige, onderstreept hij het huidige beleid.
"We hebben het er met de staf vaak over dat de kans dat een jeugdspeler het haalt groter is dan dat een speler van buitenaf slaagt. Dat is in de hele geschiedenis ook gebleken. De eigen talenten hebben veel minder aanpassingsproblemen dan anderen. Ik vond het mooi dat Appie (de zeventienjarige Abdelhak Nouri, red.) meetraint bij het eerste en tijdens de rondo het hardst telt. Dat had ik niet verwacht en is mooi. Hup, bravoure: ik ga tellen, zegt De Boer glimlachend.
"Maar je moet als coach wel begrijpen dat jonge spelers meer fouten zullen maken dan iemand anders. Op dat dunne koordje ben je steeds bezig. Spelers hebben vertrouwen en minuten nodig. Maar wel pas als dat kan. Ik kan niet tegen vijf spelers zeggen die er nog niet klaar voor zijn: doe het maar vijf duels en dat we vervolgens vijftien punten inleveren.
BRON
Hele duidelijke taal die Frank hier uit!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Echte top zoeken ze haha nou weet niet waar ze zoeken maar vinden doen ze voor alsnog niet.. Zimling Duarte en Hoorn onderstrepen dat natuurlijk wel haha. Mooi excuus om niks te halen weer we hebben geen topspeler kunnen vinden die bereid was om te komen, Logisch want als je 28 en top bent kun je meer dan 2 miljoen verdienen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Echte top krijg je niet maar daar tussenin zitten nog genoeg spelers die beter zijn dan Siggi. En met milik Zivg/kunnen strijden voor de spits positie alhoewel ik denk dat je met die 2 ook het seizoen kan afmaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 10:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Van wat ik heb gelezen heeft Ajax hem verteld dat hij deze winterstop gratis mag vertrekken, maar dat er wel een doorverkoopclausule moet worden afgesloten met zijn nieuwe club. Die zou Ajax dan alsnog wat centjes opleveren wanneer hij verkocht zou worden. Dat kan, ik heb zelf alleen de uitspraken van Haatrecht gezien, geen verklaringen vanuit Ajax. Ik zie dus vooralsnog alleen een zaakwaarnemer die de media opzocht om zijn speler te slijten. Dat maakt zijn uitingen wat verdacht in mijn ogen. Alle zaakwaarnemers zijn trouwens verdacht in mijn ogen. |
|
|
|
|
dennis19
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 18:57 schreef Twanus1 het volgende:Matheusz Klich die voorheen bij PEC Zwolle speelde mag weg bij Wolfsburg. Volgens mij een ideale speler voor AJAX die voor weinig op te halen is in Duitsland. Hij speelt cvm, een type Veijnovic maar dan wel te betalen. Voetballend sterk, goed schot/pass en 1.83m. Volgens mij heeft AJAX hier behoefte aan! Leuke speler, maar meer een aanvallende middenvelder. Meer een speler voor naast de controleur of eigenlijk zelfs een nummer 10. speelde bij PEC Zwolle ook altijd naast Mokotjo die controleur was.
Leuke back up voor Andersen en Klaassen en wat concurentie er bij op het middenveld als vervanger van Duarte. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 19:25 schreef Eide het volgende:Duarte op zijspoor bij AjaxLerin Duarte mag vertrekken bij Ajax. Trainer Frank de Boer neemt de middenvelder zondag niet mee naar een trainingskamp in Qatar. De 24-jarige Duarte verruilde anderhalf jaar geleden Heracles Almelo voor Ajax. Hij tekende een contract voor vier seizoenen in Amsterdam en leek na een goed optreden tegen AC Milan op weg naar een basisplaats. Na een blessure verloor de Rotterdammer de concurrentiestrijd met Thulani Serero. Inmiddels speelt Lucas Andersen links op het middenveld bij Ajax. Duarte kwam dit seizoen nauwelijks meer voor in de plannen van trainer De Boer. De middenvelder speelde voornamelijk voor Jong Ajax. Stefano Denswil vertrekt wel met Ajax naar Qatar. De verdediger kreeg onlangs ook te horen dat hij mag uitkijken naar een andere club. De geblesseerde Viktor Fischer, Kolbeinn Sigthorsson en Nicolai Boilesen werken in Qatar verder aan hun herstel. Om die reden neemt Ajax extra fysiotherapeuten mee op trainingskamp. Doelman Peter Leeuwenburgh blijft wel achter in Amsterdam. Hij is onlangs aan een schouder geopereerd. Bron------------ Duarte dus niet mee op trainingskamp. Denswil dan weer wel. Toch opvallend. Mooi ook dat Fischer en Boilesen mee kunnen. Dat geeft aan dat het goed met ze gaat. Ik heb echt te doen met Lerin Duarte. Laten we nou eens eerlijk zijn en toegeven, dat hij niet of nauwelijks een serieuze kans gehad heeft bij Ajax. En al helemaal niet na zijn vervelende en vrij langdurige blessure.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Drie miljoen? Oude lires waarschijnlijk ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: En jij denkt wel dat Necid of Kramaric zin hebben om hier op de bank te komen zitten...? Necid komt van de bank van Moskou die is juist naar PEC zwolle gegaan voor speeltijd, Kramaric kan naar Chelsea daar krijgt hij een veel dikker loon om op de bank te zitten. daarnaast zitten die jongens in de bloei van hun carriere, 23 en 25, dan contracteren we hun voor 4 a 5 jaar en wat dan hebben we daarnaast nog Milik. wat gaat Zivkovic in die tijd doen?
Ogbeche is qua leeftijd en zo misschien beter maar die heeft lang geen kwaliteit genoeg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 13:14 schreef Eide het volgende:[..] Dat kan, ik heb zelf alleen de uitspraken van Haatrecht gezien, geen verklaringen vanuit Ajax. Ik zie dus vooralsnog alleen een zaakwaarnemer die de media opzocht om zijn speler te slijten. Dat maakt zijn uitingen wat verdacht in mijn ogen. Alle zaakwaarnemers zijn trouwens verdacht in mijn ogen. Ok, ik dacht ergens gelezen te hebben dat Overmars ook heeft gereageerd maar ik kan er naast zitten natuurlijk! Zo veel ben ik niet bezig geweest met de zaak Denswil! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 13:37 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb echt te doen met Lerin Duarte. Laten we nou eens eerlijk zijn en toegeven, dat hij niet of nauwelijks een serieuze kans gehad heeft bij Ajax. En al helemaal niet na zijn vervelende en vrij langdurige blessure. Ik niet, blijkbaar niet goed genoeg bevonden! Dat kan gebeuren, maar dan moet je als Ajax zijnde kunnen doorselecteren. Dat doen ze nu en ze geven Duarte daarmee duidelijkheid! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 13:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] En jij denkt wel dat Necid of Kramaric zin hebben om hier op de bank te komen zitten...? Necid komt van de bank van Moskou die is juist naar PEC zwolle gegaan voor speeltijd, Kramaric kan naar Chelsea daar krijgt hij een veel dikker loon om op de bank te zitten. daarnaast zitten die jongens in de bloei van hun carriere, 23 en 25, dan contracteren we hun voor 4 a 5 jaar en wat dan hebben we daarnaast nog Milik. wat gaat Zivkovic in die tijd doen? Ogbeche is qua leeftijd en zo misschien beter maar die heeft lang geen kwaliteit genoeg. Zo kan je elke transfer wel van te voren afschrijven.. Hij is nog niet van Chelsea toch? Necid kan toch de concurrentie aangaan?
Ogbeche kijk eens een wedstrijdje cambuur zou ik zeggen. . Kan prima ipv Sigthorsson achter Milik op de bank.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zo kan je elke transfer wel van te voren afschrijven.. Hij is nog niet van Chelsea toch? Necid kan toch de concurrentie aangaan? Ogbeche kijk eens een wedstrijdje cambuur zou ik zeggen. . Kan prima ipv Sigthorsson achter Milik op de bank.. Tuurlijk Hummel, de ene middelmaat schiet jij af en de andere middelmaat wil jij ervoor terugkopen???? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik niet, blijkbaar niet goed genoeg bevonden! Dat kan gebeuren, maar dan moet je als Ajax zijnde kunnen doorselecteren. Dat doen ze nu en ze geven Duarte daarmee duidelijkheid! Door blessures etc. heeft hij het niet kunnen (mogen) aantonen, maar ik heb hem in wedstrijden (bijvoorbeeld tegen AC Milan) zien uitblinken. Daarnaast vind ik dat hij wat meer respect van ons, de supporters, verdient. In een interview heb ik hem horen zeggen, dat hij apetrots was om het Ajax-shirt te mogen dragen. Zo'n speler verdient en krijgt (van mij) respect. Misschien is hij niet goed genoeg als basisspeler, maar voor de breedte misstaat hij niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:34 schreef Pietje het volgende:[..] Door blessures etc. heeft hij het niet kunnen (mogen) aantonen, maar ik heb hem in wedstrijden (bijvoorbeeld tegen AC Milan) zien uitblinken. Daarnaast vind ik dat hij wat meer respect van ons, de supporters, verdient. In een interview heb ik hem horen zeggen, dat hij apetrots was om het Ajax-shirt te mogen dragen. Zo'n speler verdient en krijgt (van mij) respect. Misschien is hij niet goed genoeg als basisspeler, maar voor de breedte misstaat hij niet. Hij heeft wedstrijden bij Jong Ajax en trainingen bij het eerste waarin hij zich heeft kunnen onderscheiden. Blijkbaar heeft hij dat niet voldoende gedaan en staan er jeugdspelers op die zich wel in positieve zin kunnen onderscheiden. Daarnaast wil Ajax het hem waarschijnlijk besparen om zijn wedstrijden bij Jong Ajax te moeten spelen en geven ze hem dus een kans naar een andere club uit te kijken. Ik vind dat positief, want zo is hij alleen maar vulling voor het elftal! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 januari 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hij heeft wedstrijden bij Jong Ajax en trainingen bij het eerste waarin hij zich heeft kunnen onderscheiden. Blijkbaar heeft hij dat niet voldoende gedaan en staan er jeugdspelers op die zich wel in positieve zin kunnen onderscheiden. Daarnaast wil Ajax het hem waarschijnlijk besparen om zijn wedstrijden bij Jong Ajax te moeten spelen en geven ze hem dus een kans naar een andere club uit te kijken. Ik vind dat positief, want zo is hij alleen maar vulling voor het elftal! Dat zal dan wel de reden zijn. Ik ben er natuurlijk niet bij betrokken. Ik erger me meer aan respectloze reacties van sommigen die stellen: strik erom en wegwezen. Dat verdient die jongen gewoon niet in mijn optiek. Ik zie in hem ook geen basisspeler (hoewel, nogmaals, ik heb hem soms zien schitteren bij Ajax en dan kun je dus kennelijk wel wat...) maar meer voor de breedte. Maar ik geeft toe, dat de concurrentie op het middenveld moordend is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Cambuur -----> Ajax!! Verschil????? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:45 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zal dan wel de reden zijn. Ik ben er natuurlijk niet bij betrokken. Ik erger me meer aan respectloze reacties van sommigen die stellen: strik erom en wegwezen. Dat verdient die jongen gewoon niet in mijn optiek. Ik zie in hem ook geen basisspeler (hoewel, nogmaals, ik heb hem soms zien schitteren bij Ajax en dan kun je dus kennelijk wel wat...) maar meer voor de breedte. Maar ik geeft toe, dat de concurrentie op het middenveld moordend is. Ach Pietje, die reacties zul je altijd houden. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven. Ik heb de aankoop van Duarte nooit begrepen, maar dat is een ander verhaal. Nu moeten we ervoor zorgen dat hij een mooie club kan vinden waar hij zijn carriëre kan vervolgen en er is vast wel een ploeg die hem die kans wil bieden! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat iemand bij een laagvlieger speelt hoeft niet heel veel te betekenen natuurlijk. Marc Overmars, nog altijd de duurste Nederlandse voetballer ooit, werd opgepikt bij Go Ahead Eagles. Galasek kwam bij Willem II vandaan en was niet de minste. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 januari 2015 - 14:52 schreef Eide het volgende:Dat iemand bij een laagvlieger speelt hoeft niet heel veel te betekenen natuurlijk. Marc Overmars, nog altijd de duurste Nederlandse voetballer ooit, werd opgepikt bij Go Ahead Eagles. Galasek kwam bij Willem II vandaan en was niet de minste. Dat klopt, maar dat waren wel spelers die een indruk achterlieten. Ik vind Ogbeche niets en kunnen we net zo goed Sigthorsson behouden! |
|
|
|